تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 41 از 41 اولاول ... 313738394041
نمايش نتايج 401 به 409 از 409

نام تاپيک: تاپیک جامع مقالات و کتاب های ورزشی

  1. #401
    کاربر فعال انجمن طراحی صفحات وب kian98's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2014
    محل سكونت
    در لباس هایم
    پست ها
    1,845

    پيش فرض ورزش و تاثیر آن در سلامتی *** (زندگی زیبا با ورزش) *** 10الی 20 سال به عمرتان بیافزاید!!

    باسلام به تمام دوستای عزیزم

    پیشاپیش عیدتون مبارک




    هر روز 10الی 20دقیقه کامتان را با ورزش شیرین کنید!

    ورزش را مثل غذا خوردن در برنامه های روزانه خود قرا دهید!

    دانشمندان میگویند: انجام ورزش مداوم در هر روز 10الی 20 سال عمر را افزایش می دهد!!

    به حرکات ساده و آسان ورزشی در هر روز، خود را عادت دهید!





    شاید بگوید ورزش کردن در هروز کارسختی است؟؟


    اما نگران این موضوع مباشید!! * کاملا راحت و آسان هروز ورزش خواهید کرد!!

    *فقط و فقط کافیست هروز و هروز به ورزش فکر کنید!!؟*

    به تاثیر آن در سلامتی فکر کنید... قول میدم خود به خود ورزشکار میشوید!!

    هروز به ورزش فکر کنید و ورزش را دوست بدارید!!

    ----------------------------------------------------------------------------------------------



    *** نیاز انسان به ورزش برای چست؟ ***


    امروزه با توجه به پیشرفت علوم و فناوری، هر گونه تغییر جدید می تواند آثار متفاوتی را در کلیه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و اقتصادی انسان به وجود آورد.اما از این میان عواملی که در سلامت انسان تاثیرگذار است، از نقش ویژه ای برخوردار می باشد. امروزه به دلیل گذر اپیدمیولوژیک یعنی جایگزینی بیماری های غیرواگیردار به جای بیماری های واگیردار به دلیل کنترل عوامل بیولوژیک از یک طرف و نقش رفتارهای ناهنجار بهداشتی و سبک زندگی و شیوه های تغذیه در افزایش میزان بیماری های غیرواگیردار از طرف دیگر، لزوم تغییر نگرش در مراقبت و بهداشت با هدف حفظ و ارتقای سلامتی ضروری است.با توجه به موارد ذکر شده نقش بی تحرکی به عنوان یکی از عوامل اصلی در شیوع بیماری ها و بروز مرگ، حائز اهمیت است.
    با توجه به این که فعالیت فیزیکی مناسب می تواند تاثیر مهمی در پیش گیری از بروز بیماری ها، عوارض آن ها و در نهایت مرگ و میر ناشی از آن ها داشته باشد، بررسی متون و مقالات علمی در مورد ارتباط بیماری ها و فعالیت فیزیکی گویای این مطلب است که ورزش پیاده روی دارای تاثیرات مفیدی در زمینه پیش گیری از بیماری های مزمن و غیرواگیر است.در دنیای امروز پیاده روی بهترین فعالیت و طبیعی ترین ورزش برای کسب آمادگی جسمانی و روانی است. پیاده روی ورزش لذت بخش و کم خطری است که در دسترس همگان است و همه جا و همه وقت امکان اجرای آن وجود دارد. در خصوص تاثیر ورزش پیاده روی در ایجاد و ابقای سلامتی سوالاتی مطرح است که به آن پرداخته می شود.


    --------------------------------------------------


    ***ورزش و درمان بیماری ها***

    ورزش های گوناگون علاوه بر آن که از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند و نقش پیش گیری را به عهده دارد، همواره در درمان بسیاری از بیماری ها موثر واقع می شود و یک نقش درمانی را از نظر علم پزشکی برعهده می گیرد. بدین منظور توجه شما را به آثار درمانی ورزش در ارگان های مختلف بدن و بیماری های مربوط جلب می کنیم.

    ------------------------------------

    *** فشار خون بالا **

    با انجام ورزش های معمولی همراه با رژیم غذایی و استراحت مناسب در یک سال می توان یک فشار خون ماکزیمم را از ۱۷ به حدود ۱۴ رسانید و روشن است که ورزشکاران معمولا دچار عوارض فشار خون نمی شوند و ورزش حتی در سنین ۸۰-۶۰ سالگی می تواند در متعادل نگه داشتن فشار خون سهیم باشد. زیرا بر اثر ورزش، عروقی که در سطح بدن جریان دارد انبساط می یابد و فشار خون سقوط می کند.ورزش پیاده روی و کوه نوردی به خوبی فشار خون بالا را متعادل می سازد.

    ------------------------------------------


    *** بیماران با دردهای قلبی (سکته) ***


    انجام ورزش های سبک طبق آمارهای جهانی نه تنها انواع دردهای قلبی پایدار و غیرپایدار را تسکین و کاهش می دهد بلکه سبب حل شدن لخته های داخل خون شریانی قلب می شود و از بروز سکته های بعدی ممانعت می کند. هم چنین ورزش های سبک مانع از رسوب پلاکت های چربی در داخل عروق کرونر قلب یا عروق سایر نقاط بدن می شود و در پیش گیری بروز بیماری های قلبی عروقی افرادی که یک بار به انفرکتوس مبتلا شده اند، دخیل است. امروزه ثابت شده است که ورزش های مناسب در نزد افرادی که مبتلا به دیابت هستند و حتی انسولین نیز تزریق می کنند بسیار مفید است و مقاومت بدن را در برابر عوارض ناشی از این بیماری بیشتر می کند.


    ------------------------------------------



    *** تاثیر ورزش در سرطان ***


    ورزش سبب تقویت سیستم ایمنی در بیماران سرطانی می شود. بنابرگزارش پژوهشگران کره ای، انجام حرکات ورزشی ساده می تواند سیستم ایمنی بیمارانی را که به دلیل سرطان معده تحت عمل جراحی قرار گرفته اند، تقویت کند.مطالعه روی ۲۵ بیمار که تحت عمل جراحی خارج شدن تومورهای معده قرار گرفته بودند، نشان داد عملکرد ایمنی بدن افراد که ۲ روز پس از عمل، انجام حرکات ورزشی را اجرا کرده بودند، قوی تر از اشخاصی بود که ورزش نکرده بودند. ۲ هفته پس از جراحی تعداد سلول های ضد سرطان در افرادی که ورزش کرده بودند به نحو چشمگیری بیشتر از دیگران بود.سلول های ضد سرطان یا قاتل به سلول های سرطانی حمله و به رفع عفونت کمک می کند. دکتر یانگ مونا وهمکارانش از دانشگاه اینجو در شمی کویانگر، یک گروه ۱۷ نفره از بیماران را مورد بررسی قرار دادند. این بیماران ۲ روز بعد از جراحی در حالی که روی تخت دراز کشیده بودند انجام حرکات ساده ورزشی را آغاز کردند. هم چنین از زمانی که قادر به راه رفتن بودند انجام حرکات ورزشی روی دوچرخه ثابت را به تعداد ۵ بار در هفته شروع کردند.

    محققان به منظور بررسی تغییرات حاصله در تعداد سلول های قاتل چندین نمونه خون از بیماران گرفتند. نتایج تحقیقات حاکی از آن بودکه هفته اول پس از جراحی تعداد سلول های قاتل در هر گروه کاهش یافت. اما در هفته دوم سلول های قاتل در بیمارانی که ورزش می کردند به وضعیت موفقیت آمیز اول بازگشت. اما در افرادی که ورزش نمی کردند روند نزولی سلول ها هم چنان ادامه داشت.البته به مرور زمان تعداد سلول های قاتل در تمامی این بیماران افزایش پیدا کرد. به گفته دکتر مونا به دلیل این که ضعف سیستم ایمنی موجب تقویت سلول های سرطانی می شود، انجام حرکات ورزشی برای تقویت سیستم ایمنی حائز اهمیت است.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------

    ***توجه***

    تمام این حرکات در روز فقط 15الی20 دقیقه زمان میبره و تاثیرش درسلامتی انسان خیلی بالاهستش و همه میتوانند به راحتی این حرکات را انجام دهند!
    60ثانیه< >تمام حرکتات تمرینی 8الی12بار انجام دهید!!


    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    کارشناش ورزش و 23 سال سابقه در ورزش
    ----------------------------------------------------------------------------------------------

  2. #402
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Apr 2014
    پست ها
    17

    پيش فرض

    با سلام. مرسی از مطلبتون. من 33 سالمه. تا سن 31 سالگی اونقدرا اهل ورزش نبودم. گاهی یه استخری یا پیاده روی یا کوه میرفتم اما اینکه بطور مرتب و پیگیر ورزشی توی زندگیم باشه خب نبود. اما دو سال اخیر رو هر روز ورزش کردم. یک روز درمیان ایروبیک و فیتنس کار کردم. اولش سخت بود. اما بعد از یکماه این جریان طوری روم تاثیر گذاشت که ستون اصلی کار روزانه ام شده ورزش. اگه ورزش برم، پر از انرژی ام و تمام کارهای روزم به خوبی انجام میشن، اگه ورزش نکنم کسل و سنگین میشم و هیچی خوب پیش نمیره. باورم نمیشه که میتونه تا این اندازه موثر باشه. و تعجب میکنم چطوری انهمه سال رو بی ورزش گذروندم. فقط اینو میدونم که بینهایت مهمه.

  3. #403
    کاربر فعال انجمن کشاورزی باغبون's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    پست ها
    524

    پيش فرض

    سلام دوستان
    یه سوال داشتم نمیدونم اینجا جاش هست بپرسم یا خیر؟
    من جدیدا ورزش رو شروع کردم خودم تو خونه ورزش میکنم، میخواستم بدونم برای اینکه بازوهام یکم لاغرتر بشه و از حالت شل بودن گوشتش در بیاد چکار باید بکنم؟چه حرکاتی خوبه؟ممنون میشم راهنمایی کنید

  4. #404
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jun 2014
    پست ها
    3

    پيش فرض حقایق جالب از 80 سال جام جهانی

    در این مقاله، با حقایقی جالب از جام جهانی تا سال 2010 آشنا شده و وقایع به یاد ماندنی این مسابقات را به خاطر می آورید.


    حقایقی جالب از 80 سال جام جهانی

    اعضای تیم ملی فوتبال اروگوئه در سال 1930، سالی که آن ها اولین جام جهانی را برنده شدند.
    از زمانی که اولین دوره این مسابقات برای اولین بار در سال 1930 در اروگوئه برگزار شد، مسابقات جام جهانی لحظاتی به یاد ماندنی و شاهکارهایی شگفت انگیز برای ما به نمایش گذاشته است. در این مقاله برخی از عجیب ترین فصل‌های تاریخچه جام جهانی همراه با لیستی از حقایقی که ممکن است شما را متعجب کند آورده شده است. بهترین دوست جام

    چند ماه قبل از جام جهانی سال 1966، جام «ژول ریمت» که به برنده هر دوره از مسابقات اعطا می‌شود، در نمایشگاه تمبر لندن به نمایش گذاشته شد. با وجود مراقبت های 24 ساعته، سارقین موفق به شکستن جعبه نمایش جایزه و ربودن آن شدند. موجی از یادداشت‌های باج خواهی، مذاکرات، و دستگیری‌ها در ادامه این سرقت اتفاق افتاد، اما هیچ یک از سرنخ ها پلیس را به سمت جام هدایت نکرد. شش روز پس از ناپدید شدن آن، مردی به نام «دیوید کوربت» و سگ او،«پیکلز»، در حال قدم زدن در منطقه بولا هیل در لندن بودند که ناگهان «پیکلز» شروع به بوییدن یک بسته‌ای که به دور آن روزنامه پیچیده شده بود کرد. به این ترتیب جایزه پیدا شد و «پیکلز» را ناگهان تبدیل به یک قهرمان بین‌المللی کرد. در آن سال انگلستان توانست به اولین و تنها قهرمانی جام جهانی خود دست پیدا کند. بدون کفش، بدون رده بندی

    اگر چه هند برای جام جهانی 1950 در برزیل واجد شرایط شد، ولی تصمیم گرفت که از رقابت‌ها کناره‌گیری کند. نگرانی های مالی نقش مهمی در این تصمیم گیری تیم هند داشت، اما یکی دیگر از دلایل اصلی آن، مقرراتی بود که توسط فیفا وضع شده بود و تمام بازیکنان را ملزم به پوشیدن کفش در زمان مسابقات می‌کرد. بازیکنان فوتبال هند در آن زمان عادت داشتند که با پای برهنه بازی کنند. تندمزاج

    در مسابقه نهایی جام جهانی 2006، هافبک ستاره فرانسه، «زین الدین زیدان»، ناگهان به مدافع ایتالیا «مارکو ماتراتزی» حمله کرد و با سر خود به قفسه سینه او ضربه زد. این حمله عجیب و غریب باعث شوکه شدن تماشاگران و مفسران شد و این باور را ایجاد کرد که زیدان که از تبار الجزایری بود در واکنش به یک توهین نژادی این کار را انجام داده است. چند روز بعد حقیقت این قضیه مشخص شد: «ماتراتزی» به خواهر این بازیکن فرانسوی توهین کرده بود. این حادثه توجه گسترده رسانه‌ها را به خود جلب کرد و حتی منبع الهام آهنگی به عنوان “
    [COLOR=#0000FF !important]Coup
    de Boule” (یعنی ضربه با سر) شد که در صدر لیست آهنگ‌های فرانسه و بلژیک قرار گرفت و غوغای زیادی در اینترنت به راه انداخت. اشتباه خنده دار

    جام جهانی سال 1994، که به میزبانی ایالات متحده در میدان سرباز شیکاگو برگزار شد با اشتباهی بسیار خنده‌دار شروع شد. یک خواننده آمریکایی که اجرا کننده اصلی مراسم مقدماتی جام جهانی بود قرار بود پس از اجرای آهنگ با شوت زدن به توپ آنرا وارد دروازه کرده و مراسم را به اوج خود برساند. وقتی ضربه خواننده وارد دروازه شد، ناگهان دروازه از وسط نصف شد، طوری که به نظر می آمد ضربه خواننده دروازه را دو نصف کرده است. حقایقی کوتاه

    1. برزیل با حضور پی در پی در 19 جام جهانی، بیشترین حضور پیاپی در جام جهانی را داشته است.2 تنها هشت کشور توانسته‌اند به قهرمانی جام جهانی برسند. برزیل، ایتالیا، آلمان، آرژانتین، اروگوئه، انگلستان، فرانسه، و اسپانیا.3. برزیل با قهرمانی در پنج دوره رقابت‌های جام جهانی، در رتبه اول، و ایتالیا با چهار قهرمانی در رتبه دوم قرار دارد.4 هیچ کشوری نتوانسته که در سه دوره متوالی به قهرمانی جام جهانی دست پیدا کند. ایتالیا (1934، 1938) و برزیل (1958، 1962) توانسته اند به دو دوره متوالی قهرمانی برسند.5. پر گل ترین بازی در تاریخ جام جهانی، به سال 1954 باز می‌گردد، زمانی که اتریش، سوییس را با امتیاز 7-5 شکست داد.6. بازیکن روسیه به نام «اولگ سالنکو»، رکورد بیشترین تعداد گل در یک مسابقه جام جهانی را در اختیار دارد، او توانست در سال 1994 پنج گل به کامرون بزند. 7. برزیل و آلمان با انجام 92 بازی در رقابت‌های جام جهانی، در بیشترین تعداد بازی‌های انجام شده در جام جهانی با هم سهیم هستند.8. از 208 کشور عضو فیفا، 204 کشور تلاش کردند که برای جام جهانی سال 2010 واجد شرایط شوند. 9. اولین جام جهانی که در سال 1930 انجام شد از 18 بازی تشکیل شده بود. در جام جهانی سال 2010 ، 64 بازی در طول چهار هفته برگزار شد.10. «لوسین لورن» از فرانسه، توانست در 13 جولای سال 1930، اولین گل تاریخ جام جهانی را به ثمر برساند.11. «رونالدو» از برزیل، با به ثمر رساندن 15 گل، بازیکنی است که رکورددار بیشترین تعداد گل‌های زده شده در جام جهانی است.12. رکورد بیشترین تعداد گل زده شده توسط یک فرد در یک دوره از رقابت‌ها، در اختیار «جاست فونتین» از فرانسه قرار دارد. او تنها در یک دوره از رقابت‌های جام جهانی (سال 1958) شرکت کرد، ولی توانست با به ثمر رساندن 13 گل این رکورد را برای خود کسب کند.13. ستاره برزیلی «پله»، تنها بازیکنی است که توانسته است به همراه تیم خود به سه دوره قهرمانی جام جهانی برسد. نخستین جام جهانی او در سال 1958، رکوردهای ماندگار زیادی برای او به همراه داشت: جوان‌ترین گل‌زن رقابت‌ها، جوان‌ترین بازیکنی که توانست در یک مسابقه هتریک کند، و جوان‌ترین بازیکنی که به بازی نهایی رسید، آن هم با سن 17 سال و 249 روز. 14. بازی فینال سال 2006 بین ایتالیا و فرانسه، بیش از 715 میلیون بیننده داشت.

    منبع " [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [/COLOR]

  5. #405
    حـــــرفـه ای Atghia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2011
    محل سكونت
    تهران کثیف
    پست ها
    5,812

    پيش فرض 4 ورزشی که ما را باهوش می کنند؟!!




    پینگ پونگ
    در این ورزش شما باید با تمرکز بسیار زیادی که روی توپ داشته باشید بتوانید حریف خودتان را مغلوب کنید. محققان به این نتیجه رسیده اند که این ورزش چون سلول های مغزی را بسیار به کار میگیرد می تواند باعث افزایش هوش شما شود. دقت در انتخاب جهت توپ به همراه عکس العمل های سریع یکی از دلایل افزایش هوش به وسیله این ورزش است.

    تکواندو
    "تکواندو" یکی از ورزش های رزمی است که در المپیک و بازی هایی آسیایی وجود دارد و ما از جمله مدعیان آن هستیم. درتکواندو علاوه بر تمرکزی که باید در زدن ضربه ها داشته باشید باید نگاهی نیز به دفاع داشته باشید. این باعث می شود تا ذهن شما همزمان به دوکار مشغول باشد و از همین رو میزان استفاده از ذهن بالا می رود و هوش شما نیز افزایش پیدا می کند.

    شمشیربازی
    در مسابقات شمشیر بازی ورزشکاران باید عکس العمل های بسیار سریعی را از خودشان نشان بدهند و این امر نیازمند یک ذهن بسیار سریع دارد. افرادی که در این رشته کار می کنند پس از مدتی قدرت گیراییشان افزایش پیدا می کند و همچنین سریعتر از همیشه عکس العمل از خودشان نشان می دهند.

    کانو
    قایق سواری و رشته های آبی همگی برای سلامت بدن بسیار عالی هستند و همه آن ها به نوعی در پرورش اندام های شما نقش دارند. در این میان رشته کانو از همه آن ها برای افزایش قدرت مغز بهتر است. در این رشته شما باید در کنار عکس العمل های سریع تکنیک های لازم برای تقسیم قدرت در طول مسیر را نیز بلد باشید و این موارد همه باید در یک لحظه تصمیم گیری شود. محققان به این نتیجه رسیده اند که افردی که در این رشته فعالیت می کنند میزان هوش بالاتری دارند.


    منبع: yjc.ir

  6. این کاربر از Atghia بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #406
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jul 2014
    پست ها
    10

    پيش فرض 6 روش برای پیشگیری از صدمه دیدن در حین ورزش

    ورزش برای سلامت و شادابی ما ضروری است اما گاه ممکن است در حین انجام حرکات ورزشی به خود صدمه وارد نمایید. برای پیشگیری از اینگونه صدمات چه می توان کرد؟

    برای داشتن تناسب اندام باید بتوانید اکثر روزهای هفته به باشگاه بروید تا به سختی ورزش کنید کالری بسوزانید و قدرت بدنی به دست آورید، درست است؟ خوب اگر آسیب ببینید این‌طور نخواهد بود. هنگام ورزش کردن همیشه باید اقدامات احتیاطی را برای اطمینان از اینکه بدنتان در خطر مواردی مانند کشیدگی ماهیچه ، بیش از حد تمرین کردن، رگ به رگ شدن(پیچ‌خوردگی) و کشیدگی عضلات قرار نمی‌گیرد انجام دهید. در اکثر موارد صدمات کاملاً قابل اجتناب هستند، پس این 6 روش را برای پیشگیری از صدمه دیدن در حین ورزش انجام دهید: 1- بدانید که کدام مفاصل و عضلات در معرض آسیب هستند

    اگر نمی‌دانید که ممکن است چه اتفاقی بیفتد چگونه می‌خواهید از آن پیشگیری کنید؟ زمانی را صرف تحقیق در مورد ورزشی که انجام می‌دهید بکنید. فعالیت‌های مختلف آسیب‌های خاصی دارند که شایع‌تر هستند. برای مثال یکی از شایع‌ترین آسیب‌ها در همه‌ی ورزش‌ها پیچ‌خوردگی مچ پا است. برخی از دیگر مشکلات شایع که در دیگر فعالیت‌ها رخ می‌دهد عبارت‌اند از: فوتبال: پارگی رباط زانو و گردن و کشیدگی ماهیچه‌های همسترینگ بیس بال و تنیس: صدمات آرنج و شانه به دلیل استفاده‌ی بیش از حد از آن‌ها دو سرعت و دویدن: رگ به رگ شدن ماهیچه‌های همسترینگ و تورم کف پا وزنه‌برداران: صدمات کمر و فتق وقتی که میدانید در حین فعالیت‌هایی که همیشه انجام می‌دهد ممکن است چه اتفاقی بیفتد می‌توانید تقویت ماهیچه‌های اطراف آن مفاصل خاص را برای ایجاد ثبات در آن‌ها در اولویت قرار دهید.
    از این‌ها گذشته، اقدامات پیشگیرانه‌ی دیگری وجود دارند که لازم است به آن‌ها نیز بپردازید: 2- بلافاصله به سراغ شدیدترین حرکات نروید

    هرگز از ابتدا سراغ وزنه‌هایی که نیاز به تلاش حداکثر دارند یا ورزش‌هایی که به قلب شما فشار می‌آورند نروید. این یکی از خطرناک‌ترین کارهایی است که کسی می‌تواند انجام دهد. ابتدا با چندین مرتبه تکرار حرکت با شدت کمتر، اجازه دهید که عضلاتتان به الگوی حرکت عادت کنند. اگر پس از یک وقفه‌ی طولانی دوباره ورزش را شروع کرده‌اید یا در کل یک مبتدی هستید، یک یا دو هفته‌ی اول را صرف آماده کردن ماهیچه‌هایتان برای فعالیت شدید کنید. صرف‌نظر از اینکه شما چه کسی هستید آماده کردن عضلاتتان قبل از ورزش بسیار مهم است. در ابتدا بدن خود را گرم‌کنید تا عضلاتتان بتوانند به طور موثری شروع به فعالیت کنند. قبل از شروع به دوی سرعت مسافت طولانی‌تری را با سرعت متوسط بدوید و قبل از بلند کردن سنگین‌ترین وزنه‌ها، وزنه‌های بیشتری بزنید. این مفهوم ممکن است کاملاً منطقی به نظر برسد، اما باور کنید یا نه یکی از دلایل اصلی صدمات و مشکلات دیگر است. چرا این‌گونه است؟ خوب ممکن است این مسئله الآن واقعاً منطقی به نظر برسد. اما هنگامی که برای انجام تمرین وزشی سخت‌تر هیجان‌زده و آماده هستید، اینکه بلافاصله آن را با تمام قوا شروع نکنید دشوار است. لازم است که با تمرکز تلاش کنید.
    حرکات کششی پویا

    اکنون که رایج‌ترین و احتمالاً واضح‌ترین اشتباهی که می‌توانید مرتکب شوید را مشخص کرده‌ایم چگونه آن را حل می‌کنید؟ حرکات کششی پویا موثرترین روش برای پیش بردن بدنتان از نرمش و گرم کردن، به سمت حرکت‌های شدیدتر هستند. به جای آن که مستقیم به سراغ پرس سینه سنگین بروید ، به چند حرکت کششی پویا توجه کنید. ورزش‌هایی انجام دهید که عضلاتی را که می‌خواهید در تمرین استفاده کنید را به کار بگیرند. مطالعات نشان داده‌اند که این‌گونه گرم کردن بدن عضلات را با شدت بیشتری و به طور موثرتری منقبض می‌سازد و نیز کمتر در معرض آسیب قرار می‌دهد. با یک دوست تمرین کنید

    چه کسی می‌خواهد به تنهایی ورزش کند؟ شاید شما بخواهید، اما در روزهایی که وزنه‌ی سنگینی را بلند می‌کنید، این ممکن است هوشمندانه‌ترین کار نباشد. همیشه نظر خوبی است که یک همراه داشته باشید. آن‌ها چند کار انجام می‌دهند: • مطمئن می‌شوند که شما از شکل صحیح حرکت استفاده می‌کنید. • از افتادن وزنه‌ها روی شما هنگامی که نمی‌توانید آن‌ها را بلند کنید جلوگیری می‌کنند. • شما را تشویق می‌کنند که بیشتر تلاش کنید. به بدنتان توجه کنید

    در اغلب موارد بدنتان بیشتر از برنامه‌ی ورزشی شما می‌داند. علائم خاصی وجود دارند که به شما میگویند چه زمانی در خطر صدمه دیدن هستید و شما باید به این علائم توجه کنید. درد داشتن یا احساس سوزش هنگام بلند کردن وزنه هر دو دردهای خوبی هستند که نشان می‌دهند شما در حال رشد و پیشرفت هستید. تیر کشیدن، لرزیدن و تپش داشتن، خستگی مفرط، یا درد بیش از حد و طولانی نشان می‌دهند که بدنتان به حد نهایت رسیده است. آن‌ها همچنین ممکن است نشانه‌ی تمرین بیش از حد باشند. اگر فکر می‌کنید که در خطر هستید، آن تمرین را انجام ندهید. استراحت کردن بهتر از صدمه دیدن و عقب ماندن به مدت چند هفته یا چند ماه است. بازگشتن به وضع عادی با مواد مغذی سالم

    تغذیه را به عنوان بخشی از تمرین ورزشی در نظر بگیرید. بخش بزرگی از احساسی که روز بعد از تمرین دارید به آنچه که می‌خورید بستگی دارد. اگر زیاد عرق کردید، لازم است که دوباره آب کافی ماهیچه‌های خود را تأمین کنید. همچنین لازم است که ذخایر گلیکوژن خود را با کربوهیدرات دوباره پر کنید. مطالعات نشان می‌دهند که ویتامین‌ها می‌توانند مقدار آسیب عضلانی در طول تمرینات مقاومتی را کاهش دهند. خوردن میوه‌ها و سبزیجات بهترین ویتامین‌هایی را که می‌توانید دریافت کنید در اختیار شما قرار می‌دهند. با رفتن به باشگاه بهترین فرصت را برای تناسب اندام به خود بدهید. این 6 روش برای پیشگیری از صدمه دیدن در حین ورزش به شما کمک می‌کند که جلوی به وجود آمدن مشکلات حاد در مسیر دستیابی به هدف تناسب اندام خود را بگیرید.


    منبع: [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  8. #407
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    May 2011
    پست ها
    3

    پيش فرض هنرهای رزمی کشنده دنیا

    کشنده ترین [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] جهان

    معرفی ده هنر رزمی مرگبار و کشنده دنیا

    ده ها سبک رزمی مختلف و صد ها زیر شاخه مختلف برای این هنرهای رزمی در دنیا وجود دارد ولی انتخاب کشنده ترین و موثرترین آنها برای هنرجویان و رزمی کاران همواره مشکل ساز بوده است، در این مقاله به ده هنر رزمی خطرناک که در دنیا شناخته شده هستند می پردازیم.
    #10 موی تای
    نام دیگر این سبک رزمی “هنر هشت اندام می باشد”، دلیل این نام گذاری تمرکز شدید این سبک رزمی بر ضربات زانوها و بازوها می باشد. توانایی و مرگبار بودن این هنر رزمی برای کسی که تنها یک بار مبارزات موی تای را دیده باشد کاملا آشکار می شود و اصلا عجیب نیست که چرا این سبک رزمی در ده هنر رزمی کشنده دنیا گنجانده شده است. این سبک رزمی در تایلند شکل گرفته و برترین اساتید این سبک نیز تایلندی هستند.

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] موی تای

    #9 کاپو کوئیالوا
    سبک رزمی غیر معمول مردمان جزیره هاوایی که به لوا معروف است. تمرکز اصلی این سبک رزمی بر خرد کردن و شکاندن استخوان ها، جابجایی و جدا کردن اتصالات بدن و آشنایی با سلاح های مبارزه در اقیانوس می باشد. اسم پیچیده این سبک به معنای “دو ضربه| می باشد. این سبک از هنرهای رزمی در زمان های بسیار دور تا کنون در جنگ ها کاربرد داشته است. اساتید و هنرجویان این سبک بدن خود را با روغن نارگیل می پوشاندند و این کار توانایی دشمن را برای به دام انداختن آنها سخت تر می کرد.

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] کاپو کوئیالوا

    #8 باکوم سبک رزمی باکوم با نام واکن نیز شناخته می شود. زادگاه آن کشور پرو می باشد که در خیابان های لیما شکل گرفت. باکوم ملغمه ای از چندین سبک رزمی مختلف است که با هدف بیشینه کردن میزان آسیب به حریف در کوتاه ترین زمان ممکن بنا شده است. بیشتر مبارزات باکوم به دلیل سلاح های مخفی مبارزان و فنون مرگبار آنها به مرگ ختم می شود.
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] باکوم

    #7 صخره در زندان
    بله! این نیز سبکی از هنرهای مرگبار رزمی است، ولی این بار نشات گرفته از زندان. این سبک رزمی بیشتر از فنون بداهه و من درآوردی زندانیان تشکیل شده است که در سیستم های کیفری آمریکا و در زندان های آنها شکل گرفت. افراد زیادی از این سبک مبارزه اطلاع ندارند و این سبک و فنون آن کماکان در دسترس معدودی قرار دارد.

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] صخره در زندان

    #6 پولیجیسم پولیحیسم یا نام معتبر و شناخته تر آن بوکسینگ. این سبک رزمی را می توانید در سرتاسر جهان ببینید و مبارزات آن را از نزدیک مشاده کنید. تکنیک های این هنر رزمی در سایر سبک ها مانند مبارزات آزاد “ام ام ای” نیز به طور وسیعی به کار گرفته می شود. در این سبک رزمی، سر اولین و مهمترین هدف برای حریفان می باشد. این ورزش از صده 19 ام در بسیاری از کشور ها ممنون اعلام شد.
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] بوکس

    #5 واله تودو این هنر رزمی یکی از محبوب ترین سبک های مبارزاتی در برزیل می باشد که در آن تمامی بدن حریفان حین مبارزه با یکدیگر در تماس قرا می گیرد. این ورزش هیچ قانونی ندارد! برای حرفه ای تر شدن در این سبک بایستی تعداد بسیاری از سایر هنرهای رزمی را بیاموزید. در همچین مبارزاتی که معمولا بسیار مرگبار و خطرناک می باشند رسانه ها نقش پر رنگی برای پوشش دادن آنها انجام نمی دهند برای همین است که این گونه رویداد ها را زیر زمینی می توانید مشاهده کنید. [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] واله تودو

    #4 نینجوتسو هنر رزمی نینجوتسو یا نام تکنیکال آن “شینوبی” در ژاپن بنیان گذاری شد. این هنر رزمی بر پایه فنون و سلاح های غیر معمول بوده و برای انجام امور جاسوسی و ترور افراد استفاده می شده است. در آن زمان نینجاها به عنوان غیر بشر یا “هینین” شناخته می شده اند. [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] نینجوتسو

    #3 راف و تامبل این سبک و استایل مبارزاتی نشات گرفته از یکی از معدود سبک های موجود در ایالات متحده می باشد. پایه و بنیان گذاری فنون این سبک در اوایل انقلاب آمریکا بود که بر مبنای نهایت آسیب رسانی و تغییر فرم حریف بنا شد. فنون این سبک شامل آسیب رساندن به چشم حریف، قرار دادن تایسون بر زبان حریف و کشیدن آن به بیرون و سایر فنون خشونت بار می باشد.
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] راف و تامبل

    #2 لاین سبک مبارزاتی لاین مخفف سبک رزمی نیروی دریایی آمریکا می باشد که در دهه 90 سازمان دهی و ارائه شد. این سبک کشنده رزمی هم اکنون در بسیاری از نیروهای ویژه در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. فنون این سبک مبارزاتی برای هر چه بیشتر کاربردی بودن هر ساله بروز رسانی می شوند. هدف نهایی این فنون از پای درآوردن حریف می باشد که اغلب اوقات حین تمرین به دلیل عدم وجود تیم پزشکی در دریا باعث بروز مشکلات عدیده ای می شوند. [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] لاین

    #1 کراو ماگا کارآمد ترین و خطرناک ترین هنر رزمی حال حاضر دنیا، کراو ماگا می باشد. این سبک رزمی توسط آی دی دف “وزارت دفاع اسراعیل” یا نیروهای مدافع آنها سازمان دهی شده است. این ورزش در حقیقت تلفیقی از تمامی فنون رزمی کشنده از سایر سبک های دنیا می باشد و نام و اعتبار خود را علاوه بر تبلیغات زیاد از فنون آن سبک ها دارد. فنون مبارزاتی این سبک رزمی برای درد آور و صدمه رساندن طراحی شده اند و در نهایت هدف آنها از پای در آوردن حریف می باشند. [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] کراو ماگا


    منبع فارسی مقاله: [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] کشنده دنیا

  9. #408
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jul 2014
    پست ها
    10

    پيش فرض درست قبل از یک برنامه ورزشی، چقدر غذا باید بخورید؟

    تغذیه قبل از تمرین ورزشی، تأثیر زیادی بر کیفیت عملکرد شما دارد. پس درست قبل از یک تمرین ورزشی، چقدر غذا باید مصرف کنیم؟

    در مورد این مسئله تعداد زیادی از نظرات متناقض وجود دارد، بنابراین بهتر است چندین ایده متفاوت را مدنظر قرار بدهید. در اینصورت شما می‌توانید واکنش بدن خود به رژیم‌های غذایی پیش از ورزش را درک کنید. همه افراد به یک صورت به وعده‌های غذایی پیش از تمرینات ورزشی واکنش نشان نمی‌دهند. ولی بهتر است کلیت یکسری از ایده‌ها را با هم بررسی کنیم: آیا هیچ‌کس به شکم‌درد مبتلا شده است؟

    درصورتی‌که شما قبل از یک تمرین ورزشی، مقدار زیادی غذا مصرف کنید، درد شکم توجیه‌پذیر خواهد بود. زمانی که معده شما در حال گوارش غذا است، درصورتی‌که آن را خیلی تکان بدهید، ممکن است به گرفتگی، نفخ، و تهوع شدید مبتلا شوید. پس درصورتی‌که غذا مصرف می‌کنید، لازم است که حداقل 2 ساعت برای هضم آن زمان در نظر گرفته و سپس در صورت تمایل ورزش کنید. در حال خالی بودن شکم خود چربی بسوزانید

    انستیتوی ورزش استرالیا، یک مرجع بزرگ در زمینه تغذیه و عملکرد ورزشی است. آن‌ها از این ایده که تمرین ورزشی در زمان خالی بودن معده، به سوختن چربی بیشتر در بدن کمک می‌کند حمایت می‌کنند. دلیل این مسئله این است که زمانی که مقدار گلیکوژن در بدن کم می‌شود، بدن سراغ منبع دوم عالی برای انرژی می‌رود که همان چربی است. پس درصورتی‌که به دنبال سوزاندن چربی بدن خود هستید، دویدن در صبحگاه فکر خوبی است، زیرا بدن شما در تمام طول شب غذایی دریافت نکرده است. تنها مشکل ورزش کردن در زمان روزه داشتن و غذا نخوردن، این است که ممکن است افراد در زمان تمرینات ورزشی سنگین، درصورتی‌که چیزی در شکم خود نداشته باشند، دچار سرگیجه و سستی بدنی شوند. نکته کار در مصرف غذاهای سرپایی و کوچک است.

    اگر برای دریافت انرژی به چیزی نیاز دارید، باید با بدن خود آشنا بوده و مقاومت معده خودتان را بشناسید. راحت‌ترین روشی که پیش روی شما قرار دارد، مصرف یک وعده‌غذای خیلی کوچک، به فاصله یک ساعت قبل از تمرین ورزشی است. یک‌تکه میوه همانند موز، یک گزینه عالی در این مورد خواهد بود. واکنش بدن خودتان به وعده غذایی پیش از تمرین ورزشی را درک کنید تا بتوانید در موردنیاز خودتان به یک وعده غذایی کوچک، و تا توانایی تحمل خالی بودن معده در زمان تمرین ورزشی را تصمیم‌گیری کنید.



    منبع: [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  10. #409
    کاربر فعال انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Captain_America's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2014
    پست ها
    1,405

    پيش فرض



    جام جهانی سال 1994، که به میزبانی ایالات متحده در میدان سرباز شیکاگو برگزار شد با اشتباهی بسیار خنده‌دار شروع شد. یک خواننده آمریکایی که اجرا کننده اصلی مراسم مقدماتی جام جهانی بود قرار بود پس از اجرای آهنگ با شوت زدن به توپ آنرا وارد دروازه کرده و مراسم را به اوج خود برساند. وقتی ضربه خواننده وارد دروازه شد، ناگهان دروازه از وسط نصف شد، طوری که به نظر می آمد ضربه خواننده دروازه را دو نصف کرده است.
    اصلاً اینجوری که عنوان شده نبود من خودم شاهد پخش مستقیمش بودم، دروازه از ابتدا جوری ساخته شده بود که قرار بود از وسط نصف بشه منتهی باید خواننده توپ رو وارد دروازه میکرد دروازه بان هم آماده بود که جهت مخالف بپره (سمت بالای تصویر) که حتما گل بشه که خواننده توپ رو به بیرون زد و دروازه با برخورد دروازه بان به تیرک نصف شد.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 3 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 3 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •