تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 3 123 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 28

نام تاپيک: انیمیشن تبلیغاتی TKVL

  1. #1
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض انیمیشن تبلیغاتی TKVL

    سلام به بچه های پر انرژی پی سی : )
    من یه کاری دارم واسه شرکت تبیان میزنم
    کار تبلیغاتیه
    سی ثانیه انیمیشنه
    داستانشم یجوریه که دهن منو صاف کرده
    من تا حالا چندتا از صحنه هاشو ساختم خواستم اینجا بذارم تا نظرتونو بگید
    البته اینو در نظر بگیرید که کاستی های کار بیشتر به دلیل قیمت پایین انیمیشن و کمبود وقت منه و دقت کنید یک نفری باید کل کار رو بسازم. (البته ناتوانی خودم رو تو اجرای کار نادیده نمیگیرم)

    ابزار های استفاده شده تو کار :

    3ds max 2012
    vray 2.0
    multiscatter
    autograss
    onyxgarden superbandle


    اسباب بازی ها هم آبجکت آماده ان که از مجموعه evermotion دانلود کردم














  2. 11 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    آخر فروم باز N O V A L I S's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    1,197

    پيش فرض

    اووه خیلی عالی شده پسر، آفرین... از onyxgarden برای کدوم گیاه استفاده کردی؟ گل، درخت، علف..؟ من این چمنای عکس 5 ام رو خیلی دوست دارم.. (اونی که دوربین رو پله) یه توضیح راجع بش بده..
    پست پرو.. فریم ها رو فراموش نکنی که ارزش کارتو خیلی بیشترمی کنه..
    منتظریم انیمیشنش روهم ببینیم..

  4. 2 کاربر از N O V A L I S بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    ممنون
    گلا و مدل دوتا از درختا
    اون یکی درخت هم مدل آماده اور موشنه
    چمنا رو با autograss ساختم
    متریالش رو یه vray2sided mtl گذاشتم که به دیفیوزش طرح یه چمن بزرگو دادم
    پست پروداکشن که اصل کاره و صد در صد کارو خیلی عوض میکنه ولی من تخصص زیادی توش ندارم : دی

    انیمیشن که بعیده به این زودی اماده بشه ولی آماده شد حتما میذارمش

  6. 2 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    هوم
    چرا عکسایی که قبلا نشونم دادیو میزاری آخه : دی

    هی تو ، همه چی عالیه
    واقعا زیبا
    فقط مثلا اگه این طناب های پل رو با یه تکسچر طناب مزین : دی کنی عالی ترم میشه
    رندر هات که حرف نداره
    صخره ها عالی
    دارو درخت ها فوق العاده

    کلا عالی

  8. این کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #5
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    ایول پسر
    چه رندر های خوفی زدی
    خیلی طبیعی شده مخصوصا درخت ها
    برای 30 ثانیه فکر کنم حدود 720 فریمو باید رندر کنی - با این رندر ها فکر کنم زمان زیادی ببره...
    ولی کار فوق العاده ای میشه....

  10. این کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mojtaba_14's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    رو ویبره
    پست ها
    227

    پيش فرض

    خیلی خوب شده بخصوص خارجی ها،چه می کنه این vray physical camera!!!!رندرها برای هر فریم چقدر طول کشیدن؟
    تو تصویر دومی،DOF خروجی مکسه یا با Photoshop در آوردی؟اگه خروجیه مکسه،چقدر رندرش طول کشیده؟؟

    آقا یه سوال،از وی ری چطور خروجی انیمیشن می گیری که flicker نداشته باشه؟من تو اینترنت خیلی سرچ کردم،و خیلی از روشهایی که برای save کردن lightcash و irradiance map بودو امتحان کردم...ولی هر کاری می کنم بازم این اتفاق میوفته....

  12. این کاربر از mojtaba_14 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #7
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    هوم
    چرا عکسایی که قبلا نشونم دادیو میزاری آخه : دی

    هی تو ، همه چی عالیه
    واقعا زیبا
    فقط مثلا اگه این طناب های پل رو با یه تکسچر طناب مزین : دی کنی عالی ترم میشه
    رندر هات که حرف نداره
    صخره ها عالی
    دارو درخت ها فوق العاده

    کلا عالی
    تو هم هر کاری به من نشون دادی قبلا هی میذاری تو انجمن من چیزی میگم؟
    مرسی هادی

    ایول پسر
    چه رندر های خوفی زدی
    خیلی طبیعی شده مخصوصا درخت ها
    برای 30 ثانیه فکر کنم حدود 720 فریمو باید رندر کنی - با این رندر ها فکر کنم زمان زیادی ببره...
    ولی کار فوق العاده ای میشه....
    مرسی بهزاد
    نه 30 فریم در ثانیه میگیرم که میشه 900 تا
    میدم خود شرکت رندر کنه به من چه که کامپیوترمو خراب کار اینا کنم

    خیلی خوب شده بخصوص خارجی ها،چه می کنه این vray physical camera!!!!رندرها برای هر فریم چقدر طول کشیدن؟
    تو تصویر دومی،DOF خروجی مکسه یا با Photoshop در آوردی؟اگه خروجیه مکسه،چقدر رندرش طول کشیده؟؟

    آقا یه سوال،از وی ری چطور خروجی انیمیشن می گیری که flicker نداشته باشه؟من تو اینترنت خیلی سرچ کردم،و خیلی از روشهایی که برای save کردن lightcash و irradiance map بودو امتحان کردم...ولی هر کاری می کنم بازم این اتفاق میوفته....
    اون DOF با افکت Bokeh 5 ضلعی هستش
    رندرش یک ساعت و 40 دقیقه طول کشید
    برای اون مشکل چندتا راه هست
    ولی من از irridiance map و lightcash استفاده نمیکنم چون روشای مناسبی نیستن
    مثلا لایت کش روشیه که به جای اینکه بیاد نورو دنبال کنه پرتو های مجازی دید از دوربین رو به سطح جسم میرسونه و نقاطی که فقط در دید دوربین میفتن محاسبه میکنه
    اینکار کیفیت رو میاره پایین جزییات کم میشن و همون مشکلو پیش میاره
    ولی یه انجین هست که حرف نداره به اسم بروت فرس
    این بروت فرس زمان رندرو طولانی میکنه ولی میاد ریز به ریز اتفاقاتی که برای نور میفته رو محاسبه میکنه
    از تکنولوژیی استفاده میکنه که اولین بار رندر من بکار برد. ترکیب بروت فرس با فوتون مپ وقتی فوتون ها به تعداد کافی باشن درسته زمان رندرو زیاد میکنه ولی هیچ مشکلی پیش نمیاره

  14. 3 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #8
    کاربر فعال کلوپ گوشی ها .:PAR3A:.'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    4,625

    پيش فرض

    خیلی خیلی عالیه... خیلی خوشم اومد... مخصوصا نمیدونم چرا از اون صخره معلق ها خیلی خوشم اومد : دی با تکسچر مونیتور هم خیلی حال کردم : دی
    مشخصات سیستمو میشه بدین؟؟؟
    این اتوگرس چه جور چیزیه؟؟؟ یه کاری هست که یه مدته دارم انجام میدم ، اما چمن ها رو (با دیسپلیس در آوردم) سیستم من نمیکشه که رندر کنه... این اتوگرس میتونه کمک کنه؟؟؟
    همه جوره خیلی خیلی عالی شده... موفق باشین ; )

  16. این کاربر از .:PAR3A:. بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  17. #9
    آخر فروم باز Warden's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    تربت سی تی :دی
    پست ها
    1,320

    پيش فرض

    همینطور که قبلن گفتم معرکس
    عالیه .... من واقعن دیدمشون حال کردم

  18. این کاربر از Warden بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  19. #10
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    خیلی خیلی عالیه... خیلی خوشم اومد... مخصوصا نمیدونم چرا از اون صخره معلق ها خیلی خوشم اومد : دی با تکسچر مونیتور هم خیلی حال کردم : دی
    مشخصات سیستمو میشه بدین؟؟؟
    این اتوگرس چه جور چیزیه؟؟؟ یه کاری هست که یه مدته دارم انجام میدم ، اما چمن ها رو (با دیسپلیس در آوردم) سیستم من نمیکشه که رندر کنه... این اتوگرس میتونه کمک کنه؟؟؟
    همه جوره خیلی خیلی عالی شده... موفق باشین ; )
    مخلصم : ) لطف داری
    این اتوگرس برای وی ری فقط کار میکنه و محدد میشه به چند مدل چمنی که خودش داره.
    ولی یه خوبی بزرگی که داره اینه که یه مساحت واقعا بزرگ رو هم با اتوگرس چمن بدی بازم خوب رندر میکنه و رم کم نمیاره
    ولی سرعت رندر رو بشدت کم میکنه

    همینطور که قبلن گفتم معرکس
    عالیه .... من واقعن دیدمشون حال کردم
    چاکرتم فرهاد جون. : )

  20. این کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 3 123 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •