تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 3 از 3

نام تاپيک: سریال عصر پاییزی

  1. #1
    آخر فروم باز MoJtaBa.R's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    rasht
    پست ها
    5,982

    پيش فرض سریال عصر پاییزی

    مجموعه تلویزیونی طنز «عصر پاییزی» برای پخش در اوایل مهرماه، از شبکه یک آماده می‌شود.











    به گزارش [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ،به نقل ازفارس، در عصر پاییزی بازیگرانی چون نسرین مقانلو، علی عمرانی، کورش تهامی، مهتاج نجومی،بهنوش بختیاری، سپیده خداوردی و علیرضا خمسه، ایفای نقش می‌کنند.
    علی عمرانی در نقش مردی به نام عطا، 30 سال بعد از مرگ همسرش، در 60 سالگی، مجددا ازدواج میکند و همسر جدیدش مهشید را که نسرین مقانلو ایفاگر نقش اوست، در منزل مادر زن سابقش اسکان می‌دهد.
    در پی این اتفاق، کوروش تهامی، قهرمان داستان، در نقش پسر عطا تمام ذهنیت و زندگی‌اش به هم می‌ریزد و در این وانفسا کارش را نیز بر اثر یک سوء تفاهم عجیب از دست می‌دهد. اختلافات مهشید با مامان پری، مادر همسر مرحوم عطا، ماجراهای رفیع در محل کار، اسکان تدریجی خانواده مهشید در عمارت قدیمی مامان پری و بازگشت برادر او، جمشید ،که علیرضا خمسه نقشش را بازی میکند، این جمع ناهمگون را درگیر وقایعی می‌کند که پیش برنده داستان‌های غریب این عمارت است.
    به گفته جمال شیر محمدی، تهیه کننده عصر پاییزی، این مجموعه که فیلمبرداری‌اش از 21 بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است، بالغ بر 1500 دقیقه زمان دارد که اول قرار بود در 50 قسمت 30 دقیقه‌ای پخش شود اما در آخرین تصمیم گیری برای اینکه زمان پخش با ایام محرم تداخل پیدا نکند، تعداد قسمت‌ها کوتاه‌تر و زمان هر قسمت بیشتر شده‌ است.
    عصر پاییزی کار مشترکی است از گروه فیلم و سریال شبکه یک و وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی.
    کارگردان این مجموعه اصغر نعیمی و سرپرست گروه نویسندگان آن علی میرمیرانی است. تدوین کار نیز به طور همزمان با تولید، توسط سیامک مهماندوست در حال انجام است.
    امیرحسین صدیق، علی سلیمانی، سینا رازانی، رویا میر علمی، رضا آهادی، شهرزاد عبدالمجید، سعید پیردوست و مرحوم رامین نعمتی، دیگر بازیگران عصر پاییزی هستند.
    سایر عوامل این مجموعه عبارتند از: منصور وثوقی: سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریز، آزاده محسنی و سمانه نامدار: نویسنده، احمد حسینی: دستیار اول کارگردان، بیتا ارسطویی: منشی صحنه، سیروس عبدلی: مدیر تصویر برداری، هادی معنوی: مدیر تصویربرداری، ناصر نصیری: مدیر تولید و ایمان امیدواری: طراح گریم و مریم رحمانی: طراح لباس.

  2. #2
    آخر فروم باز MoJtaBa.R's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    rasht
    پست ها
    5,982

    پيش فرض

    سعید پیردوست گفت: در "عصر پاییزی" به تحریک عده‌ای، جنجالی علیه من و مدیرعامل برپا می‌شود.
    سعید پیردوست بازیگر مجموعه "عصر پاییزی" در گفتگو با خبرنگار [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] با اشاره به نقش خود گفت: در "عصر پاییزی" صاحب کارخانه‌ای هستم که عده‌ای کارگر برای من کار می‌کنند.


    وی افزود: در ادامه ماجرا یک نفر از کارگران را علیه من و مدیرعامل تحریک می‌کند تا مانع از اهداف ما شوند.


    پیردوست با اشاره به ایجاد موقعیت‌های طنز در "عصر پاییزی" اظهار داشت: کار کمدی صرف نیست اما در خودش ایجاد لحظه‌هایی طنز را در برمی‌گیرد.


    وی ادامه داد: بازی من در کارخانه‌ای در لوکیشنی در کرج شروع و به پایان می‌رسد و اکنون بازی من در عصر پاییزی تمام شده است.


    این بازیگر با اشاره به چگونگی ورود و حضور خود در این سریال گفت: از گذشته با اصغر نعیمی کارگردان "عصر پاییزی" دوست بودم که با دعوت او برای بازی در نقش صاحب کارخانه، من هم به این پروژه پیوستم.


    پیردوست در خصوص جوانان سریال "عصر پاییزی" ابراز داشت: بازی من با عده‌ای دیگر در کارخانه‌ای اتفاق می‌افتد که با جوانان این مجموعه تداخل بازی ندارم ولی همه آنان جزء بازیگران خوب و فعال این عرصه هستند.



    ......................

    پیشتر با فرزاد حسنی صحبت شده بود که با منتفی شدن ادامه همکاری با امیر حسین صدیق قرارداد امضا شد

  3. #3
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jan 2016
    پست ها
    13

    پيش فرض

    علی عمرانی عششششششششقه

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •