این امرتات از اول گرونفروش بود و خدمات دهیش ضعیف و با تاخیر زیاد
بی دلیل نیست که خیلی از نمایندگیهای فروشش رفتن طرف سازگار و ماد ایران
من همیشه به دوستان توصیه کردم که گول اسم و رسم این شرکتها را نخورید
عالی
معمولی
غیر قابل قبول
این امرتات از اول گرونفروش بود و خدمات دهیش ضعیف و با تاخیر زیاد
بی دلیل نیست که خیلی از نمایندگیهای فروشش رفتن طرف سازگار و ماد ایران
من همیشه به دوستان توصیه کردم که گول اسم و رسم این شرکتها را نخورید
البته در مورد اسوس 2جور خدمات داره این شرکت : دسته ی اول خدمات نرم افزاری هستش که انصافا سرعت انحام و کیفیت خدمات خوبه،2روزه تخویل میدن معمولانوشته شده توسط F R E E M A N [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دسته دوم خدمات سخت افزاریه که خودش 2بخش میشه
1 اون هایی هستن که قطعش موجود باشه،و نیازی نداشته باشه واسه تعویضش همون موقع قطعه داغی به اسوس فرستاده بشه،اینها تقریبا یک هفته زمان میبره،دسته دوم اون هایی هستن که نیازه قطعه به اسوس فرستاده بشه،مثل باطری یا همین کیس من،اینا معمولا 2-3 هفته زمان میبرن
البته 2 تا مسئله رو باید ذکر کرد اول اینکه در گرون بودن گارانتی امرتات شکی نیستش،یعنی تقریبا شما میخوای مثلا همین N61 رو بگیری،امرتات میشه 1400 و سازگار یا ویستا میشن 1350-1320 (حدودا)
اما مسئله دوم که به نظرم کمی این صحبت قبلی رو توجیه میکنه اینه که : تکنسین های بخش فنی واقعا با سوادن،ماست مالی نمیکنن،و از نظر اطلاعات واقعا آدم های خبره ای هستن،حالا کاری به این بی نظمی هاشون ندارم
اما از نظر سواد و کیفیت انجام کار میتونم بگم سطح خوب به بالا هستن
البته مسئله ای که هستش اینه که کسی که اسوس رو با گارانتی گلوبال (لیبل 24M زیر دستگاه میخره) میتونه صرف نظر از گارانتی که داره به 2 تا شرکت امرتات و ویستا مراجعه کنه،بدون هیچ محدودیتی،که به نظرم باعث میشه وقتی یکی مثل من امرتات میره رو مخش دیگه خیالش راحت باشه
منظورت از خدمات نرم افزاری چیه؟نوشته شده توسط pooria-ir [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سختترین کار کپی ایمیج ریکاوری روی هارده که کار یک ساعته
در مورد سخت افزار هر مدلی دیتا شیت و شماتیک خاصی داره که بدون داشتن آن مهندسان خود کمپانی هم نمیتونند روی لپ تاپ کار کنند. تکنیسینهای خبره ای هم که دیدی در حد این حرفها نیستند
شرکتی مثل امرتات که فروشش خیلی کمتر از سازگار و ویستا هست باید خدمات دهیش سریعتر از اینها باشه
در ضمن امرتات بیشتر در تهران فروش داره و در شهرستانها تقریبا هیچ نماینده فعالی نداره
در مورد گارانتی گلوبال حتی شرکت الماس هم که اولین گارانتی ایسوس محسوب میشه همه هزینه ها را از مشتری میگیره
منظور من از خدمات نرم افزاری عام بود،مثلا گرفتن بد سکتور یا Low level format هم شامل میشهنوشته شده توسط F R E E M A N [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
و شکی هم تو این نیست که این شرکت ها خیلی با استاندارد جهانی فاصله دارن،از همه نظر ! اما من در مقایسه با سایر شرکت های گارانتی گفتم که تا الان رفتم،سطح سواد اینا خوب بود
اینم کاملا درسته که امرتات بیشتر فروشش تو تهرانه،البته هر وقت که من رفتم،به جز خودم حداقل 3-4 نفر دیگه هم بودن،و مگس بازی نمیکردن
در مورد گارانتی گلوبال : شما اگه لیبل 24M زیر دستگاهتون باشه،نه امرتات و نه ویستا (الماس رو اطلاع ندارم) در مورد مشکلات سخت افزاری حق دریافت هیچ گونه وجهی رو از شما ندارن(فعلا مادیران به این جریان وارد نشده)
الماس اسم سابق همین ویستا بودنوشته شده توسط pooria-ir [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اکثر لپ تاپهای ایسوس که در بازار هست با گارانتی این شرکتهاست و تا بحال نشنیدم که با داشتن لیبل 24 ماه اینها گارانتی قبول کنند
این حرفها بیشتر برای تبلیغاته که هر یک از این شرکتها میخواد خودش را نماینده اصلی ایسوس معرفی کنه
موردی دیدم که شخصی برچسب گارانتی ویستا را کنده بود و بعد از یک سال و نیم که به مشکل بر خورد شرکت گارانتی را قبول نکرد
این چیزی نیست که امرتات یا ویستا به من گفته باشهنوشته شده توسط F R E E M A N [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
هم از خود کمپانی با میل سوال کردم و هم دفتر اصلی تو تهران اینو بهم گفتش،و به این حرف مطمئنم
اگر کسی برده و قبول نکردن تخلف هستش،چون من خودم یک بار شاهد بودم که یه اسوس آوردن تو امرتات با گارانتی ویستا و اینا پذیرش کردن و قبول کردن که کارای سخت افزاریش رایگانت انجام بشه،اما بابت نرم افزار گفتن که اگه کاری داشته باشه هزینه داره
نظر شما هم محترمه واسم
من هم امیدوارم که این شرکتها در حدی که ادعا دارند جوابگوی مشتریها باشندنوشته شده توسط pooria-ir [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ولی اینها همیشه وقتی مشکلات اساسی باشه چهره واقعیشان را نشان میدن
دمت گرم خوب حالشون رو گرفتی
منم از سریر تجربه خوبی دارم در مورد رم pc
کلا هم گارانتی رو توی ایران بی معنی میدونم
منم تنها شرکتی که میتونم بگم 100% از خدماتش راضی بودم و واقعا عالی کار میکنه مادیرانه،چه در زمینه گوشی های ال جی و چه در زمینه ی قطعات کامپیوتر،برخورد عالی،کیفیت خدمات هم عالینوشته شده توسط ELSIN [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فقط یکم زمان کار طولانیه (گوشی)
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)