«خانه نو مبارک»/ سریال تغییر دکوراسیون منزل

تهیه‌کننده برنامه «خانه نومبارک» که با موضوع تغییر دکوراسیون خانه‌های شهروندان ایرانی روی آنتن می‌رود از تاثیر مثبت دکوراسیون زیبا بر روحیه ساکنان یک خانه گفت.
محمدرضا سلمانی در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته «خانه نو مبارک» پنجشنبه هر هفته از ساعت 20 روی آنتن شبکه دو می‌رود و با محوریت توجه به چیدمان خانه های ایرانی و آموزش علم طراحی داخلی در حال تولید است.


وی افزود: این برنامه از قسمت چهار به بعد به خانه‌های نقلی شهروندان می‌رود و به صورت رایگان دکور منزل آنها را تغییر می‌دهد. قصد داریم این باور غلط را که توجه به دکور منزل رفتار مختص طبقه مرفه جامعه است، تغییر دهیم چراکه معتقدیم چیدمان وسایل و توجه به رنگ منزل بر زیبایی محیط زندگی افراد و روحیه آنها تاثیرگذار است و حال آنها را خوب می‌کند.به گفته این تهیه کننده، اکنون 6 قسمت از این برنامه 60 قسمتی آماده پخش شده و با اجرای حسین رفیعی روی آنتن تلویزیون می‌رود.

وی در پایان تصریح کرد: 50 درصد تصویربرداری به پایان رسیده و اکنون گروه برنامه ساز برای ضبط بخش‌های باقی مانده در خانه‌ای واقع در خیابان اشرفی اصفهانی مستقر شده‌اند.
مستند «خانه نو مبارک» مضمون تغییر دکور خانه‌های قدیمی به سبک نوین را دنبال می‌کند و در طول برنامه از اصول دکوراسیون داخلی نیز به خانواده‌های ایرانی آموزش داده می‌شود.