تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 1 از 1

نام تاپيک: حمله ناکام چهار سارق به علی دایی!

  1. #1
    کاربر فعال انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Altairezio's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2011
    محل سكونت
    TaBrIz
    پست ها
    3,847

    پيش فرض حمله ناکام چهار سارق به علی دایی!

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    ساعتی پیش علی دایی و همسرش که به قصد انجام کارهای درمانی به بیمارستان فرمانیه مراجعه کرده بودند، مورد حمله چهار سارق قرار گرفتند؛ سارقانی که با دو دستگاه موتورسیکلت در تعقیب وی بودند. آن‌ها که قصد ربودن گردنبد دایی را داشتند، به وی حمله کردند اما سرمربی راه‌آهن در برابر آن‌ها مقاومت کرد که در نتیجه سارقان ناکام ماندند. علی دایی که از ناحیه گردن مورد جراحت قرار گرفت، به داخل بیمارستان رفت تا درمان مناسبی روی او انجام شود. دوربین‌های امنیتی بیمارستان فرمانیه تصویر این اتفاق را ضبط کرده‌اند.
    سال گذشته نیز در چنین روزهایی علی دایی پس از رویارویی با سپاهان از اصفهان باز می‌گشت، در جاده کاشان تصادف کرد و ایام عید را در بیمارستان به سر برد. به نظر می‌رسد روزهای آخر سال برای آقای گل جهان چندان خوش‌یمن نبوده! خدا شب عید سال بعد را به خیر بگذراند!
    دایی: خدا را شکر، اوضاع خوب است
    سایت باشگاه راه‌آهن هم در این خصوص گزارش داد علی دایی که صبح امروز برای مداوای سرماخوردگی دخترش به بیمارستان رفته بود، مقابل بیمارستان مورد سوء قصد چند سارق قرار گرفت اما سارقین به هدف خود نرسیدند و فرار کردند. دایی که از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در دفتر باشگاه راه‌آهن حضور داشت تا در مهمانی آخر سال باشگاه شرکت کند، در مورد این اتفاق گفت: برای مداوای سرماخوردگی دخترم به بیمارستان رفته بودم که ناگهان یک نفر از پشت سر به من حمله کرد. من هم سریع واکنش نشان دادم و آن فرد فرار کرد و به همراه یک موتورسوار از آنجا رفت. ظاهرا سه نفر بودند که قصد داشتند گردن بند مرا بدزدند اما موفق نشدند.
    وی افزود: وقتی آنها فرار کردند من تازه متوجه شدم که گردن‌بندم باز شده و داخل پیراهنم افتاده اما هر چه بود به خیر گذشت و آنها هم فرار کردند. من هم حالم خوب است و خدا را شکر می‌کنم که دخترم در آن لحظه پیش همسرم بود و برای او اتفاق خاصی نیافتاد. امیدوارم این گونه افراد هم از کارهای بد خود پشیمان شوند و همه مردم در کمال امنیت و آرامش زندگی کنند.


  2. 6 کاربر از Altairezio بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •