تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 13 1234511 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 126

نام تاپيک: بازي هايي كه من ساخته ام

  1. #1
    آخر فروم باز soldier's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2006
    پست ها
    2,505

    12 بازي هايي كه من (سلجر) ساخته ام

    سلام
    من قصد دارم توی این تاپیک بازی هایی
    که با دلفی طراحی و ساخته ام رو آپلود کنم.
    امید وارم که خوشتون بیاد.
    اما فعلآ بازی هام به صورت ابتدایی هستند.
    اما در آینده بازی های جالب تر و قشنگ تر آپلود خواهم کرد.
    در تاپيك بعدي اولين بازي خودم رو مي ذارم.
    Last edited by soldier; 27-06-2006 at 22:41.

  2. #2
    آخر فروم باز soldier's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2006
    پست ها
    2,505

    6 اولين بازي Break Out

    سلام من اولین بازی خودم رو آپلود کرده ام.
    یه توضیح مختصری بدم. این بازی BreakOut نام داره.
    فکر کنم این بازی رو به مدل های مختلف و شکل های مختلف دیده باشید.
    اما من گفتم یه مدل از این بازی رو بسازم اما به صورت ساده .
    در آینده پیشرفته تر می شن.
    خوب حالا یه تصاویری از بازی رو تماشا کنید و بعد دانلود کنید


    این هم خود بازی دانلود کنید :
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    بعد از اینکه بازی کردید نظر بدهید که در چه سطحی است
    و مشکلات اون رو بگید که من مشکلاتش رو حل کنم.
    در آینده بازی های جدید تری رو آپلود می کنم.

  3. #3
    حـــــرفـه ای ALt3rnA's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2005
    محل سكونت
    Politziea
    پست ها
    4,748

    پيش فرض

    خیلی جالب بود

    ممنون

  4. #4
    حـــــرفـه ای مرد مباح's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    روي ميخ
    پست ها
    2,142

    پيش فرض

    ممنونم Soldier جان.
    اگه ميشه توضيحاتي از روش ساخت بازيت هم تو همين تاپيك بزار تا بيشتر بدونيم و در تماس باشيم.

  5. #5
    داره خودمونی میشه codemaster's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    پست ها
    90

    پيش فرض دستت درد نكنه!

    مرسي soldier جان ممنون از نمونه ای که گذاشتی! من 4 دفعه بازي كردم ( و البته بردم ) و ايراد يا باگي توش نديدم خيلي خوبه!
    من هم یه نمونه از Break out رو ساختم. مال من یه کم فرق داره و هر چی جولوتر میری Upgrade میشه یه توپ لیزری داره و از این مسخره بازیها... ولی متاسفانه نصفه مونده و الان دارم رو یه چیز دیگه کار می کنم.
    ولي در آينده نزديك يك نمونه از كارهام رو ( كه معمولا نصفه است ) ميذارم تا دوستان ببينن و نظر بدن.

    Last edited by codemaster; 05-06-2006 at 18:23.

  6. #6
    داره خودمونی میشه codemaster's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    پست ها
    90

    پيش فرض چند تا سوال

    نقل قول نوشته شده توسط soldier
    سلام من اولین بازی خودم رو آپلود کرده ام.
    یه توضیح مختصری بدم. این بازی BreakOut نام داره.
    خوب حالا یه تصاویری از بازی رو تماشا کنید و بعد دانلود کنید


    چند تا سوال :
    1- DelphiX استفاده كردي؟
    2- سيستم نمايشت pixelate یا vector؟
    3-روش شما برای فهمیدن برخورد اشیا با هم چیه ؟
    4- روش شما برای محاسبه سرعت توپ چی بوده؟
    ممنون
    Last edited by codemaster; 05-06-2006 at 18:23.

  7. #7
    داره خودمونی میشه codemaster's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    پست ها
    90

    پيش فرض دوست عزيز soldier!

    لطف میکنی یه توضیحی در مورد نحوه فراخوانی توابع DirectX در Delphi بدی...ویا اگر از Component خاصی
    استفاده می کنی اون رو معرفی کنی؟



  8. #8
    داره خودمونی میشه codemaster's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    پست ها
    90

    13 قابل توجه همه دوستان فعال در این تاپیک!

    خواهشي از همه دارم اینه که اگر بازيی از خودتون ميذارید توضيحي راجع به نحوه نوشتن اون هم بدین... تا ما فقط در مورد Game Play صحبت نکنیم و بیشتر به الگوریتم یا ساختار برنامه بپردازیم!

    ممنون!
    Last edited by codemaster; 05-06-2006 at 18:19.

  9. #9
    آخر فروم باز soldier's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2006
    پست ها
    2,505

    پيش فرض

    از همتون که این بازی رو دانلود کردید و نظر دادین تشکر می کنم.
    خوشحالم کردین.
    اول از همه کد مستر بهتره بازی هاتو بذاری تا ببینیم چطورآ
    و حالا پاسخ به کدمستر:
    1 - نه به صورت ساده درست کردم.
    2 - مربوطه به شماره یک که من استفاده نکردم.
    3 - بر اثاث چک کردن Top و Left.
    4 - این کار بر عهده یک تایمر است که میزان تغییر جابه جایی شانسی(رندم) است.

    من DirectX کار نکردم و نمی دونم اما فکر کنم مرد مباح کار کرده.
    اما تا جایی که می دونم بر اثاث توابع است و کمپننت خواصی نداره.
    و حالا خواهش میکنم از کد مستر که اگر تا حدودی دلفی ایکس کار کرده
    آموزش دلفی ایکس رو توی تاپیک جدیدی بزاره.
    و همچنین آقای مباح شما هم اگر می توانید آموزش دیرکت ایکس بگذارید.

  10. #10
    داره خودمونی میشه codemaster's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    پست ها
    90

    پيش فرض مرسی از جواب!

    خوب!
    اول از soldier تشکر می کنم که جواب منو تمام و کمال دادن.
    دوم اینکه من حاضرم مطالبی که بلدم ( هر چند خیلی ناچیزه ) ولی در اختیارتون می ذارم.
    سوم اینکه من امیدوارم بتونم اینجا همکارهای خوبی واسه نوشتن یه بازی پیدا کنم ... چون من الآن دنبال کسی میگردم تا کارها رو با اون تقسیم کنم چون بازی نوشتن کار زمان بر و خسته کننده ای است. البته خیلی هم لذت داره مخصوصا" وقتی نتیجه میده.

    حالا من مطالبم رو بصورت فایلهای doc توی این تاپیک قرار میدم. نمونه ها رو هم همینطور.

    در مورد DelphiX هم بگم که سیستم مختصاتی اون همون Top و Left است. فقط یک سری توابع خوب داره ...
    مثل rotate و blend و ... که تو افکت های تصویری خیلی به درد میخورن.

    اگر از لحاظ الگوریتم نویسی دوستان قوی هستند راهنمایی یادشون نره!
    باز هم ممنون.

صفحه 1 از 13 1234511 ... آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •