سلام. خوبین ؟
میدونم خیلی دیگه دارم کار میذارم تو انجمن اعصابه همه رو ریختم به هم.
خیلی وقت پیش یه توتاریال تو Evermotion دیدم خیلی دلم خواست یکی مثه اون بسازم. اما مدلینگم زیاد خوب نبود.
خوب الان یه مقداری بهتر شده و تصمیم گرفتم به سازمش. البته اصلا مثه اون نمیخوام بشه فقط ایده رو از اون گرفتم.
ماله اون که خیلی خفنه ولی ماله من ...
خوب یه توضیح در مورد کار بدم :
فعلا از دو تا نور Direct استفاده کردم و یه دونه VrayLight. یکی از Direct ها سایه نداره ! فقط میخواستم انعکاس نورش رو محیط خوب بشه.
مدلینگ این کار تمامش با خودم هست و به هیچ عنوان از مدل آماده استفاده نمیشه. اگه استفاده کردم میگم که فلان مدل آماده بود.
اون سنگ های رو زمین رو اول یه Sphere درست کردم و بعد مدیفایر Noise بهش دادم و یه مقدار شد شبیه سنگ. بعدش با PFSource میخواستم کاری کنم که اونا رو سطح زمین ( جای مشخصی نه همش ) بطور نا منظم پخش کنه. خوب این کارو اگه میخواستم دستی انجام بدم خیلی زمان میبرد ولی با Particle خیلی زود تموم شد.
برای اینکه روی قسمت مشخصی از زمین سنگ ها رو پخش کنم اول Plane کف رو Divide کردم به Poly های نامنظم بعد اون Poly هایی که میخواستم سنگ ها روشون قرار بگیرن رو Detach کردم.
خوب تو پنجره پارتیکل هم یه Position Object اضافه کردم و از لیستش Poly های مورد نظرم رو Add کردم تا سنگ ها بطور نامنشم روی اون ها قرار بگیرند.
اون میزم با یه دونه Box درست کردم.
کف کــــــــــــردم.
تمامه مراحل کار رو همراه با توضیح میذارم.
امیدوارم کاره خوبی بشه.
موفق باشیدو
یا علــــی.
آهان راستی یادم رفت اینم لینک اون آموزشی هست :
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
اینم تا اینجای کار :