امروزه تامین امنیت رایانه و حفظ اطلاعات شخصی یک دغدغه جدی برای کاربران به شمار می رود. نبود امنیت باعث می شود که برنامه های مخرب در کمترین فرصت ممکن تمامی اطلاعات شما را به خطر بیاندازند. با توجه به اینکه کاربران با مشکلات برنامه های مخرب رو به رو هستند. وب سایت [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] تلاش می کند، تا با ارائه [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] های قانونی معتبر و همچنین ارائه آخرین نسخه [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] امنیت همیشگی سیستم شما را مهیا سازد.
وب سایت [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] معتبرترین [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ها را با قابلیت [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ، به صورت لحظه ای و خودکار بدون دخالت کاربر را ارائه می دهد. و این [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ها از سرور شرکت ESET دریافت می شوند . وب سایت [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ، [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] های مخصوص دو محصول شرکت ایست ( [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] و [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ) را ارائه می کند و مشخصات کامل [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] را در اختیار کاربران می گذارد و این باعث می شود که کاربران در انتخاب خود ثابت قدم باشند.
وب سایت [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ، [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] های [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] با قیمت های باور نکردنی در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد.
» مزایا استفاده از سرور های [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] وب سایت [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] :
1. دریافت فایل های
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] از طریق [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] نسخه اورجینال که در آن ، هم Module نرم افزار و هم بانک شناسایی ویروس ها به [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] می شود.
2. لایسنس خریداری شده لایسنس [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] و [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] قابل استفاده برای ورژن 4 ، 5 ، 6 ، 7 و 8
.
3. [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] همزمان و موازی با Server اصلی کمپانی Eset
4. حداقل 3 بار [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] در هر روز.
5. ارائه [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] معتبر و کاملاً اختصاصی
6. دارای تكنولوژی : [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ، ضد برنامه های جاسوسی
7. شروع مهلت [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] از زمان اولین استفاده
8. ثبت [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] و [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] انحصاری و واحد به نام خریدار و غیر قابل انتقال به غیر
9. [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] و خودكار روزانه در كمتر از 30 ثانیه حتی با اینترنت کم سرعت Dialup.
10.پشتیبانی كامل توسط متخصصین این وب سایت [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
11. کلیه مراحل فروش [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] به صورت خودکار می باشد، پس از پرداخت بلافاصله یوزر و پسورد خود را از طریق ایمیل و پیامک دریافت نمایید و [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] خود را [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] نمایید.
12. با استفاده از [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] اورجینال بدون دردسر بلوکه شدن ( بسته شدن [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ) می توانید تا پایان مدت اعتبار [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ؛ [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] خود را بدون مشکل [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] کنید.
13. گارانتی بازگشت وجه در صورت نارضایتی از خرید می توانید تا 3 روز درخواست بازگشت وجه کنید . تمامی مبلغ واریزی شما بدون کسر هیچ کارمزدی بازگردانده خواهد شد .برای اطلاعات کاملتر و دقیق تر از خدمات وب سایت [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] به صفحه [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] مرجه فرمایید.


*تمامی لایسنس آنتی ویروس نود 32 و ایست اسمارت سیکوریتی ارائه شده توسط این شرکت 2 کاربره بوده و درصورت استفاده بر روی بیش از 2 سیستم توسط ربات سرور شناسایی شده و مسدود میگردد*

وب سایت [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] موفقيت خود را در رضايت و خرسندی مشتريان دانسته و به همين خاطر با نگرش شما بازديد کننده محترم باعث مي شود تا ما به انجام کار مطلوب و حرفه اي تر بيانديشيم.


لطفا تعرفه مورد نظر خود را انتخاب کنید :

یک هفته Smart Securityاعتبار : 7 روزقیمت : 2500 ریال

یک ماهه Smart Securityاعتبار : 30 روزقیمت : 8750 ریال

سه ماهه Smart Securityاعتبار : 90 روزقیمت : 25000 ریال

شش ماهه Smart Securityاعتبار : 180 روزقیمت : 40000 ریال

نه ماهه Smart Securityاعتبار : 270 روزقیمت : 50000 ریال

یک ساله+یک ماه Smart Securityاعتبار : 395 روزقیمت : 62500 ریال

یک هفته Antivirusاعتبار : 7 روزقیمت : 2250 ریال

یک ماهه Antivirusاعتبار : 30 روزقیمت : 6250 ریال

سه ماهه Antivirusاعتبار : 90 روزقیمت : 18500 ریال

شش ماهه Antivirusاعتبار : 180 روزقیمت : 30000 ریال

نه ماهه Antivirusاعتبار : 270 روزقیمت : 40000 ریال

یک ساله+یک ماه Antivirusاعتبار : 395 روزقیمت : 50000 ریال




ایمیل info a nodbt.com

آدرس وی سایت [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]