تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 31 از 31 اولاول ... 212728293031
نمايش نتايج 301 به 307 از 307

نام تاپيک: سریال پایتخت 2

  1. #301
    آخر فروم باز XENON24's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    2,646

    پيش فرض

    ساخت «پایتخت 3» برای عید 93 قطعی شد

    سیروس مقدم کارگردان «پایتخت 1 و 2» درباره‌ی تولید سری سوم پایتخت برای نوروز 92 اعلام کرد: بناست که با کمک دوستانی از جمله محسن تنابنده،‌الهام غفوری، مدیر شبکه‌ی اول و همچنین آقای سیفی آزاد تولید «پایتخت 3» را برای نوروز امسال داشته باشیم.

    این کارگردان در گفت‌و‌گویی که با ایسنا گفت: در حال حاضر درگیر سریال «بچه‌های نسبتا بد» هستم و به محض اینکه کارمان در این پروژه تمام شود، کم‌کم به ساخت «پایتخت 3» و سوژه‌هایی که باید در ماجرا باشند، فکر خواهیم کرد تا ان‌شاءالله به کمک دوستان «پایتخت3» را نیز در نوروز امسال برای بینندگان داشته باشیم.

    سری اول مجموعه تلویزیونی «پایتخت» عید نوروز دو سال پیش از شبکه اول سیما به نمایش درآمد که پس از آن تصمیم گرفته شد تا سری دوم آن هم با عنوان «پایتخت 2» ساخته شود؛ سریالی که در این قسمت از پایتخت فراتر رفت و با دستمایه قرار دادن داستان انتقال یک گنبد و گلدسته از سواحل دریای مازندران به جزیره قشم، شمال تا جنوب کشور را سیر کرد.

    سریال «پایتخت 2» با ویژگی‌هایی چون احترام به پدر و مادر، بهره بجا و هوشمندانه از نمادهای مذهبی، ترسیم زندگی ساده اما زیبای ایرانی، اشاره نقادانه به مشکلات اقتصادی مردم و البته استفاده از کمدی بدون غلطیدن در ابتذال،ساخته شد.

  2. 12 کاربر از XENON24 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #302
    آخر فروم باز XENON24's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    2,646

    پيش فرض

    دلایل حذف شخصیت ارسطو در پایتخت: الوند: مهرانفر خودش از پایتخت3 کنار کشید..
    خشایار الوند فیلمنامه نویسی که در سالهای اخیر همکاری مستمری با مهران مدیری و تیم سریال سازی اش داشته است، در حال حاظر مشغول نگارش قسمت های ابتدایی پایتخت3 است. او در گفت و گویی با کافه سینما در مورد شایعه حضور نداشتن احمد مهران فر - شخصیت ارسطو - در پایتخت3 گفت: راستش من به عنوان فیلمنامه نویس بهتر است زیاد در این مسائل ورود نکنم و پاسخ دادن به این مباحث را به آقای مقدم عزیز و طنابنده بسپارم. با این حال واقعیت این است که بر خلاف میل شخص بنده و دوستان فیلمنامه نویس کار، شخصیت ارسطو در پایتخت3 نیست. این تصمیم هم توسط خود آقای مهران فر گرفته شده و تصمیمی کاملا شخصی بوده و دلیلش را هم باید از خودش بپرسید.
    الوند در مورد شایعه ی دلگیر بودن "سیروس مقدم" از مهران فر بابت شباهت بازی اش در سریال "شاهگوش" با "ارسطو" گفت: بعید میدانم چنین چیزی باشد.

    شاید آقای مقدم نمی پسندیدند که مهران فر در "شاهگوش" نقشی شبیه به ارسطوی پایتخت را بازی کند، اما بعید است که نبودن مهران فر در پایتخت3 ربطی به این چیزها داشته باشد. تا جایی که من میدانم این خود آقای مهران فر بود که از کار کنار کشید. دلیلش را هم نمیدانم. شاید به خاطر حضور در "شاهگوش" چنین تصمیمی گرفته، به هر حال لوکیشن شاهگوش تهران است و نزدیک خانه ایشان است و مشکلی برای رفت و آمد نیست. شاید برایش کمی سخت بود که دوباره راهی علی آباد و شمال و جاده و این چیزها شود. طبیعتا بازی در "پایتخت" سختی های خودش را دارد.

    الوند در انتها در مورد اینکه آیا با این شرایط پایتخت3 به جذابیت پایتخت1 و 2 خواهد بود، به کافه سینما گفت: به شخصه به نتیجه کار امیدوارم. به هر حال من قسمت دوم مرد هزار چهره - مرد دو هزار چهره - را هم نوشته بودم، به نظرتان آیا ضعیف تر از قسمت اولش در آمده بود؟ فکر میکنم الان هم با توجه به چیزهایی که در ذهن من و دیگر نویسندگان پایتخت3 است، قسمت سوم از دو کار قبلی بهتر شود. امیدوارم در انتها مخاطبان از نتیجه کار راضی باشند.

    احمد مهرانفر: عوامل "شاهگوش" نگذاشتند به "پایتخت" بروم
    احمد مهرانفر هم در گفت و گویی کوتاه با کافه سینما ضمن تایید این خبر گفت: واقعیتش این است که من تا اسفند ماه درگیر بازی در پروژه "شاهگوش" هستم و طبق قراردادی که با این پروژه بستم اساسا امکان حضور و بازی در "پایتخت3" را ندارم. هرچند، به نظرم نقش ارسطو به اندازه ی کافی در قسمت های 1 و 2 پایتخت پررنگ بوده و بهش پرداخته شده و داستان هایش هم به حد کافی گفته شده است. شاید دیگر نشود چیز جدید و تازه ای به ارسطو اضافه کرد. با این حال چون جزو گروه "پایتخت" محسوب میشوم وقتی بهم پیشنهاد بازی در قسمت جدیدش را دادند پذیرفتم و حتی نیمچه قراردادی هم با گروه بستم، اما بعد دوستانم در "شاهگوش" با این قرارداد مخالفت کردند و مخالفت شان هم منطقی بود. آنها روی حضور من در کارشان حساب باز کرده بودند و اگر به "پایتخت" میرفتم به کارشان لطمه وارد میشد. اخلاق حرفه ای ایجاب میکرد به قراردادی که با "شاهگوش" بستم پایبند بمانم.

  4. #303
    آخر فروم باز XENON24's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    2,646

    پيش فرض

    سازندگان «پایتخت» به دنبال دوقلوهای 10 ساله


    سازندگان سریال «پایتخت»، به دنبال یک دوقلوی جدید برای بازی در این مجموعه نوروزی می‌گردند.

    تهیه‌کننده سریال «پایتخت» با اشاره به حضور دوقلوهای جدید در سری سوم این مجموعه مطرح کرد: همچنان به دنبال دوقلوهای جدید 10 ساله برای «پایتخت 3» می‌گردیم، چرا که دیگر دوقلوهای سابق در سری سوم این سریال حضور ندارند.

    الهام غفوری از مخاطبان خواست تا اگر دوقلوهای 10 ساله‌ی دختر می‌شناسند حتما طی تماس با دفتر سازندگان سریال «پایتخت» اطلاع بدهند.

    وی گفت: به علت اینکه دوقلوهای سابق در سریال «پایتخت» دیگر در ایران نیستند و در حال حاضر در کشور سوئد زندگی می‌کنند، نتوانستند در سری سوم حضور داشته باشند، به همین خاطر ما همچنان دنبال دوقلوهای جدید 10 ساله هستیم.

    غفوری با اشاره به آماده سازی لوکیشن‌های سری سوم سریال «پایتخت» و همچنین طراحی دکور یادآور شد: مرحله اول از بازبینی لوکیشن‌های این سریال در شمال کشور توسط آقای مقدم و گروه سازنده انجام شده است. در حال حاضر هم مشغول آماده‌سازی لوکیشن‌های دیگر و طراحی دکور هستیم که فکر می‌کنم طی هفته آینده بخش دیگری از دکورهایمان آماده شود.

    او همچنین درباره روند نگارش سریال «پایتخت 3» تصریح کرد: براساس بازگشت بازیگر نقش «ارسطو» به گروه، کمی داستان‌هایمان را تغییر می‌دهیم، براین اساس کار نگارش سریال همچنان ادامه دارد.

    تهیه‌کننده سریال «پایتخت 1 و2» در ادامه درباره حضور بازیگران جدید در سری سوم «پایتخت» خاطرنشان کرد: در این سریال بر اساس قصه‌هایمان پیش می‌رویم، به همین خاطر اگر نیاز باشد، بازیگران جدیدی اضافه خواهیم کرد اما به دلیل اینکه داستان‌های «پایتخت» اپیزودیک است، علاوه بر بازیگران اصلی این مجموعه، خیلی نیاز به بازیگران آنچنانی دیگری نداریم.

    غفوری در پایان با اشاره به سفر گروه سازنده «پایتخت 3» به کشور ترکیه گفت: در حال حاضر به قدری در ایران کار داریم که فعلا خبری از سفر به ترکیه نیست؛ البته طی سفر اخیری که داشتیم، کارهای مربوط به اقامت و هزینه‌هایمان را در ترکیه بررسی کرده‌ایم. به امید خدا اوایل‌ دی ماه «پایتخت 3» در شمال کلید می‌خورد.

    منبع: [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  5. این کاربر از XENON24 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #304
    ناظر فوتبال خارجی و مسابقه و سرگرمی Reza31001's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    3,760

    پيش فرض

    اینکه سریال به حضور بازیگرای سریهای قبلی پایبند نیست رو خوشم نیومد
    نشون از عدم برنامه ریزی میده که البته چیز جدیدی نیست

  7. این کاربر از Reza31001 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #305
    آخر فروم باز XENON24's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    2,646

    پيش فرض

    حضور اکبر عبدی در «پایتخت۳» منتفی شد

    مجری طرح مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳» گفت: علی‌رغم اعلام قبلی، حضور اکبر عبدی در این سری که به تازگی در شیرگاه کلید خورده، منتفی شد.

    «علیرضا نجف‌زاده» در گفت‌وگو با فارس گفت: مجموعه تلویزیونی «پایتخت 3» روز جمعه -13 دی ماه- در منطقه شیرگاه کلید خورد.

    وی ادامه داد: در سری جدید مخاطبان ارسطو را با گریمی متفاوت خواهند دید و البته حضور اکبر عبدی که پیش از این عنوان شده بود و فرشاد گل سفیدی (تصویربردار) به خاطر حضور در پروژه «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی منتفی شد.

    وی درباره حضور دوقلوها نیز تصریح کرد: علی‌رغم اینکه آقای مقدم از دوقلوهای بسیاری تست گرفتند و اتفاقا برخی از آنها هم توانسته بودند، نظر ایشان را جلب کنند، سارا و نیکا دوقلوهای اصلی پروژه در آخرین لحظه به پروژه پیوستند.

    وی افزود: در حال حاضر گروه مشغول ضبط در منطقه شیرگاه استان مازندران هستند و پیش‌بینی می‌شود بیش از نیمی از داستان در این منطقه ضبط شده و برای باقی لوکیشن‌ها و مقصد بعدی تصمیم‌گیری خواهد شد. ضمن اینکه حضور چند بازیگر دیگر در کار قطعی است.

    در خلاصه داستان سری سوم «پایتخت» آمده در شب عروسی ارسطو، حادثه ای روی می دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می آید که نقی و خانواده اش را وارد ماجراهایی تازه تر می‌کند.

    عوامل اصلی سریال عبارتند از: بازیگران: محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فوقانی اصل و علیرضا خمسه، بازیگران مهمان: مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و جمعی از بازیگران تئاتر. سرپرست نویسندگان: محسن تنابنده، نویسندگان: خشایار الوند، حسن وارسته، مجری طرح: علیرضا نجف زاده، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، گروه تصویر: رسول امامی، سید میلاد ملکوتی، سیامک کوثر مدار، میلاد مهرانی، تصاویر هلی شات: شهروز کیایی، طراح گریم: مجید اسکندری، اجرای گریم: ثمینه محمد طاهری، مرتضی کهزادی، مصطفی کهزادی، جمال الدین بیات، مدیر صدابرداری: امیر پرتو زاده، دستیاران صدا: مهدی رحیم زاده، امیر فیاضی، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، دستیار اول صحنه: جواد فاضلی، گروه صحنه و لباس: وحید جعفری، احمد عبدالهی، رضا برزگر، ساره جوانمرد، مدیر برنامه ریزی: علی صابری، دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان، برنامه ریز: سید جواد حسینی، تدوین: خشایار موحدیان، صداگذاری: مهرداد جلوخانی، آهنگساز: آریا عظیمی نژاد، جلوه‌های بصری: علی تصدیقی، دستیار دوم کارگردان: امیر نصیری، منشی صحنه: محمد گلفشان، تصویربردار پشت صحنه: علی حمد خدا، جانشین تولید: محمود اتحادی، عکاس: نادر فوقانی، مشاور رسانه ایی : مجتبی احمدی دستیار یک تدارکات: ابوالفضل لطفی، دستیار تدارکات: نیما فکوری، خدمات: امید داریمی، سینه موبیل: ایمان وردی احمدی، وحید بیگلری، حمل و نقل: آرش نوروزی، حمید رضا قریشی، رضا خالقی، فرزاد شعبانی مقدم.

  9. 3 کاربر از XENON24 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #306
    حـــــرفـه ای poonel's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    زیـر خـط فـقـر
    پست ها
    4,167

    پيش فرض

    اولین تصاویر بازیگران پایتخت 3 / ارسطو با گریمی متفاوت




    Last edited by poonel; 04-01-2014 at 16:22.

  11. 5 کاربر از poonel بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #307
    آخر فروم باز Greedy's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    ؟?
    پست ها
    4,005

    پيش فرض





  13. 8 کاربر از Greedy بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •