شركت امداد خودرو سايپا با هدف ارائه خدمات سيار و امدادي به خودروهاي توليدي گروه سايپا و در نهايت جلب رضايت بيشتر استفاده كنندگان از خودرو هاي توليدي گروه سايپا، در اواخر سال 1381 تاسيس گرديده است.
مأموريت اين شركت طراحي، تأمين و ارائه خدمات به دارندگان خودروهاي سبك و متقاضيان سفرهاي جاده اي مي باشد.
پس از تدوين ساختار شركت و طي مراحل قانوني مربوط به تشكيل شركت، فعاليت عملياتي آن از تاريخ 17/4/1382 آغاز گرديـده و ضمن بهبـود تدريجي ارائه خدمات، همواره توسعه پوشش خدمات مورد توجه مديريت شركت بوده است.
اين شركت با بهره گيري از امكانات و تجهيزات مناسب، پرسنل مجرب، نمايندگان امداد فعال در سطح كشور عزم خود را جهت ارائه خدمات مطلوب در سطح گسترده جزم نموده است. در حال حاضر مجموعه اي از خودروهاي توليدي گروه سايپا شامل: زانتيا، كاروان، پرايد و وانت نيسان (زامياد) از طريق كارتهاي مخصوص “ خدمات امداد (نقرهاي) “ و “ خدمات ويژه (طلايي) “ تحت پوشش خدمات امدادي شركت امداد خودرو سايپا قرار گرفتهاند.
دارندگان كارت طلايي (زانتيا و كاروان) نيز از خدمات فوق العاده ذيل برخوردارند :
1- امداد رساني در جاده و شهر
2- سرويس هاي دوره اي رايگان
3- پرداخت هزينه هاي اياب و ذهاب در صورت توقف خودرو در نمايندگي
4- پرداخت خسارات ناشي از تصادفات كلي و جزئي
5- پرداخت خسارات ناشي از سرقت كلي و جزئي
6- تعمير و تعويض رايگان قطعات
7- بازديد هاي رايگان پيش از سفر
دارندگان كارت نقره اي امداد (پرايد و وانت نيسان) از خدمات ذيل بهره مند خواهند بود :
1- حمل رايگان خودرو مشترك به نمايندگي مجاز ، در صورت عدم امكان تعمير در محل
2- معافيت از پرداخت حق بازديد
3- اولويت در هنگام پذيرش خودرو در نمايندگي هاي مجاز