تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 2 از 2 اولاول 12
نمايش نتايج 11 به 18 از 18

نام تاپيک: خمیر مرغ، جنجال جدید صنایع غذایی/ از دستور حذف کامل تا مقاومت تولید کنندگان سوسیس و کالباس

  1. #11
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    پيش فرض "خمیر مرغ" همچنان غیرمجاز است

    تاکید سازمان غذا و دارو:


    "خمیر مرغ" همچنان غیرمجاز است







    مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو اخبار منتشر شده درباره استفاده از خمیر مرغ را رد و توضیحاتی را ارائه کرد.

    به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهندس محمد هاشمی با بیان اینکه در خصوص مکاتبات اداره کل فرآورده‌های غذایی،‌ آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو سوء تفسیرهایی از سوی برخی سازمان‌ها و رسانه‌ها صورت گرفته، گفت: خبرهای منتشر شده در خصوص " مجاز بودن خمیر مرغ‌" تکذیب می‌شود.

    وی در رابطه با این موضوع اظهار داشت: دکتر حسینی مدیر کل اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی،‌ آرایشی و بهداشتی طی نامه‌ای به صورت شفاف سیاست‌های سازمان غذا و دارو در خصوص ممنوعیت استفاده ازخمیر مرغ را اعلام کرده‌اند و در حال حاضر هیچ گونه تغییر سیاستی در ارتباط با استفاده از خمیر مرغ در فرآورده‌های گوشتی صورت نگرفته است.

    هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: تغییر سیاست‌های سازمان غذا و دارو در این خصوص منوط به تغییر سیاست سایر ارگان‌های ناظر قابل بررسی است و تا این لحظه در سیاست‌های سازمان غذا و دارو در برخورد با خمیر مرغ تغییری حاصل نشده است.

    انتهای پیام

  2. این کاربر از wichidika بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #12
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    پيش فرض خمیر مرغ فقط برای تولید خوراک دام مجاز است

    رییس سازمان ملی استاندارد اعلام کرد


    خمیر مرغ فقط برای تولید خوراک دام مجاز است







    رییس سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: خمیر مرغ تولیدی در کشور با کیفیت فعلی، در صورت انطباق با مقررات ملی فقط می تواند در تولید خوراک دام مورد استفاده قرار گیرد و مصرف انسانی ندارد.

    به گزارش ایسنا، روز گذشته [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ، اما در این میان سازمان ملی استاندارد اعلام کرد که تاکنون هیچگونه تفاهم نامه ای مبنی بر بلامانع بودن استفاده از خمیر مرغ در فرآورده های گوشتی از قبیل سوسیس، کالباس و همبرگر بین این سازمان با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان دامپزشکی کشور منعقد و امضاء نشده است.

    طبق اعلام سازمان ملی استاندارد ایران استفاده از خمیر مرغ در فرآورده های گوشتی به دلیل مخاطرات بهداشتی و موضوع حلیت همچنان ممنوع است.

    انتهای پیام

  4. این کاربر از wichidika بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #13
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    پيش فرض افزایش تولید خمیر مرغ در واحدهای زیرزمینی

    مدیرعامل تعاونی تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی عنوان کرد


    افزایش تولید خمیر مرغ در واحدهای زیرزمینی







    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی گفت: کارخانه‌های بزرگ تولید خمیر مرغ که دارای برند بودند و استاندارد کافی را داشتند، توسط وزارت بهداشت پلمپ شدند که این مساله موجب شده واحدهای زیرزمینی فعالیت خود را افزایش دهند.
    محمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: زمانی که سازمان استاندارد، استفاده از خمیر مرغ را ممنوع می‌کند باید به فکر این مساله نیز باشد که واحدهای زیرزمینی فعالیت خود را افزایش می‌دهند.
    وی تصویب قانون تولید خمیر مرغ در ایران را مربوط به سال‌ها پیش عنوان و اظهار کرد: در آن زمان حتی از کشورهای اروپایی نیز خمیر مرغ وارد می‌شد که بعد از آن با فراهم شدن امکانات در داخل، تولید تنها به داخل کشور منوط شد.
    دعوای نظارت خمیر مرغ باید قانونمند باشد

    موسوی با بیان این که دعوای نظارت خمیر مرغ باید قانونمند باشد، گفت: در این زمینه متخصصان زیادی وجود دارند که باید نهادهای دولتی و دانشگاهی از این مساله حمایت کند.
    وی ادامه داد: آیین‌نامه‌ای باید از طرف دانشگاهیان و انجمن در این خصوص تدوین شود چرا که اگر این اتفاق نیفتد، نمی‌توان تصمیم درستی در این زمینه اتخاذ کرد.
    مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی ایران دلیل صحبت سازمان استاندارد مبنی بر غیر استاندارد بودن خمیر مرغ را حضور نداشتن نماینده سازمان استاندارد در اولین جلسه تصمیم‌گیری در این زمینه عنوان و اظهار کرد: قرار بر این شد که جلسه دیگری با حضور نمایندگان سازمان استاندارد، سازمان غذا و دارو، دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، دانشگاه علوم غذایی و کارخانه‌های برند برگزار شود که اگر نمایندگان دولتی در آن حضور نداشتند نوعی کارشکنی تلقی می‌شود.
    موسوی با بیان این که تولید خمیر مرغ در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی است، گفت: باید دانشگاهیان و متخصصان در این زمینه تصمیم بگیرند؛ به گونه‌ای که تولید خمیر مرغ استاندارد در کشور همانگونه که در آیین‌نامه قید شده است،‌وجود داشته باشد.
    وی ادامه داد: اگر نهادهای دولتی در این زمینه همکاری نداشته باشند، انجمن این امر را کارشناسی تلقی می‌کنند و قصد شکایت از نهادهای دولتی را دارند.
    ناهماهنگی نهادهای مربوط در خصوص تولید خمیر مرغ

    مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی ایران مساله خمیر مرغ را یکی از معضل‌های جدید کشور عنوان و اظهار کرد: این مساله تشویش و نگرانی بسیاری را برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان ایجاد کرده است. به همین دلیل چندی پیش جلسه‌ای را با سازمان دامپزشکی، سازمان استاندارد، غذا و دارو به منظور رفع این معضل برگزار کردیم که البته هماهنگ نبودن نهادهای دولتی با یکدیگر موجب بی‌برنامگی در تعیین وضعیت خمیر مرغ شده است.
    موسوی پیشنهاد انجمن را نظارت بر تولید خمیر مرغ عنوان و اظهار کرد: باید در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی کارخانجات استاندارد تولید خمیر مرغ تقویت شود و با واحدهای زیرزمینی که به صورت غیر استاندارد اقدام به تولید خمیر مرغ کرده‌اند به طور جد مقابله شود.
    وی با بیان این که ماهیت تولید خمیر مرغ در آیین‌نامه‌های بین‌المللی نیز بدون هیچ گونه ایرادی قید شده است، گفت: در دولت یازدهم که گفته می‌شود کار باید به دست مردم سپرده شود نباید سازمان استاندارد و دیگر نهادهای دولتی هر کدام برای خود تصمیم بگیرند بلکه باید شرایط به گونه‌ای باشد که تولید خمیر مرغ استاندارد افزایش و از فعالیت واحدهای زیرزمینی جلوگیری شود.
    مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی ایران ادامه داد: باید آیین‌نامه‌ای قانونمند و استاندارد در این زمینه تدوین و اجرایی شود به طوری که هر واحدی که طبق این آیین‌نامه عمل کرد به آن مجوز تولید بدهند که از فعالیت واحدهای زیرزمینی جلوگیری شود.
    به گزارش ایسنا، رییس سازمان دامپزشکی چندی پیش اعلام کرد که با تفاهم صورت گرفته میان سه سازمان استاندارد، دامپزشکی و غذا و دارو، استفاده از خمیر مرغ مجاز شده است، اما در این میان سازمان ملی استاندارد اعلام کرد که تاکنون هیچگونه تفاهم نامه ای مبنی بر بلامانع بودن استفاده از خمیر مرغ در فرآورده های گوشتی از قبیل سوسیس، کالباس و همبرگر بین این سازمان با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان دامپزشکی کشور منعقد و امضاء نشده است.
    طبق اعلام سازمان ملی استاندارد ایران استفاده از خمیر مرغ در فرآورده های گوشتی به دلیل مخاطرات بهداشتی و موضوع حلیت همچنان ممنوع است و خمیر مرغ تولیدی در کشور با کیفیت فعلی، در صورت انطباق با مقررات ملی فقط می تواند در تولید خوراک دام مورد استفاده قرار گیرد و مصرف انسانی ندارد.
    انتهای پیام

  6. این کاربر از wichidika بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #14
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    پيش فرض خمیر مرغ؛ خوراک انسان یا دام؟!

    نظرات متناقض و سردرگمی مردم


    خمیر مرغ؛ خوراک انسان یا دام؟!







    درحالی که پس از ماه‌ها بحث و بررسی بین دستگاه‌های نظارتی، سازمان دامپزشکی نهایتا تولید و استفاده از خمیر مرغ در فرآورده‌های گوشتی را مجاز اعلام کرد، دو سازمان نظارتی دیگر (استاندارد و غذا و دارو) این موضوع را رد کردند اما سازمان دامپزشکی همچنان بر موضع خود و مجاز بودن مصرف خمیر مرغ تاکید دارد.

    در این شرایط که تناقض میان گفته‌های سازمان‌های مرتبط است، مردم به عنوان مصرف‌کننده فرآورده‌های گوشتی سردرگم هستند و بازار سوءاستفاده‌ و تولیدات زیر مینی داغ شده است.

    به گزارش خبرنگار ایسنا، مدت‌هاست موضوعاتی مانند روغن پالم در لبنیات، خمیر مرغ در سوسیس و کالباس و ... به عنوان افشاگری‌های یک وزارتخانه باعث ایجاد ابهام در اذهان مصرف‌کنندگان شده که البته تاکنون در مورد هیچ کدام از این موضوعات و متخلفان آن‌ها تصمیم قاطعی گرفته نشده و سوالات مردم همچنان در مورد این مشکلات صنعت غذایی بی جواب مانده است.

    خمیر مرغ هم یکی از این ابهامات است که ماه‌ها پیش توسط وزارت بهداشت به عنوان ماده غیر استاندارد و غیر بهداشتی که در تولید سوسیس و کالباس و سایر فرآورده‌های گوشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، معرفی شد و این وزارتخانه اعلام کرد که استفاده از خمیر مرغ در تولید فرآورده‌های گوشتی ممنوع است.

    اما پس از ماه‌ها کشمکش بالاخره مهدی خلج، رییس سازمان دامپزشکی اعلام کرد که [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] .

    به گفته وی سازمان دامپزشکی از محصول استانداردی که دائما بر روند تولید آن نظارت دارد حمایت می کند. اما وقتی حرف از اصلاح فرآیند و شیوه تولید می‌زنیم باید ابتدا منظور خود را به صورت مصداقی بیان کنیم و از طرح مباحث کلی خودداری کنیم. چراکه باید شناخت کافی از جنبه‌های تولید در صنایع مختلف طیور و ساختار تولید خمیر مرغ و ... داشته باشیم و براساس دیدگاه ها و نظرات کارشناسان بین المللی در جهان به اظهارنظر بپردازیم.

    البته پس از این اظهارنظر رییس سازمان دامپزشکی دو سازمان نظارتی دیگر یعنی سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد به طور کل این موضوع را تکذیب کردند.

    اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی،‌ آرایشی و بهداشتی [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] و این سازمان تاکنون هیچ گونه تغییر سیاستی در رابطه با استفاده از خمیر مرغ در فرآورده‌های گوشتی صورت نداده است.

    همچنین [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] .

    در این میان که مسئولان دستگاه‌های نظارتی هر یک اظهار نظرهای متناقضی درباره استفاده از خمیر مرغ مطرح می‌کنند، ابهام مردم در رابطه با مصرف فرآورده‌های گوشتی حاوی خمیر مرغ روز به روز بیشتر می‌شود. از سوی دیگر نیز صنایعی که از این ماده در تولید فرآورده‌های گوشتی استفاده می‌کنند نیز متضرر می‌شوند.

    در این میان نیز [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] که انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی که بعضا وظایف موازی در رابطه با یک تصمیم دارند شفاف سازی کنند تا مردم سردرگم نشوند.

    انتهای پیام

  8. این کاربر از wichidika بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #15
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    پيش فرض غیرمجاز بودن استفاده از خمیر مرغ در سوسیس و کالباس

    سازمان ملی استاندارد اعلام کرد:

    غیرمجاز بودن استفاده از خمیر مرغ در سوسیس و کالباس







    سازمان ملی استاندارد ایران با تکذیب اظهارات عنوان شده در یکی از رسانه‌ها، مجددا بر عدم استفاده از خمیر مرغ در تولید سوسیس و کالباس تاکید کرد.

    به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، سازمان ملی استاندارد ایران توضیح داده است که این سازمان در ابتدای مردادماه سال 1390 استفاده از خمیر‌مرغ در تولید سوسیس و کالباس را ممنوع کرده است، در همین راستا و با تاکید این سازمان، سال گذشته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز درباره عدم استفاده از خمیر مرغ با سازمان ملی استاندارد ایران همراه شد و پروانه ساخت واحدهایی که از این فرآورده برای تولیدات خود استفاده می کنند، را ابطال کرد.

    بنابر گزارش سازمان ملی استاندارد، این سازمان با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی در راستای حفظ سلامت و امنیت جامعه به ویژه در فرآورده های غذایی، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

    سازمان ملی استاندارد ایران ضمن تقدیر از واحدهای تولیدی معتبر که با رعایت ضوابط استاندارد تولیدات خود را عرضه می کنند، اعلام کرد: اسامی واحدهای تولیدی متخلف از طریق رسانه‌ها اعلام عمومی می شود.

    انتهای پیام

  10. این کاربر از wichidika بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #16
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    پيش فرض وزارت بهداشت: «خمیرمرغ» همچنان ممنوع است

    ماجرای دنباله‌دار خمیرمرغ؛


    وزارت بهداشت: «خمیرمرغ» همچنان ممنوع است







    مدیر کل نظارت و ارزیابی فراورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در واکنش به اظهارات اخیر مسوولان سازمان دامپزشکی مبنی بر آنکه «از نظر سازمان دامپزشکی تولید آن دسته از خمیرمرغی که در داخل کارگاه‌های تحت نظارت بهداشتی سازمان دامپزشکی و در اماکنی با عنوان تولیدکننده فرآورده‌های گوشتی حرارت‌ دیده صورت گیرد، هیچ منعی ندارد»، تاکید کرد که مصرف خمیر مرغ در فرآورده‌های غذایی همچنان ممنوع است.

    به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر هدایت حسینی در این باره گفت: سیاست‌های سازمان غذا و دارو در خصوص استفاده از خمیر مرغ تغییری نکرده است.

    وی همچنین در خصوص مجوز صدور محصولات غذایی به خارج از کشور تصریح کرد: صادرات محصولات غذایی با کنترل و نظارت سازمان ملی استاندارد صورت می‌گیرد. ضمن اینکه در راستای حمایت از صادرات محصولات کشاورزی و غذایی، اجازه تولید صادراتی صرفا بر اساس معیار و ضوابط کشور مقصد و پس از ارائه مستندات وتائید گمرکات کشور و فقط برای صادرات داده می‌شود.

    بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، حسینی خاطر نشان کرد: تولید محصولات غذایی برای عرضه در کشور نیز بنا بر ضوابط و مقررات سازمان غذا و دارو و استانداردهای ملی کشور انجام می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه عدم انطباق، با واحدهای متخلف برخورد قانونی به عمل می‌آید.

    انتهای پیام

  12. این کاربر از wichidika بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #17
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    10 مردم سوسیس و کالباس نخورند/ تولید زیرپله ای خمیر مرغ

    رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:
    مردم سوسیس و کالباس نخورند/ تولید زیرپله ای خمیر مرغ

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]























    رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از تولید زیرپله ای خمیر مرغ خبر داد و گفت: وقتی قیمت یک کیلو سوسیس و کالباس از یک کیلو گوشت کمتر است، حتما جایی اشکال دارد. به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر حسینعلی شهریاری در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، با اشاره به برنامه پنجم گفت: در این برنامه وزارت بهداشت متولی سلامت تعریف شده و در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری هم در بحث مربوط به ایمنی غذایی، این امر به وزارت بهداشت مربوط شده است.
    وی افزود: طبق قانون متولی وزارت بهداشت است، علت هم این است که هر وقت اتفاقی رخ می دهد، این وزارتخانه باید پاسخگو باشد ولی دو گانگی و چندگانگی موجب مشکلات عدیده می شود از این جهت پیشنهاد ما این است که متولی سلامت را مشخص کنیم.
    شهریاری هم با توجه به مشکلاتی که در حوزه سبزی، صیفی و میوه ها وجود دارد گفت: زمین های کشاورزی ما شناسنامه دار نیست و موضوع باقی مانده سموم در محصولات کشاورزی بحث جدی به شمار می رود.
    وی گفت: سالهاست که مردم می دانند سبزی و صیفی جات جنوب تهران با فاضلاب آبیاری می شوند ولی امسال شاهد هستیم که وزیر جهاد از دستور قلع و قمع این مزارع خبر می دهد.
    شهریاری با توصیه به مردم برای مصرف نکردن سوسیس و کالباس گفت: در بررسی های انجام شده ۳۰ درصد از محصولات جمع شده از بازار مشکل دار بوده اند.
    وی افزود:‌ خمیر مرغ گاهی با استفاده از ضایعات دور ریز ناشی از پاک کردن مرغ در مرغ فروشی ها و گاهی با استفاده از خمیر کردن مرغ های پیر تخم گذار، بدون آن که امحاء و احشای مرغ خارج شود، تهیه می کنند.
    رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: سازمان دامپزشکی هم ممکن است بگوید که در بازرسی های ما خمیر مرغ در چارچوب استاندارد دیده شده است ولی تولید زیرپله ای و خلاف هم خیلی انجام می شود.
    وی افزود: وقتی یک کیلو سوسیس و کالباس کسر کوچکی از یک کیلو گوشت قیمت دارد، حتما جایی اشکال است.







    1

  14. #18
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    پيش فرض اجازه استفاده از خمیرمرغ را نمی‌دهیم/ کشف رنگ غیرمجاز در سوسیس و کالباس

    پیروزبخت در گفت‌وگو با ایسنا:

    اجازه استفاده از خمیرمرغ را نمی‌دهیم/ کشف رنگ غیرمجاز در سوسیس و کالباس







    رییس سازمان ملی استاندارد تصریح کرد: خمیرمرغ ممکن است به عنوان خوراک دام یا غذای سگ و گربه استفاده شود اما به هیچ وجه اجازه استفاده از آن را در فرآورده‌های گوشتی نمی‌دهیم.

    نیره پیروزبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره اظهارنظر سازمان دامپزشکی مبنی بر آزاد بودن تولید خمیرمرغ اظهار کرد: اگر خمیرمرغ تولید هم شود ما به جد به دنبال این هستیم که در فرآورده‌های گوشتی استفاده نشود و این موضوع را پیگیری می کنیم.

    وی افزود: اتفاقا در سطح بازار، پایش خوبی روی فرآورده‌های گوشتی داریم که برای رفع شائبه‌های پیش آمده برای مردم، نظارت خود را افزایش داده ایم؛ به طوریکه چند وقت پیش رنگ غیر مجاز در برخی فرآورده های گوشتی کشف شد و با آن واحد تولیدی برخورد کردیم.

    رییس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه کاری به تولید خمیرمرغ نداریم، گفت: خیرمرغ می تواند برای خوراک دام یا غذای سگ و گربه یا در موارد دیگری که هنوز خیلی آن‌ها را شناسایی نکرده ایم و وظیفه ما هم نیست استفاده شود، اما اجازه استفاده از آن را در فرآورده های گوشتی نخواهیم داد.

    به گفته پیروزبخت مردم نگران فرآورده های گوشتی موجود در بازار نباشند، چراکه نظارت خوبی از سوی سازمان استاندارد روی این محصولات وجود دارد؛ به طوریکه در سال های گذشته حتی بافت حرام در برخی از تولیدات دیده شده است.


    پروژه نظرسنجی برای سنجش سطح آگاهی مردم از استاندارد

    وی همچنین با بیان این‌که براساس رصد‌ها آگاهی مردم نسبت به موضوع استاندارد در سال‌های گذشته افزایش یافته است، ادامه داد: براین اساس مطالبات مردم نیز بیشتر شده و در خیلی از مواردی که به ما مربوط نیست را هم از ما مطالبه می‌کنند.

    رییس سازمان ملی استاندارد با بیان این‌که برای اطمینان بخشی به خود، پروژه نظرسنجی به مردم را تعریف کرده‌ایم، گفت: با انجام این پروژه مشخص می‌شود مردم تا چه اندازه با مفاهیم استاندارد آشنا هستند و بر مبنای همین نظرسنجی برنامه‌های خود را برای سال بعد تعریف می‌کنیم.

    انتهای پیام

صفحه 2 از 2 اولاول 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •