تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




مشاهده نتيجه نظر خواهي: نظرتون در مورده مطالب این تایپیک چیه؟

راي دهنده
15. شما نمي توانيد در اين راي گيري راي بدهيد
  • عالی

    11 73.33%
  • خیلی خوب

    1 6.67%
  • خوب

    2 13.33%
  • معمولی

    0 0%
  • ضعیف

    1 6.67%
صفحه 10 از 10 اولاول ... 678910
نمايش نتايج 91 به 99 از 99

نام تاپيک: اسکیت

  1. #91
    داره خودمونی میشه hamid2day's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    -----------.com
    پست ها
    73

    پيش فرض

    سلام گفام حیفه این زیر زیرا بمونه
    راستی من در مورد قیمت اسکیت حرفه ای میخواستم بدونم
    ترجیحا filla رو میخوام بدونم.
    ممنون
    خوب این وبلاگ کروه فیلا در ایران هست + قیمت ها و مدل ها

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  2. #92
    پروفشنال psp2004's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    طهران
    پست ها
    556

    پيش فرض

    دوستان اگر میشه به من یه اسکیت به عنوان مبتدی معرفی کنید ... بودجه هم 150

  3. #93
    کاربر فعال انجمن هنر هفتم nar nia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    پست ها
    1,444

    پيش فرض گم شدن 17 ورزشکار دختر و پسر ایرانی! (تیم ملی اسکیت سرعت ایران)


  4. 3 کاربر از nar nia بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #94
    ناظر انجمن فوتبال خارجی hossein blak's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2014
    محل سكونت
    BRN
    پست ها
    1,917

    پيش فرض آموزش اسکیت


    در این تاپیک قصد بر این است کاربران به آموزش اسکیت و اسکیت سواری بپردازند.

  6. این کاربر از hossein blak بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #95
    ناظر انجمن فوتبال خارجی hossein blak's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2014
    محل سكونت
    BRN
    پست ها
    1,917

    پيش فرض

    آموزش حرکات در سطح 1 مقدماتی :

    1- حرکت تعادل اولیه در کنار میله : ابتدا شاگردان کنار میله یا دیوار و یا تکیه‌گاه می‌ایستند و با دو دست خود میله را می‌گیرند و درجا یکی یکی پای خود را از زمین بلند می‌کنند و به زمین می‌کوبند و در واقع درجا می‌زنند و سپس دست چپ خود را از میله جدا کرده و تکرار می‌کنند و بعد دو تا دست را رها کرده و درجا می‌زنند و پا باید بصورت 7 باشد.



    2- حرکت تعادل اولیه در حرکت : حرکت ذکر شدة بالا را این بار در حال حرکت انجام می‌دهند و باید توجه داشت که پای شاگردان نباید روی زمین سر بخورد بلکه به همان حالت درجا زدن رو به جلو حرکت می‌کنند سپس حرکت درجا را آرام‌تر کرده و سعی می‌کنند تا 2 شماره هر پا را بالا نگه‌دارند.

    3- حرکت Gliding یا سر خوردن : ابتدا پا به صورت هفته فارسی (7) قرار رگفته و پاها را یکی‌یکی به جلو هل می‌دهیم و راه می‌رویم.

    4- تعادلی 2 پا : همین‌طور که شاگرد در حال راه رفتن است روی دو زانوی خود می‌نشیند و دست‌ها را روبروی صورت خود صاف جلو می‌آورد و تا چند ثانیه نگه می‌دارد.



    5- تعادلی 1 پا : ابتدا شاگردان راه می‌روند و یک بار پای راست خود را تا 5 شماره بالا نگه می‌دارند و یک بار پای چپ خود را و باید توجه داشت که پا باید از زانو خم شود و به داخل شکم نزدیک شود مثل زانو بلند زدن در ورزش. دست‌ها باز به طرفین باید باشد تا تعادل رعایت شود و حرکت آسان‌تر می‌شود.



    6- ترمز کفش : اکثر اسکیت‌های این لاین (Inline) دارای یک ترمز در پای راست هستند. برای ترمز گرفتن ابتدا باید زانوی پای چپ را کمی خم کرده و ترمز پای راست (پای ترمزدار) را به زمین محکم فشار داد. ترمز کفش فقط برای حرکت به سوی جلو است و در حرکات عقب کاربرد ندارد.

    7- حرکت Cross over (کراس اور) : ابتدا شاگردان کنار میله ایستاده و با دو دست خود میله را می‌گیرند و پای راست خود را از جلوی پای چپ با زانوی صاف به طرف چپ پای چپ می‌آورند و پاها به صورت ضربدر می‌شود و سپس پای چپ از زیر پای راست به سر جای اولیة خود برمی‌گردد و چندین این حرکت را کنار میله تکرار می کنند و سپس دست خود را از میله رها می‌کنند و این حرکت را تکرار می‌کنند. پس از آن که کنار میله تمرین شد این حرکت را در حال حرکت انجام می‌دهند و پس از تسلط کافی در حرکت شاگردان باید بتوانند دور دایره پشت سرهم و بدون مکس این حرکت را انجام دهند.









    8- حرکت سر خوردن به عقب : ابتدا شاگردان کنار میله ایستاده و خود را به آرامی به سمت عقب هل می‌دهند و آرام آرام پاهای خود را از روی زمین بلند می‌کنند دست مثل تعادلی از جلو ولی پا باید به صورت هشت فارسی باشد.

    9- هفت و هشت از جلو : ابتدا شاگردان راه می‌روند و سپس پای خود را از هم دور (هفت) و به هم نزدیک (هشت) می‌کنند و دست‌ها باید به صورت باز به طرفیت باشد. برای این حرکت می‌توان از مانع نیز استفاده کرد.





    10- هفت و هشت از عقب : ابتدا شاگردان کنار میله ایستاده و خود را به سمت عقب هل می‌دهند و پاهای خود را به هم نزدیک و دور می‌کنند یعنی اول پاها به صورت هشت فارسی و سپس هفته فارسی و بعد از آن شاگردان باید یاد بگیرند که هفت و هشت را دور دایره بزنند.






    11- حرکت Shoot the duck (شوت دِ داک) : ابتدا شاگردان کنار دیوار سالن کنار هم می‌ایستند و زانوهای خود را خم کرده و پشت به دیوار به حالت صندلی می‌نشینند و دست‌های خود را جلوی صورت خود با آرنج صاف نگه می‌دارند. پس از پیدا کردن تعادل در حرکت این کار را انجام می‌دهند. باید توجه داشت که زانوها از هم دور باشند و به یکدیگر نچسبند و کمر کاملاً صاف باشد و عضلات سفت شوند.





    12- T-stop از جلو و T-stop از عقب : آموزش حرکت T-stop از عقب بدین صورت است که ابتدا شاگر کنار دیوار یا میله ایستاده و خود را به طرف عقب هول می‌دهد و یکی از پاهای خود را (هر کدام که راحت‌تر است) بصورت حرف T انگلیسی با فاصله پشت پای خود قرار می‌دهد و زانوی پای دیگر باید خم باشد و می‌ایستد ولی آموزش T-stop از جلو بدین صورت است که شاگرد از جلو در حال راه رفتن است و بعد پای راست یا چپ خود را به صورت حرف T انگلیسی پشت پای دیگر خود قرار می‌دهد و 4 چرخ خود را محکم به زمین فشار می‌دهد تا بایستد و زانوی پای جلو باید کمی خم باشد.






    13- حرکت کراس بک (Back ward cross over) : این حرکت چون نسبتاً پیچیده‌تر از بقیة حرکات است بیشتر و به طرق مختلف و متفاوت باید تمرین شود تا یاد گرفته شود.

    تمرین اول برای شروع کراس بک : ابتدا شاگر کنار میله ایستاد و پاهای خود را به صورت هشت فارسی قرار می‌دهد ولی پای راست خود را عقب‌تر و پای چپ را جلوتر قرار می‌دهد و بعد به صورت مخالف حرکت درجا می‌زنند یعنی پنجه‌ها را روی زمین نگه داشته و پاشنة پای راست به سمت چپ و پاشنة پای چپ به سمت راست تکرار می‌شود. بعد از این تمرین همین کار را در حال حرکت به سمت عقب انجام می‌دهند و بعد در دایره این حرکت را انجام می‌دهند باید توجه داشت که در دایره پای راست وقتی پشت پای چپ قرار می‌گیرد. از روی زمین برداشته می‌شود و دوباره کنار پای چپ گذاشته می‌شود و پای چپ نیز باید حرکت کند و باید همیشه توجه داشت که دایره باید از سمت چپ به راست در نظر گرفته شود مگر در حرکت در عکس که از راست به چپ است و بهتر است بیشتر حرکات از 2 طرف یاد گرفته شود.







    14- Turn : این حرکت ابتدا باید کنار میله یا دیوار انجام شود بدین صورت که با دو دست میله را گرفته و حرکت چارلی را ثابت انجام می‌دهیم (لازم به ذکر است که حرکت چارلی از نوع راه رفتة هنرپیشه معروف چارلی چاپلین بوجود آمده)، یعنی مچ پاها به 2 طرف باز می‌کنیم و دو پا در یک خط صاف قرار می‌گیرد و به سمت راست خود را هل می‌دهیم و پاها را به‌صورت چارلی نگه می‌داریم و بعد همین کار را به سمت چپ انجام می‌دهیم و بعد که حرکت را توانستیم بدون کمک دست انجام دهید در وسط زمین ابتدا راه می‌رویم و پای چپ را بلند کرده به صورت چارلی کنار پای راست قرار می‌دهیم و در خط صاف حرکت می‌کنیم و بعد راست را بلند می‌کنیم و به صورت جفت کنار چپ می‌گذاریم و حالا برعکس حرکت را انجام می‌دهیم یعنی در حین این‌که از پشت داریم حرکت می‌کنیم پای چپ را برداشته و به صورت چارلی کنار پای راست قرار می‌دهیم و دوباره راست را برمی‌داریم و کنار پای چپ جفت می‌کنیم و از جلو حرکت می‌کنیم و کل حرکت را چند بار تکرار می‌کنیم.







    15- Sit باز و بسته : سیت باز بدین صورت است که چرخ جلوی پای چپ خود را با زانوی صاف به طرف عقب می‌بریم و روی زمین می‌کشیم و زانوی پای راست باید خم باشد و سیت بسته به همین شکل است با این تفاوت که پای چپ باید زیر بدن قرار گیرد و دو زانو باید کاملاً خم باشد و فرد خیلی نزدیک زمین است.

  8. 2 کاربر از hossein blak بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #96
    ناظر انجمن فوتبال خارجی hossein blak's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2014
    محل سكونت
    BRN
    پست ها
    1,917

    پيش فرض

    • اختراع کفش اسکیت در سال 1763 توسط یک بلژیکی بنام joseph merlin به ثبت رسید . او با کفش های جدید خود به یک میهمانی در لندن رفت و با یک آئینه بسیار بزرگ وقیمتی برخورد کرد وآنرا خرد نمود ، به غیراز مرلین مخترعین دیگری کفشهای اسکیت با مدلهای مختلف ساختند که اکثر این کفشها دارای چرخهای خطی بودند تا بتوانند تیغه کفشهای پاتیناژ را تداعی کنند .

      56 سال بعد یک فرانسوی بنام موسیو پتیبلد اختراع نوع دیگری از کفشهای اسکیت را به ثبت رساند، موسیو پتیبلد ادعا میکرد که کلیه حرکات پاتیناژ را با کفش های اسکیت میتوان انجام داد ، با این وجود در عمل ثابت شد که بسیاری از حرکات بر روی کفش های پتیبلد یا غیرممکن ویا بسیار مشکل بود .

      همگام با افزایش اعضاء اجتماع اسکیت در اواخر قرن 19و اوایل قرن 20 ورزش هاکی با اسکیت مرتبط بودند گسترش پیدا کرد .




      تیم های هاکی بزودی در سال 1901 در سراسر اروپا بازیهایی را برگزار کردند ، با اینکه این ورزش طی جنگ جهانی اول متوقف شد، ولی خیلی زود حرکت و پیشرفت خود را شروع کرد و اولین مسابقات قهرمانی هاکی در سال 1936 در آلمان برگزار شد .

      درسال 1986 تولید کنندگان شروع به ساخت نوعی دیگر از کفش اسکیت بنام in line برای علاقمندان به حفظ سلامتی کردند .

      در هنگامی که این اسکیت در دهه 90 در بازار عمومی توزیع شد بازیهای تفریحی هاکی دچار حرکت و جنبشی دوباره شد به طوری که در اواسط دهه ی 90 این ورزش به یکی از پرطرفدارترین ورزش ها در آمریکا تبدیل شد.

      همراه با توسعه این ورزش لیگ ها و باشگاههای تفریحی شکل گرفت و تورنومنت هایی به صورت پراکنده بوجود آمد.

      (در این قسمت روند شکل گیری اسکیت هاکی را در آمریکا ی شمالی به عنوان یکی از پر طرفدارترین مناطق جهان مورد بررسی قرار می دهیم . )

      اکثر این تورنومنت ها در زمین های متحرک و در فضای باز برگزار می شد به طوری که در هر محل با برپایی این تورنومنت زمینها شروع به کار می کرد .


      یکی از باشگاههایی که در این مسابقات شرکت می کرد Triple Crown نام داشت . در سال 1994 باشگاه NARCH ( مسابقات قهرمانی هاکی آمریکای شمالی ) و در سال 1996 باشگاه AIRHS
      ( مسابقات هاکی آمریکا) به عنوان دفتر رسمی مسابقات قهرمانی شکل گرفت . بازیها به داخل سالن منتقل شد در میدان های بزرگ ثابت با سطح یخ مانند صاف و صیقلی . در این زمان بازی با توپ انجام می شد بلکه با چوب دستی که مخصوص اسکیت هاکی طراحی شده بود. در سال 1998 تورنومنت های مسافرتی هاکی با توپ با مخارج و سود بالا به بازی های با چوب داخل سالن تبدیل شد . کودکان دیگر از شرکت TOYS R US که تجهیزات هاکی را با کیفیت پایین تولید می کرد خرید نمی کردند . این تغییرات مخالفت های زیادی را در پیش داشت.
      همچنین Mission & Easton – CCM – Nike جایگزین TOYS R US شد.


      لیگهای مسافرتی در فضای رقابتی که تیم های مختلف در لیگ مسابقه می دادند شروع به کار کرد. سال 1999 سال انفجار در اتحادیه مسابقات است. باشگاه Triple Crown که یکی از برگزار کنندگان تورنومنت های مسافرتی بود با فروش تجهیزات و زمین های متحرک خود به داخل سالن منــــتقل شد – همانند NARCH و AIRHS بعد باشــــگاه TORHS ( مسابقات قهرمانی هاکی ) به جمع دیگر باشگاههای قهرمانی پیوست . این باشگاه حرکات نمایشی را وارد مسابقات قهرمانی کرد.


      از مراسم افتتاحیه گرفته تا سایر مراسم مثل Player of the game که بسیار مورد علاقه کودکان بود هر دو باشگاه TORHS وTriple Crown در سال 1999 دو سری مسابقات قهرمانی برگزار کردند. هاکی در دانشکده ها به عنوان یک ورزش رسمی مورد تایید قرار گرفته است در سال 1999 لیگ دانشکاهی هاکی ( CRHL ) به منظور متحد کردن لیگ های مختلف دانشگاهی در هفت منطقه ی مختلف شکل گرفت که اولین دوره ی مسابقات را هم برگزار کرد. تورنومنت دیگری در سال 2000 شکل گرفت که هر ساله 6 دوره مسابقات برگزار می کرد. این تورنومنت از دیگر تورنومنت های قبلی برتری داشت زیرا در این تورنومنت فقط ورزش کارائی که به قصد تفریح هاکی می کنند اجازه ی رقابت دارند و تمامی شرکت کنندگان باشگاهی و مسافرتی از شرکت در این تورنومنت منع شده اند. برگزیدگان تیم های مختلف هاکی در اتحادیه منظم مسابقات ملی با هدف قهرمانی ملی با یکدیگر رقابت می کنند و با شرکت در این تورنومنت به مرحله ای بالاتر صعود می کنند در این تورنومنت سفر کردن یک اجبار است که در طی آن تعطیلات آخر هفته در هتل های خارج از شهر سپری می شود.


      در برخی کشورها بویژه در اسپانیا ، پرتقال ، ایتالیا و آمریکای جنوبی هاکی دومین ورزش به لحاظ مجبوبیت است که بعد از فوتبال آمریکایی ( ساکر) قرار گرفته است. هاکی در تابستان سال 1992 در بازیهای المپیک بارسلون اسپانیا به عنوان ورزشی نمایشی به اجرا درآمد. با این که هاکی در زمینه های آماتور و تازه کار درخشش چشم گیری داشته ولی در زمینه ی حرفه ای با موفقیتی ناچیز روبرو بوده است.


      آنچه که باید برای ورزش هاکی بدانیم


      این رشته ورزشی بسیار مفرح اما پر خطر است ، پس داشتن تجهیزات ایمنی ویژه آن امری است ضروری ، قدم اول برای شروع اسکیت هاکی تهیه تجهیزات آن وقدم دوم کسب مهارت های تخصصی مربوط به این رشته است .

      در این ورزش شما باید توانایی این را داشته باشید که بازی را برای خود و دیگران لذتبخش نمائید . پس به این منظور باید مهارت های لازم را کسب نمائید. در ضمن برای فردی که می خواهد این ورزش را شروع کند تسلط بر حرکات اصلی و اولیه اسکیت الزامی است.


      کفش: اولین و مهمترین وسیله مورد نیاز یک جفت کفش خوب مخصوص هاکی است که برای آن می توانید به باشگاههای معتبر این رشته مراجعه کرده و از آنها در انتخاب نوع کفش دلخواهتان کمک بگیرید .

      حتماً از همان ابتدا کفشهای مناسبی تهیه نمائید چون برخلاف نظر عده ای که معتقدند چوب حرف اول را می زند ، مهمترین عامل در این ورزش کفش است ، چون شما در همه حال برروی کفش های خود هستید ولی از چوب خود فقط در زمانی که توپ در اختیار شماست استفاده می کنید .

      بهترین قطرچرخهای کفش in line hockey 76 -70 میلیمتر می باشد زیرا در بازی هـاکی احتیاجـی به سرعت خیلی بالا نیست .
      چون در هاکی احتمال صدمه دیدن پا وجود دارد، رویه (بدنه ) وتراک کفشهای هاکی باید محکم ، قوی و قابل اطمینان باشد و باید بوسیله بند به پا محکـم شود . باید دقت نمود که کفش کاملاً به پا کیپ بوده وحداکثر یک یا دو سایز بیشتر نباید بزرگتر از پا باشد.


      چوب : مهمترین وسیله بعدازکفش اسکیت چوب اسکیت هاکی است ، پس در خرید آن نیز به لحاظ نوع وارتفاع با دقت عمل کنید .

      چوب هاکی دارای دو قطعه میباشد : شفت یا چوب (دسته) که معمـولاً از جنس چوب یـا آلیاژهای فلزی است .

      قطعه دیگریعنی تیغه چوب هاکی نیز از جنسهای متفاوتی ساخته میشودکه نوع پلاستیکـی وانعطاف پذیرآن برای بازی روی آسفالت استفاده میشود و تیغه های ABS کـه برای بازی روی زمین هایـی کاملاً مسطح ویکدست مثل پارکت یا جنسهای مشابه آن مناسب میباشد.

      ارتفاع چوب هاکی را درحالی که کفش اسکیت به پا دارید اندازه گیری کنید به این صورت که تیغه چوب را مقابل بدن روی زمین قرارداده ، انتهای چوب باید زیر چانه قرارگیرد . این یک چوب ایده آل متناسب با قد شماست .


      توپ : درکل دو نوع توپ هاکی وجود دارد:
      الف- توپ تخت : این توپ قطری بین ¼ 3 ـ ½ 2 inchو وزنی بین 1.75ـ3 ounse دارد. (هر اونس 35/28 گرم یا یک شانزدهم پوند می باشد . ) از این توپ برای بازی روی زمین های پارکت که پد بیش از 40سانتی متر دارند استفاده شود .


      ب- توپ گرد (بال) : این توپ برای بازی روی زمین آسفـالت و زمیـن هایی که پـد کمتر از 40 سانتیمتـردارند مناسب است .


      نوعی توپ پلاستیکی وسبک که اصطلاحاً جونیور نامیده می شود نیز وجود دارد که برای بازی افرادی بـا سنین پائین و نوجوانان ساخته شده است .
      رنگ توپ باید متضاد با رنگ زمین بازی انتخاب گردد تا به راحتی در حین بازی قابل دیدن باشد .


      کلاه ایمنی : باید پشت و اطراف سر را کاملاً بپوشاند .


      شلوار ایمنی ، گارد سینه ،گارد صورت : فقط برای بازیکنان زیر 18 سال اجباریست .

      دستکش مخصوص : دارای پـد محکمی بوده ، مخصوصـاً روی انگشت شصـت که در حین بـازی انگشـت شصت برنگردد و از ثدمه در برابر برخورد توپ و چوب ودرگیری ها به دست کاملا جلوگیری می کند.


      آرنج بند ، ساق بند و زانو بند : بهتـر است زیر لبـاس پوشیده شود تا در حین بازی از جای خـود حرکت نکند وباعث صدمه نشود



      [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] منبع : [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    Last edited by hossein blak; 06-08-2014 at 12:32.

  10. 2 کاربر از hossein blak بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #97
    داره خودمونی میشه hamid2day's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    -----------.com
    پست ها
    73

    پيش فرض

    نخستین تمرین ملی پوشان رول بال در هند





    یم ملی اسکیت رول بال ایران که برای حضور در سومین دوره رقابت های جهانی عازم هندوستان شده است نخستین تمرین خود را تحت نظر کادر فنی برگزار کرد ./ دوشنبه 23 آذر

    به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، تیم های ملی آقایان و بانوان اسکیت رول بال ایران که برای حضور در سومین دوره رقابت های جهانی رول بال هم اکنون در کشور هندوستان به سر می برد، روز گذشته نخستین تمرین خود را زیر نظر کادر فنی به انجام رساند.

    سومین دوره رقابت های جهانی اسکیت رول بال به میزبانی شهر پونا هند و با حضور 31 تیم در بخش مردان و 13 تیم در بخش زنان از 23 تا 29 آذر ماه برگزار می شود.

    تیم های کنیا، آمریکا، سوئیس، روسیه، بلاروس، انگلستان، دانمارک،تانزاینا، اوگاندا، پاکستان، لیتوانی، رواندا، زامبیا، نپال، بوتان، سریلانکا، ایران، بنگلادش، هند،هلند، هنگ کنگ، چین، مالزی، تایلند، بلژیک، سنگاپور، نیوزلند، فیجی، اسلونی، برزیل و اکوادور تیم های شرکت کننده در بخش مردان هستند.

    در بخش زنان نیز تیم های ایران،اسلونی،نیوزلند،هند، بنگلادش،پاکستان، نپال،لیتوانی، بلاروس،زامبیا، رواندا،اوگاندا، و کنیا تیم های شرکت کننده می باشند.

    گفتنی است تیم ملی اسکیت رول بال مردان ایران نایب قهرمانی جهان را یدک می کشد و بانوان کشورمان نیز نخستین حضور جهانی خود را تجربه می کنند. طبق برنامه ملی پوشان امروز نیز تمرین خواهند داشت تا مسایل فنی را مرور کنند.

    فردا سه شنبه 24 آذرماه مراسم ثبت نام و قرعه کشی تیم ها برگزار خواهد شد و مسابقات به صورت رسمی از چهارشنبه آغاز می شود.

  12. این کاربر از hamid2day بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #98
    داره خودمونی میشه hamid2day's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    -----------.com
    پست ها
    73

    پيش فرض

    ریاحی: ترکیب تیم ملی اسکیت این لاین استانت ایران مشخص شد


    حمیدرضا ریاحی با اشاره به این مطلب افزود: برای نخستین بار و به صورت رسمی تیمی متشکل از اردشیر قوانلوپور، علیرضا ارزانلو و محسن اسکندری به رقابت های جهانی این لاین استانت (اگرسیو) اعزام خواهند شد که امیدواریم این حضور با ثبت عملکردی خوب از سوی ورزشکاران ایرانی همراه باشد.

    وی ادامه داد: مسابقات جهانی فایز از 27 تا 29 آذر در لنکاوی مالزی برگزار می شود و ما با هدف آمادگی بهتر جهت حضور در مسابقات جهانی winter crash هلند در سال 2016 و مسابقات آسیایی سال آینده که به احتمال فراوان در چین برگزار خواهد شد، پا به این میدان خواهیم گذاشت هر چند که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در همین میدان نیز شایستگی های خود را به نمایش گذاشته و توانمندی ورزشکاران ایرانی را در این رشته به اثبات برسانیم.

    مربی تیم ملی اسکیت این لاین استانت ایران خاطر نشان کرد: نفرات انتخاب شده از بهترین نفرات ایران به شمار می روند و همواره در رقابت های برگزار شده آمادگی و توانمندی خود را به اثبات رسانده اند. این نفرات هم اکنون نیز تمرینات سخت و نفس گیری را دنبال می کنند اما متاسفانه سردی هوا تا حدودی شرایط تمرین را سخت کرده و احتمال مصدمیت را نیز افزایش داده است.

    وی گفت: در حال حاضر تنها مشکل تیم ملی مصدومیت محسن اسکندری است اما تلاش می کنیم وی در کنار سایر نفرات با آمادگی حداکثری عازم این رویداد مهم جهانی شود.

    ریاحی در مورد تعداد کشورهای شرکت کننده و قدرت های برتر این رشته گفت: بر اساس آخرین اطلاعات بیش از 30 کشور دنیا راهی مالزی خواهند شد تا از اعتبار و حیثیت خود دفاع کنند. اما پیش بینی ما این است کشورهایی از جمله تایلند، مالزی، آمریکا ، ژاپن ،ایتالیا ،اسپانیا ، برزیل، روسیه، انگلستان و چند کشور دیگر سکوهای قهرمانی را نشانه رفته باشند.

    وی تاکید کرد: این آخرین مسابقه رسمی در سال 2015 خواهد بود و طبیعی است که تمام قدرت های مطرح این رشته خود را به مالزی برسانند تا برای کسب عنوان نخست با هم به رقابت بپردازنند اما همانطور که گفتم می رویم تا شایستگی ها و توانمندی ورزشکاران ایران را به اثبات برسانیم.

    گفتنی است تیم ملی اسکیت این لاین استانت ایران 24 آذرماه راهی مسابقات جهانی مالزی خواهد شد. موسسه ورزشی لیو ایران زمین و نمایندگی ریزور در ایران اسپانسر تیم ملی به رقابت های جهانی خواهد بود.

  14. این کاربر از hamid2day بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #99
    داره خودمونی میشه hamid2day's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    -----------.com
    پست ها
    73

    پيش فرض





  16. این کاربر از hamid2day بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 10 از 10 اولاول ... 678910

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •