تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 5 از 5

نام تاپيک: سوال و برسی در مورد مودم هواوی b612 آنلاک

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Dec 2020
    پست ها
    3

    14 سوال و برسی در مورد مودم هواوی b612 آنلاک

    با سلام ، من چند روزی هست که یک مودم هواوی B612 آنلاک خریده ام ، که بدون گارانتی بود و از طرفی فروشنده اطمینان داد که فریمور اصل خو‍د هواوی از کارخانه روی مودم نصب شده است و مودم وارداتی است و حتی نیاز به رجیستری هم ندارد (که واقعا نداشت). حالا بعد چند روز برسی و تلاش ، ‏سه تا مورد عجیب در این مودم پیدا شد :

    اولیش ، با توجه به اینکه این مودم توانایی ارسال و دریافت پیامک را دارد ، اما من هرچی سعی و تلاش کردم نتوانستم نه پیامی ارسال کنم و نه پیامی دریافت کنم ، مثلا رفتم در تنظیمات پیام مودم و هرجوری که تنظیم کردم نشد و یا سیم کارت مودم را عوض کردم ، چند بار هم مودم را ریست کردم و .... که کلا باز هم نشد ، اما جالبیش اینجاست که اگر یک تلفن به مودم وصل کنید و به شماره سیم کارت مودم تماس بگیرید تلفن زنگ می خورد و حتی USSD مودم کاملا کار می کند؟!

    دومی درمورد 5 چراغ آنتن دهی روی مودم است . عملا اگر شما در جایی باشید که آنتن دهی خیلی عالی باشد چراغ های آنتن دهی مودم بین 4و5 تا چراغش برای شما روش می شود و برعکس اگر درجایی با آنتن دهی ضعیف باشید ، بعید می دونم چراغ های آنتن دهی مودم به 3 تا چراغ روشن هم برسد .
    اما دراین مودم جالبه که چه شما آنتن داشته باشی و چه نداشته باشی هر 5 چراغ آنتن دهی مودم روشن است ، من برای تست دقیق تر این مورد ، در پنل خود مودم ، چند آزمایش کردم که یکیش ، مودم را طوری تنظیم کردم که فقط از آنتن های خارجی فرکانس دریافت کند و در این آزمایش من از آنتن های مودم یوتل همراه اول استفاده کردم ، زمانی که مودم تنظیم شد و آنتن ها هم بودند ، هنوز 5 چراغ آنتن دهی مودم روشن بود و زمانی هم که من در همان حالت ، آنتن های مودم را جدا کردم باز هم 5 چراغ آنتن دهی ، روی مودم روشن بود ؟!
    البته در پنل خود مودم شاخص و پارامتر های آنتن دهی مودم در حال تغییر است و میانگین آنتن دهی منطقه ی من نیز ، متوسط به روبه پایین است ، که باز عملا نباید 5 چراغ مودم روشن باشد ، حتی با تعویض کردن سیم کارت و ریست کردن مودم ، باز هم مشکل حل نشد .

    سوم ، مشکل آپدیت مودم است . عملا اگر برای مودم آپدیتی ارسال شود آن را به صورت اتوماتیک بروز می کند و اگر نباشد ، پیغام آپدیتی موجود نیست را نشان می دهد (البته اتوماتیک آپدیت شدن ، بسته به زدن تیک آپدیت خودکار در پنل مودم می باشد ) برام خیلی عجیب بود که چرا در پنل خود مودم ، قسمت آپدیت را که کلیک می کنیم و بعد روی دکمه ی چک آپدیت می زنیم ، پیغام شکست را نشان می دهد (این دلیل برسی و دریافت نکردن آپدیت مودم را توضیح می دهد )و متاسفانه راهی برای رفع این پیغام خطای شکست ، حتی با ریست کردن مودم و .... ، هم پیدانکردم . ؟!

    البته من فکر می کنم با توجه به نسخه نرم افزاری مودم ، مودم آپدیتش موجود باشد و حتی شاید نه تنها با آپدیت کردن مودم کاریی مودم بهتر می شود بلکه شاید دو مورد فوق هم کلا حل شود.

    نسخه نرم افزاری و رابط کاربری این مودم :
    Software version: 11.196.01.01.234
    Web UI version: 81.100.34.01.234


    البته من در آپدیت کردن مودم 1-مقداری ترس از اینکه مودم از کار بی افتد دارم 2- نمی دانم نسخه اصل آپدیت جدیدش چه ورژنی است و ازکجا می توان آن را تهیه کرد 3- و هم چنین روش آپدیت کردن مودم (که به صورت لوکال آپدیت است و یا با لحیم کاری ، .....)درست نمی دادنم 4-و حتی هم اگر مودم به هر نحوی آپدیت شود باز نتیجه و وضعیت پنجاه ، پنجاه است .

    نکته: من با خود فروشنده هم صحبت کردم اما آن ها تخضصی در این ضمینه ندارن و فقط در فروش اطلاعات دارند .

    لطفا اگر کسی در خصوص رفع مشکل این سه مورد ، تجربه ای یا راه حلی و یا نظری دارد ، خوشحال می شوم کمکی داشته باشم .

    با تشکر

  2. #2
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    پست ها
    1,004

    پيش فرض

    از پنل مودم عکس بزارید
    البته با این مشخصاتی که شما دادی 100درصد شرکتی و انلاک شده هست تا اورجینال

  3. #3
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Dec 2020
    پست ها
    3

    پيش فرض عکس ارسالی

    عکس از پنل مودم . اگر جایی خاصی از پنل مودم مد نظرتان است بفرمایید برایتان عکس بفرستم .


    البته من در قسمت وارد کردن شماره ، انواع و اقسام وارد کرد شماره تلفن و تنظیمات موجود در قسمت تنظیمات پیام مودم را انجام دادم ولی متاسفانه هیچ تغیری ندیدم .

    نکته : این مودم در هنگام خرید ، هیچ گونه آرم و یا لوگویی روی بدنه مودم به غیر از لوگویی هواوی که وسط قرار داشت نبود و حتی با ریست کردن مودم هم نام وای فای به ایرانسل تغییر نکرد .








    Last edited by sh.s.81; 15-12-2020 at 02:32.

  4. #4
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    پست ها
    1,004

    پيش فرض

    شما در قسمت ستینگ و بخش deviceinformation ی عکس بزار

    پلمپ مودم که در قسمت زیر و روی پیچ هست عکس بزار

  5. #5
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Dec 2020
    پست ها
    3

    پيش فرض عکس ارسالی 2

    بفرمایید ، باز هم اگر جایی خاصی از مودم مد نظرتان است بفرمایید برایتان عکس بفرستم .

    خوشبختانه از لحاظ سرعت اینترنت در کل راضی ام(سرعت آنقدر زیاد نیست و خیلی کم هم نیست ، در حالت معمولی بین 10 تا 20 مگابیت است ) ، مخصوصا زمانی که برای شما عکس از مودم گرفتم ، سرعت را تست نگرفتم اما چون باهاش داشتم کار می کردم خوب بود .

    نکته : در عکس سومی ، روی پیچ سمت چپی هیچ گونه برچسبی نبوده و حتی در جعبه اش هم چیزی پیدا نکردم .








Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •