سلام!
در حال آغاز یه بازی هستم رو SDL با C++ و در مورد ساختارش یه سری سوال ها داشتم که شاید بتونم اینجا پاسخ بگیرم!!
کلا اگه کسی با ساختار انجین ها و بازی ها آشنایی داره کمک کنه چون قبلا تجربه ای رو این نداشتم!!! ساختار خودمم هم به این شکله که (فعلا) یه حلقه هست که سه تا تابع داره، اینپوت، آپدیت، درا که اینپوت هرچی ورودی هست رو میگیره آپدیت نسبت به اونها تغییر میده روی مدل و درا مدل رو رندر میکنه! مدل هم یه کلاسه که یه سری آبجکت تو خودش داره(مث تکست و بکگراند و اینحرف ها) که یه سری حرکت کننده اند یه سری نه! آبجکت هاش هم یه کلاس کلی آبجکت ن که چیزایی مث کاراکتر و اسپرایت های دیگه ارث میبرن ازش این وسط!!! حالا این یه مقدار نا مطمئن و خامه و میخواستم بدونم اگه کسی نظری داره چه حرفه ای چه نه خوشحال میشم!