سلام.
قرارداد شركت پيرلي تا انتهاي فصل 2013 بود و خبرهاي مبني بر بازگشت دوباره ميشلن براي فصل 2014 به گوش ميرسيد، اما به نظر مياد فيا مايل به اين هست كه عليرغم انتقادات زيادي كه خصوصا براي اين فصل به پيرلي وارد شده بود كماكان با اين شركت همكاري كنه.
سلام.
قرارداد شركت پيرلي تا انتهاي فصل 2013 بود و خبرهاي مبني بر بازگشت دوباره ميشلن براي فصل 2014 به گوش ميرسيد، اما به نظر مياد فيا مايل به اين هست كه عليرغم انتقادات زيادي كه خصوصا براي اين فصل به پيرلي وارد شده بود كماكان با اين شركت همكاري كنه.
سلام.
بعد از كش و قوسهاي فراوان سرانجام فيا شركت پيرلي رو براي تامين تايرهاي فصل 2014 انتخاب كرد.
تقويم فصل 2014 هم براي اولين بار در تاريخ همراه با 22 گراندپري اعلام شد.
نيوجرسي آمركا-مكزيك-اتريش و سوچي روسيه توي تقويم هستن و كره و هند از تقويم حذف شدن.
البته اين تقويم فعلا موقتي هست و ممكنه تغييراتي توش به وجود بياد.
- March 16 – Australia (Melbourne)
- March 30 – Malaysia (Sepang)
- April 6 – Bahrain
- April 20 – China
- *April 27 – Korea
- May 11 – Spain (Barcelona)
- May 25 – Monaco
- *June 1 – New Jersey
- June 8 – Canada (Montreal)
- June 22 – Austria (Spielberg)
- July 6 – Silverstone
- July 20 – Germany (Hockenheim)
- July 27 – Hungary (Budapest)
- Aug. 24 – Belgium (Spa-Francorchamps)
- Sept. 7 – Italy (Monza)
- Sept. 21 – Singapore
- Oct 5 – Russia (Sochi)
- Oct. 12 – Japan (Suzuka)
- Oct 26 – Abu Dhabi
- Nov 9 – United States (Austin)
- *Nov. 16 – Mexico (Mexico City)
- Nov 30 – Brazil (Sao Paulo)
Last edited by ZEOS 59; 28-09-2013 at 18:04.
پست رزرو شما ره 1
پست رزرو شما ره 2
آقا رضا این پست معرفی پیست کره رو لطفاً ببرید تو تاپیک 2013 بابا هنوز مسابقات 2013 تموم نشده که تاپیکش رو خوابوندین
راستی زئوس جان ممنون از تاپیکت ولی یه پیشنهاد :
اگر میشه بحث ها رو تو همون تاپیک 2013 ادامه بدیم . اونجا الان خودش یه منبعی هست برای اطلاعات و اخبار مختلف از فرمول یک و داره جلو میره و میتونه تاپیک جامعی بشه در آینده حیف هست بره بایگانی .
یجورایی شما خودت سنگ بنای فرمول رو گذاشتی تو p30 با اون تاپیک . فقط بحث عنوان تاپیک هست که هماهنگ کن به عنوان استارتر با مدیر انجمن که اگر شد برای فصل جدید بتونی عنوانش رو عوض کنی مثلا بشه فصل 2014 یا اصلاً بشه تاپیک جامع اخبار ، نتایج و مباحث فرمول یک تو انجمن ورزش
اگر مثلاً ابنجا یه زیر بخش کامل مختص فرمول یک داشت (شبیه سایتای خودرو ) خیلی خوب میشد فصل به فصل تاپیک زد مثل tt یا... ولی در هر صورت اینجا انجمن تخصصی خودرو نیست و متاسفانه امکانش نیست به اون شکل بریم جلو
البته فقط یه پیشنهاد بود وگرنه شما هرجور خودت صلاح میدونی
راستی فصل بعد چقدر مسابقه داریم ما همینجوریشم داریم کلی بالا پایین میکنیم و از این اونور میزنیم تا برنامه کار و زندگی و درس و... جوری ردیف بشه تا به مسابقه یکشنبه ها برسیم حالا شده 22 ریس دیگه واویلا
تاپیک 2013 بسته نوشته نمیشه پستی گذاشت
آره
چرا آخه؟ فصل که تموم نشده درسته وتل داره قهرمان میشه ولی هنوز رقابت فراری و مرسدس برا دومی هست . چه کنیم دیگه که دلمون فقط به این خوشه
با سلام به همه دوستان و مديران محترم بخش ورزش
تیم مدیریت این انجمن
- [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ,
- [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ,
- [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ,
- [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ,
- [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ,
- [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ,
- [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
شايد طرح اين مسئله به ضرر من تموم بشه ولي به نظر شخصي خودم راحت تر هستم كه عمومي عنوان بشه تا خصوصي، تا همه كاربرها بتونن در موردش قضاوت كنن.
تايپيك فصل 2014 با توجه به حجم اخبار مهم و تاثير گذاري كه توي همين چند وقت اخير رخ داده بهتر بود كه در مبحث جداگانه اي لحاظ ميشد كه بشه روش بحث كرد و مسائل مربوط به قوانين كه خودش با حجم گسترده تغييرات آيروديناميك و خصوصا موتور و گيربكس به يه بررسي كامل و جامع احتياج داره كه از حوصله تايپيك 2013 خارج هست.
همين تقويم مسابقات خودش كلي جاي صحبت و اطلاع رساني داره و به نظرم مهمترين دليل واسه ايجاد تايپيك جداگانه جلوگيري از پراكندگي مطالب و سردرگمي كاربرهاي محترم جهت پيگيري مطالب هست.
همين بحث تغيير قوانين خودش كلي مطلب و نقد و بررسي رو ميتونه به خودش اختصاص بده كه اتفاقا كم كم هم بايد بهش بپردازيم.
شما فكر كنيد كه كاربر وسط گراندپري سنگاپور و كره 2013 با تقويم 2014 و پست هاي نوشته شده در مورد اون مواجه ميشه، يا اينكه دنبال خبرهاي مربوط به تغيير قوانين 2014 باشه و اون توي 2013 نوشته بشه و كاربر رو دچار سردرگمي كنه و اون رو از دسترسي به اطلاعات كافي محروم كنه.
در مورد پيشنهاد حامد عزيز هم،مشكلي نيست اما اونوقت هر سال بايد عنوان تايپيك رو عوض كنيم و يا اگه به طور جامع تايپيك فرمول يك بشه به نظرت حجمش بالا نميره و كار رو براي بررسي و مطالعه جزئيات يك فصل دشوار نميكنه.
به هر حال از مديرهاي عزيز اين انتظار رو داريم كه براي مهمترين اتفاق ورزش اتومبيلراني يه بخش مستقل در نظر بگيرن كه بتونم فصل به فصل جلو بريم.
مهمترين مزيتي كه توي اين فروم انگيزه لازم رو براي استارت اين بخش به من داد دوستي و احترام فوق العاده بين اعضاء اينجا بود كه براي من باعث افتخار هست كه با اين دوستاني كه دانش بالاي هم در اين ورزش دارن هم كلام بشم.
چرا اينجا تبديل به يه مرجع فرمول يك توي فروم ها نشه!
با اينكه توي فروم همسايه كاربر فعال هستم اما به دلايلي كه بالاتر بهش اشاره كردم اينجا خيلي خيلي راحتم.
و در آخر يك انتقاد از مديري كه تاپيك 2013 رو قفل كرد.
در حالي كه 6 گراندپري از فصل 2013 مونده چطوري هست كه عزيزم تايپيك مربوطه قفل ميشه؟
كوچيك همتون زئوس
Last edited by ZEOS 59; 02-10-2013 at 12:12.
اگر بخش مستقل بشه که عالیه
راستی نمیدونم شنیدین یا نه ولی یکی از مهندسای ارشد ایرودینامیک لوتوس چند روز پیش گفته که رقبای وتل سال دیگه روهم فرامومش کنن برای قهرمانی و تغییرات بنیادی سال بعد هم نمیتونه جلوی ردبول رو بگیره !
نمیدونم رو چه حسابی اینو گفته شاید میخواد بره ردبول خواسته خود شیرینی کنه
من فکر کنم سال دیگه چون موتورا جدید هست و محدودیت سهمیه ای بیشتری هم داره و غیر از اون نقش kers هم داره پررنگ تر میشه و مشکلات تورک موتورهای توربو و تاثیرش رو ایرودینامیک + مشکلاتی که تو شناخت از ماشین حداقل تو سال اول هست امکان خرابی ها تو مسابقات بالاتر بره نسبت به الان . ردبولم که نشون داده در مورد کرز و گیربکس حداقل کم خرابی نداشته تو این چند سال.
سلام به همه و تشكر از مديران مربوطه واسه فعالسازي دوباره تايپيك 2013
فعلا حامد جان نمبشه با اطمينان در مورد قدرت ردبول صحبت كرد. اگه قرار باشه فصل بعد هم ردبول فاصله زيادي با بقيه داشته باشه،قهرماني وتل براي 1 فصل كه هيچي احتمالا مثل چند فصل گذشته بيمه ميشه.
فعلا گفته ميشه موتورهاي ساخت مرسدس حدودا 100 اسب قدرت بيشتري نسبت به فراري و رنو توليد ميكنن كه از اين طرف محدوديت سوختگيري باز هم قضيه رو پيچيده ميكنه چون بايد به يه بالانسي بين مصرف سوخت و قدرت موتور برسن كه توجيه داشته باشه.
فعلا به نظر من بزرگترين چالش براي تيمها گيربكس 8 دنده جديد ميتونه باشه.
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)