تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 9 از 9

نام تاپيک: رونمایی از انجین ساخت Autodesk به نام Stingray

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه ehsanyacoza0021's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2011
    محل سكونت
    ری
    پست ها
    214

    11 رونمایی از انجین ساخت Autodesk به نام Stingray

    سلام
    بلاخره بعد از مدت های انتظار GameEngine شرکت معروف Autodest به نام Stingray رونمایی شد.
    از اونجایی که این شرکت کلی MiddleWere برای توسعه بازی ساخته بود ساخت انجین کار سختی نبوده فقط همه ی ابزار ها و MiddleWere هاشو یه جا جمع کرده بیشتر و به نظر انجین خوبی میاد
    همونطور که انتظار میرفت کاملا با نرم افزار های دیگه آتودسک هماهنگ شده همنطور با گوشی و تبلت ها میشه مستقیم Preview رو از نرم افزار 3 بعدی مثل مایا تو انجین و از انجین در گوشی به صورت همزمان دید
    همینطور این انجین از میدل ور Beast برای light map و از phys x انویدیا برای فیزیک استفاده میکنه
    و البته یک سیستم نود بیس مانند kismet یا Bluprint انجین آنریل برای طراحی گیم پلی بدون نیاز به کد و زبان اسکریپتی Lua(کاش پایتون بود حداقل میشد تو نرم افزار های دیگه آتودسک استفاده کرد)همینطور سیستم نودبیس برای ساخت شیدر(shader fx) که از قبل روی نرم افزار های آتودست فراهم بود هم وجود داره
    همچنین نورپردازی به صورت فیزیکال بوده و دارای سیستم رفلکشن همانند آنریل میباشد(البته به احتمال زیاد reflection capture هم داشته باشه نه فقط SSR) و scaleform برای ساخت رابط کاربری
    در کل امیدوارم رقیق خیلی خوبی برای آنریل باشه البته ۱-۲ سال زمان نیازه تا ببینیم آتودسک چه میکنه آیا مثل آنریل پشتیبای خوب و تاتوریال های زیاد میده یا مثل کرای انجین کوفت هم نمیذاره و البته هزینه و سیاسته کار

    Last edited by ehsanyacoza0021; 11-08-2015 at 21:16.

  2. 5 کاربر از ehsanyacoza0021 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    داره خودمونی میشه Abaddon's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2014
    پست ها
    105

    پيش فرض

    نوشتن August 19 می آد. فک میکنم قیمتش بالا باشه.

  4. 2 کاربر از Abaddon بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه ehsanyacoza0021's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2011
    محل سكونت
    ری
    پست ها
    214

    پيش فرض

    از اونجایی که یونیتی و آنریل درصدی کار میکنن و حتی خود آتودسک دیگه نرم افزار هاشو مثل مایا برای استدیو های این دی گیم ماهیانه پول میگیره فکر نکنم اینطور باشه یا در صدی میکنه مثل الان شرکت های دیگه یا مثل قبل آنریل و یونیتی ماهیانه پول میگیره

  6. 2 کاربر از ehsanyacoza0021 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    پيش فرض

    این که ترکونده من خبرهاش رو از خیلی وقت پیش دنبال میکردم, ولی معمولاً ورژن اولیه پر از مشکلات خواهد بود ولی خود من به شدت جذبش شدم شاید کل تیممون بعد از یونیتی سوییچ کنه رو این انجین شاید هم آنریل 4 هنوز تصمیم قطعی نشده باید این رو هم تست کنیم.
    قیمتش هم که عالی و ارزونه.

  8. 3 کاربر از Hotsun بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #5
    داره خودمونی میشه Abaddon's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2014
    پست ها
    105

    پيش فرض

    قیمتها رو اعلام کردند:
    Monthly
    $30 SRP†
    (Online store only)


    Quarterly
    $75 SRP†
    (Reseller only)


    Annually
    $240 SRP†


  10. 3 کاربر از Abaddon بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #6
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    پيش فرض

    انجین رو گرفتم بدون دیدن هیچ گونه آموزش تنها در دو سه دقیقه به نتیجه زیر رسیدم

    مدلش رو هم خودم زدم.








    اگر عکس نیومد از لینک زیر استفاده کنید :

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  12. 3 کاربر از Hotsun بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #7
    آخر فروم باز anti-military's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    پست ها
    1,415

    پيش فرض

    انجین رو گرفتم بدون دیدن هیچ گونه آموزش تنها در دو سه دقیقه به نتیجه زیر رسیدم

    مدلش رو هم خودم زدم.








    اگر عکس نیومد از لینک زیر استفاده کنید :

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    بازم روش کار کن ببن ته قدرتش چیه که نشه با یونیدی بهش رسید (از عکس بالا چیز زیادی نمیشه فهمید یه درختی چیزی بزار که مشکلاتش مشخص بشه )
    حتی اگه بتونه از نظر گرافیکی خوب باشه بازم میشه یه موتوری مثل نسخه های اولیه UDK که فقط یه موتور رندر بود نه بازی سازی

  14. این کاربر از anti-military بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #8
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    پيش فرض

    بازم روش کار کن ببن ته قدرتش چیه که نشه با یونیدی بهش رسید (از عکس بالا چیز زیادی نمیشه فهمید یه درختی چیزی بزار که مشکلاتش مشخص بشه )
    حتی اگه بتونه از نظر گرافیکی خوب باشه بازم میشه یه موتوری مثل نسخه های اولیه UDK که فقط یه موتور رندر بود نه بازی سازی

    یه سری تست دیگه زدم استاندارد شیدر و نور پردازی و سایه و پست پراسس عالیه ولی چیزای دیگش کار میبره یاد گرفتنش.
    شیدرهای آماده به اون صورت نداره بشه کار خاصی رو تست زد. شیدر درخت مثلا :| دو تا شیدر Terrain داره فقط
    تو زمینه انیمیشن IK و این چیزا رو مستقیم باهاشون سر و کار داره احتمالاً تو این زمینه هم حرف زیادی برای گفتن داشته باشه ولی اینکه تو کد نویسی و این جور مسائل کارآمد باشه معلوم نیست واقعاً.
    توصیه میکنم برید سمتش خودتون از اونجایی که اتودسک پشت این انجین هست عمراً چیز بدی از آب در نمیاد مخصوصاً اینکه تو عمل خودش رو ثابت کرده و باهاش بازی warhammer end times رو دارن میسازن , البته معلوم نیست دقیقاً با همین ورژنی که ما داریم باشه و یا حتی ممکنه با ورژن پایه ای که اتودسک خرید باشه و اصلاً Stingray نباشه

  16. 3 کاربر از Hotsun بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  17. #9
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    پيش فرض

    راستی صداگذاری هم چیز مهمیه به زودی یه تست هم رو اون میزنم ولی فعلاً Terrain رو تست کردم ابزارهای باحال خیلی نداره ولی خوبیش اینه که با سیستم Heightmap یونیتی یکیه طرز کارش خیلی راحت میشه حتی بین این و یونیتی Terrain جا به جا کرد
    البته یه مشکل هایی میخوره ولی اررور نمیده که مشکل چیه فقط قطع میکنه ارتباط با انجین رو بعد دوباره میاد , عجیب شد یکم, کلاً یه سری فوت و فن هایی هست که طول میکشه یاد گیریشون.

  18. 3 کاربر از Hotsun بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •