PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Assassin’s Creed IV: Black Flag



صفحه ها : [1] 2

amin 2010
03-03-2013, 18:47
شاید دیگه سورپرایز بزرگی نباشه وقتی میشنویم که قراره Assassin’s Creed جدیدی عرضه بشه ، اونم وقتی که هفته پیش اعلام شد که نسخه جدیدی از این سری برای عرضه تا قبل سال 2014 در دست ساخته !

عرضه 6 نسخه ( با احتساب نسخه ویتا ) از یک IP جدید در یک نسل شاید کار منطقی ای نباشه اما Ubisoft نشون داده بیش از هر چیز به جنبه مالی و سود دهی بازی ها نگاه میکنه پس عجیب نیست که ببینیم نسخه هفتمی هم از این سری پر سود در همین نسل در راهه !

اما داستان از چه قراره !؟ چند روز پیش شایعه ای شده بود که قراره نسخه جدیدی از این بازی امسال عرضه بشه ، حتی یه سری عکس از نقشه بازی و پوستر های بازی هم در فضای مجازی منتشر شد .

البته با توجه به تجربه Assassin’s Creed II و دو نسخه فرعی که از این شماره بازی عرضه شد کسی فکر نمی کرد Ubisoft به این زودی ها دست از سره نسخه سوم برداره و همه احتمال میدادن که شایعات منتشر شده مربوط به یک داستان فرعی برای شخصیت نه چندان محبوب نسخه سوم این بازی ، connor ، یا یه DLC دیگه برایAssassin’s Creed III باشه .
اما شایعات به قدری سریع در سایت ها و فروم ها منتشر شد که UBI بالاخره واکنش نشون داد و نسخه دیگه ای از بازی رو رسما معرفی کرد ، Assassin’s Creed IV: Black Flag !

بر خلاف همه گمانه زنی ها با یک نسخه کاملا جدید از بازی سر و کار داریم .
نکته جالب درباره اسم بازی این هست که اولین بار هست که یکی از نسخه های شماره دار اسم هم دارن ! شاید این نشانه یه تغییر در این سری باشه ، تغییری که برای ادامه حیات این سری بسیار واجب و ضروری به نظر میاد !

دیروز یک تریلر و چند تا عکس لیک شد که تاریخ انتشار بازی رو تایید کردن . 29 اکتبر ، در بین پلتفرم ها هم اشاره شده که این نسخه برای نسل بعد هم عرضه خواهد شد .

خوب یه مرور سریع بر اتفاقات چند روز اخیر کردیم .حالا برسیم به معرفی بازی !





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



شرکت سازنده : UBISOFT

پلتفرم ها : PC , XBOX 360 , PS3 , WII U , PS4 , Next XBOX

تاریخ عرضه : 29 October

Box-Art احتمالی:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



با توجه به اینکه معرفی رسمی بازی دو روز دیگه هست هنوز چیز زیادی از داستان بازی مشخص نشده و توضیحاتی که الان مطرح میشه با توجه به تریلر هایی که دیروز و امروز لیک شدن هست و بعده معرفی رسمی اطلاعات جامع تر همینجا قرار میگیره .

اگه از بیشتر منتقدا ی AC III مشکل اصلی این نسخه رو جویا بشیم احتمالا یکی از موارد که همه متفق القول بهش اشاره خواهند کرد شخصیت نچسب بازی ، connor بود . کانر نه شوخ طبعی و شادابی جوانی اتزیو رو داشت ، نه پختگی اتزیو میانسال یا ابهت الطیر . این نسخه به نظر میاد UBI به خودش اومده و از همین تریلر های اول میشه حدس زد که رابطه برقرار کردن با قهرمان خوش تیپ جدیدمون راحت تر از یک سرخپوسته به غایت زشت هستش !

Edward Kenway اسم شخصیت بلوند و خوش چهره این نسخه هست . شخصیتی که ابهتش هنگام مبارزه ما رو یاد الطیر بزرگ میندازه و البته به نظر میاد از بازیگوشی های دوست داشتنی اتزیو جوان هم بهره ای برده .

ادوارد دزد دریاییه ! البته جای تعجب نیست چرا که از معدود مواردی که تحسین همه رو درباره نسخه سوم بازی برانگیخت نبرد های دریایی بی نظیر این نسخه بود . همه هم میدونیم Ubisoft شرکتی نیست که از چنین فرصتی بگذره پس سریع سراغ یک نسخه از بازی با محوریت نبرد های دریایی رفت و چه چیزی بهتر از یک دزد دریایی که به نبرد نیرو های دریایی انگلیس ( که احتمالا عضو فرقه تمپلار ها هستن ! ) بره ؟!

درباره این قهرمان همین بس که شخصیت با ابهتی که در تریلر دیدیم میگه حتی من جرئت نمیکنم ازش درباره امور خصوصیش چیزی بپرسم !

یکی از نکاتی که از تریلر برداشت میشه اینه که این نسخه میتونیم به صورت همزمان از 2 اسلحه استفاده کنیم ، اما اینکه این موضوع میتونه همون قدر که استفاده از 2 تیغ تجربه نسخه دوم رو بهبود بخشید موثر باشه رو باید تا انتشار بازی صبر کنیم !

تاپیک با انتشار اطلاعات جدید آپدیت خواهد شد .

تصاویر منتشر شده :


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
تریلر ها :


Assassin’s Creed IV: Black Flag ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


Edward Kenway character introduce ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

نقشه تایید نشده بازی :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


منابع :

VG24/7
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])gamingeverything
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])gamesradar ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
neogaf forums ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

armin660
03-03-2013, 19:23
گرافیکش نسبت به نسخه های قبلی چندان جهشی نداشته.

mjorh
03-03-2013, 19:25
عرضه 6 نسخه ( با احتساب نسخه ویتا ) از یک IP جدید در یک نسل شاید کار منطقی ای نباشه اما Ubisoft نشون داده بیش از هر چیز به جنبه مالی و سود دهی بازی ها نگاه میکنه

یه خورده تند رفتی :n02: ، نسخه اول با نسخه دوم تقریبا 2سال فاصله زمانی داشت و بعد از پایان نسخه دوم شروع به کار نسخه سوم توسط تیم دیگه ای پشت پرده صورت گرفته بود و نسخه ACB سال

2010 یعنی یک سال بعد از نسخه دوم اومد که داستان رو ادامه میداد یعنی یه عنوان کاملا جدا نبود ! زیرمجموعه ای از ACII بود و همینطور ACR ! درواقع نسخه سوم که 2012 منتشر شد سه سال روش کار شده بود و

نمیشه گفت روند COD وار دارشت این Franchise !

اما الان دیگه اوضاع فرق میکنه با اعلام انتشار این بازی ، امید چندانی هم ندارم به این عنوان ، کاش بازه ی زمانی انتشار نسخه بعدی رو زیاد میکرد و

یا حتی این Franchise رو تو اوج تموم میکرد !

+

مرسی بابت تاپیک :n12:

Arrowtic
03-03-2013, 19:48
مرسی بابت تاپیک
نوشته بودن که Johnny Haythem هست اسم ایشون و احتمالا رابطه خونی نزدیکی داره با کانر.(تریلرو ندیدم و نمیدونم اسمش واقعا اینه یا نه یا اصلا ذکر شده)
+

یا حتی این Franchise رو تو اوج تموم میکرد !
کدوم اوج؟: دی
به نظر من که سر همون اتزیو باید یه جوری داستانو تموم میکردن. AC3 رو نمیشه اسمشو به نظرم اوج گذاشت.

halflife g
03-03-2013, 20:12
بازيهاي داستان دار زيادي بودن كه اين نسل بيش از يه سه گانه ازشون رو انواع پلتفرما اومد (از همين اساسين و cod و halo و uncharted بگير تا gears و gow و .....)

ولي بين همه اينا cod و اساسين بودن كه ديگه شورشو از لحاظ انتشار نسخه هاي زياد درآوردن:n02:ولي حداقل cod روندش بهتر بود(حداقل مولتي پليرش كه هنوزم كه هنوز عاليه) ولي اين اساسين نهايت زورشو از هر لحاظ(داستان و آنلاين) تو brotherhood زده و بقيه نسخه ها رسما پمپ بستن به اين سري هست توسط يوبي
خدا لطف كرد هاف لايف يا بايوشاك و ...دست يوبي نيفتاده و گرنه فكر كنم تا حالا هاف لايف ٨ و بايوشاك ٩ هم منتشر شده بود:n08:

+

راستي تشكر از آرمين بابت تاپيك

.

mjorh
03-03-2013, 20:42
زورشو از هر لحاظ(داستان و آنلاين) تو brotherhood زده و بقيه نسخه ها رسما پمپ بستن به اين سري هست توسط يوبي

نه دیگه کم لطفی میکنی ...ACR هرچیش تکراری بود دیگه داستانش جزو بهترینای Franchise بود ...


AC3 رو نمیشه اسمشو به نظرم اوج گذاشت.

اسمشم نمیشه گزاشت بد ! عالی بود ولی شاهکار نه برعکس ACII !

+

از یوبی جون بد نگید :n24: نمیگم شاهکاره ولی جزو خوباس !

Sib Market
03-03-2013, 21:56
اين سري واقعا فوق العاده هست...

از الطير و اتزيو تا كانر و حالا ادوارد...
كلا با شخصيت پردازي يوبي حال مي كنم ، وقتي جالب ميشه كه برگرده به قبل از الطير و زندگي اولين اساسين رو نشون بده ، خيلي عالي ميشه...

amin 2010
03-03-2013, 23:54
ه خورده تند رفتی :n02:
، نسخه اول با نسخه دوم تقریبا 2سال فاصله زمانی داشت و بعد از پایان نسخه دوم شروع به کار نسخه سوم توسط تیم دیگه ای پشت پرده صورت گرفته بود و نسخه ACB سال

2010 یعنی یک سال بعد از نسخه دوم اومد که داستان رو ادامه میداد یعنی یه عنوان کاملا جدا نبود ! زیرمجموعه ای از ACII بود و همینطور ACR ! درواقع نسخه سوم که 2012 منتشر شد سه سال روش کار شده بود و

نمیشه گفت روند COD وار دارشت این Franchise !

اما الان دیگه اوضاع فرق میکنه با اعلام انتشار این بازی ، امید چندانی هم ندارم به این عنوان ، کاش بازه ی زمانی انتشار نسخه بعدی رو زیاد میکرد و

یا حتی این Franchise رو تو اوج تموم میکرد !
حمید فرقی نمی کرد روی اون دو نسخه فرعی هم اندازه یه نسخه اصلی سرمایه گزاری و تبلیغ کردن . من بشخصه عاشق این سریم ، به نظرم در کنار UC و AW و GEOW از بهترین IP های عرضه شده در این نسل بود . هر نسخه ای هم از این سری عرضه بشه بشخصه از انجامش لذت میبرم حتی نسخه سوم که منصفانه نگاه کنیم یه قدم بزرگ به عقب برای سری بود رو هم از انجامش لذت بردم ولی مطمئنم اگه تعداد نسخه های عرضه شده این سری تو این نسل کمتر میشد قطعا از نظر کیفی AC های بهتری تو این این نسل داشتیم .
اتفاقا بر عکس تو به این نسخه من امید دارم ! گیم پلی این بازی همیشه عالی بوده ، مهمترین ویژگی که این بازی رو بی نظیر می کنه داستان عالی و شخصیت پردازی بی نظیرشه ، دلیل اصلی هم که نسخه سوم علی رغم گیم پلی عالیش چندان موفق نبود همین افتضاح داستانی و شخصیت نچسب کانر بود .
برادر من اوج چیه :n02: اتفاقا به یه نسخه نیازه که این بازی اعتبارشو دوباره بدست بیاره .


نوشته بودن که Johnny Haythem هست اسم ایشون و احتمالا رابطه خونی نزدیکی داره با کانر.(تریلرو ندیدم و نمیدونم اسمش واقعا اینه یا نه یا اصلا ذکر شده)
haytham که اسمه کوچیکه اون بابا بود .:n02: اسم کاملشhaytham E.Kemway هستش . سال 1725به دنیا اومده سال1781 هم تو سنه 55 سالگی میمیره .
تو عکس نقشه لو رفته از بازی سال رو 1715 زده ، یعنی
Edward Kenway قبله haytham زندگی میکرده و به احتمال زیاد بابای ایشون و پدربزرگ connor هستش و حداقل haytham کوچولو رو احتمالا تو این نسخه خواهیم دید:n02:. جالب میشه ببینم پسر یه اسسین چجوری به یکی از سران تمپلار ها تبدیل شده ( هر جور شده این نسخه رو یه ربطی به ACIII دادن دیگه :n02:)


بازيهاي داستان دار زيادي بودن كه اين نسل بيش از يه سه گانه ازشون رو انواع پلتفرما اومد (از همين اساسين و cod و halo و uncharted بگير تا gears و gow و .....)

ولي بين همه اينا cod و اساسين بودن كه ديگه شورشو از لحاظ انتشار نسخه هاي زياد درآوردن:n02:
ولي حداقل cod روندش بهتر بود(حداقل مولتي پليرش كه هنوزم كه هنوز عاليه) ولي اين اساسين نهايت زورشو از هر لحاظ(داستان و آنلاين) تو brotherhood زده و بقيه نسخه ها رسما پمپ بستن به اين سري هست توسط يوبي
خدا لطف كرد هاف لايف يا بايوشاك و ...دست يوبي نيفتاده و گرنه فكر كنم تا حالا هاف لايف ٨ و بايوشاك ٩ هم منتشر شده بود:n08:
مثله همیشه عقیدمون دقیقا یکیه برادر مراده عزیز :n02: البته اگه این نسل یه ذره بیشتر پیش میرفت GEOW هم باید به این لیست اضافه می کردیم:n02:
+
راستی دوستان یه سایتی هست که یه جور دایره المعارف برای سری
Assassin’s Creed هستش ، دوستانی که علاقمندن حتما مطالعه کنن مطالب جالبی داره .

Assassin’s Creed Wikipedia ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

mjorh
04-03-2013, 00:06
یوبی واقعا تو تریلرا خیلی شاهکاره ...دی ! این تریلرم واقعا جالب بود ، خوشم اومد ، امیدوارم خوب ازاب دراد !

(عشق آدمو کوروکر میکنه همینه ...:n12:عاشق این Franchise ام ، نظر مخالف هیشکیو قبول نمیکنم ! دی !)

manuelcalavera
04-03-2013, 11:15
دیگه میخوان تااااااا میتونن از یه انجین و یه حالا و هوا پول در بیارن.
احتمالا" Ubi با کِشتی بازیهای AC3 حال کرده ، گفته "همینو ادامه بدید" !
30-40 درصد بازی رو هم میذارن توی خشکی بگذره که کسی صداش در نیاد.

بازیی که دیگه فضاش توی زمان ِ فعلیه و کلا" دزموند بازیش میکنه فک کنم به دوره ی ماها قد نده.

mjorh
04-03-2013, 13:50
بزرگترین عیب این نسخه های زیاد یک IP اینه که اون عطش گیمر رو کم میکنه ، هیچ وقت یادم نمیره اون حس و لحظه شماریی که برا اومدن ACII داشتم ، یا حسی که خیلیامون نسبت به بازیایی که بعد از یه مدت طولانی امسال قراره منتشر بشن ، داریم ! یوبی حیف کرد این Franchise رو ...

Masoud King
04-03-2013, 14:46
یه سری تصاویر جدید که البته بعضیاش تکراری هست...



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

mjorh
04-03-2013, 17:38
Assassin’s Creed 4 video: boats, battles & booty


Download ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

جزئیات زیادی از بازی تو این تریلر گفته میشه ، حتما دانلود کنید !

clau
04-03-2013, 17:50
تریلر بازی لینک مستقیمش کسی نداره بزاره اینجا از یوتیوب بهم لینک دانلود نمیده:n03:

AlexMercer
04-03-2013, 17:59
کلا یوبی سافت تا گندشو در نیاره ول کن نیست. الکی چرا اخه ادامه میده؟ اون قسمت ۳ داستان اتزیو که واقعا چرت بود اینم ادامه داستان این یارو البته برعکس از بابا بزرگش اینبار شروع کردن. ایده جدید نداری اخه چرا عنوان به این مشهوری رو خراب میکنی؟ یوبی هم به فکر در امدشه مخصوصا از بخش مولتی. کم کم داره جا پای ea میزاره

halflife g
04-03-2013, 18:33
نه دیگه کم لطفی میکنی ...ACR هرچیش تکراری بود دیگه داستانش جزو بهترینای Franchise بود ...
اسمشم نمیشه گزاشت بد ! عالی بود ولی شاهکار نه برعکس ACII !


Cod هم مثه اساسين حتي آخرين شمارشم بر طبق نمرات و ....عالي بود(چون بيس بازي ذاتا عاليه يعني مطمين باش اگه همين اساسين ٣ رو با هيج تغييري سال بعد باز منتشر كنن باز متاش قابل تحمل ميشه چون بيس بازي همچنان عاليه).....ولي مساله اين نيس:n27:
مساله اينه كه بهتر وقتي يه شماره جديد از يه بازي منتشر بشه كه بازي واقعا در هر زمينه اي حداقل يك پله پيشرفت كنه نه اينكه بهخاطر اينكه خريد اين ip رو به مشتريش به يه عادت سالانه تبديل كنيم يه داستان و گرافيك سر هم كنيم و چند تا پيشرفت جزيي تو گيم پلي ايجاد كنيم و يه شماره جديد تحويل بديم

+

اي كاش واقعا همه كمپانيها مثه rockstar و valve و .....شماره جديدي از بازي رو وقتي منتشر كنن كه مطمين شن بازيشون نسبت به شماره قبلش حتما چند پله اي بالاتر اومده باشه نه اينكه براي فروش بيشتر بازيشون رو تبديل به يه تجربه يك سال يا دو سال يكبار كنن

.

mjorh
04-03-2013, 19:03
Cod هم مثه اساسين حتي آخرين شمارشم بر طبق نمرات و ....عالي بود(چون بيس بازي ذاتا عاليه يعني مطمين باش اگه همين اساسين ٣ رو با هيج تغييري سال بعد باز منتشر كنن باز متاش قابل تحمل ميشه چون بيس بازي همچنان عاليه).....ولي مساله اين نيس:n27:
مساله اينه كه بهتر وقتي يه شماره جديد از يه بازي منتشر بشه كه بازي واقعا در هر زمينه اي حداقل يك پله پيشرفت كنه نه اينكه بهخاطر اينكه خريد اين ip رو به مشتريش به يه عادت سالانه تبديل كنيم يه داستان و گرافيك سر هم كنيم و چند تا پيشرفت جزيي تو گيم پلي ايجاد كنيم و يه شماره جديد تحويل بديم

+

اي كاش واقعا همه كمپانيها مثه rockstar و valve و .....شماره جديدي از بازي رو وقتي منتشر كنن كه مطمين شن بازيشون نسبت به شماره قبلش حتما چند پله اي بالاتر اومده باشه نه اينكه براي فروش بيشتر بازيشون رو تبديل به يه تجربه يك سال يا دو سال يكبار كنن

.

تایید میشه !

ولی قبل از اعلام شدن این شماره ، واقعا بی انصافیه بگیم صرفا برای فروش بوده و این حرفا ، دو تا نسخه ای که پشت سر هم منتشر شدند درواقع برای ادامه ی داستان بازی بودند ، میخواستن

داستان کامل شه ، نسخه 2012 بازی رو هم روش سه سال کار شده بود نمیشد گفت آره مثل COD افتاده رو خط انتشار سالانه و ساخت سالانه !

بازم میگم مخالف انتشار این ACIVBF ام ولی اصلا قبول ندارم تشبیه این Franchise رو به COD !


اي كاش واقعا همه كمپانيها مثه rockstar

*R بازیاش به نظرت واقعا یه پله بالاتر رفتن ؟ Max Payne 3 یه پله رفت بالا یا GTA IV یا ...؟
+
این حرف که باید یه پله بالاتر بره تقریبا محاله ممکنه ...ازگند ه ترین Franchise ها گرفته تا کوچکتریناش ...از هر طرفدار Uncharted بپرسی 2 یا 3 حتما میگه 2! یا Mass Effect ، حتما میگه 2 ! یا

Max Payne حتما میگه 2 ! از AC حتما میگه 2 (میگم 2 !دی!) از Half Life از همین الان میگم از نسخه ی 3 ایی درکار باشه ، بازم طرفداراش میگن 2 ! استثنا هم هست البته ...از همین Ubisoft

که نسخه سوم Far Cry پیشرفت قابل توجهی داشت !

AlexMercer
04-03-2013, 19:16
تایید میشه !

ولی قبل از اعلام شدن این شماره ، واقعا بی انصافیه بگیم صرفا برای فروش بوده و این حرفا ، دو تا نسخه ای که پشت سر هم منتشر شدند درواقع برای ادامه ی داستان بازی بودند ، میخواستن

داستان کامل شه ، نسخه 2012 بازی رو هم روش سه سال کار شده بود نمیشد گفت آره مثل COD افتاده رو خط انتشار سالانه و ساخت سالانه !

بازم میگم مخالف انتشار این ACIVBF ام ولی اصلا قبول ندارم تشبیه این Franchise رو به COD !



*R بازیاش به نظرت واقعا یه پله بالاتر رفتن ؟ Max Payne 3 یه پله رفت بالا یا GTA IV یا ...؟

این حرف که باید یه پله بالاتر بره تقریبا محاله ممکنه ...ازگند ه ترین Franchise ها گرفته تا کوچکتریناش ...از هر طرفدار Uncharted بپرسی 2 یا 3 حتما میگه 2! یا Mass Effect ، حتما میگه 2 ! یا Max Payne حتما میگه 2 ! و و و ...


حمید اولا شماره ۳ داستان خیلی جذابی نداشت که بخوان ادامش بدن اونم ادامه که نه مقدمه براش بچینن!

در ضمن تو واقعا با چه رویی این حرف رو میزنی؟ gta san andreas نسبت به gta iv چقدر تفاوت داشت؟ در گرافیک ُ جزییات حتی رفتار مردم شهر که زنده ترین شهر رو در تاریخ بازی های کامپیوتری ساخت!

مکس پین جریانش متفاوته چون راک استار به تنهایی داشت بازی رو میساخت با یک فاصله طولانی میخواست در اون تغییراتی ایجاد کنه. ددر ضمن نمیخواست ریسک کنه مثل نسخه ۲ بسازه چون شاید نمیتونست انتظارات گیمر هارو بر اوارده کنه و بازی یک شکست میشد ولی با تغییر محیط کلا پیش زمینه ذهنی گیمر هارو عوض کرد.

mjorh
04-03-2013, 19:46
حمید اولا شماره ۳ داستان خیلی جذابی نداشت که بخوان ادامش بدن اونم ادامه که نه مقدمه براش بچینن!

در ضمن تو واقعا با چه رویی این حرف رو میزنی؟ gta san andreas نسبت به gta iv چقدر تفاوت داشت؟ در گرافیک ُ جزییات حتی رفتار مردم شهر که زنده ترین شهر رو در تاریخ بازی های کامپیوتری ساخت!

مکس پین جریانش متفاوته چون راک استار به تنهایی داشت بازی رو میساخت با یک فاصله طولانی میخواست در اون تغییراتی ایجاد کنه. ددر ضمن نمیخواست ریسک کنه مثل نسخه ۲ بسازه چون شاید نمیتونست انتظارات گیمر هارو بر اوارده کنه و بازی یک شکست میشد ولی با تغییر محیط کلا پیش زمینه ذهنی گیمر هارو عوض کرد.

ببین تاپیک داره منحرف میشه ...فقط همینو میگم که حرف من نیست فقط ، تو از هر طرفدار این Franchise شاهکار بپرسی ، مطمئن باش بهترین نسخرو San Anderes میدونه ...الان اولین بار هم از تو شنیدم که IV برتر میدونی ! زنده ترین شهر ؟ واقعا ؟ مضحکه ! حالا بیخیال ، یو با اون بیشتر حال کردی من با San Anderes !


حمید اولا شماره ۳ داستان خیلی جذابی نداشت که بخوان ادامش بدن اونم ادامه که نه مقدمه براش بچینن!


عزیز منظوره من از اون دو نسخه : ACR ACB بودن ! نه شماره ی سوم !

halflife g
04-03-2013, 20:00
نسخه 2012 بازی رو هم روش سه سال کار شده بود نمیشد گفت آره مثل COD افتاده رو خط انتشار سالانه و ساخت سالانه !
بازم میگم مخالف انتشار این ACIVBF ام ولی اصلا قبول ندارم تشبیه این Franchise رو به COD !



هر شماره cod دو سال طول مي كشه ساختش .....سال قبلم دو تا اساسين منتشر شده نسخه psp رو نميشه ناديده گرفت پس از لحاظ تعدادم كم نداره
ميمونه داستان كه اونم به خاطر پول داستانشو كش دادن و اگه طرفدارا خسته نميشدن حتي ميتونستن داستان اتزيو رو شونصد شكاره كش بدن(داستان چيز ثابتي نيس كه)




*R بازیاش به نظرت واقعا یه پله بالاتر رفتن ؟ Max Payne 3 یه پله رفت بالا یا GTA IV یا ...؟
+
این حرف که باید یه پله بالاتر بره تقریبا محاله ممکنه ...ازگند ه ترین Franchise ها گرفته تا کوچکتریناش ...از هر طرفدار Uncharted بپرسی 2 یا 3 حتما میگه 2! یا Mass Effect ، حتما میگه 2 ! یا
Max Payne حتما میگه 2 ! از AC حتما میگه 2 (میگم 2 !دی!) از Half Life از همین الان میگم از نسخه ی 3 ایی درکار باشه ، بازم طرفداراش میگن 2 ! استثنا هم هست البته ...از همین Ubisoft
که نسخه سوم Far Cry پیشرفت قابل توجهی داشت !
در مورد راك استار بله كاملا پيشرفت داره.....مكس پين ٣ (كه من هم خيلي بدم مياد ازش) مسالش اينجاس كه قبلش ip خودش نبود و راك اسنار فقط شماره ٣ رو ساخت و شامل بحث ما نميشه
در مورد gta. هم بله همه چيش پيشرفت داشت (نقدام نشون ميداد)


در مورد آنچارتد و مس افكت و اساسين علت افت شماره ٣ اش همين انتشار پشت سر همشون بود و در مورد فاركراي ٣ هم علت موفقيتش همون فاصله زيادي كه بين انتشارشون بود و باعث شد سازنده چندين پله بازيو جلو ببره(مصداق حرفاي من)


هاف لايف هم تا نيومده نميشه نظر داد ....ولي در مورد valve همين موفقيت پورتال٢ و l4d2 و موفقيت هاف لايف ٢ نسبت به شماره هاي قبليشون تنها مدركمونه...




.

Erfan.
04-03-2013, 20:11
AC IV ؟؟! حواسم به اسم تاپیک نبود فکر کردم AC 3 ـه:n15:
میلک کردن یه IP محبوب به این شکل اصلا مورد پسند نیست، نسل تموم شده دوباره یه نسخه دیگه دارن می‌سازن... هر چه قدر هم خوش ساخت باشه دیگه عنوانی نیست که ارزشمند باشه. ارزشمند نگه داشتن یه IP برای بعضی از گیمر ها مهم تره تا این که تا بازی رو تموم کردن بشنون یه نسخه دیگه هم تو راهه. البته مسئله اینه که اون "بعضی از گیمر ها" درصد زیادی از خریداران بازی رو تشکیل نمیدن :)





مساله اينه كه بهتر وقتي يه شماره جديد از يه بازي منتشر بشه كه بازي واقعا در هر زمينه اي حداقل يك پله پيشرفت كنه نه اينكه بهخاطر اينكه خريد اين ip رو به مشتريش به يه عادت سالانه تبديل كنيم يه داستان و گرافيك سر هم كنيم و چند تا پيشرفت جزيي تو گيم پلي ايجاد كنيم و يه شماره جديد تحويل بديم

Like :n02:

mjorh
04-03-2013, 21:51
در مورد آنچارتد و مس افكت و اساسين علت افت شماره ٣ اش همين انتشار پشت سر همشون بود و در مورد فاركراي ٣ هم علت موفقيتش همون فاصله زيادي كه بين انتشارشون بود و باعث شد سازنده چندين پله بازيو جلو ببره(مصداق حرفاي من)

اگه اینطوری که یو میگی بود ME2 و Uncharted2 هم باید افت میکردن ! انتشار پشت سر هم یعنی انتشار سالانه نه دو-سه ساله !


در مورد gta. هم بله همه چيش پيشرفت داشت (نقدام نشون ميداد)


بحث منتقدا نیست بحث گیمراس ! 98 متاشه که اگه به این نگاه کنیم بهترین بازی تاریخ محسوب میشه که مضحکه!

+

فاصله ی زیاد شرط موفقیت یه بازی نیست که آخه ، چندین مثال میشه زد نمونش سری Batman ! با فاصله ی زمانی 2 سال Arkham City اومد که شاهکاری شد ماندگار ، یا حتی مدت ساخت بازی که تضمینی نمیکنه موفقیت رو مثالش Rage که 6سال روش کار کردن !

halflife g
04-03-2013, 22:18
بحث منتقدا نیست بحث گیمراس ! 98 متاشه که اگه به این نگاه کنیم بهترین بازی تاریخ محسوب میشه که مضحکه
اگه بحث گيمرا باشه كه پس cod پيشرفته ترين و مخوفترين و هر شمارشم داره بهتر از قبل ميشه:n02:
تازه خيلي از گيمرا تو دنيا gta آخري رو يه پيشرفت ميدونن و منتقدا هم همينطور بقيه شامل نظر شخصي تو ميشه.....



اگه اینطوری که یو میگی بود ME2 و Uncharted2 هم باید افت میکردن ! انتشار پشت سر هم یعنی انتشار سالانه نه دو-سه ساله !

فاصله ی زیاد شرط موفقیت یه بازی نیست که آخه ، چندین مثال میشه زد نمونش سری Batman ! با فاصله ی زمانی 2 سال Arkham City اومد که شاهکاری شد ماندگار ، یا حتی مدت ساخت بازی که تضمینی نمیکنه موفقیت رو مثالش Rage که 6سال روش کار کردن !
تو پست قبلي هم نوشتم سالانه يا دو سالانه .....تازه منظور من پشت سر هم بودن حالا چه يه سال چه دو سال
در مورد مس افكت و انچارتد هم شماره دوم اوجشون بود و نه شماره اول پس طبيعيه تو شماره سوم افت كنن(يعني بعد دوم كه اوج بوده)
گرچه هيچكدوم افت چنداني نداشتن هنوزم متاشون superb موند ولي اساسين خيلي بيشتر افت كرد


فاصله شرط كافي موفقيت نيس ولي يكي از شرايط مثبت و خوب هست براي تفكر بيشتر در مورد خلق ايده هاي نو .......حالا اگه يه بازي تونست تو بازه زماني خيلي كم همونقدر موفق باشه چه بهتر ما بيشتر خوشحال ميشيم:n02:

+

بحث حالت دايره اي گرفته و ادامش موثر نيس......بهرحال اميدوارم ششمين نسخه اساسين هم منتشر بشه و بتونه همچنان موفق بمونه

.

mjorh
04-03-2013, 22:29
Ubisoft : این بازی نسخه 3.5 نیست !


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ACIV یک حس و حال جدید برای گیمر دارد و اصلا شبیه ACIII نیست !

ما میخواهیم واسه طرفدارامون و اونایی که هنوز موفق به تجربه این Franchise نشدن بگیم که این بازی یک بازیه در سبک دزدان دریایی و Open-world درعین حال Action Advanture هست که منتظرش بودن !

more on vg247 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

+

امیدوارم Pirate 3X اش درحد Witcher 2 باشه ! دی !

Sib Market
04-03-2013, 23:01
اين سري داستان فوق العاده اي داره ، من به شخصه اگه صد تا شخصيت اساسين هم ساخته بشه ، تك تكش رو بازي مي كنم و هميشه هم طرفدار شماره يكش مي مونم...

الان كه فقط 5 تا كاراكتر اومده ؛ پس حالا حالا ها ما اساسينز بازي مي كنيم!

sina1100
05-03-2013, 10:50
باک شات رسمی که احتمالاً همینه دیگه:


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


داستان بازی هم با جزئیات کامل (که نمی دونم تا چه حد صحت داره!) رو پیج رسمی اساسین اومد امروز ، خوندم کامل . چیزای جالبی گفته :

Assassin's Creed IV: Black Flag (PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Wii U, Xbox 360)
Developer: Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Release: October 29, 2013

Telling the real stories behind the pirate myths

Despite all the leaks in the past week, there's still a ton of stuff to tell you about Assassin's Creed IV: Black Flag. The first thing is that the new game sees you playing as a pirate, but not the Disney romanticized, cliche style of pirates from films such as Pirates of the Caribbean or Treasure Island. "No hooks, no parrots, and no walking the plank," as one of the promotional trailers I saw stated.

While the pirate theme is intriguing, the real big deal is the new world you get to explore, both on land and sea. Ubisoft is pushing for a massive open world, seamless experience akin to that of Far Cry 3. And that seamlessness will be huge when it comes to the transitions between naval and ground experiences all during Black Flag.


Ubisoft, as they do with its Assassin's games, dug into history to find the real stories of pirates and bring those tales to players. In the case of Black Flag, it's the dawn of the 18th century, and players come in during 1713 where a succession of treaties between England, Spain, and France bring peace and order for the first time in decades.

This peace leaves thousands of British sailors out of luck though, as the King no longer cares to support them. Poor, hungry, and in desperate need of money, these sailors band together and set out to live their lives as they see fit, thus creating the golden age of pirates.

"We feel that there's this incredible opportunity to tell the more credible and realistic version of what actually happened," game director Ashraf Ismail told me during a meeting with Destructoid. "Because what actually happened was thrilling. These characters, these men, they attempted to do something for the first time history which was to create a Democratic Republic. These men disconnected themselves from the Empire, and decided that we'll create a new government.

"But they were lawless men, they were pirates, they partied, they spent all their money. So imagine these people are trying to make a government. It fails in a spectacular way, and we put the player in the heart of this experience."

You play as Edward Kenway, father of Haytham Kenway and grandfather to Connor Kenway from Assassins' Creed III. Black Flag is looking to tell the story of how the Kenways family got involved with the whole Assassins and Templar conflict in the first place.

Edward is a British man who comes from a poor upbringing. He's charismatic, charming, very brash, reckless, and selfish. All characteristics that make for a perfect pirate. You'll begin your adventure with Edward as a pirate on the high seas, and as the story moves forward Edward will be introduced to the Assassin's guild, join their ranks, and experience a journey where he is at odds with his selfish pirate greed, while trying to serve the selfless Assassin's creed.

Edward will also come across many historical characters and moments from the time period. Players will meet Benjamin Hornigold, Charles Vane, Calico Jack, Anne Bonny, and Black Beard, all legendary pirates from the era. You'll also be part of historic events such as the assault on 42 Portuguese ships, the massive gold wreck of the Spanish armada on the Florida coast, and the marooning of Charles Vane.

The story behind the game sounds promising, but what I'm really looking forward to is the actual gameplay in Black Flag. Ubisoft is promising for one big seamless open world between the ocean and land as you explore the Caribbean sea. There will be three major city location -- Havana, Kingston, and Nassau, in addition to over 50 unique locations you can visit, plus the open seas in between all of the land environments.

All the locations will offer unique environments too. From hidden fisherman villages, plantations that will explore slavery aspects, hidden coves, thick lush jungles, naval forts, Mayan ruins, tropical islands, and a first for the series, underwater environments.

Traversing the ground in any Assassin's game is pretty fun as it's typically fluid. Thankfully, that fluidity will translate to the underwater sections as well and Ashraf told me that the controls should feel intuitive to players. It will be interesting to see how combat will work in these cases, especially when you encounter sharks.

Every great pirate needs a ship and that's where the Jackdaw comes into play. The Jackdaw will be your main vessel during your adventure and an essential part of your journey. You'll be upgrading your ship over time, and managing a crew in a variety of ways. Plundering is a part of a pirate's life as well, and virtually any ship you see in the game can be attacked, boarded, and pillaged of its goods.

While Assassin's Creed III teased it with only a cinematic, you will actually be boarding other ships in real time here. A basic example I was told is that players will see a ship, weaken it with an attack, then command the crew to throw hooks onto their target in order to drag the ships together. From there you can board it, continue your attack, and take what you want.

"ACIII started the naval combat experience," Ashraf told me. "They did something that was really credible, really wonderful. But for us, that was really just a foot in the water. It was a tease of a potentially bigger system. We're diving really deep on this [with ACIV]."

The team started work on ACIV in the Summer of 2011 and knew ahead of time that the naval elements of ACIII would do really well. Their prediction came true as Ashraf told me that it was one of the most well reviewed aspects of the game.

"We kind of knew ahead of time that this would be very successful. We played the really early versions of [the naval element] and we felt like okay there's something really solid here."

As always, there's a lot of options at your disposal as to how you want to engage your targets. You can swing in ahead of your crew during a boarding, or swim in the water to sneakily board and attack an enemy ship. You can also use the new free aiming system to shoot enemies from a distance (the lock-on system is still in place for close quarters combat.) Really, it's all up to you. One cool thing is that there are localized storms that take place and you can lead enemy ships into them to create new gameplay scenarios. Plus, you can hunt whales, Captain Ahab style.

You don't want to attack just any ship though, not without at least finding out what the ships have to offer. Edward will be able to use a spy glass to get information on ships from a distance, find out what type of ship he's about to engage with, how difficult it will be, and what kind of loot it carries. Ships aren't just like ground enemies, as they will come in different flavors and scale in difficulty which actually affects player progression.

The Animus no longer blocks the player with its invisible walls, instead tougher enemy ships will. Some ships can easily decimate Edward and crew. The only way around them is to actually explore the world, and find stuff that can go to upgrading your ship. You actually have a reason now to explore and do side missions.

That was one of the complaints I had with ACIII. The Homestead concept sounded great on paper, but really didn't matter to the core experience. Now, the AC team is going the route Far Cry 3 took. I loved the open world setting of that game, and was more than happy to do trivial stuff like pick flowers or fix a radio tower as it actually benefited me as a player.

While the Jackdaw is important, it won't burden you either. There will be fast travel locations again, and doing so will pop you up in the location plus have your ship already stationed at the docks waiting for you.

Naval gameplay is a big part of the game, but the core AC experience is still there. Ashraf told me that in terms of the main path, about 60% takes place on land and 40% takes place in the naval sections.

"One important thing is we wanted to make sure that the player sees that all this stuff happens in one world," Ashraf explained. "And this one world, the Caribbean sea, is filled with stuff to do, there's lot to do in it. Exploration is really important for us. We're creating a world that has many locations, and we needed to make sure that players were motivated to explore this world, that there's always new content to find. There's always something new on the horizon."

As this is an Assassin's game, all of this pirate adventure stuff is taking place in the Animus. Desmond's story wrapped up at the end of III, so this time around you're playing a new hero that Ubisoft is promoting as you. You the player are this hero. What that exactly means isn't quite clear, though.

Whoever this new character is, he's a person that was hired by Abstergo Entertainment, a subdivision of Abstergo Industries, and is lead to believe he was brought on as a research analyst. The true intentions for this Templar organization is that Edward did something very important for them in the 18th century, and whatever it is continues the war between the Templar and Assassin's in the present day world. Whatever is going on, I guess SPOILERS that ancient god lady hasn't destroyed humanity, yet.

You can expect multiplayer to return too. The team iterated on it, improved it, made new characters with the pirate theme, have new maps, and there will be new game modes as well.

There's a lot of new concepts and mechanics being introduced into ACIV, but there are still some key ideas from past games that Ubisoft is retaining. From AC1 they're bringing back the open ended assassinations where you can kill a target however you wish. From ACII they're bringing back the way of how they introduce and thought gameplay mechanics to players. The support system from Brotherhood and the visual beauty of Revelations will be reflected in ACIV too. Additionally, the way ACIII pitted players into the heart of the an important part of history is ever present in Black Flag.

ACIII was my first real foray into the series and while it had some great elements to it, there were some parts that just hurt the overall experience. So far, it's sounding like Ubisoft is working on improving the formula and I'm definitely interested with IV, especially if the seamless and emergent nature they're striving for at least matches what Far Cry 3 pulled off.

Alex Fera
05-03-2013, 12:18
اوایل که اخبار این Black flag اومد فکر میکردم اینم یه Spin Off برای نسخه سومه،مثله Brotherhood و Revelations ،اما حالا دیگه فکر کنم جدی شده،آخه نمیشه که نسخه چهار رو با همون حال و هوای نسخه 3 و بدون تغییر زمان بدن بیرون..................
قانون اساسین اینه که هر شماره باید تو یه اتفاق بزرگ تاریخی باشه،مثل نسخه یک که توی جنگ های صلیبی بود یا نسخه دو که توی رنسانس اروپا اتفاق میوفتاد..............
این نسخه چهار خوب الان توی همون حال و هوای جنگ داخلی اتفاق میوفته،فایده نداره که................
بهتر بود اسمش رو بزارن Assassin Creed : Modern Warfare،این یوبی هم داره میشه عین اکتیویژن،تمام آیپی های خوبش یادش رفته فقط چسبیده به بازیهایی که پول درمیاد از توش................

mjorh
05-03-2013, 19:24
این نسخه چهار خوب الان توی همون حال و هوای جنگ داخلی اتفاق میوفته،فایده نداره که................


حال و هوای دزدان دریایی واقعا به نظرتون شبیه انقلاب آمریکاس؟؟؟؟؟؟؟؟

180 درجه اتمسفر بازی تغییر کرده ...


بهتر بود اسمش رو بزارن Assassin Creed : Modern Warfare،این یوبی هم داره میشه عین اکتیویژن،تمام آیپی های خوبش یادش رفته فقط چسبیده به بازیهایی که پول درمیاد از توش................

Far Cry - Ghost Recon - Watch Dogz - Rayman - Splinter Cell- Assassins Creed - Prince Of Persia - , .........

خواستم یه یادآوری کنم براتون IP های این شرکت رو تا شاید تجدید نظر کنید ! (با تمام احترام)

IP های اکتیویزن هم بعید میدونم سخت باشه به یاد آوردنشون و به نظرم یه مقایسه منطقی بین این دو معلوم میکنه که یکی خیلی فراتر از اون یکیه !

farhad07
05-03-2013, 21:35
کاش رو ps3 نمیدادن نسخه ی قبلیش رو نمیتونست اجرا کنه لگ داشت رو ps3 من تو شهر گیر داشت اصلا حال نداد.

Altairezio
06-03-2013, 06:51
نگاهی به Assassin's Creed Black Flag
عصر طلای دزدان دریایی را می توان در تاریخ سینمای هالیوود جستجو کرد.طوطی های سخن گو و افرادی با دستانی به شکل یک قلاب همگی جزو موارد معروف دزدان دریایی هستند ، اما همه ی این موارد را دیگر فراموش کنید ، زیرا یوبی سافت با Assassin’s Creed 4: Black Flag آمده تا تعریف جدیدی از دزدان دریایی را در قالب یک بازی به ارمغان بیاورد. اما Black Flag فقط یک دنباله ی ساده از Assassin’s Creed نیست ، این عنوان جسورانه یوبی سافت می خواهد تا با روایتی متفاوت از دزدان دریایی و ماموریت های غیر خطی آزادی را برایتان به ارمغان آورد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نام: Assassin’s Creed 4: Black Flag

سازنده: Ubisoft Montreal

ناشر: Ubisoft

سبک: Action-adventure, stealth (اکشن ماجراجویی ، مخفی کاری)

پلتفرم ها : ps4 / نسل بعدی ایکس باکس / PC / X360 / PS3 / Wii U

تاریخ انتشار: ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳

رده بندی سنی : RP
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

هشت تن از معروف ترین استدیو های یوبی سافت با قدرت مشغول ساخت قسمت چهارم هستند. Ubisoft Montreal خالق اصلی این سری با کمک استدیو های Singapore, Sofia, Annecy, Kiev, Quebec, Bucharest, و Montpellier این بازی را خواهند ساخت ، شاید در نگاه اول این تعداد استدیوها برای ساخت بازی بیش از حد به نظر برسد ، اما وقتی که متوجه می شویم Assassin’s Creed 4 بزرگ ترین بازی در تاریخ این سری است و از زمان انتشار نسخه ی قبلی هم مدت زمان کمی می گذرد می توان حق را به یوبی سافت داد. Assassin’s Creed به مانند Call of Duty تبدیل به یک فرنچاینز سالانه شده است ، اما یوبی سافت می داند که چگونه با جاه طلبی های خود می تواند این فرنچاینز را از خطر سقوط و تکراری شدن نجات دهد.
پرچم سیاه ما را به سال های ۱۷۱۵ و غرب دریای کارائیب خواهد برد ، جایی که سازندگان وعده یک جهان بدون هیچ گونه توقفی را در بازی داده اند. این بدان معنا است که شما می توانید به مانند دنیای واقعی به راحتی از کشور های کوبا تا جامائیکا سفر کرده ، بدون این که شاهد هیچ گونه بارگذاری و توقفی در بازی باشید. ۵۰ مکان منحصر به فرد از جمله شهر ها ، غار ها ، خلیج ها ، خرابه ها ، جنگل ها و بیشتر در بازی وجود دارند که وجود گنج هایی مخفی و با ارزش در این مکان ها لذت ماجراجویی را برایتان دو چندان خواهد کرد. اگر هم چندان به ماجراجویی درخشکی علاقه ندارید ، می توانید به اعماق اقیانوس ها وارد شده، به شکار نهنگ ها بپردازید و کشتی ها را هم به طور مخفیانه غارت کنید. شاید شباهت چنین کارهایی به مانند Far Cry 3 مقداری تعجب برانگیز به نظر برسد ، ولی نباید فراموش کرد که Far Cry 3 نیز توسط یوبی سافت مونترال ساخته شده و بنابر این جای تعجبی نیست که اگر هر دو این بازی فن آوری های مشترکی را با هم به اشتراک گذاشته اند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
Edward Blackbeard

اما با تمامی این موارد آیا می توان گفت که این عنوان همان حس و حال Assassin’s Creed های گذشته را دارا است ؟ خوب خبر خوب اینجا است که در کنار تمامی این موارد جدیدی که به جهان بازی اضافه شده است ، یوبی سافت گذشته ها را فراموش نکرده و همچنان شاهد ترور ها در بازی خواهیم بود که البته این بر خلاف گذشته کاملا متفاوت تر شده است. این بار با هدفی که شما انتخاب می کنید ، گزینه های گوناگونی به شما داده خواهد شد ، مثلا می توانید نحوه نزدیک شدن به هدف و یا از بین بردن آن را خودتان انتخاب کنید. یوبی سافت همچنین اعلام کرده است که ماموریت های open-ended که در بازی های اولیه این سری شاهد آن بودیم برای هیجان انگیز تر کردن تجربه ی بازیکنان به قسمت چهارم باز خواهند گشت.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
این بار مبارزات همزمان با دو شمشیر نیز به گنجینه بازی اضافه شده است.

به مانند همیشه ، این حوادثی واقعی از جای جای تاریخ است که باعث به وجود آمدن شخصیت ها ، مکان ها و اتفاقات بازی شده است. در پرچم سیاه نگاهی واقع بینانه به دزدان دریایی را در قرن ۱۸ خواهیم داشت و می توانیم مشاهده کنیم که چگونه اقدامات دزدان دریایی در آینده به مانند Red Dead Redemption در غرب تاثیر خود را خواهد گذاشت. حتی نام بازی که پرچم سیاه می باشد به نوبه خود روایت گر همه چیز است. دزدان دریایی در عالم واقعیت در واقع یک پرچم سیاه ساده را به پرواز در می آوردند و نه آن چیزی که در فیلم ها نشان یک جمجمه و علامت خظر و مرگ می باشد.
در طول وقایع داستان بازی و مبارزات شخصیت اصلی با قوم های مختلف ، شما در کنار یک دزد دریایی بد نام با نام Edward ‘Blackbeard’ آموزش های خود را یاد خواهید گرفت و در کنار دیگر دزدان مانند Benjamin Hornigold, Calico Jack, و Anne Bonny وقایعی زیبا ازداستان بازی برایتان آشکار خواهد شد. داستان مبارزات بازی همچنان بر پایه ی جنگ بی پایان بین آساسین ها و تمپلار ها می باشد که با حوادث واقعی نیز مخلوط شده است که از معروف ترین این حوادث واقعی که در بازی هم گوشه ای از آن را خواهیم دید می توان به تلاش Hornigold ها برای ایجاد جمهوری دزدان دریایی و کنترل در باهاما ، غرق شدن کشتی نیروی دریایی اسپانیایی و داستان Charles Vane که با نام maroon معروف بود در یک جزیره بیابانی اشاره کرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کنکاش به زیر دریا هم کشیده میشود

از اصلی ترین شهر های بازی می توان به کینگستون و هاوانا اشاره کرد که در این بین ده ها تن از شهر های کوچک تر و شهر های بندری نیز در سراسر جهان بازی برای کشف و ماجراجویی های شما و انجام دادن ماموریت هایتان پراکنده شده است. اطراف شهر ها نیز می توانیم مزارع قند و شکر با جنگل های ضخیم را ببینیم که در صورت ادامه ماجراجویی می توان در پشت این جنگل ها ، ویرانه هایی از کارخانه های صنعتی را مشاهده کرد. اگر به راهمان ادامه بدهیم به ساحلی زیبا می رسیم که با قلعه سنگ ها و غار هایی که اغلب برای قاچاقچیان مورد استفاده قرار می گیرد پوشیده شده است. اما صبر کنید هنوز به پایان این ماجراجویی نرسیده ایم ، حالا وقت پوشیدن لباس غواصی و رفتن به زیر آب برای پیدا کردن گنج ها و کشتی های غرق شده می باشد. متنوع ترین جهان را در AC 4 مشاهده خواهید کرد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
مواظب باشید که شکار این نهنگ نشوید !


البته شما یک کشتی نیز با نام Jackdaw برای خود دارید ، که می توانید آن را تعمیر ، ارتقا و سفارشی سازی کنید می توانید بر خدمه ی خود مدیریت کاملی داشته باشید و این که کشتی شما چگونه در طول بازی پیشرفت خواهد کرد کاملا بر عهده ی انتخاب های شما خواهد بود ، مالکیت بر تمامی امور را کاملا در بازی احساس خواهید کرد. هنگامی که شروع به ماجراجوی خود در بازی کنید فردی بی تجربه با خدمه هایی کم و دارای کشتی کوچکی هستید. اما هر چه قدر که در بازی پیشرفت کنید وغنیمت های بیشتری را از طریق جنگ ها به دارایی های خود اضافه کنید ، کشتی شما به زره و سلاح های قوی تر مجهز خواهد شد و حتی این جرات را خواهید داشت که با کشتی ها سرسختی از جمله کشتی های بازرگانی اسپانیا به مبارزه برخواسته و پیروز میدان لقب گیرید.
همان طور که در دریاهای آزاد بادبان ها ی کشتی را باز کرده و به دنبال ماجراجویی تازه هستید ، می توانید به عرشه ی کشتی رفته و با استفا ده از دوربین خود کشتی های دیگری را در افق مشاهده کنید. با استفاده از این دوربین و مشاهده کشتی ها از دور ، می توانید میزان قدرت کشتی ها و محموله هایی که با خود حمل می کنند را ببینید و این کار به شما فرصتی خواهد داد که کاملا با سنجش تمامی جوانب و خطرات احتمالی تصمیم بگیرید که به آن کشنی حمله کرده و یا فقط به سادگی از کنار آن کشتی رد شوید.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] vYxpm5Hn_g15mzka48qGe8tlP2ZmVgfGft5iNb2Zxzqc8nyIDK aUK3QtLRtLFPv9IM0zQ2dg

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
Assassin’s Creed IV: Black Flag


یکی از چیز های که در Assassin’s Creed 3 هیجان بسیاری را دارا بود و مورد استقبال طرفداران واقع شد را می توان در مورد مبارزات دریایی نامید که لذت بسیاری داشت. پرچم سیاه نیز با حفظ اصلی اصلی گذشته قصد دارد تا این مبارزات را چالش برانگیز تر از قبل کند. شرایط آب و هوایی و فیزیک نقش بزرگ تری را بر خلاف گذشته در مبارزات ایفا خواهند کرد و در بازی با طیف مختلفی از کشتی های دشمن در بازی مواجه خواهید شد. از جمله این که بعضی از کشتی ها سعی می کنند با شارز کردن کشتی شما ، بدنه را به طور کل نابود کرده و کشتی شما را غرق کنند.
نحوه ی مبارزه و دستور دادن به خدمه ی شما هامن طوری می باشد که بیش از این در AC3 نیز آن را تجربه کردیم. شما می توانید از هر زاویه ای که می خواهید به کشتی دشمنان نزدیک شده ، با توپ های انفجاری خود آن ها را تضعیف کرده و سپس با شکستن عرشه ، کشتی دشمن را کاملا غرق کنید. یا این که با روشی مخفی کاری بدون این که مورد توجه قرار بگیرید ، به دریا وارد شده و با شنا کردن خود را به کشتی دشمن برسانید و با کشتن کاپیتان می توانید تمامی خدمه ی دشمن را تسلیم خود کنید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
طراحی هنری بازی نیز واقعا دیدنی است.


اما در زمان حال چه اتفاقتی رخ خواهد داد ؟ هر کسی که Assassin’s Creed 3 را تمام کرده باشد می داند که چه بلای بر سر دزموند مایلز آمد و خوب یا بد به هر حال او دیگر در قسمت چهارم حضور ندارد. اما در یک حرکت هوشمندانه قهرمان زمان حال Assassin’s Creed 4 … شما خواهید بود ! شما یکی از هزاران نفر از تحلیلگران پژوهشی هستید که به استخدام شرکت Abstergo در آمده تا گذشته هایی از تاریخ از جمله Edward Kenway را ببیند و احتمالا پیدا کردن سیبی از بهشت همچنان هسته ی اصلی قسمت چهارم می باشد.

ویدئوی سینمایی معرفی بازی Assassin’s Creed 4 : Black Flag
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


دانلود با کیفیت بالا (HD (۲۱۵MB ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] )

دانلود با کیفیت معمولی (Hi-Res (43MB ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] p4)

داتلود با کیفیت پایین (Lo-Res(10MB ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] p4)
بگذارید در این مورد صادق باشیم : واقعا دزموند شخصیت محبوب عده ی بسیاری از طرفداران این سری نیست و می توان تصمیم یوبی سافت را مبنی بر این که هنوز شخصیت زمان حال را معرفی نکرده هوشمندانه دانست. دزموند شاید توانسته باشد که سیاره زمین را نجات دهد و در آخر خودش هم با سوختگی از بین برود، ولی در پایان Assassin’s Creed 3 تهدید جدیدی به وجود آمد که به احتمال زیا د شخصیت جدیدی را وارد داستان پر یچ و خم این سری خواهد کرد. به هر حال امید می رود که یوبی سافت شخصیت پردازی قهرمان زمان حال را به قدری خوب طراحی کند که در نگاه اول به دل همه بنشیند و از همه مهم تر این که کا رهای او در ماجراجویی های Edward در زمان گذشته نیز تاثیر داشته باشد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
Assassin’s Creed IV: Black Flag


بخش مولتی پلیر بازی نیز داستان های خاص خود را دارد. البته جزییات همچنان در مورد این بخش مبهم است ، اما این را می دانیم که بسیاری از حالت های قبلی قسمت های گذشته در این نسخه نیز بازخواهند گشت. اما سوال بزرگ در این جا است که آیا مبارزات دریایی به صورت آنلاین در قسمت چهارم وجود خواهد داشت ؟ این یکی از چیز های بود که به شدت کمبود آن در Assassin’s Creed 3 حس می شد و واقعا معرفی چنین حالتی عده ی بسیاری را از خود بی خود خواهد کرد ! تصور کنید که چقدر هیجان انگیز خواهد بود که در حالت آنلاین با کشتی خودتان به جنگ کشتی بازیکنانی دیگر بروید و از همه جالب تر اگر خدمه ی شما نیز جزو دیگر بازیکنان باشند برگ برنده ی بسیار بزرگی پرچم سیاه خواهد داشت.
تنها چیزی که از چند نمایش کوتاه بازی تا به حال دیده ایم ، در مورد سیستم مبارزات ، کمی غواصی ، مبارزات کشتی ها ، تعداد زیادی از تصاویر با محیط های حیرت انگیز و طوفان های قابل توجه دریایی بود که همه ی آن ها فوق العاده به نظر می رسید. قابل توجه ترین آن امواج می باشد که باعث تکان خوردن جالب کشتی ها می شد و همچنین رگه هایی از رعد و برق در آسمان نیز زیبایی های خاص خود را دارا بود.
اما این ویدیوی زیبا تنها گوشه ای از گرافیک زیبای بازی بر روی یک PC با مشخصاتی بالا را نشا می داد ، بنابر این فعلا باید صبر کنیم و ببنیم که آیا پرچم سیاه خواهد توانست دنیای واقعی را در قالب یک بازی برایمان نشان بدهد ؟ البته Assassin’s Creed 3 دز زمینه گرافیک یکی از زیباترین ها بود ولی فقط امید می رود که پرچم سیاه باگ های قسمت گذشته را نداشته باشد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
Assassin’s Creed IV: Black Flag

پرچم سیاه مقصد خود را بر روی پلتفرم های PC, Xbox 360, و PS3 قرار داده است ، اما بدون شک یوبی سافت تمرکز ویژه ای بر روی نسخه ی PlayStation 4 بازی دارد و از ویژگی های این نسخه می توان به گرافیکی بهر نسبت به نسل فعلی و یک کنترل جدید اشاره کرد. اگر ادعای سونی در مورد حلقه های سخت افزاری ps4 درست باشد ، شاید حتی آن ویدیوی حیرت انگیز بازی نیز کاملا به صورت real time بر روی ps4 در حال اجرا بود. البته نسخه Wii U بازی نیز به مانند دیگر پلتفرم ها به صورت همزمان عرضه خواهد شد ،اما امید می رود که ویزگی های گیم پد بازی در مقایسه با Assassin’s Creed 3 حداقل بهتر باشد.
یوبی سافت وعده داده است که پرچم سیاه از لحاظ کلی نگاهی به مانند بازی های گذشته داشته باشد و تمامی تجارب مفیدی که از هر کدام از قسمت های گذشته داشته ایم به صورت یکجا در قسمت چهارم وجود خواهد داشت. با چنین وعده هایی می توان از همین حالا قسمت چهارم را بهترین عنوان در تاریخ این سری نامید که امید بسیاری نیز به آن می رود.

Assassin’s Creed 3 در کل بازی لذت بخشی بود ، اما به نظر می رسد که این سری تمرکز خودش را به طور کامل از دست دا ده و بیشتر در حال روایت یک داستان سینماتیک با ماموریت های خطی و کارهایی از پیش تعیین شده می باشد. اما خبر خوب اینجا است که پرچم سیاه قصد دارد تا ماموریت های متفاوتی به روح این سری منتقل کند ، بدین صورت که در بیشتر ماموریت ها نحوه چگونه انجام دادن آن بر عده خود شما می باشد و چه کسی می داند ؟ شاید حتی با کلمه GAME OVER نیز در برخی ماموریت ها در بازی مواجه نشویم.


ویدئوی معرفی شخصیت جدید بازی Assassin’s Creed 4 : Black Flag
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


دانلود با کیفیت بالا (HD (۱۱۶MB ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

دانلود با کیفیت معمولی (Hi-Res (23MB ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

داتلود با کیفیت پایین (Lo-Res(5.70MB ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
وقتی که به پیشرفت های Assassin’s Creed 4: Black Flag نگاه می کنیم واقعا باید به یوبی سافت آفرین گفت که علی رغم این که این عنوان یک فرنچاینز سالانه است ولی توانسته به خوبی همگان را فعلابا نمایش هایش راضی نگه دارد. عرضه ی بازی برای نسل بعد ، ویزگی های جدید در قسمت چهارم به همراه ده ها موارد دیگر همگی دست به دست هم داده اند که پرچم سیاه همانند یک Ip جدید به نظر برسد. پس همگی با هم صبر خواهیم کرد تا ببینیم آساسینی در قالب یک دزد دریایی چگونه خواهد بود؟


چند والپیپر

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
source ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

mjorh
07-03-2013, 17:46
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

دومی یعنی AC!:n12:

abolfazlm
11-03-2013, 14:58
تاریخ انتشار بازی رو اینجا اینطوری زده . نسخه pc تو اینا نیست :n02:. حالا اون کی میاد خدا داند
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

MR.CART
14-03-2013, 03:01
این نظرسنجی ک جدید اومده فکر نمیکنم واقعا جدی باشه واسه یوبی سافت
احتمالا میخوان یه آمارگیری از نظر کاربرا داشته باشن

Altairezio
14-03-2013, 11:32
این نظرسنجی ک جدید اومده فکر نمیکنم واقعا جدی باشه واسه یوبی سافت
احتمالا میخوان یه آمارگیری از نظر کاربرا داشته باشن

ضرری نداره شرکت کردن توش!
اگه شخصیت بعدی از ایران باشه یا سرزمینشو ایران انتخاب کنن عالی میشه!:n12:

evil44
14-03-2013, 21:48
با شنیدن خبر Assassin's creed IV شادمون کردی دستت دردنکنه:n12:

mInI_ClockEr
15-03-2013, 04:11
دوستان تاپیک رو بالا نگه دارن خواهشاً تا اطلاع رسانی کامل انجام بشه در مورد نظر سنجی که داره انجام میشه (حالا میخواد که واقعی باشه یا نه مهم نیست مهم اینه که ما حضور داشته باشم توی رای گیری )
مدیران خواهشاً همیاری بفرمایند
توی این انجمن با این همه تاپیک هایمختلف و اطلاعات زیاد مطمئن باشید که این مطلب همه دوره خودش رو داره و میگذره پس بهتر هست یه تاپیک مجزا بزنید خواهشاً بعد یک ماه کلاً تاپیک خود به خود قدیمی میشه
:n16::n16::n16:

Crawling In MySkin
15-03-2013, 10:17
ضرری نداره شرکت کردن توش!
اگه شخصیت بعدی از ایران باشه یا سرزمینشو ایران انتخاب کنن عالی میشه!:n12:
مثلا شاه اسماعیل صفوی رو باید بکشیم؟
جالبه که assasins مال ایرانه و تاحالا تو ایران نبوده
البته یه سری میگفتن که کوهی که توی assasins creed 1 بود کوه الموت ایرانه ولی یه سری تحقیقات کوچولو که انجام دادم دیدم همچین چیزی نیست
یا حداقل اینطوری نگفتن.

Amir-Rainman
15-03-2013, 10:24
شنیدم برای بازی کردن باید آنلاین باشیم ...:n27: ...
راسته یا نه..؟

saman1101
16-03-2013, 23:32
کلا بازیه خوبیه هرچی جلوتر میره نسخه های بهتری رو ارائه میده

saman1101
16-03-2013, 23:34
یعنی چه که تاریخه عرضه پی سی رو نزدن؟

Gregar
16-03-2013, 23:38
میگم راجع به این نظرسنجیه . بنظرتون خوبه تو ایران باشه ؟ اخه تجربه به شدت نشون داده هیچ وقت بی قصد و غرض سمت ایران نمیان . البته میشه گفت اون نسخه revelations توی مربوط به ایران هم بود . به هر حال فکر کنم دوران سلجوقی ها بود دیگه .

ye adam
17-03-2013, 16:36
میگم راجع به این نظرسنجیه . بنظرتون خوبه تو ایران باشه ؟ اخه تجربه به شدت نشون داده هیچ وقت بی قصد و غرض سمت ایران نمیان . البته میشه گفت اون نسخه revelations توی مربوط به ایران هم بود . به هر حال فکر کنم دوران سلجوقی ها بود دیگه .

حالا نمیدونم راسته این نظر سنجی یا نه ولی هر چی هست اگرم راس باشه الکی نمیزارن
یعنی بین این همه کشور ایران از همه بیشتر رای بیاره ؟ مگه میشه؟
دیگه بحثو سیاسی نمیکنم :دی

VAHID
17-03-2013, 18:46
اون نظر سنجی چند روز پیش 1010 تا رای بیشتر نداشت الان نگاه کردم بیش از 10.000 تا رای اورده بود:n13:

sina1100
18-03-2013, 22:25
عکس جالبی گذاشته بود یکی از پیج ها :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

MR.CART
23-03-2013, 19:16
11هزار تا رای واسه ایران!ایرانیان حاضر در صحنه که میگن همینان

Altairezio
26-03-2013, 12:47
اولین تریلر از گیم پلی بازی Assassin's Creed IV منتشر شد
و کسانی که میخواند بازی را سفارش دهند از امروز میتوانند از سایت UBI این بازی را پیش خرید کنند!
ویدئوی بازی متاسفانه به دلیل دسترسی نداشتن به یوتوب از سایت ایرانی ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) قابل دریافت است!

دانلود ویدئو HD ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
دانلود ویدئو SD ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

و این بسته های سفارشی دارای خاصیت ها و ویژگی های خاصی نسبت به بازی های منتشر شده در زمان مقرر هستند!


Premium Quality 55 cm Diorama of Captain Edward on the Jackdaw’s Bow
Exclusive SteelBook
High-quality artbook
The official soundtrack
2 Lithographs in their protective envelope
2 canvas prints
All existing additional Assassin’s Creed IV Black Flag Unlockable In-Game Content, including single player missions, skins and weapons
Collector’s box
Physical pirate booty: Parchment world map, an original Black Flag replica

The Buccaneer Edition (exclusive to Game in the UK and Gamestop in Ireland)


Premium Quality Edward Kenway Figurine on the Jackdaw’s Crow’s Nest
High-quality artbook
The official soundtrack
2 Lithographs in their protective envelope
Collector’s box
Additional Unlockable In-game Content

The Skull Edition (available across the UK)


Collector Jumbo Steel Case
High-quality artbook
The official soundtrack
2 Lithographs in their protective envelope
Unlockable In-game Content

The Special Edition (exclusive to Game in the UK and Xtravision in Ireland)


This special edition will be available at the standard price and includes unlockable in-game content only available at game launch.


منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Altairezio
26-03-2013, 12:57
دوستان گیم پلی بازی آدمو یاد AC I میندازه با منظره های بعضی شهر هاش!
مطمئنم بازی خیلی خوبی خواهد بود با توجه به این که 8 استدیوی معروف روش دارن کار میکنن و شاید 4 یا 5 شهر داشته باشه!
بازی اونجوری که از گیم پلی اولش معلومه ترکیبی از بازی های AC I و ACII و AC III خواهد بود که خیلی با شخصیتش حال کردم چون کپی برابر اصل الطیر هستش!

mjorh
26-03-2013, 13:58
همونطور که دوستمون اشاره کردن کرکتر بازی بیشتر از همه به Original Assassin یعنی الطیر شبیه هستش ...

تریلر خیلی خوبی بود و امید هارو زنده کرد ! دی !

Altairezio
28-03-2013, 13:45
دوستان گروه موسیقی بازی فعلا" مشخص نیست؟!
خبری نیست ازش؟!
من که تو یه چند تا سایت دیدم گفتن به احتمال زیاد Jesper Kyd خواهد بود!
البته یه چند جا هم Lorne Balfe معرفی شده!
البته آهنگ هایی هم از beethoven از سمفونی 9 انتخاب شدن!

رضا جنگنده
28-03-2013, 15:25
به نظر من بهتری نسخه ی بازی همون 2 بود.
البته با بقشم خیلی حال کردم ولی نمی دونم چرا حال و هوای 2 رو بیشتر دوس داشتم.
نسخه 3 با اینکه خیلی پیشرفت کرده بود و چیزایه زیاده اضافه کرده بود ولی به دلم نچسبید.
ای کاش این یکی assassins رو زنده کنه و دوباره بازی مثل سابق بشه.

Altairezio
28-03-2013, 21:37
محل های احتمالی بازی :

([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


آندریاس
کیپ بوناویسا
دریای کاراییب
castille de jagua(خعلی دیگه سخت!)
جزایر کایمن
جزایر کایو
فلوریدا
هاوانا
جزایر ژووِنتد
کینگستون(kingston)
ماتانزاس
ناسائو
پورتیلّو

ROZTAB
28-03-2013, 23:02
هاوانا 100% هست...
خعلي بازي توپي ميشه < اميدوارم به سيستمم بخوره...

clau
21-04-2013, 01:15
از تریلرهایی که از بازی منتشر شده معلومه باید حسابی بازی خفنی باشه شاید بهترین نسخش:n01:تو اساسین کرید 3 که خیلی با ماموریت های دریاییش حال کردم خیلی جالب بود
فکر کنم برای بازی کردن assassin creed IVیک ارتقا سیستم باید بدم:n06:

sina1100
09-05-2013, 16:01
احتمالاً اون دو تا ویدیوی Gameplay Reveal و Watch رو تاحالا همتون دیدین ،
اما برای دوستانی که موفق نشدن ببینن، آپلود کردم رو یه سرور داخلی سرعت بالا:


Assassin's Creed IV : Black Flag, Gameplay Reveal


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

دانلود ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] _h32.mp4.html)




Assassin's Creed IV : Black Flag, The Watch


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

دانلود ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] h32.mp4.html)

----Ali----
09-05-2013, 18:29
خداییش با این شرکت خیلی حال کردم،مخصوصا بازی اساسین که واقعا توپ بوده.. کاش پرنس پرشیا جدیدم بیاد،فک کنم این شرکت پرنس رو از یاد برده. .!

emad_rowan
11-05-2013, 21:27
از اشتباهاتی که یوبیسافت داره دچارش میشه اینه که هر سال یک اساسین انتشار میکنه
یکی از دلایل اینکه همه مون برای GTA V بیشتر انتظار میکشیم تا اساسین بخاطر به تعلیق انداختن گیمر توسط شرکت راک استار هست.
اگه GTA هم سالی یک عنوان منتشر میکرد مطمئن باشید کسی براش تره هم خرد نمیکرد. اگه اساسین هم چند سالی یک بازی میزد الان همه توی نت دنبال خبر و تریلر از این بازی بودیم.

M-Gamer
12-05-2013, 17:52
یوبی هم که شورشو درآورده هر سال با سری جدید اساسینز و به قول خودش هم سال به سال با اساسینر پیشرفت خوبی هست خیر سرش!!

Malware
13-05-2013, 20:46
True Golden Age of Pirates Trailer
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 160&height=90&crop=true&quality=.91

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Altairezio
13-05-2013, 20:59
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

این نقاشی دوم چقدر آدمو یاد شهر ARC اسسین 1 میندازه!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Malware
15-05-2013, 21:24
Under the Black Flag Trailer
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مدت:
2:20
سایز:
58.6MB

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mjorh
31-05-2013, 00:18
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Diary Trailer

italodance
31-05-2013, 11:02
ای کاش نینجا میگذاشتند

خوب 3 فقط یک فصل بود ولی 2 سه فصل بود

5 باید دیگه زمان حال و GTA باشه

6 هم فضا

7 بارگاه الهی

خیلی خوب داره پیش میره :n01: واقعا بهترین سریال بازی ای که دیدم همین سری assassin's creed است

پازل داره تکمیل میشه :n17:

italodance
01-06-2013, 10:37
متاسفانه با توجه به پایان سری بازیهای assassin's creed و عاقبت دزموند

دیگر ادامه این بازی جذابیتی ندارد اخه چرا دزموند رو تموم کردند؟ :n27:

خیلی مسخرست دیگه حال نمیده

خوندم پس داستان فلش بک میره عقب و پدربزرگ رو روایت میکنه
و دزموند داستانش هم تموم شده

عجب مزخرف

italodance
01-06-2013, 12:13
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]‎


خیلی ها تو دنیا دارند واکنش نشون میدهند و از حالا قسمت 4 رو یک افتضاح تخیلی میدونند و خواستار بازگشت دزموند شدند

4 گویا شکست سختی خواهد خورد

Crawling In MySkin
01-06-2013, 19:36
من نمیدونم ملت چه اسراری دارن که دزدموند برگرده
داستان دزموند یه داستان خرافی توهماتی بود که هیچ خاصیتی در بازی نداشت
اعصاب من رو هم همش خورد میکرد با اون حرکت های بیریخت خارج از بازی اصلیش
حالا دزموند برگرده که چی بشه
شما بازی میکنی که با اون پدربزرگ کانر بازی کنی دیگه دزموندش چیه آخه

Amir Hossein
01-06-2013, 22:11
روزی رو میبینم که ما تو سال 2020 داریم یه شوتر اول شخص بازی میکنیم به اسم ac:xii
والا :|

™...
04-06-2013, 03:53
:n06:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Altairezio
10-06-2013, 05:48
خوب دوستان بالاخره UBI تو کنفرانس E3 رونماییاش شروع شد!
ولی برای AC IV شروع خوبی نداشتن!
فقط به چند تا عکس از مناظر و کاراکتر های بازی اکتفا کردن!
خوب این عکسا نشون دهنده ی اینن که بازی بخش چند نفره هم خواهد داشت!
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Turok-71
10-06-2013, 12:27
AC اولین نسخش یه شاهکار بود،خیلی بازیه خوبی بود...تا نسخه دوم هم خوب ولی دیگه بعد از اون دیگه بازی کسل کننده شد.

الان نسخه سومو بازی میکنم خیلی کسل کنندس،صفر تا صد بازی یه ماه طول میکشه...

من که این بازی هارو تحریم کردم و نسخه کپی رو خریداری نمیکنم:دی

Altairezio
11-06-2013, 13:24
تریلرا و پیش نمایشایی از بازی تو ابتدای شروع کنفرانس UBI پخش شدن که پوریا جان زحمت کشیدن یه سری شو گزاشتن تو تاپیک خود همایش منم اینجا میزارم تا تو تاپیک خودش باشه و همه ی علاقه مندان به این بازی همینجا ببیننش!

ASSASSIN'S CREED IV: BLACK FLAG
E3 2013: In-Game Music Trailer (Stream)
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] am.jpg?width=160&height=90&crop=true&quality=.91
مدت:
2:05
کیفیت:
720P
سایز:
18.0MB
لینک:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
ASSASSIN'S CREED IV: BLACK FLAG
E3 2013: Cinematic Trailer
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] iler_cinematic_stream_caj.jpg?width=160&height=90&crop=true&quality=.91
مدت:
3:31
کیفیت:
720P
سایز:
92.4MB
لینک:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
با تشکر از پوریا جان!:n16::n11:

================================================== =======================
ولی انصافا " عجب پیش نمایشایی داره!(کلا" هر سریش!)
خیلی حال داد!
من که کشته مرده ی این پیش نمایشایه نزدیک به واقعیتم!

sina1100
12-06-2013, 09:43
خب، گویا اولین ویدیوی گیم پلی رسمی بازی هم دیروز تو نمایشگاه رونمایی شده، ویدیو رو دیدم اما این پست جای نظرات شخصی نیست، فقط آپلود کردم برای دانلود دوستان.

E3 Official Gameplay Demo Assassins Creed 4 Black Flag [North America]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

حجم:
110.5 MB
کیفیت:
720P


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

حتماً همه ی دوستان ببینن.

™...
20-06-2013, 00:32
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کمی تاخیر در انتشار بازی نسخه PC ...

Assassin’s Creed 4: Black Flagنسخه PC چند هفته بعد از انتشار بازی بر روی کنسولها منتشر خواهد شد .



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

wrath of god
28-06-2013, 14:14
لعنت به hatham kenway . گند زد به اساساسینس کرید.اگه اساسینس کرید سه روبازی کرده باشین می بینین hatham می خواد کانر رو بکشه.در ضمن ببخسیدا یه سوال برام پیش اومد.چه طور hatham تمپلار شد :15::15::15:

Altairezio
28-06-2013, 16:50
لعنت به hatham kenway . گند زد به اساساسینس کرید.اگه اساسینس کرید سه روبازی کرده باشین می بینین hatham می خواد کانر رو بکشه.در ضمن ببخسیدا یه سوال برام پیش اومد.چه طور hatham تمپلار شد :15::15::15:

داداش من این جا جای اون بحث نیست!
تاپیک مربوطه ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

MJ assassins creed
03-07-2013, 14:18
سلام ببخشید من به خاطر کنکور خیلی وقت بود خیلی سر نمی زدم.
الان یه سوال دارم.مگه این بازی سه گانه نبود؟خود کارگردان خیلی وقت پیشا میگفت که این بازی سه گانه هست.حالا نسخه 4 چرا اومده؟

Dark Soul
03-07-2013, 16:17
سلام ببخشید من به خاطر کنکور خیلی وقت بود خیلی سر نمی زدم.
الان یه سوال دارم.مگه این بازی سه گانه نبود؟خود کارگردان خیلی وقت پیشا میگفت که این بازی سه گانه هست.حالا نسخه 4 چرا اومده؟
$$$For Money$$$
تازه اینا همه روی زمینند ، سالهای اینده هم احتمالا نسخه های فضا هم خواهند امد بعدشم فکر کنم برن عالم بالا و با خدا درگیر بشن.

mjorh
21-07-2013, 12:03
Assassins Creed Black Flag SDCC DEMO

Full HD
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 72013_hd.mp4)

mjorh
24-07-2013, 18:45
13MIN GAMEPLAY DEMO ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


این دمو رو حتما ببینید ، کارگردان بازی توضیح میده و کلن جالب هست ، به نظر من حالا جدا از داستان یکی از بهترین نسخه ها میشه تو این سری :n12: !



([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Altairezio
26-07-2013, 17:45
خوشم میاد بعد این که گفتن بازی در حالت اتصال به اینترنت باید باشه همیشه کلا"تا پیکش متروکه شد!
عکسایه جدید از بازی
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

a.g g.a
27-07-2013, 04:14
گفتن بازی در حالت اتصال به اینترنت باید باشه

جداً؟ ای بابا این مسخره بازیا چیه اینا در میارن؟!

البته بعد از برادرهود دیگه هیچ کدومشون به دلم ننشست

Altairezio
27-07-2013, 07:59
جداً؟ ای بابا این مسخره بازیا چیه اینا در میارن؟!

البته بعد از برادرهود دیگه هیچ کدومشون به دلم ننشست

بابا بی خیال این گفتنا بزار در بیاد جوری کرکش کنن که رئیس یوبی سکته کنه!
جریان DRM که تو یاد همه هست!:n09::n10:

Malware
30-07-2013, 16:48
Unleashed Discovery - Multiplayer Gameplay

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

sh79
02-08-2013, 15:26
Assassin's Creed:IV
یکی از بهترین بازی های یوبیسافت بازی assasins creed است که هر سال برای هر سه پلتفرم منتشر میشود و با اینکه خیلی از ما ها فکر میکنیم که امکان تکراری شدن این بازی زیاد است اما هیچوقت این امکان وجود ندارد زیراکه به طور دقیق میتوان گفت روی هر نسخه از بازی 200 الی 300 نفرم شایدم بیشتر بر روی نسخه های این سری بازی کار میکنند یوبیسافت پس از شخصیت های اتزیو و کانر و الطایر بالاخره تصمیم گرفته است تا به سوی پدر بزرگ کانر برود بر خلاف این که خیلی ها شاید فکر کنند که ادوارد همانند کانر بی دست و پا است بر عکس دیگر ادوارد یک فرد قایق ران ماهر و شکارچی نهنگ ها است و هیچ چیز جلو دارش نیست.تنها شباهت این نخه با نسخه سوم ببازی فقط اسم بازی است زیراکه دیگر محیط های جنگلی و محیط های زیر آب به این بازی اضافه شده است.همچنین کاراکتر بازی در مراحل متعددی میتواند نهنگ چکار کند و هنوز معلوم نشده است که نهنگ ها را او برای چی شکار میکند اما به زودی اطالعات جدیدی در این بازیه به دستمان خواهد رسید.اگر در یک نگاه به تریلر بازی اساسینز نگاه کنیم میبینیم قهرمان ما لباسی پوشیده است که بر روی آن خط های آبی همچون نسخه سوم بازی وجود دارد و این کاملا به نظر خوب میرسد زیرا که او یک سرخ پوست است اما شاید دو رگه باشد به خاطر اینکه سرخ پوست ها اکثرا سبزه هستند.یکی از جالب ترین رویداد ها در اسم این نسخه از بازی وجود یک اسم مجزا و یک شماره است که وقتی از یکی از دست اندرکاران شرکت یوبیسافت سوال کردند او گفت که این بازی یک بازی کاملا جدید و با شخصیت ها و داستانسرایی جدید است و به همین خاطر است که ما تصمیم گرفتیم تا اسم بازی با اسم نسخه های قبلی این سری بازی کاملا متفاوت باشد و بازی از حالت یک پارچگی و تکراری در بیاید.
blag flag یعنی چه؟
در حقیقت این نام از نشان دزدان دریایی آمده است زیرا که اگر دققت کرده باشید آ« ها همیشه پرچمی به شکل سیاه بر فراز آسمان ها بر روی کشتیشان دارند و همچنین یکی از مهمترین دلایل که این موضوع را کاملا تایید میکند این است که در این بازی داستان بازی زندگی دزدان دریایی را شرح میدهد و همچنین یکی از آنها خود شما هستید.
شهر هایی که در این نسخه از بازی وجود خواهد داشت
kingston:یکی از شهر های این بازی است مکه شباهت زیادی به بوستان ac 3 دارد و بیشتر این شهر را محیط های جنگلی و طبیعت فرا گرفته است.
havana:هاوانا پایتخت کوبا است و فرهنگ آداب و رسوم این شهر اسپلنیایی است اما خوبی این شهر این است که با توجه به ساختار این شهر بازیکنان میتواند در فراز این شهر پرواز کنند.
nassau:طبق گفته سازندگان بازی بازیکنان میتوانند به راحتی در کوچه های این شهر قدم بزنند زیرا که این شهر از غنیمت های دزدان دریایی است اما این شرایط همین طوری باقی نمیماند و بعد از مدتی انگلیسی ها به این شهر حمله میکنند و دیگر این شهر تبدیل به یک جهنم برای ادوارد میشود.
جزایر موجود در بازی:طبق گفته شرکت یوبیسافت در بازی بیش از 50 تا جزیره وجود دارد که درون آیتم های مخفی وجود دارد که بازیکنان به راحتی میتوانند به آن ها دسترسی داشته باشند.
سفر های تاریی ادوارد
در این نسخه از بازی بین سال های زیست قهرمان ما او با چند تن از دزدان ددریایی سرشناس روبرو میشود که باید با آنها به بعضی از مراحل بپردازد یا با آنها سفر کند و از فیلم های دزدان دریایی برای اینکار کاملا به طور فوق العاده حرفه ای برای ساخت این شخصیت ها الهام گرفته شده است تا به شما یک حال و هوای دزدان دریایی سینمایی که در بازی نهفته اند بدهد.
وسایل شخصی ادوارد
ادوارد در این نسخه از بازی همانند نسخه های قبلی این سری بازی خنجر دارد اما بر خلاف نسخه هایی قبل او میتواند همزمان دو شمشیر در دست خود داشته باشد و همچنین قهرمان با تفنگ هم دارد اما این بار با کمی تفاوت یعنی اینکه کاراکتر به راحتی میتواند به هر جاییی که میخواهد شلیک کند و با اینکار شاید در مراحلی نیاز باشد که شما به گای کاراکتر شلیک کنید.

Click here to view the original image of 932x524px.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
گرافیکی از جنس نسل بعد
این بازی همچنین برای کنسول های نسل بعد هم در دست ساخت است با موتور قدرتمند آنویل نکست البته این بازی برای کنسول های نسل بعد قرار نیست که همانند نسخه های کنسول های نسل فعلی منتشر شود و بنابر این این بازی برای کنسول های نسل بعد نیاز به گرافیکی فراتر از نسخه های کنسول های نسل فعلی و تکسچری بالاتر نیازدارد و به همین دلیل این بازی برای کنسول های نسل بعد همانطور که قبلا هم انتظار میرفت در سال 2014 منتشر خواهد شد اما نسخه کنسول های فعلی بازی و کامپیوتر در همین امسال منتشر خواهد شد.گرافیک بازی واقعا فوق العاده کار شده است و برای یک آی پی که قرار است تا هر سال راهی بازار شود همچین گرافیکی از سر طرفداران کیش آدمکش هم بیشتر است.تکستچر ها,سایه زنی و حرکات صورت کاراکتر ها به صورتن کاملا عالی کار شده است و تازه یوبیساف میتواند قدرت مئوتور گرافیکی نسل بعد خود را به رخ دیگر شرکت های بازی بکشد اما در گرافیک های بهینه شده برای pc به نظرم یرسد همانند نسخه های قبلی بازی کمی به وقت بیشتر شرکت یوبیسغافت نیاز دارد و با اینمکار او میخواهد تا تجربه یک بازی فو العاده پر گرافیک را برای pc باز ها به ارمغان بگذارد و این کار باعض فروش بیشتر این بازی بر روی نسخه pc میشود درت است که دو متاه دیرتر میتوان این بازی را بر روی pc بازی کرد اما این کار سبب بهتر شدن این بازی برای pc میشود.
چطور بازی بدون دز موند دنبال خواهد شد
اگر یادتان باشد شخصیت دزموند در پیان نسخه سوم بازی کشته شد و الان برای همه بحث بر انگیز است که چگونه شما به زمان قبل سفر کنید و دیگر یوبیسافت تصمیم گرفته است تا خود شما زمان حال باشید و خود را در وسایل سفر به قبل تجسم کنید و دیگر بازی فقط در زمان قبل با شخصیت ادوارد دنبال خواهد شد و همچنین اینطور که بنظر میرسد یوبیسافت هم هیچ برنامه ای برای طراحی شخصیتی همانند دزموند ندارد البته یک درصد خیلی کمی برای وجود یک کاراکتر جدید در قالب شخصیت دزموند وجود دارد.

Click here to view the original image of 932x524px.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
کشتی شخصی کانر jackdaw
در این نسخه از بازی شما یک کشتی برای خود خواهید داشت که در بیشتر مراحل آنرا به همراه خود خواهید داشت ولی اینبار با یک سیستم مدیریتی بیشتر و قدرتمند تر از نسخه قبل بازی و همچنین سازندگان بازی میگویند که کاراکتر بازی از همان اول این کشتی را در دسترس نخواهد داشت و به مرور زمان این کشتی را برای خود به دست خواهید آورد.
پیدا کردن آیتم های مخفی در دل دریا
شما در این نسخه از بازی به راحتی میتواند لباستان را در بیاورید وبه دل دریا بروید و از درون تیکه کشتی هایی که چندین سال در زیر آب بودند گنج پیدا کنید اما شما اینکار را باید به سختی انجام دهید زیرا که شما در زیر آب تنها نیستید و نهنگ ها و ماهی ها در بازی وجود دارند اما نگران نباشید زیرا که به راحتی میتوانید نهنگ ها را با وسایل شخصی ادوارد از پای در بیاورید و آنها را درون آب رها کنید و به اکتشافات خود در زیر اب بپردازید.
پدر بزرگ کانر شخصیت اصلی بازی
داستان این نسخه از بازی با کاراکتر ادوارد دنبال میشود او دارای یک خانواده فقی است و در دوران جوانی تصمیم گرفته است تا به ایالات متحده نقل مکان کند و برای پیدا کردن کاری به این شهر آمد اما پس از مدتی او با چند تن از دزدان دریایی اشنا میشود و آنها او را به گروه خود ملحق میکنند و در این راه همانند نسخه های قبلی بازی باید خون چندین نفر از آن های بیگناه ریخته شود برای یک هدف که این هدف هنوز معلوم نیست که چیست اما به زودی معلوم خواهد شد.

Click here to view the original image of 932x524px.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
گیم پلی متفاوت
همانطور که خیلی از شما در تریلر های منشتر شده از این بازی میدانید که شخصیت اصلی بازی به راحتی میتواند دو تتا اسلحه در دست بگیرد و این کار شاید بازی را کمی نزدیک به یک بازی شوتر سوم شخص کرده است اما هیچ جای نگرانی نیست زیراکه این بازی هنوز هم یک فرقه اساسین با یک لباس فوق العاده ساده تز از نسخه دوم بازی است.در این بازی نیز کیش آدمکشان باید به دنبال شخصیت هایی باشند و بیشتر این شخصیت ها فرار میکنند وشما باید به دنبال آنها بروید اما اینبار کاملا متفاوت تر از قبل البته هنوز اطلاعاتی از این سیستم جدید در مراحل تعقیب و گریزی منتشر نشده است اما به نظر میرسد که باید منتظر یک بازی کاملا متفاوت با المان های شوتر سوم شخص open world باشیم.در این نسخه از بازی همچنین شما میتوانید یک کشتی بزرگ را هدایت کنید که آنرا میتوانید آپگرید کنید و این یکی از مهمترین تفاوت های این نسخه از بازی است که شما را جذب این بازی میکند همچنین شرکت یوبیسافت برای نسخه ps3 بازی 30 دقیقه گیم پلی اضافی در نظر گرفته است اما هنوز گفته نشده است که این گیمپلی شامل مراحل جانبی بازی است یا اینکه بر مدت زمان بخش تک نفره بازی می افزاید و باید دید که این 30 ئقیقه شامل چه چیزی میشود.شخصیت اصلی بازی همچنین در این نسخه از بازی میتواند همانند تارزان یکی از طناب های کشتی را با شمشیرش ببرد و با تکان دادن خود به جنگ دشمنان بر روی کشتی دیگر برود همانند عکس بالا.
این بازی برای کنسول های نسل فعلی و نسل بعد و pc در دست ساخت است و قرار است تا در سال 2013 منتشر شود اما هنوز تاریخ انتشارنسخه کنسول های نسل بعد بازی مشخص نشده است و به احتمال زیاد در سال 2014 منتشر خواهد شد البته یک خبر بد این است که همانند نسخه های قبلی بازی pc باز ها باید چشم انتظار این بازی بایند زیرا که دو ماه بعد از نسخه های منسول های فعلی منتشر خواهد شد.

تریلر جدید این بازی رو میتونین از لینک پایین دانلود کنین:
SD 40MB

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

HD 166MB

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
ز اونجاییکه دیدم توی تریلر سینمایی اول فیلم کاپیتان "بلک بیرد" سخنان مهمی رو در وصف "ادوارد کانوی"، شخصیت جدید بازی میگه گفتم ترجمه و زیرنویسش کنم و شما میتونید از اینجا زیرنویس رو دریافت کنید. ترجمه هم شنیداری انجام شده و کامل هست. امیدوارم لذت ببرید!
دانلود تریلر با کیفیت معمولی ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

دانلود تریلر با کیفیت خیلی خوب ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

دانلود زیرنویس فارسی تریلر ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

sh79
02-08-2013, 15:28
سلام.من این اطلاعات رو از سایت [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] در آوردم و نمیدونم واقعیه یا نه!ولی گفتم به اطلاع شما برسونم بهتره.اینم از سیستم مورد نیاز:


Minimum System Requirements



Operating System:
Windows Vista 32 bit


Processor:
Core 2 Duo E6700 2.66GHz / Athlon 64 X2 Dual Core 6000+


RAM:
3 GB


Disk Space:
20 GB


Video RAM:
512 MB


Video Card:
GeForce GT 440 GDDR5 / Radeon HD 3870


Sound Card:
DirectX Compatible


Network:
Broadband Internet Connection


Direct X:
Direct X 10







Recommended System Requirements



Operating System:
Win 7 64 bit


Processor:
Core i5-670 3.46GHz / Phenom II X4 905e


RAM:
6 GB


Disk Space:
20 GB


Video RAM:
1 GB


Video Card:
GeForce GTX 650 / Radeon HD 7750 GDDR5


Sound Card:
DirectX Compatible


Network:
Broadband Internet Connection


Direct X:
Direct X 11

™...
07-08-2013, 03:57
...Artwork
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

™...
15-08-2013, 01:08
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


ASSASSIN'S CREED IV: BLACK FLAG - THE TEASER TRAILER OF THE GAMESCOM 2013
دانلود(3 mb ) :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]'S_CREED_IV_BLACK_FLAG_-_THE_TEASER_TRAILER_OF_THE_GAMESCOM_2013.hi.mp4lo. mp4)

™...
22-08-2013, 03:27
تصاویر جدید ...​

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

italodance
22-08-2013, 08:05
میدونستم بازی بدون محتوا نیست و باز میدونستم دزموند یا مشابه ان وجود داره و باز میدونستم بازی ادامه داره

بازی داستان اصیلش را حفظ کرده یعنی نبرد با Animus در اینده

اسکرینهای جدید بازی:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]





این اسکرین ها ضربه محکمی به کسانی که داستان دزموند را باور نداشتند میزنه منکه حال کردم :n24:


موضوع بازی در اینده است کم کم داریم به پایان سریال نزدیک میشویم :n18:

ادامه بازی از مکان جدیدی بنام Abstergo Entertainment شروع می شود ولی شما از تکنولوژی Animus استفاده میکنید تا......:n23:

mjorh
23-08-2013, 11:23
تریلر Gamescom :



ACIV ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

sh79
27-08-2013, 07:43
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
:n16:

italodance
28-08-2013, 09:21
خوب دوستان همانطور که میدونستم و قبلا هم گفته بودم با توجه به پایان غیر منتظره AC3 و داستان دزموند کمپانی Ubisoft قسمت بعدی و چهارم این سریال یعنی Assassin's Creed 4: Black Flag را اخرین قسمت این بازی زیبا عنوان نمود.


به نقل از eurogamer.net ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) این قسمت اخرین قسمت این بازی خواهد بود.

شایعاتی از قسمت 5 هم بگوش می رسد اما احتمال ان خیلی ضعیف هست.



دیگه باید دید داستان Animus در اینده چطور پیش خواهد رفت....یعنی فضا :n24:


منکه به نوبه خودم منتظرم دزموند برگرده و با او داستان تمام بشه ولی خوب شاید پدرش و دوستاش


تصویر هنری از لحضات نهایی بازی:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



منبع عکس: سایت ویکی Ubisoft

amin 2010
28-08-2013, 10:30
خوب دوستان همانطور که میدونستم و قبلا هم گفته بودم با توجه به پایان غیر منتظره AC3 و داستان دزموند کمپانی Ubisoft قسمت بعدی و چهارم این سریال یعنی Assassin's Creed 4: Black Flag را اخرین قسمت این بازی زیبا عنوان نمود.
ubisoft !!?
Ubisoft هفته اي حداقل يه بار داره تاييد مي كنه فرنچايز فعلا ادامه داره !! دو هفته پيش هم كه گفتن تيمشون همين الان داره رو ٣ تا نسخه از سري AC همزمان كار مي كنه !

Gregar
28-08-2013, 10:55
ubisoft !!?
Ubisoft هفته اي حداقل يه بار داره تاييد مي كنه فرنچايز فعلا ادامه داره !! دو هفته پيش هم كه گفتن تيمشون همين الان داره رو ٣ تا نسخه از سري AC همزمان كار مي كنه !

اره بابا . اصلا یوبی سافت و ادامه ندادن ؟ :n02: تا وقتی ازش پول در میاد عمرا متوقفش کنن . شاید اگه شایعه ای باشه مبنی بر ادامه ندادن این فرنچایز فقط به خاطر فروش بیشتر این نسخه است . الان کاملا با توجه به موفقیت نه چندان خوب نسخه سه داره روی نسخه 4 مانور میده که یه جون دوباره به AC بده و بعد از اون هم ادامه اش بده .

manuelcalavera
28-08-2013, 11:12
من همیشه فکر میکردم که نسخه ی آخر دیگه میرسیم به زمان ِ حال و Animus و بازی یه تیکه میشن و دزموند رو میتونیم مث ِ بقیه شون درست بازی کنیم.

حیف شد، جالب میشد.

italodance
28-08-2013, 12:46
من همیشه فکر میکردم که نسخه ی آخر دیگه میرسیم به زمان ِ حال و Animus و بازی یه تیکه میشن و دزموند رو میتونیم مث ِ بقیه شون درست بازی کنیم.

حیف شد، جالب میشد.


اره من هم اینجوری میخواستم :n14:

amin 2010
28-08-2013, 13:23
من همیشه فکر میکردم که نسخه ی آخر دیگه میرسیم به زمان ِ حال و Animus و بازی یه تیکه میشن و دزموند رو میتونیم مث ِ بقیه شون درست بازی کنیم.

حیف شد، جالب میشد.
خوب مگه نسخه اخر اومده ؟:n02: شايد در طي دهه هاي اينده كه فرنچايزو خواستن تموم كنن همين كارو كردن و كل يه قسمت اومد زمان حال

Turok-71
28-08-2013, 13:39
@ ^
یعنی AC هم تموم میشه؟:n13:

Malware
30-08-2013, 20:21
PAX Prime 13: Introducing the Cast
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

amin 2010
01-09-2013, 17:39
@البرز
ميشه ديگه به حولو قوه الهي :n02:يعني قاعدتا بايد بشه ، خيرِ سرشون اين سري مثلا داستان محور بود ديگه چند نسخه ديگه ميتونن كشش بدن مگه ؟

WACHDOGS
06-09-2013, 22:33
من بی صبرانه منتظر بازی AS:BF هستم. اگه کسی تاریخ انتشارو می دونه ، لطف می کنه بگه . ممنون می شم.:n01:

Amir rza
07-09-2013, 16:24
سلام...
به شمسی 7 یا 8 آبان...:n16:

wrath of god
08-09-2013, 10:54
دیگه میخوان تااااااا میتونن از یه انجین و یه حالا و هوا پول در بیارن.
احتمالا" Ubi با کِشتی بازیهای AC3 حال کرده ، گفته "همینو ادامه بدید" !
30-40 درصد بازی رو هم میذارن توی خشکی بگذره که کسی صداش در نیاد.

بازیی که دیگه فضاش توی زمان ِ فعلیه و کلا" دزموند بازیش میکنه فک کنم به دوره ی ماها قد نده.


دوست من بیش از 68% از مردم به بازی assassin's creed 3 رای دادن کجاش بده ؟!؟ مشکلش چیه یکی از برترین ها بوده مخصوصا سره brotherhood و 2 چون تو دو ونیز و خیلی واقعی کشیده بودن و همین طور شخصیت
ezio auditore dafrenze هم بود بدیش چیه ؟!؟ ubi جون شاهکاره مثلا تو همین سری بازی های assassin's creed و farcry خوب خیلی خوبه نه تازه نوشتن قراره اساسین 5 هم بیاد بخاطره اینه که شخصیت پردازیشون قویه مشکل کار کجاست؟!؟:n23:

Gregar
08-09-2013, 22:42
دوست من بیش از 68% از مردم به بازی assassin's creed 3 رای دادن کجاش بده ؟!؟ مشکلش چیه یکی از برترین ها بوده مخصوصا سره brotherhood و 2 چون تو دو ونیز و خیلی واقعی کشیده بودن و همین طور شخصیت
ezio auditore dafrenze هم بود بدیش چیه ؟!؟ ubi جون شاهکاره مثلا تو همین سری بازی های assassin's creed و farcry خوب خیلی خوبه نه تازه نوشتن قراره اساسین 5 هم بیاد بخاطره اینه که شخصیت پردازیشون قویه مشکل کار کجاست؟!؟:n23:

میتونن که صبر کنن و بهترش کنن . چه لزومی داره هر سال بیان بسازن یه نسخه . جز اینکه سیاست مالیشونه ؟ یوبی جزو پول پرست ترین شرکتهاست و البته EA هم زده رو دست اون . الان چندین ساله که شرکتهای غربی اکثرشون همچین سیاستی رو پیش گرفتن . شاید به خاطر اوضاع اقتصادیشون باشه .

Malware
11-09-2013, 09:29
Assassin's Creed Pirates
Debut Trailer
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
پسورد: p30world
این یه بازی جدید از سری Assassin's Creed هست که برای پلتفرم Android و iOS در حال ساخت هست.

Assassin's Creed IV: Black Flag
A Diverse Open World
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 0&height=90&crop=true&quality=.91

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
پسورد: p30world

Malware
12-09-2013, 09:47
Defy Trailer: Behind the Scenes
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
پسورد: p30world

----Ali----
13-09-2013, 20:31
حداقل تبدیلش کن به 3gp که بتونیم با این نت پر سرعتمون دانلود کنیم.

Altairezio
15-09-2013, 14:15
کیفیتو.....!
به نظرم این بازی از همه ی نسخه ها بهتر میشه!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

assassins creed iv black flag

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
assassins creed iv black flag

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
assassins creed iv black flag

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
assassins creed iv black flag

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
assassins creed iv black flag

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
assassins creed iv black flag

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
assassins creed iv black flag

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
assassins creed iv black flag

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
assassins creed iv black flag

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
assassins creed iv black flag

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
assassins creed iv black flag

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
assassins creed iv black flag

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
assassins creed iv black flag

wrath of god
21-09-2013, 11:53
میتونن که صبر کنن و بهترش کنن . چه لزومی داره هر سال بیان بسازن یه نسخه . جز اینکه سیاست مالیشونه ؟ یوبی جزو پول پرست ترین شرکتهاست و البته EA هم زده رو دست اون . الان چندین ساله که شرکتهای غربی اکثرشون همچین سیاستی رو پیش گرفتن . شاید به خاطر اوضاع اقتصادیشون باشه .

می دونی من یه پست نوشته بودمو حذفش کردن
چی ؟!؟ EA ?!?شما واقعا حرفای قشنگی میزنین
EA داره بد بخت میشه activision داره شرکتشو می بنده EA بد بخت فقط به خاطر Most wanted و shift و command and conuer تا الان بر شکسته نشده وگرنه از بین می رفتش کههههههه:n26:
خوب چرا نیاد اصلا طبق گفتم بالای 68% رای دادن همه هم تو سایت [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
14 سال به بالا بودن :n26: که رای دادن
بیچاره EA عزیزم داره نابود میشه
یوبی سافت فوق العاده هستو خواهد بود شما گیم پلی اساسین 4 و ببینین بعد در باره ی همین حرف صحبت می کنیم اگه اساسین 4 نیومد و شما نگرفتی ؟!؟
پس تا اون موقع :دی چون شما میتونین بازی نکنین:n02:

AlexMercer
24-09-2013, 09:06
می دونی من یه پست نوشته بودمو حذفش کردن
چی ؟!؟ EA ?!?شما واقعا حرفای قشنگی میزنین
EA داره بد بخت میشه activision داره شرکتشو می بنده EA بد بخت فقط به خاطر Most wanted و shift و command and conuer تا الان بر شکسته نشده وگرنه از بین می رفتش کههههههه:n26:
خوب چرا نیاد اصلا طبق گفتم بالای 68% رای دادن همه هم تو سایت [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
14 سال به بالا بودن :n26: که رای دادن
بیچاره EA عزیزم داره نابود میشه
یوبی سافت فوق العاده هستو خواهد بود شما گیم پلی اساسین 4 و ببینین بعد در باره ی همین حرف صحبت می کنیم اگه اساسین 4 نیومد و شما نگرفتی ؟!؟
پس تا اون موقع :دی چون شما میتونین بازی نکنین:n02:

اتفاقا عناوینی که شما نام بردی زیاد هم برای EA پول ساز نیست بلکه

Crysis
Battlefield
FIFA
Mass Effect
Dragon Age
Dead Space
Plants & Zombies
Sims

بیشترین سود رو برای EA به همراه داشته. درسته شرکت پول پرستیه ولی بازی های خوبی بیرون میده.

شما علاقمند به یوبی سافت و بازی اساسین هستین درست ولی به علایق دیگران هم احترام بزارین.

Altairezio
27-09-2013, 12:38
تریلر جدید بازی

دانلود با کیفیت بالا (حجم: ۸۵٫۶۳ مگابایت) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
دانلود با کیفیت پایین (حجم: ۲۰٫۵۲ مگابایت) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

wrath of god
30-09-2013, 16:34
اتفاقا عناوینی که شما نام بردی زیاد هم برای EA پول ساز نیست بلکه

Crysis
Battlefield
FIFA
Mass Effect
Dragon Age
Dead Space
Plants & Zombies
Sims

بیشترین سود رو برای EA به همراه داشته. درسته شرکت پول پرستیه ولی بازی های خوبی بیرون میده.

شما علاقمند به یوبی سافت و بازی اساسین هستین درست ولی به علایق دیگران هم احترام بزارین.

من به علایق توهینی نکردم جناب اقای alex mercer
خیلی جالب شد والله هههههههههههه
اتفاقا الان می تونیم از خیلی بپرسیم که ubi یا EA نه؟!؟
یعنی شما می گی موست وانتد پول ساز نبوده ؟!؟:n04:
در ضمن شما تصمیم می گیرین که من به نظر کی احترام بزارم یا نه ؟!؟:laughing::laughing::laughing::laughing::laug hing::laughing::laughing::laughing::laughing::laug hing::laughing::laughing::laughing:
حرف قشنگی بود راستی مگه ننوشتی alex mercer خوب عکس prototype 1 هم میزاشتی دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جالب بود :n06::n06::n06:
حرفی مونده؟!؟:n23::n23:
وسلام نامه تمام:n05:

Altairezio
30-09-2013, 21:36
عکسای جدید الورود
Here are the pics:


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Altairezio
01-10-2013, 19:30
The New Trailers of The GaMe:

دانلود با کیفیت HD (حجم: ۱۴۷٫۷۵ مگابایت) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] )
دانلود با کیفیت بالا (حجم: ۶۳٫۴۹ مگابایت) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] p4)
دانلود با کیفیت پایین (حجم: ۱۵٫۶۶ مگابایت) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] p4)



دانلود با کیفیت بالا (حجم:۷۷٫۹۵ مگابایت) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
دانلود با کیفیت پایین (حجم:۲۸٫۸۷ مگابایت) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Altairezio
03-10-2013, 20:42
سیستم بازی اعلام شد:



Minimum configuration:

Operating System: Windows Vista SP SP1 or Windows 7 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
Processor: Intel Core 2 Quad Q8400 2.6 GHz or AMD Athlon II X4 620 2.6 GHz
RAM: 2GB for Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Video card: Nvidia GeForce GTX 260 or AMD Radeon HD 4870 (512MB VRAM with Shader Model 4.0 or higher)
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Disk Space: 30 Gb
Sound: DirectX compatible sound card with latest drivers
Peripherals: Windows-compliant keyboard and mouse required, optional controller
Recommended configuration:
Operating System: Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
Processor: Intel Core i5 2400S 2.5 GHz or AMD Phenom II x4 940 3.0 GHz or better
RAM: 4GB or more
Video card: Nvidia GeForce GTX 470 or AMD Radeon HD 5850 (1024MB VRAM with Shader Model 5.0) or better
Supported video cards at the time of release: Nvidia GeForce GTX 260 or better, GT400, GT500, GT600, GT700 or AMD Radeon HD4870 series or better, HD5000, HD6000, HD7000 series*
Note: Latest GeForce drivers tested: 320.49 for all series. Latest Radeon drivers tested: 13.1 for Radeon HD4000, 13.4 for Radeon HD5000 and above.
منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

yakimura sanada
05-10-2013, 19:08
حیف بازی برگشت به عقب

Altairezio
08-10-2013, 21:51
The New Trailer DL Links


دانلود با کیفیت بالا (حجم:۳۰٫۲۲ مگابایت) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

دانلود با کیفیت پایین (حجم:۷٫۷۶ مگابایت) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

لینکا به خاطر پاک نشدن و در دسترس برا همه از سایت فارسی....




منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

وای تریلر مو به تن آدم خیس میکنه ، لامصب همه جاش خالکوبیه!:n02:

wrath of god
15-10-2013, 13:23
this assassin doesn't have any mercy
Wow his body is full of tattoos
awesome with assassin
nothing takes altair's side
WE LIVE BY OUR CREED AND DEAD WITH IT:n22:

wrath of god
17-10-2013, 15:45
The New Trailer DL Links


دانلود با کیفیت بالا (حجم:۳۰٫۲۲ مگابایت) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

دانلود با کیفیت پایین (حجم:۷٫۷۶ مگابایت) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

لینکا به خاطر پاک نشدن و در دسترس برا همه از سایت فارسی....




منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

وای تریلر مو به تن آدم خیس میکنه ، لامصب همه جاش خالکوبیه!:n02:

ببین دادا دستت درد نکنه واقعا عالی بودن متشکرم:n26:

B . M . W
21-10-2013, 05:25
کلا" نسخه اول که همه رو غافلگیر کرد
نسخه دوم همه رو میخکوب کرد و انقلابی بود واسه خودش
بقیه نسخه ها بدک نبودند خب از یک بازی سالانه بیشتر از این نباس توقع داشت
حالا ببینیم 4 چطوره

Altairezio
21-10-2013, 10:01
تنوع اسلحه های جنگ مخفی!(:n02:دزدکی و بی صدا!)
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


زمان انتشار بازی 22 نوامبر (2 آذر)

wrath of god
21-10-2013, 15:39
دادا قربونت خیلی عالیین
فوق العاده هستن دستت طلا :n02::n02::n02::n02::n02::n02:

wrath of god
21-10-2013, 15:43
دادا می تونی تریلر گیم پلی برای پی سی رو نشون بدی؟!؟:n02:
یعنی برای اکس 360 یا پلی4 نباشه تمام دکمه های پیسیو اینجور چیزا
میتونی؟!؟:n13:

Altairezio
22-10-2013, 21:15
Assassin’s Creed 4: Black Flag launch trailer



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2 آذر PC
9 آبان PS3 & Xbox 360

Leon-117
24-10-2013, 08:20
بازی برای PS3 لیک شد،حجشم هم 8 گیگه.
برای X360 هم احتمالا همین امروز یا فردا لیک میشه........

ویرایش :
برا X360 هم لیک شد و 2 دیسک هست بازی.....

Viren
24-10-2013, 21:53
PC????????

Gregar
25-10-2013, 00:18
PC????????

خوابی ؟ pc که بابا یه ماه قبل اومد :n23:
.
.
.
شوخی کردم :n02: pc تقریبا سه چهار ماه دیگه میاد

MR.CART
25-10-2013, 02:33
خوابی ؟ pc که بابا یه ماه قبل اومد :n23:
.
.
.
شوخی کردم :n02: pc تقریبا سه چهار ماه دیگه میاد

خوابی؟:دی pc که یه ماه دیگه قراره بیاد

2 آذر PC
9 آبان PS3 & Xbox 360

Altairezio
25-10-2013, 14:50
weapons detail trailer

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
youtube




([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

a.g g.a
25-10-2013, 15:41
چه طور بازی اومده ولی نمره هاشو هیچ کس این جا نذاشته؟

vahidgame
25-10-2013, 20:28
چه طور بازی اومده ولی نمره هاشو هیچ کس این جا نذاشته؟
مثل روال بازی های دیگه لینک های بازی زودتر از تاریخ انتشار بازی اومده و به خاطر همین فعلا نقدی از بازی منتشر نشده
تاریخ انتشار بازی در اصل 4 روز دیگست و احتمالا تا اون موقع امتیازهای بازی میاد

Gregar
26-10-2013, 16:00
خوابی؟:دی pc که یه ماه دیگه قراره بیاد

من با مدت زمان کرک گفتم . مثل اینکه امسال کلا باید واسه هر بازی دو یا سه ماه منتظر کرک باشیم .

Altairezio
26-10-2013, 18:55
Amazing game play trailer and graphic show :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


youtube ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

mjorh
29-10-2013, 11:41
بازی های تحت حمایتم ترکوندن :n02:

نمرات :

Joystiq ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 4/5
GamesRadar ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 4.5/5
OXM ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 9/10
CVG ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 9/10
Kotaku ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – Yes
Eurogamer ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 9/10
OPM ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 8/10
Polygon ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 7.5/10

mjorh
29-10-2013, 11:50
اوه اوه GS نمره ی فوق العاده 9 رو داده !




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

italodance
29-10-2013, 11:52
Assassins_Creed_IV_Black_Flag-PS3-RiOT

Assassins.Creed.IV.Black.Flag.XBOX360-COMPLEX

5 روز پیش اینا امده بودند

Assassins.Creed.IV.Black.Flag.All.DLC.Unlocker.PS3-DUPLEX

13 ساعت پش هم این

PC امروز یا حداکثر فردا میاد......

Altairezio
29-10-2013, 11:54
بازی های تحت حمایتم ترکوندن :n02:

نمرات :

Joystiq ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 4/5
GamesRadar ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 4.5/5
OXM ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 9/10
CVG ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 9/10
Kotaku ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – Yes
Eurogamer ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 9/10
OPM ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 8/10
Polygon ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 7.5/10

حمید شک نکن این یادو خاطره ی Ezio و AC II رو زنده خواهد کرد!:n12:
از تریلرا معلومه چه آشی پختن!
البته کاش دنیا رو اینجا تموم میکردن که ماجرای این قسمت شک بر انگیز نباشه!

Altairezio
29-10-2013, 11:56
Assassins_Creed_IV_Black_Flag-PS3-RiOT

Assassins.Creed.IV.Black.Flag.XBOX360-COMPLEX

5 روز پیش اینا امده بودند

Assassins.Creed.IV.Black.Flag.All.DLC.Unlocker.PS3-DUPLEX

13 ساعت پش هم این

PC امروز یا حداکثر فردا میاد......

بازی رو که UBI 2 آذر به وقت محلی (:n02:) منتشر میکنه!
نسخه ی لیک شده خیلی قابل اعتماد نیست!

italodance
29-10-2013, 11:59
بازی رو که UBI 2 آذر به وقت محلی (:n02:) منتشر میکنه!
نسخه ی لیک شده خیلی قابل اعتماد نیست!

اوه منظور شما اینه که PC تو اذر میاد؟ اوکی

نه من کلا تو لیکها و http نیستم فقط شبکه scene

:n06:

Altairezio
29-10-2013, 12:05
اوه منظور شما اینه که PC تو اذر میاد؟ اوکی

نه من کلا تو لیکها و http نیستم فقط شبکه scene

:n06:

آره دیگه تاریخ انتشار رسمی نسخه ی PC دوم آذر ماهه!

mjorh
29-10-2013, 12:07
بازگشت AC رو تبریک میگم :n12:

اینم از IGN :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

mjorh
29-10-2013, 12:11
GAMEINFORMER

8.25
:n12:
منتقدش رو میشناسم ،رو این نقد میشه حساب کرد .
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

hellpatrol
29-10-2013, 13:52
نسخه کنسولش رو که چند روز دارم میرم بیش از حد حالت اکشن به خودش گرفته و نسبت به نسخه های قبلیش دیگه اون گیم پلی فکری و مخفی کاریش کاملا به وضوح کمتر شده

Gregar
29-10-2013, 14:24
عجب امتیازی گرفته ناکردار . خدا به نسخه نکست رحم کنه :n02: فکر کنم اونا دیگه لااقل به خاطر گرافیکش هم که شده بالای 9 بگیرن .

Leon-117
29-10-2013, 14:31
امتیاز های بازی که خیلی عالین،اصلا فکر نمیکردم انقدر موفق ظاهر بشه :|
+
حمید کی برای Gamespot نقد کرده بازی رو؟(الان خونه نیستم تجهیزات لازم برای وارد شدن به gamespot رو ندارم :دی)

saadat68
29-10-2013, 20:01
من که نسخه قبلی رو نصب کردم یکم بازی کردم بعد ولش کردم دیگه تکراری شده برام یعنی یک سال شد ؟ زود نیومده :n04:

mjorh
29-10-2013, 23:40
امتیاز های بازی که خیلی عالین،اصلا فکر نمیکردم انقدر موفق ظاهر بشه :|
+
حمید کی برای Gamespot نقد کرده بازی رو؟(الان خونه نیستم تجهیزات لازم برای وارد شدن به gamespot رو ندارم :دی)

Shaun McInnis ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) / Staff

آره بازی عالی ظاهرشده همونطور که نتظار داشتم ...

goldenmember
30-10-2013, 00:07
این و بتمن هردو نسخه pc تاخیر خورده بود.
اما بتمن بدون تاخیر اومد.
این چطور میشه بالاخره؟

Dav0od
30-10-2013, 00:12
این و بتمن هردو نسخه pc تاخیر خورده بود.
اما بتمن بدون تاخیر اومد.
این چطور میشه بالاخره؟

امروز تو کرج نسخه PC رو می فروختن :n06:

mjorh
30-10-2013, 21:24
Critics’ ReviewsThe Escapist ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 5/5
“Embodying Edward Kenway and living through his adventures on the seas, while also experiencing his struggle with Assassins and Templars alike, is pure escapist delight.”
EGM ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 9.5/10
“This is probably the best pirate simulation in gaming history that successfully lays the groundwork for what’s to come in the series.”
GameTrailers ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 9.2/10
“It’s not only the best Assassin’s Creed game to date, but also one of the best games for pirate fans to embark on as well.”
Official Xbox Magazine ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 9/10
“It’s dependably fun, endlessly engrossing, and filled with tons of ready distractions everywhere you look, all while bringing to life a fascinating period of history with an engaging story and memorable characters. And if that isn’t enough, it’s the best game about pirates we’ve ever played.”
GameSpot ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 9/10
“If there was ever any question that Assassin’s Creed needed something ambitious to get the series back on track, Black Flag is that game and then some.”
Edge ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 9/10
“Stealth games are only as good as the flexibility of their encounters, and in that regard Black Flag is the most generous Assassin’s Creed game to date.”
PlayStation Lifestyle ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 9/10
“The series is in its prime with Black Flag — and in it there is much treasure of hours of stellar gameplay to be found.”
GamesRadar ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 4.5/5
“Assassin’s Creed IV Black Flag is an incredible pirate adventure. No other game in memory – the mighty Sid Meier’s Pirates included – slides you so snugly into the boots of a brash buccaneer and demands that you collect booty with as much stylish aggression.”
Game Revolution ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 4.5/5
“Yo ho ho and a bottle of rum, Black Flag joins the pantheon of incredible pirate video games, along with Skies of Arcadia and Sid Meier’s Pirates, and swiftly pulls this niche genre into the modern era. With the help of a ninja pirate, of course.”
Nintendo World Report ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 9/10
“Black Flag is a must have for fans of Assassin’s Creed, and newcomers with a love for pirates will surely find something to love.”
IGN ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 8.5/10
“Assassin’s Creed IV Black Flag is a gorgeous, fantastic sequel that gives you the freedom to make your own fun.

pishoolii
31-10-2013, 20:24
آقا سیستم مورد نیاز واسه PC رو یکی بزاره ببینیم چتد چندیم با خودمون... اینم مثل کالافدیوتی 6 گیگ رم میخواد؟؟؟؟!:n02::n19:

vahidgame
31-10-2013, 20:33
آقا سیستم مورد نیاز واسه PC رو یکی بزاره ببینیم چتد چندیم با خودمون... اینم مثل کالافدیوتی 6 گیگ رم میخواد؟؟؟؟![ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سیستم اون چنان خاصی نمی خواد
فقط مثل چند تا بازی جدید دیگه یکمی حجم بازی عجیبه!

Minimum configuration:
Operating System: Windows Vista SP SP1 or Windows 7 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
Processor: Intel Core 2 Quad Q8400 2.6 GHz or AMD Athlon II X4 620 2.6 GHz
RAM: 2GB for Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Video card: Nvidia GeForce GTX 260 or AMD Radeon HD 4870 (512MB VRAM with Shader Model 4.0 or higher)
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Disk Space: 30 Gb
Sound: DirectX compatible sound card with latest drivers
Peripherals: Windows-compliant keyboard and mouse required, optional controller

Recommended configuration:
Operating System: Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
Processor: Intel Core i5 2400S 2.5 GHz or AMD Phenom II x4 940 3.0 GHz or better
RAM: 4GB or more
Video card: Nvidia GeForce GTX 470 or AMD Radeon HD 5850 (1024MB VRAM with Shader Model 5.0) or better
Supported video cards at the time of release: Nvidia GeForce GTX 260 or better, GT400, GT500, GT600, GT700 or AMD Radeon HD4870 series or better, HD5000, HD6000, HD7000 series*
Note: Latest GeForce drivers tested: 320.49 for all series. Latest Radeon drivers tested: 13.1 for Radeon HD4000, 13.4 for Radeon HD5000 and above.

........................

این شماره ظاهرا از نظر امتیازی که خیلی عالی بوده و به نظر می رسه بازی به روزای اوج خودش برگشته
فقط چیزی که توی این دو شماره اخیر بازی برای من خیلی ناراحت کننده بوده ، نبود جسپر کید به عنوان آهنگساز بازیه :n27:
توی پلی لیست آهنگای تاپ من همیشه چند تا از آهنگای شماره 2 و brotherhood وجود دارن...

spartaqus
31-10-2013, 21:54
ابن بازی بیشتر cpu میخواد

goldenmember
01-11-2013, 00:16
امروز تو کرج نسخه PC رو می فروختن :n06:

آخه من تو هیچ سایتی نمی بینمش.
دانلودها_میهن دانلود
حالا اونا رو بیخیال skidrow چی؟

playstation 3
01-11-2013, 11:58
فعلار فقط برای xbox360-ps3-NINTENDO WIIU موجود هست و PC آذرماه میاد

Dav0od
01-11-2013, 12:05
دوستان از همگی معذرت میخوام ...
من همیشه چند تا تب با هم باز میکنم، اشتباها فکر فکردم دوستمون بتلفیلد 4 رو میگه و من هم تو فروم بتل 4 هستم!
باز هم معذرت :n16:

Altairezio
01-11-2013, 13:56
فقط چیزی که توی این دو شماره اخیر بازی برای من خیلی ناراحت کننده بوده ، نبود جسپر کید به عنوان آهنگساز بازیه :n27:
توی پلی لیست آهنگای تاپ من همیشه چند تا از آهنگای شماره 2 و brotherhood وجود دارن...

آره وحید جان یکی از آزار دهنده ترین چیزا برا من اینه!:n28:

================================================== ================================================== ========
PC screenshots :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

+
این تصاویر که توسط شرکت Nvidia منتشر شدن کیفیت و رزولیشن 4K دارن که خیلی ها رو شاید نا امید کنه!

محمد ه ف
02-11-2013, 01:41
چرا این بازی اینقد بی روح و بدگرافیک و بدساخت درآوردن؟!!!! :| اصن شماره های قبلی رو هم نادیده بگیریم, از یوبی سافت بعید بود :|
نیم ساعته دارم بازی میکنم حالم بهم خورد واقعا !!
شما این حسو ندارین؟

MR.CART
02-11-2013, 03:33
چرا این بازی اینقد بی روح و بدگرافیک و بدساخت درآوردن؟!!!! :| اصن شماره های قبلی رو هم نادیده بگیریم, از یوبی سافت بعید بود :|
نیم ساعته دارم بازی میکنم حالم بهم خورد واقعا !!
شما این حسو ندارین؟

خودتم میگی نیم ساعت !!!

Leon-117
02-11-2013, 06:42
چرا این بازی اینقد بی روح و بدگرافیک و بدساخت درآوردن؟!!!! :| اصن شماره های قبلی رو هم نادیده بگیریم, از یوبی سافت بعید بود :|
نیم ساعته دارم بازی میکنم حالم بهم خورد واقعا !!
شما این حسو ندارین؟
اتفاقا من از این نسخه خیلی خوشم اومده :|
به نظرم نسبت به ac 3 واقعا بهتره،گرافیک و طراحی محیط هم هیچ مشکلی نداره.AC3 برا من خیلی خسته کننده بود،انگار یه بازی ناقص رو داده بودن بهم بازی کنم :دی ولی فعلا که حدود 2 ساعت اینو بازی کردم خیلی خوبه.......

ali_agha1981
07-11-2013, 10:45
این شماره نسبت به شماره قبل AC3 چقدر تغییر کرده ؟
من شماره 3 رو بازی کردم..واقعا یه بازی خسته کننده بود..و از شماره های قبلش ضعیف تر بود..این چطور هست ؟ بهتر شده یا نه ؟ داستانش تو کدوم شهر هاست ؟

Leon-117
07-11-2013, 13:12
این شماره نسبت به شماره قبل AC3 چقدر تغییر کرده ؟
من شماره 3 رو بازی کردم..واقعا یه بازی خسته کننده بود..و از شماره های قبلش ضعیف تر بود..این چطور هست ؟ بهتر شده یا نه ؟ داستانش تو کدوم شهر هاست ؟
شماره قبل برا من هم خیلی خسته کننده بود ولی این نسخه واقعا بهتر و جذاب تر شده و پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید این نسخه رو.داستان بازی هم دوروبر جزایر کارائیب اتفاق میوفته.
نبرد های دریایی و آپگرید کردن کشتی ها هم خیلی پیشرفت داشته و بهتر شده،توی نسخه قبلی من میگفتم نبردهای دریایی ضعیفترین بخش بازی هستن ولی توی این نسخه این بخش واقعا بهتر شده.....

king 2009
08-11-2013, 00:45
چقدر خوب!!!

واقعا انتظار نداشتم بازی اینقدر خوب باشه! چه متا ای گرفته!

الان میتونم بگم بی صبرانه منتظر اومدن نسخه پی سی هستم!

vahidreza2007
09-11-2013, 00:12
دوستان مشخص شده نسخه پی سی این بازی کی میاد ؟

Altairezio
09-11-2013, 15:41
دوستان مشخص شده نسخه پی سی این بازی کی میاد ؟

وحید جان تو خبرامم گفتم !
2 آذر

ata_vi
12-11-2013, 18:08
خداکنه این دیگه مثل cod حالمو نگیره
به امید روزی که همه بچه های ایران زمین که علاقمند به بازی هستند بدون هیچ استرسی بازی رونصب کنند واجرا

playstation 3
13-11-2013, 00:46
این بازی ریلیز شد واسه pc

amir_t6262
14-11-2013, 18:05
نسخه 11 گیگی اش مگه برای کامپیوتر نیست؟

Altairezio
14-11-2013, 18:57
نسخه 11 گیگی اش مگه برای کامپیوتر نیست؟

دوست من متاسفانه شایعه زیاده و این بازی هنوز منتشر نشده!
تاریخ انتشارم 4 بار تکرار شده و اگه کسی شک داره برا به UBI.com

iCe m@n
14-11-2013, 19:10
دوست من متاسفانه شایعه زیاده و این بازی هنوز منتشر نشده!
تاریخ انتشارم 4 بار تکرار شده و اگه کسی شک داره برا به UBI.com

عزیز بازی منتشر شده و هیچ شایعه ای نیست (بازی لیک شده)

3 نسخه هم منتشر شده

11 گیگ که مولتی و زبان های اضافه حذف شده
15 گیگ که مولتی حذف شده
22 گیگ نسخه کامل

E.N.A.Y.A.T
14-11-2013, 19:11
دوست من متاسفانه شایعه زیاده و این بازی هنوز منتشر نشده!
تاریخ انتشارم 4 بار تکرار شده و اگه کسی شک داره برا به UBI.com

داداش من خیلی سابقه داره که بازی ها خیلی زودتر از تاریخ انتشارشون روی نت اومده...:n09: این اولیش نیس که...

Altairezio
14-11-2013, 19:14
عزیز بازی منتشر شده و هیچ شایعه ای نیست (بازی لیک شده)

3 نسخه هم منتشر شده

11 گیگ که مولتی و زبان های اضافه حذف شده
15 گیگ که مولتی حذف شده
22 گیگ نسخه کامل


داداش من خیلی سابقه داره که بازی ها خیلی زودتر از تاریخ انتشارشون روی نت اومده...:n09: این اولیش نیس که...

دوستان لیک شدن با منتشر شدن به نظر شما فرقی نداره؟!
خوب بس بشکاف برو جلو این زندگی بت میگه برو برو....:n09::n08:

E.N.A.Y.A.T
14-11-2013, 19:20
دوستان لیک شدن با منتشر شدن به نظر شما فرقی نداره؟!
خوب بس بشکاف برو جلو این زندگی بت میگه برو برو....:n09::n08:

خوبه منظور هردوتامون لیک شدن بازی بود...:n01:

iCe m@n
14-11-2013, 20:06
دوستان لیک شدن با منتشر شدن به نظر شما فرقی نداره؟!
خوب بس بشکاف برو جلو این زندگی بت میگه برو برو....:n09::n08:

پسر خوب اولا دفعه آخرت باشه اینجوری حرف میزنی (مسخره کردن دیگران اصلا کار درستی نیست بنده خیلی محترمانه جواب شما رو دادم توی پست قبلی)

ثانیا برای 90% ایرانی ها که نسخه کرک شده رو بازی میکنن لیک شدن بازی حکم همون منتشر شدن رو داره

REZAHOSEYNGANI
16-11-2013, 13:35
بازیه خوبیه؟
چطوریه داستان؟گرافیک؟
من عکسها رو دیدم انگارتو جنگل و این جور جاها بود1:n02:

Leon-117
16-11-2013, 14:26
بازیه خوبیه؟
چطوریه داستان؟گرافیک؟
من عکسها رو دیدم انگارتو جنگل و این جور جاها بود1:n02:
بازی واقعا عالیه!(دفعه سوم یا چهارمه که توی این تاپیک میگم :دی :| )
داستان بازی شاهکار نیست ولی خوب و قابل قبوله و خسته کننده نیست،گردافیک هم من روی xbox 360 که بازی میکنم نسبت به نسخه قبلی بهتر شده،مخصوصا جزییات محیط و فریم ریت بازی هم بهتر شده.
بازی دوروبر جزایر کارائیب اتفاق میوفته و بخاطر این اکثر مناطق و شهر های بازی پوشش گیاهی سبز و جنگلی دارن.
در کل بازی نسبت به ac3 پیشرفت های خیلی خوبی داشته،مخصوصا نبردهای دریایی بازی که عالی شدن،این نسخه نسبت به بازی های قبل طولاین تر هم شده،من الان حدود 20 ساعت بازی کردم ولی فقط 30% از بازی رو جلو رفتم :|

Sib Market
17-11-2013, 20:29
انگار تموم کردنش صبر ایوب می خواد , کلی جزیره و ویو پوینت و نقشه و آپگرید و ...
واقعا عالی شده بازی , و حرکات ادوارد هم محشره , هیچ کم کاستی نداره !!!

game12
17-11-2013, 22:24
سلام دوستان میشه رو این سیستم بازی کرد؟اگه میشه با چه تنظیماتی؟
Gpu:Amd readon hd 7300 m
ram:4 gig
Cpu:intel core i3 2.30 Ghz
Win 7 64 bite

AhmadReza.
18-11-2013, 00:16
دوستان من بازی رو گرفتم تو ۳ تا dvd هست
من گرافیکم 9400 gt NVidia اینه.تمام تنظیمات گرافیکی هم گذاشتم رو low ولی بازم تیک میزنه..
راه حلی سراغ ندارین که بتونم یکم روون تر بازی کنم؟

farzan311
18-11-2013, 15:55
امروز یکم بازی کردم گرافیکش در نگاه اول به نظرم از نسخه قبل هم پایین تر بود با اینکه من تمام تنظیمات رو Max کردم
اصلا از تکسچر های برگ ها و ... خوشم نیومد. شاید با اومدن درایور و اپدیت های جدید بهتر بشه
فعلا که همه چی یا مثل بازی قبلیه یا در حد پایین تر ولی شاید در اینده نظرم عوض بشه:n02:

دوستان من بازی رو گرفتم تو ۳ تا dvd هست
من گرافیکم 9400 gt NVidia اینه.تمام تنظیمات گرافیکی هم گذاشتم رو low ولی بازم تیک میزنه..
راه حلی سراغ ندارین که بتونم یکم روون تر بازی کنم؟
ٌبازی فردا رسما ریلیز میشه صبر کنید انویدیا درایور جدید بده البته کارتتون خیلی ضعیفه و فکر نکنم زیاد تفاوتی بکنه

goldenmember
18-11-2013, 20:22
من رم 6 گیگ دارم و گرافیکم 1 گیگ 5770 ati و cpu 4 هسته 2.7
تو اولترا کنده.آخه سیستم شاخی هم نمیخواد
من farcry 3 رو تو اولترا مثل هلو اجرا میکردم ولی این افت فریم داره.

بنظرتون امکان داره اشکال از یه جای دیگه باشه؟
بتمن تا همین روزا مثل هلو اجرا میشد ولی الان هم اولترا و هم لاوش کنده.

italodance
20-11-2013, 07:34
[GAMES] Assassins.Creed.IV.Black.Flag-RELOADED (8h 21m 33s) (2013-11-19) (80F/19073.5MB) (NFO)


می بینید 8 ساعت پیش امد تو شبکه


:n01:

mehdiporbaba
20-11-2013, 12:40
من واسه کامپیوتر رو دانلود کردم و بازی کردم
اصلا گرافیکش در حد ابسیلون هم تغییری نکرده در حالت اولترا بازی می کنی انگار داری بازی های نسل قبل رو بازی می کنی گیم پلی هم همونه و به نطرم دیگه داره این بازی و سری هاش تکراری میشه به نظر من ارزش دانلود نداره و اشتباه کردم دانلود کردم

hamed70t
20-11-2013, 15:25
من واسه کامپیوتر رو دانلود کردم و بازی کردم
اصلا گرافیکش در حد ابسیلون هم تغییری نکرده در حالت اولترا بازی می کنی انگار داری بازی های نسل قبل رو بازی می کنی گیم پلی هم همونه و به نطرم دیگه داره این بازی و سری هاش تکراری میشه به نظر من ارزش دانلود نداره و اشتباه کردم دانلود کردم

دوست عزیز مطمئنی که این بازی رو دان کردی؟؟؟ منم دارم رو الترا بازی میکنم ولی کفم بریده از اینهمه گرافیک بالا ! یاده far cry 3 افتادم وقتی جزیره رو 360 درجه نشون میده ، نمیگم شاهکاره ولی واقعا خیلی عالیه ، مخصوصا طبیعت و حرکات ، تنها مشکلی که داره ، مثل نسخه قبلیش صدا با لب گوینده نمی خونه که اونم به احتمال زید از کرکشه

Hemai
20-11-2013, 17:26
دوستان چطور یه کشتی رو تعمیر کنیم؟

Hemai
20-11-2013, 17:43
گزینه repair ship حتی پس از اینکه تو اسکله هستم غیر فعاله x!!!!

farzan311
20-11-2013, 17:59
دوست عزیز مطمئنی که این بازی رو دان کردی؟؟؟ منم دارم رو الترا بازی میکنم ولی کفم بریده از اینهمه گرافیک بالا ! یاده far cry 3 افتادم وقتی جزیره رو 360 درجه نشون میده ، نمیگم شاهکاره ولی واقعا خیلی عالیه ، مخصوصا طبیعت و حرکات ، تنها مشکلی که داره ، مثل نسخه قبلیش صدا با لب گوینده نمی خونه که اونم به احتمال زید از کرکشه
این چیز ها رو نسخه قبلم داشت واقعا گرافیکش فرق چندانی نکرده
من مشکل صدا ندارم پس از کرک نیست
.................
کسی میدونه میشه به اون جزیره اولیه که هستیم برگردیم یا نه؟ یه نقشه گنج بود پیدا کردم اونجا ولی نگشتم دنبالش حالا میخوام بر گردم ولی اصلا تو نقشه پیداش نمیکنم:n13:

clau
20-11-2013, 19:16
دوستان شما که دارین بازیش میکنین با سیوش مشکلی ندارین ؟ از چه کرکی استفاده کردین به ما هم بگین دان کنیم

هر چی تا حالا از بازی رفتم پریده :n27:

farzan311
20-11-2013, 19:25
دوستان شما که دارین بازیش میکنین با سیوش مشکلی ندارین ؟ از چه کرکی استفاده کردین به ما هم بگین دان کنیم

هر چی تا حالا از بازی رفتم پریده :n27:

به این پست مراجعه کنید خیلی وقته مشکل سیو درست شده
مشکلات نصب و اجرا - Assassin's Creed IV Black Flag ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

nimas2
21-11-2013, 11:13
به این پست مراجعه کنید خیلی وقته مشکل سیو درست شده
مشکلات نصب و اجرا - Assassin's Creed IV Black Flag ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

هیچ کدوم از لینک های پست اول کار نمیکنه داداشم، منم مشکل سیو دارم، درضن ی کرک هم پستای بعد گذاشته تئ همین تاپیکی ک دادین ک اونم جواب نمیده، میشه لطفا یکی آپ کنه واسه بقیه؟ راسی بازی واسه من minimize میشه یهو دیگه بالا نمیاد تا end task کنم. چرا آیا؟:n13:

hassanshaikhi
21-11-2013, 15:37
من رم 6 گیگ دارم و گرافیکم 1 گیگ 5770 ati و cpu 4 هسته 2.7
تو اولترا کنده.آخه سیستم شاخی هم نمیخواد
من farcry 3 رو تو اولترا مثل هلو اجرا میکردم ولی این افت فریم داره.

بنظرتون امکان داره اشکال از یه جای دیگه باشه؟
بتمن تا همین روزا مثل هلو اجرا میشد ولی الان هم اولترا و هم لاوش کنده.
فکر کنم از درایور گرافیک باید باشه. چون منم گرافیک 5750 دارم رم 6 سی پی یو 4 هسته ای چه روی تنظیمات بالا چه پایین فریم 14 15 هست :|

Altairezio
22-11-2013, 19:46
عذاب آور ترین قسمت AC هر ساله برا من اینه که جای این دکمه ها رو عوض میکنن!
یعنی کفرمو بالا میارن لامصبا!:n02:
گرافیک 20

ata_vi
23-11-2013, 16:55
این خطا یعنی دوستان
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ata_vi
23-11-2013, 17:13
درست شد مشکل آنتی ویوروس nod بود که کرک رو بعنوان ویروس شناسایی کرده بود

farzan311
24-11-2013, 00:21
کسی با این مرحله Sequence 3: Proper Defenses مشکل نداره؟
یکی از ماموریت ها اختیاریش Use heavy shot to sink 2 ships هست که میشه همون شلیک معمولی بدون هدف گیری ولی من هرچی کشتی اینجوری عرق میکنم حساب نمیکنه :n03:

sami-z
24-11-2013, 03:50
دوستان سیستم بنده dell xps l502 هست با این کانفیگ:
گرافیک Geforce 540M

سی پی یو core i7

رم هم 6 گیگ هست....
قابلیت اجرای این بازیو داره ؟؟!!!!
آخه تو تنظیمات گرافیک بازی روی low ,normal,high,و very high هر جور میزارم فرقی نمیکنه و کلی لگ داره و 10 یا 11 فریم بیشتر نمیده!!!
رو هر کدوم که میزارم جز لگ هیچ تغییری تو گرافیکش حس نمیکنم...آخرین ورژن درایور گرافیک رو هم واسه کارت گرافیکم لز سایت انویدیا دانلود و نصب کردم!

Viren
24-11-2013, 13:58
کسی با این مرحله Sequence 3: Proper Defenses مشکل نداره؟
یکی از ماموریت ها اختیاریش Use heavy shot to sink 2 ships هست که میشه همون شلیک معمولی بدون هدف گیری ولی من هرچی کشتی اینجوری عرق میکنم حساب نمیکنه :n03:

Heavy shot بک آپگرید هست

اول باید بخریش تا بتونی استفاده کنی

Stream
24-11-2013, 14:21
بازی رو دیروز تموم کردم. به نظرم یکی از بهترین بازی های سری AC بود، شاید بهترین.

* دکمه ها و کنترل بازی واقعا در این بازی خیلی خوب بود، شاید برعکس AC III که میشه گفت بدترین در کل سری بود.

* گرافیک بازی خیلی خوب بود. آدم ترجیح میداد همه چیز رو تا آخر بالا ببره و با 40 فریم در 1440p بازی کنه تا بعضی از تنظیمات رو پایین بیاره و با 80-100 فریم. کمتر پیش میاد در بازیها آدم چنین احساسی داشته باشه.

* گیم پلی بازی جذاب و جالب بود و اصلا حالت خسته کننده نداشت، باز هم برعکس بازی قبلی که بعضی وقت ها واقعا خسته کننده می شد.

* داستان بازی کمی متفاوت بود با گذشته. به جای اینکه روی اعمال و کارهای یک Assassin مانور داده بشه در اصل کل ماجرا درباره ادونچر های Assassin شدن یک دزد دریایی بود که به نظر من خیلی چرخش خوبی بود. فکر می کنم این داستان پتانسیل داشتن یک بازی دیگه رو داشته باشه (شکل گیری شخصیت Haytham شاید) ولی خب بر اساس اطلاعاتی که قبلا بیرون دادن (نحوه تمپلار شدن Haytham) فکر نمی کنم این اتفاق بیفته.

* جنگ هایی که با کشتی ها هست خیلی خیلی جالب و جذاب بودن.

--

در کل 9.5/10 .

farzan311
24-11-2013, 16:28
Heavy shot بک آپگرید هست

اول باید بخریش تا بتونی استفاده کنی

اره مشکل از بازی بود باگ داشت برای من:n02:
با کرک جدید Technology Pack رو انلاک کردم الان همه اپگرید ها اومدن تو لیست

ali-u
24-11-2013, 19:19
بازی با اینکه حجم پایین نسبت به بازی های جدید هم چون

Batman: Arkham Origins ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])Call of Duty: Ghosts ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])Battlefield 4 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])دارد
اما برای اجرای معمولی
به گرافیک بالای نیاز دارد
این می تونه یک نکته منفی برای رقابت با بازی های همرده دیگر باشه

a.g g.a
24-11-2013, 21:58
دوستان سیستم بنده dell xps l502 هست با این کانفیگ:
گرافیک Geforce 540M

سی پی یو core i7

رم هم 6 گیگ هست....
قابلیت اجرای این بازیو داره ؟؟!!!!
آخه تو تنظیمات گرافیک بازی روی low ,normal,high,و very high هر جور میزارم فرقی نمیکنه و کلی لگ داره و 10 یا 11 فریم بیشتر نمیده!!!
رو هر کدوم که میزارم جز لگ هیچ تغییری تو گرافیکش حس نمیکنم...آخرین ورژن درایور گرافیک رو هم واسه کارت گرافیکم لز سایت انویدیا دانلود و نصب کردم!

هرچند اینجا جاش نیست و نباید جواب داد

فک کنم گرافیکتون ضعیف باشه
........
دوستان بازی مشکل اخلاقی زیاد داره ؟ یا میشه راحت بازی کرد ؟

Leon-117
25-11-2013, 08:19
دیروز بازی رو تموم کردم،خیلی خودمو درگیرماموریت های فرعی نکردم(مثلا naval contract ها رو نصفشون رو رفتمولی ماموریت های مهم مثل Templar hunt ها رو کامل انجام دادم)
Jackdaw رو تا آخر آپگرید کردم و همه ی upgrade های خود ادوارد هم گرفتم/ساختم! فکر کنم حدود 45-50 ساعت طول کشید.........
در کل بازی خیلی خوبی بود،همونطور که دوستمون Stream گفت یکی از بهترین AC ها بود،داستان بازی هم نسبت به قبل متفاوت تر بود و از اواسط بازی جذاب تر شد و مهمترین پیشرفت بازی جنگ های دریایی بود که خیلی لذت بخش بودن.بکی از موارد جالب بازی وجود 4 تا legendary ship توی نقشه هست.این کشتی ها level 75 و خیلی قوی هستن و با نابود کردن هر کدومشون 20000R میتونید بدست بیارید،یه نکته خیلی مهم تو مبارزه با این کشتی ها اینه که Armor و Ram کشتیتون روحتما تا آخر باید آپگرید کنید،این قابلیت ram خیلی خوبه و کلی به کشتی های دشمن صدمه میزنه.و بین این کشتی ها سخت ترینشون یه کشتی انگلیسی هست که سرعت فوق العاده بالایی داره و با سرعت زیاد خودکشو میکوبونه به کشتی شما! با 3 تا ضربه میتونه jackdaw رو غرق کنه!
الان منتظر اولین dlc بازی هستم که توی اون بجای Adewale بازی میکنیم.........

Yi Yi
25-11-2013, 11:25
دوستان بازی مشکل اخلاقی زیاد داره ؟ یا میشه راحت بازی کرد ؟

اگه کشتن آدما، اختلاط با خواهران پایرت و رفتن رو پشت بوم مردم و دزدیدن پولشون مشکل اخلاقی به حساب نمیاد، بله می تونید با خیال راحت بازی کنید.

.......................

داستان بازی مثل همیشه چرت وپرته. از لحاظ منطقی مسخره و احمقانه است. تو یه قسمت برای ملاقات با همکارم من نزدیک بیست تا اسیسن رو کشتم، بعد همکارم رو دیدم که داره با اسیسن ها اختلاط می کنه. خوب بهتر نبود قبلا بهشون اطلاعی میدادی من دارم میام؟
بازی هیچ انگیزه و دلیل قوی ای ارائه نمی کنه برای اینکه من از شخصیت های منفی متنفر باشم. فقط میگه بکش.

گیم پلی و ماموریت های روی خشکی مثل همیشه کسالت بار و بدون خلاقیته. اغلبش شامل تعقیب و گریزه و وقتی نوبت کشتن آدما میشه، بازی راه های مضحکی رو برای این کار معرفی می کنه .

یوبی سافت گیم رو با زندگی واقعی اشتباه گرفته. گیم باید سرگرم کننده باشه نه اینکه من بشینم سه ساعت به چرندیات شخصیت های خسته کننده بازی تو خیابون های هاوانا گوش بدم.

تنها نکته ی مثبتش دریاست. شنیدن صداش و شناور شدن.

wrath of god
25-11-2013, 14:55
اقا leon سیستم شما چه قدر بود تونستید بازیرو ران کنید جسارتا فضولی ندونیدا :-C

ali-u
25-11-2013, 16:58
به نظر من بازی خوداش از لحاظ گرافیک مشکل داره
به احتمال زیاد بعد مدتی با اپدیت شاید کش گیم پلی بر طرف بشه

من به شخصه با سیستم خودم
هم بازی بتمن . هم call if با تنطیمات متوسط با راحتی بازی کردم
اون هم با حجم بیشتر و گیم پلی بالاتر از اسیسین

متاسفانه تو این بازی حتی با تنطیمات خیلی پایین باز حرکات گیم کند است

داستان ضعیف از یک طرف .. حالا این مشکل گرافیکی هم از طرف دیگر
به احتمال زیاد امتیاز های این بازی رو پایین بیاورد

yakimura sanada
25-11-2013, 17:17
بازی من که کرش میده شما بازی کردید یاد ما هم بکنید:n03:

Y_H2010
25-11-2013, 18:11
واسه من چه high چه low فریم ریت من از تقریبا بین 10 تا 13 هستش !!!!!!
متاسفانه اکثر بازی ها مشکل سی پی یو دارن...
دقت کردین تو این نسخه خیلی کیفیت تکسچر ها بیش از حد بالائه ؟؟؟
و از همه مهتر حرکت لباس ها بیشتر شدش... مهمترین نکته همینه به نظرم که بیشترین فشار رو به سی پی یو ها میاره و خیلی از بازی ها نمیتونن به خوبی اجرا بشن
واسه خود من pes 2014 چه تنظیمات بالا باشه چه پایین افت فریم دارم دلیلشم چیزی جز لباس ها نمیدونم که حالت مثلا طبیعی و نرم پیدا کرده و باعث شد خیلی از بازی ها با سی پی یو های جدید فقط سازگار بشن مثلا همین pes اگه حرکت لباسش مثل 2013 بشه هیچ افت فریمی نداره !!!!! این بازی هم همینطور ... خیلی خنده چه high چه low فریم ریت این همه پایین باشه خیلی مسخرن این شرکتا

Y_H2010
25-11-2013, 18:12
بازی من که کرش میده شما بازی کردید یاد ما هم بکنید:n03:
کرک ریلودد کپی کن درست میشه .... این نسخه با کرک ریلودد بهتر کار میکنه

yakimura sanada
25-11-2013, 18:43
درست نشد:n03:

Yi Yi
26-11-2013, 00:09
این همه کشت و کشتار و وقت تلف کردن ... فقط به خاطر دو دست لباس!

بر طبق منطق یوبیسافت باید صدها نفر سرباز بیچاره رو بکشم تا بتونم به زشت ترین لباس بازی دست پیدا کنم. پایرت جماعت که می تونه یه قلعه مستحکم رو بفرسته رو هوا از پس چهار تا قفل برنمیاد!

باید ساعت ها وقت بزارم کل جهان رو بگردم تا ده ها سنگ رو بوسیله ی حل یک سری معماهای مضحک پیدا کنم که در نهایت به زشت ترین لباس تاریخ دنیای بازی دست پیدا کنم.

یوبیسافت در ایجاد انگیزه و اشتیاق واقعا بد عمل کرده.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

بر طبق منطق یوبیسافت مردمان قدیم صندوقچه های پر از پولشون رو دم در یا در پشت بومشون نگه داری می کردند!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

تو یه مرحله رفتم به یه جزیره که به خانم بدحجابی هشدار بدم که دارن میان سراغت بکشنت، بعد خانم به جای اینکه بترسه و فرار کنه از مهلکه، به من پیشنهاد دادن که بیا با هم مسابقه بدیم سمور آبی بکشیم!

نوبل ادبیات باید بدن به نویسندگان یوبی سافت.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

یوبی سافت تو بازی مثل نقل و نبات یه عالمه animus fragment پخش کرده که اگه همه رو جمع کنی یه اشیومنت بهت میده.
یکی نیست به یوبی سافت بگه مگه مردم بیکارند بشینند این چرت و پرت ها رو جمع کنند. کار مهم تری ندارند؟ آخه این هم شد تفریح و سرگرمی؟ چی فکر کرده این یوبی سافت؟!!

ms368
26-11-2013, 18:59
بچه ها
مرحله And My Sugar رو چطور رد کنم
۲۰ ثانیه معکوس میندازه ولی نمیدونم باید چیکار کنم
فرار میکنم ولی بعد از ۲۰ ثانیه دوباره باید از نو برم
هلپ می پلیز ... .

yakimura sanada
26-11-2013, 19:29
بازی حداقل رمی که میخواد چنده؟

yakimura sanada
26-11-2013, 19:58
دیتالیزه کرشی که میده اینه

Problem signature:
Problem Event Name: BEX
Application Name: AC4BFSP.exe
Application Version: 0.0.0.0
Application Timestamp: 5285f99f
Fault Module Name: nvapi.dll_unloaded
Fault Module Version: 0.0.0.0
Fault Module Timestamp: 4e9b78c9
Exception Offset: 6acf1537
Exception Code: c0000005
Exception Data: 00000008
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Locale ID: 1033
Additional Information 1: 0a9e
Additional Information 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Additional Information 3: 0a9e
Additional Information 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Yi Yi
27-11-2013, 02:10
AC در مقابل بهترین های Open World چیزی واسه گفتن نداره. دنیای AC 4 در مقایسه با بهترین های Open World خیلی خیلی کوچیکه از هر نظر.

از نظر Explore ، دنیای AC 4 در برابر دنیای Skyrim ، تهی و خالی به نظر میاد. Skyrim پر از رازه . پر از اسرار کشف نشده. AC 4 هیچی نداره.

بهترین بازی های Open World حداقل یه سال تو کامپیوترم نصب اند. این بازی عمرش به آخر هفته هم نمیرسه.

mehdiporbaba
27-11-2013, 12:37
AC در مقابل بهترین های Open World چیزی واسه گفتن نداره. دنیای AC 4 در مقایسه با بهترین های Open World خیلی خیلی کوچیکه از هر نظر.

از نظر Explore ، دنیای AC 4 در برابر دنیای Skyrim ، تهی و خالی به نظر میاد. Skyrim پر از رازه . پر از اسرار کشف نشده. AC 4 هیچی نداره.

بهترین بازی های Open World حداقل یه سال تو کامپیوترم نصب اند. این بازی عمرش به آخر هفته هم نمیرسه.

واقعا موافقم دنیای skyrim واقعا لذت واقعی open word رو به ادم نشون می داد شکار آژدها و دیدن اون از فاصله ی دور و تلاش برای رسیدن بهش و در راه غول ها دیو ها و حیوانات دیگه که کاملا می تونن خط سیر داستانی که در ذهن داری رو عوض کنن یه شاهکاره
ولی اساسین واقعا تکراری شده و باید قبول کنیمش اضافه کردن یه سری المان تازه که نمی تونن قدرت المان اصلی بازی یعنی گریز و فرار و اساسین کردن که زمان بازی اول یکی از جذاب ترین المان های بازی های اون دور در کنار گرافیکی فراتر از نسل اون زمان بود رو دوباره احیا کنن و صرف اینکه هدایت کشتی به بازی اضافه شده یه یک سری چیز های دیگه نمی تونه دلیلی بر بهتر شدن و عالی بودن بازی باشه
تغییری که در گیم پلی ایجاد نشده و تقریبا از زمان سری اول همون طور مونده دنیا هم که بدشت کوچکه و من به شخص اتفاق و رویدادی تازه و یا اتفاقی که خارج از مسیر داستان و در جهت نشون دادن بازی به عنوان اٌپن وٌورد بودن بازی باشه من ندیدم و خط سیر مستقیم داستانی به نظرم عامل کشنده ای در این بازی هست

manuelcalavera
27-11-2013, 17:34
اصن بحث Skyrim رو نکنید. چون اون شاهکار بود.
پایه ی این بازی ایراد داره. یارو دزده، بعد یه اسسین میکشه همه ی کارای اسسینارو بلد میشه یهویی ! من نمیفهمم پس اون همه تمرینی که اتزیوی بدبخت میکرد واسه چی بود ؟


Tapatalk ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])ing with an iDevice

wrath of god
27-11-2013, 17:52
توام اصلا skirym رو با assassin مقایسه نکن بعدا حافظشونم رو با هم مقایسه کن

mjorh
27-11-2013, 17:59
AC در مقابل بهترین های Open World چیزی واسه گفتن نداره. دنیای AC 4 در مقایسه با بهترین های Open World خیلی خیلی کوچیکه از هر نظر.

از نظر Explore ، دنیای AC 4 در برابر دنیای Skyrim ، تهی و خالی به نظر میاد. Skyrim پر از رازه . پر از اسرار کشف نشده. AC 4 هیچی نداره.

بهترین بازی های Open World حداقل یه سال تو کامپیوترم نصب اند. این بازی عمرش به آخر هفته هم نمیرسه.

دوست عزیز اسکایرم یک RPG هست ! پس مقایسه این دو کاملا غلط و بی نتیجه هستش ....

Yi Yi
27-11-2013, 18:51
دوست عزیز اسکایرم یک RPG هست ! پس مقایسه این دو کاملا غلط و بی نتیجه هستش ....

اگه در معیار مقایسه ایرادی نباشه، هر چیزی رو میشه با هر چیزی مقایسه کرد.

معیار مقایسه من اکتشاف رازها و چیزهای جدید و جالبه. هر دو بازی اجازه Explore رو میدند. پس معلومه که میشه مقایسه کرد.

در AC بازی از تو میخواد بگردی چند تا سنگ کشف کنی برای یه لباس مسخره، تو Skyrim شمشیر و ابزارآلاتی پیدا می کنی که هم پیدا کردنشون جذابه، هم کار باهاشون و قدرت هایی که بهت می دند.

در Skyrim آدم انگیزه ی بیشتری داره برای اکتشاف. جایزه ی بهتری هم نصیب آدم میشه.

Skyrim بهتره چون 5 سال طول کشید بسازنش نه اینکه هر سال یه نیمچه بازی تولید کنند.

MUSK£T££R
27-11-2013, 19:34
دوست من از سبک اون بازی معلومه که نمیشه با این بازی مقایسش کنی بعدشم شرکت UBI این همه رو گیم پلی این بازی کار نکرده که شما بیای با یه بازی که اصلا بویی از گیم پلی نبرده مقایسش کنی ..!!

sayanermia
27-11-2013, 19:46
دوستان یکی بگه با این مشخصات سیستم من می صرفه برم بخرم بازی کنم یا نه؟ البته گرافیک high و اینا نه ها! همینکه با متوسط کیفیت هم بشه بازی کرد کفایت می کنه! فقط بدونم اجرا میشه یا خیر که برم بخرم یا نه
main : giga ud3-777
cpu : amd 7750 black edition که تا 2.9 گیگاهرتز رسوندمش
ram : 8GB DDR2
VGA : ATI 4670 1G DDR3 که کلاکش رو تا 850 مگاهرتز رسوندم ( با یک فن خنک کننده که مستقیما خنکش میکنه )

clau
27-11-2013, 23:28
تا الان 30 درصد از بازی رفتم گرافیک بازی که جای هیچ حرفی بازی نمیگذاره ماموریت های دریاییش هم خیلی عالی شده گرفتن بعضی از کشتی ها تو این نسخه بازی خیلی سخت شده:n12:اول باید بازی تمام کنم بعد برم سراغ total syncکردن بازی که با این naval mission هایی که داره احیانا خیلی سخت بشه این نسخه از بازی اساسین کرید total sync کرد:n05:

kratosnajafi
27-11-2013, 23:42
بازی رو تموم کردم واقعا مسخره هیچ تفاوتی بین این نسخه و نسخه قبل به جز گرافیک و نبرد دریایی که واقعا بازی رو به لجن کشیده بود چیز دیگه‌ای نداشت ۶۰ ٪ گیم پلی بازی تو دریاست و این چیزی نیست که اساسینز به خاطرش به اینجا رسیده نبردای دریایی میتونستن خوب باشن اگه اینقدر افراطی گیم پلی بازی رو اشغال نمیکردن داستان بی سروته بازی هم که دیگه گل سرسبد این افتضاح یوبی سافت بود
اگه به خاطر این نبود که بدون پدر haythem کی بوده همون ۱۰ دقیقه اول بازی رو uninstall میکردم

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4

mmansori85
27-11-2013, 23:50
بازی رو تموم کردم واقعا مسخره هیچ تفاوتی بین این نسخه و نسخه قبل به جز گرافیک و نبرد دریایی که واقعا بازی رو به لجن کشیده بود چیز دیگه‌ای نداشت ۶۰ ٪ گیم پلی بازی تو دریاست و این چیزی نیست که اساسینز به خاطرش به اینجا رسیده نبردای دریایی میتونستن خوب باشن اگه اینقدر افراطی گیم پلی بازی رو اشغال نمیکردن داستان بی سروته بازی هم که دیگه گل سرسبد این افتضاح یوبی سافت بود
اگه به خاطر این نبود که بدون پدر haythem کی بوده همون ۱۰ دقیقه اول بازی رو uninstall میکردم

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4

شما احتمالاً توی کل سری فقط از قسمت III خوشت اومده!!!
داستان بازی که فوق‌العاده بود...گرافیکم که خو عالی بود!
نبردای دریاییم نسبت به نسخه‌ی قبل بسیار پیشرفته تر شده بودند...اون ۶۰٪ گیمپلی داخل دریا هم شما احتمالاً فقط دو درصدش و رفتی که این نظر رو راجع بش داری!!!

kratosnajafi
28-11-2013, 00:28
شما احتمالاً توی کل سری فقط از قسمت III خوشت اومده!!!
داستان بازی که فوق‌العاده بود...گرافیکم که خو عالی بود!
نبردای دریاییم نسبت به نسخه‌ی قبل بسیار پیشرفته تر شده بودند...اون ۶۰٪ گیمپلی داخل دریا هم شما احتمالاً فقط دو درصدش و رفتی که این نظر رو راجع بش داری!!!

در وصف داستان عالی بازی همین بس که نفهمیدیم ادوارد مهارتای اساسینیشو از کجا یاد گرفته
من بازی رو تمام کردم به جرات میتونم بگم ماموریتای دریایی بیشتر ماموریتای خشکی بوده این افراط بیش حد باعث میشه از اصل گیم پلی بازی که پارکور و مخفی کاری هست دور بشیم
در ضمن من فقط از شخصیت haythem خوشم میاد نه کل نسخه سوم
شما هم بهتره یکم منطقی به قضیه نگاه کنید و اینقدر بیخود و دیوانه‌وار ازین افتضاح دفاع نکنید
همه چی گرافیک نیست

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4

clau
28-11-2013, 00:42
اگه یوبی سافت از این کاربرای متخصص ایرانی که میان تو فروم ایرادهای الکی میگیرن به بازی چند تاش در شرکتش استخدام میکرد حتمن نسخه بعدی اساسین کرید با نظرهای اصلاحی که میدادن نمره 10 از 10 به خودش اختصاص میاد:n18:

ali_agha1981
28-11-2013, 01:03
اگه یوبی سافت از این کاربرای متخصص ایرانی که میان تو فروم ایرادهای الکی میگیرن به بازی چند تاش در شرکتش استخدام میکرد حتمن نسخه بعدی اساسین کرید با نظرهای اصلاحی که میدادن نمره 10 از 10 به خودش اختصاص میاد:n18:

اونجوری که اصلا بازی ای ساخته نمیشد چون هر ایده ای میدادن یکی ایراد میگرفت و منتفی میشد... :n02:

m2stech
28-11-2013, 01:32
تو زمان مدرن بازی وقتی کامپیوتر رئیس اون شرکتی که توش کار میکنیم را ه-ک (چرا این کلمه سانسوره؟) میکنیم نمیدونم easter egg محسوب میشه یا نه ولی به صورت in character درباره ی نسخه های بعدی assassin creed مطالبی نوشته شده اول اینکه گفته همین طریقه ی هر سال یک assassin creed جدید را ادامه خواهند داد و دوم اینکه مصر قدیم و ژاپن همراه با عکس نام برده شده بودند و در آخر دوره زمانی جنگ جهانی و عصر مدرن که توش تانک و هواپیما و فقط اسلحه گرم باشه را رد کردن!

+
در عجبم دوستانی که از بازی خوششون نیومده چطور میشینن تا آخرش را بازی میکنن و یا به زور با بازیهای دیگه مقایسه میکنن.

MUSK£T££R
28-11-2013, 17:43
تازه رسیدم به 60% ولی کاش تچ رو نمیکشتن :n28: از شخصیتش خوشم میومد ...

حالا کشتنش یه درک حداقل کشتیشو بر میداشتم :n04::n02:

پسر یه دور بهم داد عجب کشتی داشت ...!!!!

MUSK£T££R
28-11-2013, 17:50
در عجبم دوستانی که از بازی خوششون نیومده چطور میشینن تا آخرش را بازی میکنن و یا به زور با بازیهای دیگه مقایسه میکنن.

آره همینو بگو ملت یه سال یه سال میشینن تا نسخه جدید این بازی بیاد آقا میاد میگه این بازی نبود ..:n04:

سه چهار روز میشینه بازی میکنه تموم که میشه تازه میفهمه بازی چرت بود :n13:

kratosnajafi
28-11-2013, 18:26
این خاصیت گیمر بودنه که حتی اگه از یه بازی خوشتم نیاد بازم تا تهش میری
بعدشم ۸ تومن پول دادم بالای این افتضاح باید تا تهش برم

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4

farzan311
28-11-2013, 19:13
خوب همونطور که حدس میزدم نظرم عوض شد:n02:
الان اخر های بازی ام و دارم 100 درصد بازی رو انجام میدم ولی خوب انگار بدون انلاین 100 درصد نمیشه که جای تاسف داره یوبی سافت بازی درباره pirate ها میسازه ولی اینقدر علیه piracy هست نمیذاره راحت لذت ببریم:n02:
نبرد های دریایی خیلی عالی بودند مخصوصا اخر های بازی وقتی میتونی با پنج شش تا man o'war درگیر میشی
زیر ابی رفتن ها هم جالب بود عجب نفسی داره این ادوارد:n09:
کلا بازی ایده های خوبی داشت که به این کاملی و زیبایی من توی بازی های دیگه ندیده بودم
موسیقی بازی حرف نداره و اهنگ هایی که در کشتی و tavern ها خونده میشه عالی اند
من معمولا وقتی بازی میکنم اصلا متوجه موسیقی بازی نمیشم ولی اینجا گاهی بازی میکردم تا موسیقی رو گوش بدم:n12:
ولی خوب مشکلاتی هم بود مثلا بزرگی دنیای بازی باعث شده بود کلی لوکیشن های تکراری داشته باشیم حتی یادمه بعضی این fort ها collectible هاشون هم در جای یکسانی بود:n15:
یا مراحل زمان حال نمیدونم چرا تو همه قسمت های این سری اینقدر بد ساخته میشند و این قسمت از همه بدتر بود
در مورد داستان بازی هم تا حالا که بد نبوده و کاراکتر های باحالی تو بازی هستند که واقعا بهتر از قسمت قبل اند

hamed m2m
28-11-2013, 19:57
لباس الطیر و ادزیو چطور واسه ادوارد باز میشه دوستان؟

farzan311
28-11-2013, 20:06
لباس الطیر و ادزیو چطور واسه ادوارد باز میشه دوستان؟
از همون اول بازه
اگه نیست باید کرک رو عوض کنید

mmansori85
28-11-2013, 20:55
تو زمان مدرن بازی وقتی کامپیوتر رئیس اون شرکتی که توش کار میکنیم را ه-ک (چرا این کلمه سانسوره؟) میکنیم نمیدونم easter egg محسوب میشه یا نه ولی به صورت in character درباره ی نسخه های بعدی assassin creed مطالبی نوشته شده اول اینکه گفته همین طریقه ی هر سال یک assassin creed جدید را ادامه خواهند داد و دوم اینکه مصر قدیم و ژاپن همراه با عکس نام برده شده بودند و در آخر دوره زمانی جنگ جهانی و عصر مدرن که توش تانک و هواپیما و فقط اسلحه گرم باشه را رد کردن!

+
در عجبم دوستانی که از بازی خوششون نیومده چطور میشینن تا آخرش را بازی میکنن و یا به زور با بازیهای دیگه مقایسه میکنن.

آره اون کامپیوتر اطلاعات جالبی داره و تقریباً‍م تایید کرد که نسخه‌ی بعد توی مصر هستش...

hamed m2m
28-11-2013, 20:57
از همون اول بازه
اگه نیست باید کرک رو عوض کنید

دقیقا کجان؟
توی کشتی یا بیرون؟
کرک پیشنهادیتون چیه؟

farzan311
28-11-2013, 21:08
دقیقا کجان؟
توی کشتی یا بیرون؟
کرک پیشنهادیتون چیه؟
هم از کابین کشتی هم از مغازه ها میتونید لباس تون رو عوض کنید
کرک هم Assassins Creed IV Black Flag All Unlock Crack v10 3DM مشکلی نداره

hamed m2m
28-11-2013, 21:49
هم از کابین کشتی هم از مغازه ها میتونید لباس تون رو عوض کنید
کرک هم Assassins Creed IV Black Flag All Unlock Crack v10 3DM مشکلی نداره

یه لطفی میکنی لینک بزاری؟
هرچی میگردم خبری نیست
مرسی

farzan311
28-11-2013, 22:07
یه لطفی میکنی لینک بزاری؟
هرچی میگردم خبری نیست
مرسی

v10 3DM ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
pass:farzan

Alex Fera
28-11-2013, 23:29
این خاصیت گیمر بودنه که حتی اگه از یه بازی خوشتم نیاد بازم تا تهش میری
بعدشم ۸ تومن پول دادم بالای این افتضاح باید تا تهش برم

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4

8 هزار تومن؟! :| :| :| :| :| :| :|

میدونید میلیاردها دلار خرج ساخت این بازیها میشه؟!

farzan311
28-11-2013, 23:40
8 هزار تومن؟! :| :| :| :| :| :| :|

میدونید میلیاردها دلار خرج ساخت این بازیها میشه؟!
البته هیچ کدومشون به یک میلیارد دلار هم نرسیدند ولی میلیون ها دلار خرجشون میشه که باز هم خیلیه فکر کنم AC یه چیزی حدود 20 تا 30 میلیون باشه هزینه اش
پر خرج ترین هم gta v هست با 265 میلیون دلار:n02:

kratosnajafi
28-11-2013, 23:44
8 هزار تومن؟! :| :| :| :| :| :| :|

میدونید میلیاردها دلار خرج ساخت این بازیها میشه؟!

بله با عرض تاسف باید بگم ما گاگول نیستیم و اینچیزا رو میفهمیم منم در مورد شخص خودم حرف زدم نگفتم این بازی با ۸ تومن من ساخته شده:-)
نمیدونم چرا اینجا کسی جنبه‌ی انتقاد نداره همه‌ی دوستان میدونن که یوبی سالهاست ادامه دادن بی دلیل بازیها روشش شده مثال بارزش هم همین assassins که هر ساله داره میاد و واقعا داره طرفداراشو از دست میده

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4

Leon-117
29-11-2013, 08:00
دوستانی که بازی رو تموم کردن یه سوال دارم(در مورد داستان نیست)
آخر بازی و بعداز دمویی که ادوارد رو با بچه هاش نشون میده یه نقشه کاملا جدید روی صفحه ظاهر شد که توش 4 تا legendary ship جدید و کلی ماموریت templar hunt وحود داشت.اون نقشه ـه چی بود؟به نظر خودم برای dlc بازی باید باشه.....
+
تا اونجایی که متوجه شدم یکی از مشکلات اصلی دوستان با بازی _توی این فروم_ اینه که ادوارد چطوری اون مهارت ها رو داره :) که اتفاقا Mary همون اوایل بازی این رو از ادوارد میپرسه و ادوارد میگه هر ملوان/sailor خوبی باید همه این مهارت ها رو داشته باشه،و با توجه به اینکه ادوارد برای چند سال دزد دریایی بوده منطقی به نظر میاد،فقط میمونه Eagle vision که ربطی به مهارت داشتن نداره و بخاطر خون و dnaـه ادوارد هست.....
داستان بازی هم درسته شاهکار نبود،ولی خوب و قابل قبول بود.مراحل توی زمان حال هم مثل قبل چیز خاصی نداشتن ولی حداقل متفاوت بودن و به جلوبردن داستان توی زمان حال خیلی کمک کردن(مخصوصا وجود ایمیل ها واطلاعات زیادی که میشه هـــــــک کرد ).برای نسخه بعدی فقط منتظرم ببینم Juno چیکار میخواد بکنه........

paradisepersian
29-11-2013, 21:05
دوستان راهنمایی میخوام
من در قسمت (10%) Abstergo موندم 2 تا قلعه رو میفرستم رو هوا بعدش چیکار باید کرد
چون اجازه نمیده برید صراغ قلعه های دیگه
راهنمایی کنید ممنون

MUSK£T££R
29-11-2013, 23:39
دوستان راهنمایی میخوام
من در قسمت (10%) Abstergo موندم 2 تا قلعه رو میفرستم رو هوا بعدش چیکار باید کرد
چون اجازه نمیده برید صراغ قلعه های دیگه
راهنمایی کنید ممنون
منظورت دو تا برجک از یه قله هست دیگه ....؟ عکس بذار ...:n29:

paradisepersian
30-11-2013, 00:16
منظورت دو تا برجک از یه قله هست دیگه ....؟ عکس بذار ...:n29:

منظورم و درست متوجه شدی اره

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

MUSK£T££R
30-11-2013, 02:57
منظورم و درست متوجه شدی اره


یادم نمیاد اینجا کجاست ولی قلعه رو زدی تو آبجکتیوتم نوشته قایقو ناکار کن ....اطرافتو نگاه کن یه قایق با علامت نارنحی نمیبینی ...؟:n13:

Viren
30-11-2013, 18:55
دوستانی که بازی رو تموم کردن یه سوال دارم(در مورد داستان نیست)
آخر بازی و بعداز دمویی که ادوارد رو با بچه هاش نشون میده یه نقشه کاملا جدید روی صفحه ظاهر شد که توش 4 تا legendary ship جدید و کلی ماموریت templar hunt وحود داشت.اون نقشه ـه چی بود؟به نظر خودم برای dlc بازی باید باشه.....
+
تا اونجایی که متوجه شدم یکی از مشکلات اصلی دوستان با بازی _توی این فروم_ اینه که ادوارد چطوری اون مهارت ها رو داره :) که اتفاقا Mary همون اوایل بازی این رو از ادوارد میپرسه و ادوارد میگه هر ملوان/sailor خوبی باید همه این مهارت ها رو داشته باشه،و با توجه به اینکه ادوارد برای چند سال دزد دریایی بوده منطقی به نظر میاد،فقط میمونه Eagle vision که ربطی به مهارت داشتن نداره و بخاطر خون و dnaـه ادوارد هست.....
داستان بازی هم درسته شاهکار نبود،ولی خوب و قابل قبول بود.مراحل توی زمان حال هم مثل قبل چیز خاصی نداشتن ولی حداقل متفاوت بودن و به جلوبردن داستان توی زمان حال خیلی کمک کردن(مخصوصا وجود ایمیل ها واطلاعات زیادی که میشه هـــــــک کرد ).برای نسخه بعدی فقط منتظرم ببینم Juno چیکار میخواد بکنه........

اون نقشه خود بازی بود؟ ولی ماموریت هاش برای مولتی

p_p_k
01-12-2013, 13:43
سلام. بچه ها buy a diving bell یعنی چی؟؟؟؟ چیکار باید بکنم؟؟؟

بچه ها وقتی esc رو میزنیم.... اون بالا اولین ایکون از سمت راست چیه؟؟؟؟ همونی که شکله سکست؟؟؟ از کجا باید پیداشون کنم؟؟؟

clau
01-12-2013, 16:11
سلام. بچه ها buy a diving bell یعنی چی؟؟؟؟ چیکار باید بکنم؟؟؟

بچه ها وقتی esc رو میزنیم.... اون بالا اولین ایکون از سمت راست چیه؟؟؟؟ همونی که شکله سکست؟؟؟ از کجا باید پیداشون کنم؟؟؟


یه جور اپگرید برای کشتی هستش باید بخریش

اینم عکسش :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


تو یک مرحله که باید بری از زیر دریا دارو پیدا کنی نیازت میشه:n01:

p_p_k
01-12-2013, 18:48
یه جور اپگرید برای کشتی هستش باید بخریش

اینم عکسش :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


تو یک مرحله که باید بری از زیر دریا دارو پیدا کنی نیازت میشه:n01:

دوست عزیز ایکون اول سمت راست بالای صفحه چیه؟؟؟ همونی که 176 تا ازش داری؟؟؟ چطوری باید پیدا کنم؟؟؟