تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 12 از 12 اولاول ... 289101112
نمايش نتايج 111 به 114 از 114

نام تاپيک: لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) | فصل ۹۳–۱۳۹۲

  1. #111
    آخر فروم باز fandak's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    پست ها
    1,577

    پيش فرض

    کی میشه مراسم قهرمانی رو بدون این موزیک مزخرف تکنو (هوهاهاها!!) و صدای افتضاح گزارشگر ها داشته باشیم!؟؟!
    شاید برای شما مزخرف باشه ، برای خیلی ها جذابه . خودتون رو هیچ وقت نبین

  2. #112
    Banned
    تاريخ عضويت
    Oct 2013
    محل سكونت
    ;)
    پست ها
    1,193

    پيش فرض

    / رحمتي درهاي تيم‌ملي را به روي خود بست


    طي چند وقت اخير بسياري دنبال اين موضوع بودند که متوجه شوند چه اتفاقي رخ داد که سيدمهدي رحمتي از حضور در تيم‌ملي انصراف داد و در پي آن با وجود اخبار زياد در مورد امضاي نامه آبي‌پوشان، راه بازگشت او به تيم‌ملي هموار نشد.


    طي چند وقت اخير بسياري دنبال اين موضوع بودند که متوجه شوند چه اتفاقي رخ داد که سيدمهدي رحمتي از حضور در تيم‌ملي انصراف داد و در پي آن با وجود اخبار زياد در مورد امضاي نامه آبي‌پوشان، راه بازگشت او به تيم‌ملي هموار نشد.


    اما پس از ديدار استقلال مقابل الريان که آخرين ديدار آبي‌پوشان در اين فصل بود رحمتي صحبت‌هايي کرد که به نوعي افشاي دلايل دوري‌اش از تيم‌ملي بود. دروازه‌بان آبي‌پوشان به اين موضوع اشاره داشت که برخي مسئولان فدراسيون فوتبال مانع حل مشکل شدند و شرايط را به شکلي رقم زدند که کي‌‌روش حسابي از دست او ناراحت شود. موضوع در مورد امضاي نامه بخشش بود که رحمتي اعتقاد داشت يکي از مسئولان فدراسيون اين نامه را از سوي او امضا کرده و وقتي دروازه‌بان استقلال متوجه اين موضوع شده واکنش نشان داده که اين مقام مسئول در فدراسيون هم تمام مسيرهاي بازگشت رحمتي به تيم‌ملي را مسدود کرده است.





    نيت خير مسئول ارشد فدراسيون


    در اين خصوص گفته مي‌شود مسئول ارشد فدراسيون فوتبال نيت خير داشت و تصور نمي‌کرد رحمتي وقتي از اين موضوع مطلع مي‌شود واکنش منفي نشان بدهد. شنيده‌هاي ما حاکي از آن است که اين مسئول ارشد فدراسيون که در قرارداد کي‌روش نقش اساسي داشت و به همين علت ارتباط خوبي با سرمربي تيم‌ملي دارد وقتي قرار شد رحمتي نامه بخشش را امضا کند، اين موضوع را با دروازه‌بان استقلال در ميان گذاشت ولي رحمتي تمايل چنداني به امضاي اين نامه نشان نداد. از همين رو براي حل اين مشکل مسئول ارشد فدراسيون نامه را امضا کرد و به کي‌روش داد. سرمربي تيم‌ملي هم که از امضاي نامه بخشش از سوي رحمتي تعجب کرده بود، خواستار جلسه‌اي با دروازه‌بان استقلال مي شود تا نامه جلوي خودش به امضا برسد...


    در اين ميان شايد بسياري از ذهن‌ها به سمت ترابيان معطوف شود که در حضور کي‌روش در ايران نقش اساسي داشت ولي مسئول ارشد فدراسيون که نامه را از طرف رحمتي امضا کرده بود ترابيان نبوده است. اين مقام مسئول بخاطر رفاقت زيادي که با منصوريان دارد سعي کرد مشکل رحمتي را با اين اقدام حل کند ولي چند روز بعد از سوي مارکار آقاجانيان به رحمتي خبر داده مي‌شود که بايد نامه را در حضور کي‌روش امضا کند. در اين لحظه بود که رحمتي مدعي مي‌شود که اصلا نامه‌اي را امضا نکرده و متوجه مي‌شود که مسئول ارشد فدراسيون نامه را از طرف او امضا کرده است. از همين رو طي تماسي با کفاشيان موضوع را به اطلاع او مي‌رساند و رئيس فدراسيون حسابي از دست مقام ارشد فدراسيون ناراحت مي‌شود. پس از آن بود که اين فرد براي جبران زيرآب زدن رحمتي مانع جلسه بعدي او با کي‌روش مي شود و شرايط را به شکلي رقم مي زند تا سرمربي تيم‌ملي حسابي از دست رحمتي ناراحت شود.




    دليل افشاگري رحمتي


    اما دليل اينکه پس از ديدار استقلال مقابل الريان رحمتي دست به افشاگري مي‌زند به اين موضوع برمي‌گردد که تصور کرده ديگر در جام جهاني حضور نمي‌يابد. در اين خصوص گفته مي‌شود،‌رحمتي قبل از ديدار مقابل الريان به کادرفني گفت که مي‌خواهد واقعيت‌ها را بگويد. اما قلعه‌نوعي از او مي‌خواهد دست به اين کار نزند زيرا ممکن است براي اردوي اتريش به تيم‌ملي دعوت شود. دروازه‌بان استقلال مي‌گويد که ديگر راهي براي بازگشت به تيم‌ملي ندارد و با توجه به اينکه ديگر بازي پيش روي استقلال نيست مي‌خواهد واقعيت‌ها را بگويد تا دست مسئول ارشد فدراسيون را رو کرده باشد.
    پس از اين افشاگري قلعه‌نوعي به رحمتي گفت که ديگر تمام درهاي تيم‌ملي را به روي خود بسته است.

    90/

  3. #113
    کاربر فعال ورزش اتومبیل رانی reza0034's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2013
    محل سكونت
    borazjan
    پست ها
    777

    پيش فرض

    تاج: شايد سهميه ما در آسيا کم شود

    رئيس سازمان ليگ فوتبال گفت: تنها چيزي که شايد سهميه ايران را در ليگ قهرمانان آسيا کم کند نتايج ضعيفي است که تيم‌هاي ايراني در اين رقابت‌ها کسب کردند.

    مهدي تاج در خصوص شرايط برگزاري ليگ برتر چهاردهم گفت: سال گذشته ما به اين نتيجه رسيديم که ميانگين سني تيم‌هاي باشگاهي ما30.4 سال است و تصميم جدي‌اي براي جوانگرايي در ليگ گرفتيم و بر همين اساس آيين‌نامه عملياتي اين موضوع را با بحث با کارشناسان فوتبال تدوين کرديم.

    به نقل از فارس، وي ادامه داد: با مشورتي که با مربياني مانند آقايان جلالي، حاج‌رضايي، مناجاتي و ... داشتيم به اين نتيجه رسيديم که اين موضوع آفت ليگ فوتبال ما بود و تعداد بازيکنان جوان در زمين به حداقل رسيده بودند. همينطور بازيکنان خارجي‌اي در تيم‌شان بودند که اصلا به ميدان نرفتند.

    رييس سازمان ليگ افزود: در آيين‌نامه جديد ليگ چند گير را برطرف کرديم به طور مثال استفاده از بازيکنان جوان يکي از مواردي است که در اين آيين‌نامه پيش‌بيني شده است. شما ببينيد تيمي مثل نفت تهران که ميانگين سني‌اش 24 سال بود از دقيقه 70 به بعد گل مي‌زد. همچنين بنا داريم جام حذفي را از مرحله چهارم به بعد به صورت رفت و برگشت برگزار کنيم تا هر تيم براي قهرمان شدن حداقل 10 بازي انجام دهد. حتي فينال جام حذفي را هم به صورت رفت و برگشت برگزار خواهيم کرد.

    تاج درباره قانون سقف بودجه براي باشگاه‌ها هم تصريح کرد: طبق قانون و بند 35 کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام کرده که همه باشگاه‌ها بايد بودجه داشته باشند و انحراف از بودجه را قبول ندارد. ما هم طبق قانون اعلام کرديم که همه باشگاه‌ها زير 15 ميليارد سقف بودجه داشته باشند که به جز 3،4 تيم ساير تيم‌ها از 7 تا 14 ميليارد تومان سقف بودجه اعلام کردند. اين قانون با سقف قرارداد فرق دارد و AFC هم اين قانون را قبول دارد.

    وي در ادامه در خصوص قرارداد محيطي و تبليغاتي سازمان ليگ براي ليگ برتر چهاردهم خاطرنشان کرد: امسال قراردادي به مبلغ 160 ميليارد تومان امضا کرديم و تلويزيون هم در حال صحبت هستيم تا نزديک به همين مبلغ را قرارداد ببنديم اگر بتوانيم قراردادهاي محيطي و تبليغاتي را بالا ببريم مي‌توان در طي 2 سال به هر باشگاه بين 10 تا 12 ميليارد تومان پول داد که اگر بتوانيم رقم قرارداد با صدا وسيما را هم بالا ببريم شايد اين مبلغ بتواند به 20 ميليارد تومان هم برسد.

    رئيس سازمان ليگ فوتبال کشورمان در انتها درباره سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا گفت: ما همه امتيازات AFC را کسب کرديم و بايد بگويم که ورزشگاه‌هاي ما بيشتر از حد امتياز گرفتند وتماشاگر هم به صورت ميانگين در حدود 9 هزار نفر بود اما تنها چيزي که احتمال دارد سهميه ما را کم کند نتايج تيم‌هاي ايراني در ليگ قهرمانان آسيا بود اما شايد به دليل امتياز بالاي ورزشگاه‌هاي ما، بتوانيم خوشبين باشيم که سقف سهميه تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمان آسيا به ايران هم برسد. البته قرار است امسال هم از ورزشگاه‌ها و شرايط باشگاه‌ها بازديد کنند و بعد همه چيز اعلام شود که فکر مي‌کنم اين موضوع در آذر ماه انجام شود.

  4. #114
    ناظر فوتبال خارجی و مسابقه و سرگرمی Reza31001's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    3,760

    پيش فرض

    این روزها مثل اینکه نصیرزاده نقش پر رنگی تو فدراسیون پیدا کرده
    تا حالا که بیشتر حرفهای قشنگ قشنگ تو رسانه ها میزد
    باید ببینیم حالا که بهش میدون دادن میتونه یه تکون تو قوانین لیگ بده یا نه
    امیدوارم

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •