تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 7 از 7 اولاول ... 34567
نمايش نتايج 61 به 69 از 69

نام تاپيک: سریال هفت سنگ

  1. #61
    داره خودمونی میشه djalireza_mixer's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2009
    پست ها
    103

    پيش فرض

    قسمت دیشب کپی قسمت اول فصل دوم سریال moden family بود

  2. #62
    آخر فروم باز mr_khodaei2008's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    esfahan
    پست ها
    1,995

    پيش فرض

    من درد مجبوری میبینمش ولی در کل مزخرف هست . یه مشت ادم دیونه دور هم جم شدن و دیونه بازی در میارن . حالا یعنی فیلمش هم داره پیامهای مثبت میرسونه مثل غلبه بر ترس و راستگویی و.... ولی به شدت مزخرف این پیامها را میرسونه

  3. 2 کاربر از mr_khodaei2008 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #63
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Dec 2011
    پست ها
    203

    پيش فرض

    خیلی خیلی مزخرف.تلویزیون ایران هر روز مزخرف تر از دیروز.بعد میگن ملت میرن چرا طرف ماهواره.

  5. #64
    داره خودمونی میشه JJSIMON's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2012
    محل سكونت
    کهکشان راه شیری_سیاره زمین
    پست ها
    120

    پيش فرض

    هنوزم مثل قسمت اول مزخرف مونده این سریال؟
    من قسمت اول تلوزیونو روشن کردم دیدم خیلی مزخرفه خاموش کردم نتونستم بقیشو ببینم....
    چند شب پیشم خواستم ببینم گفتم شاید به مرور زمان بهتر شده باشه دیدم که نخیر بدترم شده......
    واقعا بیخود نیست که شاهگوشو شوخی کردمو میفروشن وقتی آدم با دیدن فیلمای تلوزیون حالت تهوع میگیره!
    بایدم برای چند لحظه خنده پول بدیم
    واقعا مهران مدیری کجاست که به داد طنز تلوزیون برسه؟

  6. #65
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jul 2014
    پست ها
    4

    پيش فرض

    فيلم نامه ها هيچ بار طنزي ندارن و فقط بازيگره كه با ديوونه بازي درآوردن و انجام حركات اغراقي و عجيب و غريب طنز رو مثلا در مياره
    اسمشو هم ميذارن" كمدي موقعيت" در صورتي كه اينا اصلا فهم درستي از كمدي موقعيت ندارن

    مثلا فيلم نامه همين سريال هقت سنگ رو ببينيد نه طنزي داره نه هيچي و اين فقط بازيگران كه با خل بازي و ادا اطوار و لحن مسخره و حالت هاي بيخود مثل عصباني شدن بيجا پرخاش بي دليل و... دارن مثلا طنز بوجود ميارن

  7. این کاربر از tajzade بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #66
    Banned
    تاريخ عضويت
    Dec 2011
    پست ها
    608

    پيش فرض

    کلا از زمانی که رضا عطاران رفت گند زده شد توی فیلم های ماه رمضون .

  9. 5 کاربر از m-530 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #67
    آخر فروم باز XENON24's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    2,646

    پيش فرض

    فاکتور دو تا سه میلیاردی برای کپی سریال آمریکایی در رمضان!

    به گزارش «تابناک»، ماجرای کپی مو به موی سریال «هفت سنگ» از سریال آمریکایی «خانواده مدرن» را که «تابناک» برای نخستین بار با مستندات و تطبیق پلان به پلان علنی کرد، دیگر نه تنها افکار عمومی کشورمان دریافته‌اند، بلکه به موضوعی جهانی بدل شده و تایم، گاردین، میرر، سیدنی مورنینگ هرالد و هافینگتون پست به این موضوع پرداختند و مطالب گزنده‌ای درباره این کار غیراخلاقی نوشتند اما هنوز در کشورمان بسیاری هستند که اعتقاد دارند این کپی کاری اشکالی ندارد!

    «هفت سنگ» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و نویسندگی او و برخی همکارانش از مبنا بر اساس خانواده مدرن داده شده و پس از قسمت‌های نخست که مو به مو مطابق با سریال «خانواده مدرن / Modern Family» بوده، تغییراتی در سریال داده شده که احتمالاً اجتناب ناپذیر بوده، چرا که به هر حال برخی کاراکترهای سریال آمریکایی اساساً قابل تعریف در مجموعه‌ای قابل پخش از تلویزیون نیستند و طبیعتاً با تغییر وضعیت این کاراکترها، مسیر داستان نیز نیازمند تغییر است اما زیربنای اثر همان بود.

    البته کپی یا بازسازی سریال‌ و فیلم‌ها در دیگر کشورها اتفاق تازه‌ای نیست انا هیچ یک از این فیلم‌ها، در کپی سکانس به سکانس (حتی زاویه دوربین و انتخاب کاراکتر‌ها و گریمشان با تشابه عجیب نسبت به خانواده مدرن) و کپی دیالوگ‌ها ـ تا آنجا که قابل پخش از تلویزیون ایران است ـ به گرد پای «هفت سنگ» نمی‌رسند.

    بنابراین از این منظر نمی‌توان عباراتی همچون «اقتباس» را برای این اثر به کار برد. ضمن اینکه کپی فیلم‌ها قواعدی دارد که کسب مجوز از صاحب امتیاز اثر اولیه و یا حداقل ذکر اثری که مورد اقتباس قرار گرفته در تیراژ یک ضرورت بود و این توجیه پذیر نیست که شخصی مانع از این امر شده باشد.

    در این میان با کاهش نقدها به این رفتار و افتادن این اتفاق در ریل فراموشی، کارگردان «هفت سنگ» در گفت و گویی ضمن طرح اتهاماتی نسبت به افشاکنندگان این ماجرا، از اثرش به نحوی دفاع کرده که درگیر جای حرفی باقی نمی‌ماند. او در ابتدا، ادعا کرده خبر منتشر شده درباره این واقعه نیم ساعت پس از آغاز پخش قسمت نخست این سریال منتشر شده و سپس نتیجه گیری کرده که این خبر آماده شده بود و جریانی در کار بوده، حال آنکه خبر «تابناک» [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] است.

    این کارگردان همچنین تلاش کرده مردمی که منتقد اثرش هستند را با طرح این صورت مسئله که از آنجا توانسته اند متوجه این کپی بودن «هفت سنگ» شوند که خود با نقض کپی رایت به تماشای «خانواده مدرن» نشسته باشند، این گونه محکوم کرده که با تفاسیر، ناقضین کپی رایت «خانواده مدرن» نمی‌توانند نسبت به این کپی کاری غیراخلاقی و نقض کپی رایت معترض باشند، حال آنکه «خانواده مدرن» از شبکه‌های abc و فارسی وان پخش شده و بنابراین در کشوری که 71 درصد پایتخت نشینانش -بنابر اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد- به ماهواره دسترسی دارند، نیازی به نقض کپی رایت برای تماشای «خانواده مدرن» نبوده و استدلال کارگردان سالبه به انتفاع موضوع است.

    بذرافشان سپس تلاش کرده تا خود را سپر بلای تلویزیون و قربانی نقدهایی بداند که عده‌ای نسبت به کلیت این رسانه دارند اما واقعاً چنین نبوده و برنامه‌های ارزشمند تلویزیون در همین مدت نظیر برنامه بیست چهارده با حمایت همه رسانه‌ها همراه بوده و این راهکار یک شیوه تکراری و قابل پیش بینی برای عبور از مهلکه است. نقد اساسی نسبت به کپی یک سریال با هزینه بیتز المال و دفاع جسورانه سازندگانش است.

    حتی اگر یک کلمه از این سریال کپی باشد، این اقدام غیر اخلاقی است و اگر در هر کشور دیگری رخ می‌داد مستوجب پیگیرد قانونی بود. هنوز دعوای اپل و سامسونگ و غرامت میلیارد دلاری که سامسونگ بابت کپی بخشی از گوشی اپل پرداخت کرد، به فراموشی سپرده نشده و شاید در این زمینه بتوان مصداق نزدیک تری چون ست مک فارلین، بازیگر، کارگردان و مجری هالیوود اشاره کرد که با دادخواستی مبنی بر دزدیدن ایده برای ساخت فیلم «تد» مواجه شده است.

    بذرافشان در این باره گفته است: «هزینه هفت‌سنگ فرضا 2 الی 3 میلیارد تومان بوده است. یعنی یک خانه 130-120 متری در شمال شهر و چهارتا خانه 80 متری غیر‌نوساز در مرکز شهر مثلا سمت ستارخان. شما راجع به چه بیت‌المالی صحبت می‌کنید؟ سریالی که پر از مفاهیم و مضامین انسانی است! یعنی با 3-2 میلیارد تومان مادی، بهره‌ای معنوی به اندازه میلیاردها تومان نمی‌بریم؟ اتفاقا اگر موردی درست از بیت‌المال استفاده شده باشد ساخت سریالی مثل «هفت سنگ» است. بیت‌المال باید خرج عموم شود، این سریال هم دقیقا خرج فرهنگ عموم شده است!»

    اینکه کارگردان از این سریال و اعتبارات 2، 3 میلیاردی اش چقدر بهره معنوی برده جای بحث ندارد اما حقیقتاً در این دوران که دغدغه کمبود اعتبار تلویزیون مطرح است و درآمدهای حاصل از تبلیغات جام جهانی را یک فرصت برای کمبود این کسری قلمداد کرده‌اند، 3 میلیارد تومان، 2 میلیارد تومان و یا حتی یک میلیارد تومان برای تولید چنین سریال پرداخته شده است؟!

    اگر چنین اتفاقی رخ داده می‌توان دریافت که چگونه همواره این نهاد با کسری بودجه مواجه است! از پرداخت چنین رقمی غیرقابل هضم تر، نسبت دادن این سریال به فرهنگ عمومی کشورمان است! امیدواریم سریال‌های جالب‌تری که اسمشان را هم نمی‌توانیم بیاوریم برای کمک به فرهنگ عمومی کشورمان، پروسه مشابهی را طی نکنند. امروز عدم پرداخت این عدد 3 میلیاردی و بازگردادنش به بیت المال یک مطالبه جدی است که شاید بهره معنوی بیشتری نصیب عموم مردم سازد و حساسیت مسئولان را نسبت به چنین رقم‌هایی یادآور شود.

  11. این کاربر از XENON24 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #68
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jun 2014
    پست ها
    18

    پيش فرض

    سریالش خیلی لوسه..روابط میان خانواده لوسن همشون...یا مثلا میخوان بگن تو خونه شاد باشین مردم..یه پیامی داره این سریال که همینه که تو خونه با هم شاد باشین و لوس باشین

  13. #69
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Mar 2013
    پست ها
    417

    پيش فرض


  14. این کاربر از L.utus بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 7 از 7 اولاول ... 34567

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •