سلام دوستان
امروز با دیدن چند تا کار سه بعدی شاخ منم جو گیر شدم و تصمیم گرفتم یه کار در حد تیم ملی را کلید بزنم.
دلیل نامگذاری این کار ( unit 2 ) هم اینه که میخوام از این به بعد کارام را یه مرحله از نظر کیفیت جلوتر ببرم.
کار کار کارشناسیه و فکر مینکم خیلی هم سخت باشه احتمالا چند ماهی درگیرم میکنه ولی با کمک شما دوستان حتما کار رو تمام میکنم.
یه کاراکتر زن که من یک CONCEPT از اون در اختیار دارم. خودم میخوام جزئیات کار را در نهایت خیلی بیشتر کنم ...
مراحل کار اگه مشکلی پیش نیاد به این ترتیب هست :
Low poly modeling in 3ds max
UVW mapping
Primary sculpting in zbrush
Retopologizing
Rigging
Making textures
Making hair
Final sculpting and fixing in zbrush
Compositing with 3ds max
Lighting
Rendering
فعلا مرحله یک را با سری که از قبل ساخته بودم شروع کردم فقط یه سری تغییرات در shape صورت و سر ایجاد کردم - با zbrush -.
اینم آخرین مرحله کار و خود طرح در اینجا :