تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 11 12345 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 109

نام تاپيک: آموزش انیمیشن(قانونها و تکنیکها)و...

  1. #1
    داره خودمونی میشه hadi_moom's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    108

    12 آموزش انیمیشن(قانونها و تکنیکها)و...

    سلام دیدم همچین تاپیکی وجود نداره گفتم ایجاد کنم .
    میخوام هر اطلاعاتی که در مورد انیمیشن می دونم رو اینجا مطرح کنم بخصوص 12 قانون اصلیDisney که اگر در انیمیشن خوب رعایت بشه و اصولی هم رعایت بشه انیمیشن خوبی از آب در میاد امیدوارم که کار مفیدی انجام داده باشم و حتی اگر استقبال خوبی شد از دوستان انیماتورم مثل رامتین احمدی که انیماتور خیلی خوبی هستن هم در اینجا استفاده کنیم و همچنین از دوست خوب هندی Amrit Derhgawen هم بهره ببریم.


  2. #2
    داره خودمونی میشه hadi_moom's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    108

    پيش فرض

    اول از همه چندتا ریگ (Rig) میزارم تا با اونا بتونید انیمیت کنید.

    ریگ برای Maya:
    این ریگ کار دوستم رامتین احمدی هست ریگ معروفیه خیلیها باهاش انیمیت کردن حتی انیماتورهای معروف مثل Chads Sellers انیماتور blue Sky و keith lango انیماتور Disney



    MooM By Ramtin ver 4.0.0

    از اینجا دانلودش کنید:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


    MooM version ver 3.0

    از اینجا دانلودش کنید:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اینم یک ریگ توپ.



    دانلود:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    ریگ برای 3DSmax:



    دانلود:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


    دانلود:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


    دانلود:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Last edited by hadi_moom; 13-04-2008 at 09:52.

  3. 16 کاربر از hadi_moom بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    سلام هادی جان خیلی ممنونم
    اما ای کاش در مورد اینکه چطور به بهترین شکل بتونیم مدل هامونو به این ریگ skin کنیم تا بتونیم انیمت کنیمشون ، یکمی توضیح بدی

  5. #4
    داره خودمونی میشه hadi_moom's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    108

    پيش فرض

    سلام هادی جان خیلی ممنونم
    اما ای کاش در مورد اینکه چطور به بهترین شکل بتونیم مدل هامونو به این ریگ skin کنیم تا بتونیم انیمت کنیمشون ، یکمی توضیح بدی
    این ریگا کلا آماده هستن و اگر شما بخواین مدلاتونو انیمیت کنین باید جدا ریگ بشن که اگر هر جای ریگ کردن مشکل دارید بگین با کمک دوستانم براتون حل میکنم

  6. 5 کاربر از hadi_moom بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #5
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    من وقتی توی مکس 9 میخوام از skin استفاده کنم و یه محدوده رو برای یه استخون انتخاب کنم همش قرمز انتخاب میشه و اصلا اسموت انتخاب نمیکنه ، نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه
    اگه یه توضیحی بدید ممنون میشم

  8. #6
    داره خودمونی میشه hadi_moom's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    108

    13

    من وقتی توی مکس 9 میخوام از skin استفاده کنم و یه محدوده رو برای یه استخون انتخاب کنم همش قرمز انتخاب میشه و اصلا اسموت انتخاب نمیکنه ، نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه
    اگه یه توضیحی بدید ممنون میشم
    من الان Maya کار می کنم و بیشتر مسلت هستم ولی فرقی نمی کنه چون مکس هم کار کردم . و جدیدا هم باید بیشتر کار کنم یک برسی کنم مشکلتونو میگم.

  9. 2 کاربر از hadi_moom بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #7
    داره خودمونی میشه hadi_moom's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    108

    پيش فرض Squash And Stretch( له شدن و کش آمدن)

    1. SQUASH AND STRETCH( له شدن و کش آمدن).



    (در کل بحسها منظور از شخصیت یا کاراکتر صرفا فقط انسان یا حیوان نیست منظور هر شیئی که انیماتور به آن جان میدهد می باشد.)

    این قانون به بیننده این حس را وارد می کند که شخصیت انیمیشن هنگام حرکت دارای وزن می باشد و حس شخصیت را به بیننده بهتر می رساند و بیننده از انیمیشن لذت بیشتری می برد.
    این قانون در حالتهای چهره شخصیت خیلی مفید می باشد.مقدار استفاده از این فانون بستگی به نیاز حرکت شخصیت در صحنه دارد یعنی حرکت شخصیت این مقدار را تعیین میکند چون ممکن است مقدار کم و زیاد این قانون اون حس لازم را به بیننده نرساند حتی گاهی وقتها بعضی از انیماتورها به طور اصولی از این قانون استفاده نمی کنند و بیننده وجود انیماتور را احساس میکند و حتی از انیمیشن لذت نمی برد و متوجه مصنوعی بودن حرکت می شود پس انیماتور به طور ماهرانه ای باید از این قانون استفاده کند.
    این قانون در تمام قسمت انیمیشن مورد استفاده قرار می گیرد از جمله:جهش توپ ، وزن شخصیت ، همچنین مقدار این قانون شخصیت روانی و احساسی فردی شخصیت انیمیشن را تعیین می کند.

    مثالها :

    در این مثال SQUASH AND STRETCH در کمر شخصیت می بینیم.

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    در این مثال SQUASH AND STRETCH را در بر خورد توپ به زمین و همچنین هنگام پریدن می بینیم.

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Last edited by hadi_moom; 13-04-2008 at 13:46.

  11. 7 کاربر از hadi_moom بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #8
    آخر فروم باز hrgh2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    مرودشت
    پست ها
    3,161

    پيش فرض

    بحث جالبی هست منم کنجکاو شدم لطفا ادامه بدید

  13. #9
    پروفشنال MAX X's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    پست ها
    523

    پيش فرض

    عزیز این سایت ف ی ل ت ر

    البته من که مشکل ندارم

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    این مشکل شما رو هم حل میکنه

  14. این کاربر از MAX X بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #10
    آخر فروم باز hrgh2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    مرودشت
    پست ها
    3,161

    پيش فرض

    سلام hadi moon من یک سوال داشتم ( 3ds max )
    ببینید زمانی که من یک کاراکتر را اسکلت بندی میکنم skin یا physique بهش میدم ولی اگر چیزی مثل یک دامن پاش باشه من دیگه نمیدونم چه کارش باید کنم ( امیدوارم منظورم را به خوبی رسونده باشم )

  16. 3 کاربر از hrgh2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 11 12345 ... آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •