ما فکر می کردیم که فقط داخل اهل پیچوندن مشتریان و عدم ارائه خدمت به خریداران اند، اما میبینم که به شرکت ایسوس برای مودمم که DSL- AC51 هست بابت اخرین اپدیت که باعث غیر فعال شدن بخش VPN می شد، ایمیلی زدم که بعد از ۷۲ ساعت در کمال پرویی میگن به اپدیت قبلی برگردین ایا همچنان مشکل پابرجاست؟ بهشون ایمیل زدم که معلومه با اپدیت قبلی مشکلی نیست!
در پاسخ میگن از اینکه مشکلتان رفع شده است خرسندیم ...
یعنی خاک تو سرتون گزارش باگ دادم این نحوه رفتار هست، پس همه جا یک ظلم حاکمه... بپیچون...