هرچی میخوایید بخرید سراغ Eagle نرید که اصراف پوله! 100 وات بودنش مطمئن باش در کوتاه مدت شاید مشکلی نداشته باشه ولی در بلند مدت (مثلا یک سال به بالا) فاتحه طلق چراغ و سیم کشی رو باید بخونی! بعلت آگاهی کم، بنده بمدت 2 سال داخل کاسه چراغ پژو 405 SLX نصب کرده بودم. هرچند خود لامپ ها سگ جون هستن اما بدلیل وات بالاتر از استاندارد فابریک و در نتیجه تولید حرارت بسیار بالا پدر جیوه کاسه چراغ رو در میاره و کدر میکنه و از طرفی سیم کشی مربوطه رو خشک و ذوب میکنه درخشندگی و شدت نورش هم چندان با 55 وات فابریکی تفاوتی نداره. تو این دوسالی که عرض کردم سه بار اقدام به تعویض سوکت و سیم چراغ ها کردم و آخر سر دادم باطری ساز واسم رله یا همون به زبان عامیانه آفتامات نصب کرد که کل برق ماشینم به مشکل برخورد و هنگام روشن کردن چراغ ها کل صفحه کیلومتر خاموش و ریست و دوباره فعال میشد که باعث میشد کیلومتر مسیر طی شده از موقع ریسیت صفر بشه، با تحقیق و پرس و جو و تعویض آفتامات با نمونه دیگه هم درست نشد و هیچ کس نفهمید مشکل چیه (به احتمال که ایراد و ارور از ECU ماشین بود) در آخر لامپ ها و آفتامات رو در آوردم انداختم کنار باز رفتم سراغ فابریکی که بدلیل ذوب کردن داخل کاسه چراغ دیگه اون پرتاب نور قبلی رو با هالوژن نداشتم و بااجبار رفتم سراغ زنون که کمبود نور رو برام جبران کرد و سر وقت باید یه جفت کاسه چراغ نو هم بخرم!
این ماشین های جدید هم بدلیل پیچیده شدن سیستم برق و سیم کشی شون بهتره زیاد دنبال دستکاری و کارهای ابتکاری نرید اگه دنبال نور باکیفیت و قوی هستین برین دنبال زنون یا حتی هدلایت که هم کم مصرف هستن و هم کیفیت و پرتاب نور خوبی دارن (البته باید یکم سر کیسه رو شل کنید و یکم تحقیق و بررسی و خرید از یه جای مطمئن که جنس بنجل نندازن بهتون) و بیخیال لامپ های هالوژنی بشین چراکه از هر مارک و برندی بخری نور هالوژن از یه حدی بالاتر نمیره! ماشین های امروزی خارجی هم دیگه هیچ کدوم از کارخونه روشون هالوژن نصب نمیشه و یواش یواش تو دنیا بین کشورهای پیشرفته و توسعه یافته منسوخ شده تنها کشورهای جهان سومی دارن رو ماشین ها بدلیل هزینه کمتر هالوژن میبندن که علاجش رو همونطور که عرض کردم در صورت صلاحدید و وسع مالی میتونید با نمونه های زنون و هدلایت عوض کنید وگرنه به همون 55 وات اکتفا کنید و هزینه زیاد رو دستتون نذارید.