تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 6 از 6

نام تاپيک: سئوال در مورد بیمه نامه ساخت بازی

  1. #1
    پروفشنال rezapazahr's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    اهواز
    پست ها
    526

    14 سئوال در مورد بیمه نامه ساخت بازی

    سلام به همگی دوستان

    ما یه تیم بازی سازی تشکیل دادیم که قراره حمایت های مالی از طرف سپاه واسش انجام شه (اعم از تهیه تجهیزات ، کارگاه تولید ، نیروی انسانی و ...) ، اما اونچه که برای هر تیم در ابتدای کار مهمه اینه که چنانچه روند بازی به هر دلیلی (شکست در تولید ، عدم تامین بودجه ، اتمام زمان انجام ، فروش کم و ...) متوقف گردید ، آیا نهادی وجود داره که بیاد تامین خسارت کنه؟
    مثلا آیا میشه از طریق نهادی بازی رو بیمه کرد؟

    این امکان همیشه وجود داره و مطلعیم که هر زمان امکان توقف در پروژه هست ولی
    در کل می خوام بدونم اگه راهی برای جبران هست قبل از قرارداد انجامش بدیم؟


    پیشاپیش تشکر می کنم از دوستان

  2. #2
    ناظر انجمن توسعه و ساخت بازی Reza Azimy_RW's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    بی سرزمین تر از باد
    پست ها
    3,275

    پيش فرض

    نه دوست عزیز چنین چیزی ممکن نیست چون تنها چیزی که ممکنه باعث شکست شه نقص تیم خودتونه ( یا مالی یا ... ) پس هیچ بیمه ای نمیتونه حمایت کنه

  3. 4 کاربر از Reza Azimy_RW بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    پروفشنال rezapazahr's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    اهواز
    پست ها
    526

    پيش فرض

    یه سئوال کلی تر می پرسم از دوستانی که تجربه بازی سازی دارن

    خب چه راهکارهایی می تونید پیشنهاد بدید که میزان خسارات در حین انجام پروژه پایین تر بیاد
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    فقط خواهشمندم از دوستان هرکسی هرچقدر تجربه کاری داره بنویسه که بهتر بشه جمع بندی کرد. ضمنا ممنون میشم که توضیحاتتون مفصل تر باشه

    با تشکر از همه دوستان

  5. 2 کاربر از rezapazahr بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    پروفشنال rezapazahr's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    اهواز
    پست ها
    526

    پيش فرض

    خدا بیامرزه هم سن و سالای ما رو ، یزمانی سئوالی مطرح می کردن اول از همه میومدیم حالا با هر تجربه و یا آگاهی از موضوع داشتیم بی جواب نمی ذاشتیم بقیه دوستان رو
    ببینید سئوال خیلی کلی والبته حیاتی هست :

    چه راهکارهایی می تونید پیشنهاد بدید که میزان خسارات در حین انجام پروژه پایین تر بیاد

    به هر حال هرکسی تجربه ای داره توی این کار و همین کمک می کنه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  7. #5
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    دوست عزیز این چیزی که شما می گی مثل این می مونه که حساب و کتاب یه دکه 3 4 رو با حسابداری شرکت مایکروسافت مقایسه کنی . دوست عزیز خیلی ها میان درس این کار رو می خونن تا بدونن چه طوری مدیریت پروژه رو انجام بدن . ولی در حد همین بگم که :
    مدیریت پروژه
    رمان بندی
    گروه بندی مناسب
    مدیریت حسابرسی و حسابداری
    برنامه ریزی نحوه ساخت پروزه
    اینکه بدونین چی بسازین و چی دارین میسازین و چی می خواین بسازین که اگه این کار رو انجام ندین و بنا برا حس هشتم و نهم و دهم و شونصدم بزنین برین جلو وسط راه خسارت تعویض و کیفیت کار پروزه از کل بودجه تون هم بیشتر میشه
    و غیره و غیره ..
    دوست عزیز باید بری کتاب ها و قوانین مدیریت پروژه رو بخونی اینجوری کسی نمی تونه زیاد کمکت کنه
    موفق باشید

  8. 3 کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #6
    آخر فروم باز anti-military's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    پست ها
    1,415

    پيش فرض

    خدا بیامرزه هم سن و سالای ما رو ، یزمانی سئوالی مطرح می کردن اول از همه میومدیم حالا با هر تجربه و یا آگاهی از موضوع داشتیم بی جواب نمی ذاشتیم بقیه دوستان رو
    ببینید سئوال خیلی کلی والبته حیاتی هست :

    چه راهکارهایی می تونید پیشنهاد بدید که میزان خسارات در حین انجام پروژه پایین تر بیاد

    به هر حال هرکسی تجربه ای داره توی این کار و همین کمک می کنه
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    اگه این چندتا گزینه زیرو نداشتی هیچ وقت شروع نکن به یه کاری که بخواهی واسش پول خرج کنی

    1- چندبار تا حالا سعی کردی بازی بزرگی بسازی و شکست خوردی ؟ ( اگه زیر 10 باره پس هنوز کم تجربه ای )
    2- از کی داری بازی میسازی و تا الان چی ساختی ؟
    3- تو تمام قسمت های یه بازی مهارت داری ؟ ( چون کسی که میخواد یه کارو رهبری کنه باید تو تمام قسمت هاش مهارت و آشنایی داشته باشه )
    4- تحملت چقدره ؟ چند ساعت میتونی پشت یه کامپیوتر بشینی ؟
    5- حداقل باید تو 3 تا از قسمت های یه بازی حرفه ای باشی و بقیه قسمت هاش هم در حد خوبی بلد باشی و بتونی کار کنی


    کلا خرج کردن پول زیاد واسه ساخت یه بازی ریسک وحشتناکیه ولی اگه از موفقیتت 99% مطمئنی میتونی اینکارو بکنی

    من خودم این تصمیم رو دارم و الان که از موفقیت خودم 99% مطمئنم میخوام اینکارو شروع کنم. میگم مطمئن هستم چون الان به یه حدی رسیدم که اگه
    حتی هیچ کس هم همراهیم نکنه خودم میتونم تو تمام قسمت های یه بازی کار کنم و کم نیارم! تو این فرصتی که وقت داشتم خودمو تو تمام قسمت ها و مخصوصا
    انیمیشن و کد نویسی بالا کشیدم

    ادعا ندارم ولی از خودم کاملا مطمئنم هستم تو قسمت های 1- انیمیشن -2- کد نویسی -3- مدلسازی -4- طراحی کاراکتر -5- ریگ و اسکین 6- تکسچر 7- طراحی صحنه -8- تمام نرم افزار ها و پلاگین های مورد نیاز واسه ساخت یه بازی خوب

    الان من اطمینان کامل به خودم دارم که تو این قسمت ها بدون نیاز به کمک هیچ کسی میتونم در حد یه بازی خیلی قوی کار کنم
    ولی وقت محدوده و باید تمام این قسمت ها یکی دو نفرو واسه کمک پیدا کنم اما کارم زمین نمی مونه! هرچی بیشتر سرعت کار بیشتر اما اگه هیچ کس هم نباشه کار زمین نمی مونه یا از کیفیتش کم نمیشه

    من با این شرایطی که پیدا کردم الان میتونم ریسک کنم و کارو شروع کنم ولی تو هم قبل از اینکه پولی خرج کنی مطمئن شو شکست نمیخوری

  10. 4 کاربر از anti-military بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •