تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 4 1234 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 31

نام تاپيک: با گارانتی پ... ا.... هرگزخرید نمی کنم

  1. #1
    پروفشنال aria irani's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    پست ها
    532

    13 با گارانتی پ... ا.... هرگزخرید نمی کنم

    سلام دوستان
    من با اجازه مدیران سایت میخواهم یک تاپیک ویژه برای گارنتی ---- که همین تاپیک هست بازکنم تا بسیار روشن مطالب گفته بشه.
    اسم تاپیک که تا حد زیادی روشن هست



    اما چرا دیگه من هیچ وسیله ای رو با گارنتی ----- نمی خرم.

    من ساکن تهران هستم. 23 اسفند1385 یعنی 6 روز قبل از عید رفتم خیابان جمهوری و یک دوربین کنون A540 با گارانتی ----- خریدم.روز 2 -3 عید که عکسهارو داشتم با دقت بیشتری تو مانیتور کامپیوترم می دیدم ،متوجه شدم روی همه عکسها از اولین عکسم لکه سفید واضحی وجود داره که جاش هم رو تمام عکسها ثابته. من که چیز زیادی از دوربین دیجیتالی نمیدونستم مطلب رو با دوستان سایت عکاسی در میان گذاشتم و متوجه شدم که سی سی دی دوربینم پیکسل سوخته داره .حتی یه تعداد مقاله در این مورد خوندم که یکی خیلی کامل بود مربوط به دانشگاه ویسکانسین آمریکا در سال 2003 اینم لینکش:

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


    اینم چندتا عکس مربوط به دوربین من :البته اون قسمت از عکسهام رو که مشکل داشت با فتو شاپ بریدم واینجا گذاشتم چون حجم خودعکس بالاست 1.5 تا 2 مگ میشه و هیچ دست کاری یا تغییری در عکس ندادم با فلش براتون نقاط رو مشخص کردم.

    بزرگنمایی 1600 با فتوشاپ:


    با سایز واقعی عکس بزرگنمایی 100 درصد



    با سایز واقعی عکس بزرگنمایی 100 درصد


    و چون دوربین گارنتی ----- داشت 7 فروردین بردم به دفتر مرکزیشون .خب حالا ببینید اونجا با من چه رفتاری داشتند :

    سلام دوستان
    امروز (7فروردین 1386)صبح رفتم دفتر مرکزی ----- در جلال آل احمد جنب شهر آرا،تعمیر کار فروشگاه بسیار بد بامن برخورد کرد وبه جای اینکه قبول کنه دوربین سی سی دیش پیکسل مرده داره میگفت می خواستی دوربین 400 هزار تومنی بخری و تعویض که هیچی،تعمیر هم نمیکنیم.جالب اینجاست که این تعمیرکار ----- تو اتاقش یک دستگاه کامپیوتر هم نداشت چون براش یک سی دی از نمونه عکسام برده بودم
    و رفت تو مدیریت که عکس رو چک کنه.خنده داره. و وقتی که برگشت اون حرفا رو تحویلم داد

    من که ناراحت شده بودم و احساس کردم که من مشتری رو اون آقای تعمیر کار بلا نسبت شما دوستان گ*وحساب کردن و ارزشی برام قائل نیستن به دفتر کوچیک مدیریتشون که دو قدمی اتاق تعمیر کارشون بود رفتم. تو اتاق دو نفرآقا بودن یکی از آقایون عینکی بود ،اول که گفت عکس با دوربین بگیریم بعدتلفنی باتعمیرکارش حرف زد نفر دوم هم که گردنش رو بسته بود،بلد نبود عکس دوربین رو تو کامپیوترش بریزه ،خیلی ساده دکمه Play دوربین رو براش زدم تا تونست عکس رو کامپیوتر بریزه.

    با ویور ویندوزهم عکسایی که تو سی دی بود و هم عکسای که اونجا گرفتیم رو دید. پیکسل سوخته به چه بزرگی رو میشد دید. روی یک سیب قرمز هفت سین قشنگ این دونهای سفید پیسکلهای خراب معلوم بود ولی چه فایده چون همه چیز برای این به اصطلاح گارنتی ----- مهم بود به غیر از اینکه کار من مشتریش رو را ه بندازه و راضی کنه و بهم گفت که نه چیزی معلوم نیست مشکلی نداره. آقای عینکی هم گفت تا 4 تا پیسکل به بالا رو ما تعمیر میکنیم ،من هم بهش گفتم که این برا مانیتور و ال سی دی هست و برا سی سی دی دوربین که این چیزا نیست در ضمن تو فتوشاپ خیلی ساده 25 تا پیکسل مرده رو نشون میده پس باید برام تعویض کنید. تا حرف فتوشاپ رو زدم گفت تو ویور ویندوز هم میشه پیکسل ها رو شمرد ورو کامپیوترمون فتو شاپ نداریم ،و این نقطه سفیده یک پیکسله ،من که خیلی بر افروخته و ناراحت شده بودم گفتم عزیزم اصلا شما تعریف پیکسل رو میدونی چیه بعد ش هم شما چه جور گارانتی هستید یک فتوشاپ برای تست 4 تاعکس تو دفترتون ندارید یا تو اتاق تستتون،تو ویور ویندوز که نمیشه پیکسل شمرد و نه تنها تو فتوشاپ تو هر نرم افزار دیگه ای که بتونه پیکسل رو نشون بده من ثابت میکنم که 20 تا 30 تا پیکسلش خرابه.بعد آقای عینکی گفت نه منظورم 4تا نقطه سفید به طور جدا رو عکسه و حرفش رو عوض کرد. ومن هم بهش معترض شدم که چرا تا حالا میگ فتید 4 تا پیسکل و حالا شد 4 تا نقطه سفید. و اینکه شما بهانه دارید میگیرد تا دوربین رو تعویض یا تعمیر نکنید ،بهم گفت ما ------ فقط گارنتی تعمیر داریم نه تعویض.

    اما چه فایده نیم ساعت صحبت و کلنجار رفتن با این دو نفرهیچ فایدهای نداشت بهم گفت دوربینت مشکل نداره و من هم گفتم گارنتی شما بجاش مشکل داره دوربینی که 12 روزه خریدم و مشکل داره رو عوض یا تعمیر نمی کنید ،با این حساب گارانتی تو ایران یعنی کشک .

    حالاشما دوستان خودتون در مورد گارنتی ------قضاوت کنید. ولی من تحت هیچ شرایطی هیچ دوربین ،یا وسایل دیگه با گارنتی ------نمی خرم.

    و تصمیم گرفتم که به طور کلی هروسیله ای روبدون گارانتی بخرم .
    بخاطر اینکه نمی خام پولم رو برا گارنتی دور بریزم چون تو این موضوع برخورد بد تعمیرکار بامن ،وعدم تعمیر یا تعویض کردن دوربین کنونم رو که با گارنتی -------خریدم رو دیدم.و الان هم از اینکه دوربینم رو با گارنتی ------ خریدم راضی نیستم.
    آریا ایرانی

    7فروردین 1386
    Last edited by aria irani; 29-03-2007 at 13:01.

  2. 10 کاربر از aria irani بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Alire7_a's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2006
    پست ها
    244

    پيش فرض

    دقيقا گارانتي همينه تو ايران دوربين ديجتال و موبايل گارانتي ارزشي نداره
    بهتره هرچيزيو بدون گارانتي بخريم
    اما در مورد مشكلت پيشنهاد مي كنم با شركت سازنده مكاتبه كنيو نحوه برخورد مسئولين شركت رو هم توضيح بدي براشون

  4. #3
    داره خودمونی میشه siavash_ahmadpour's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    پست ها
    154

    پيش فرض

    فکر نمی کنم جواب بدن چون نماینده رسمی نیستند
    گارانتی های خوبی هم تو ایران هستند مثل آواژنگ ولی گارانتی های افتضاح دیگه هم خیلی خیلی زیادن

  5. #4
    پروفشنال aria irani's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    پست ها
    532

    پيش فرض

    فکر نمی کنم جواب بدن چون نماینده رسمی نیستند
    گارانتی های خوبی هم تو ایران هستند مثل آواژنگ ولی گارانتی های افتضاح دیگه هم خیلی خیلی زیادن
    این ----- همون گارانتی هست که تو امارت متحده عربی فعالیت میکنه و حالا تو کشور عزیزمون تحت این نام فعالیت میکنه ومی بینید که پول رو از من مصرف کننده ایرانی میگرن و بعد هم بهم میگم مشکل دوربینت رو قبول نمی کنیم . بهمین راحتی. ولی من به همین راحتی ول کنشون نمی شم. و بچه های سایت رو باید آگاه کنم که با این گارنتی که من گرفتم این مشکلات بوده و قبل از خرید آگاه باشن.


    در مورد نامه به کنون هم حتما این کار رو میکنم.


    موفق باشید

  6. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Alire7_a's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2006
    پست ها
    244

    پيش فرض

    منم سعي مي كنم به ديگران اين مشكلو بگم تا چيزي با ضمانت -----خريد نكنند

  7. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه arash the archer's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    313

    پيش فرض

    خيلي از گارانتي ها هستند که چرندن مثل شاب که من 2 مورد گول شيطان رجيم رو خوردم و ازشون مادر برد و MP3 player خريدم و بعد پشيمون شدم

    و گارانتي هاي خوب هم داريم همونطور که دوستمون گفت يکيش آواژنگه و ديگري هم که من راضي بودم بدر الکتريک هست

  8. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Ali&G's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    413

    پيش فرض

    حالا چقدر پول داده بودي؟؟؟

  9. #8
    داره خودمونی میشه b_e_h_dad2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    پست ها
    98

    پيش فرض

    سلام دوست عزیز

    لطفا نام و یا مشخصات کسی که با شما این برخورد رو انجام داده در اینجا یا برای من بفرستید ..دفتر مدیر -----در طبقه اون ساختمون قرار داره و جای کوچیکی هم نیست!!! ... ضمنا مطمئنی که گارانتی اصلی هستش؟
    امیدوارم بتونم کاری برات انجام بدم

    در ضمن اینم بدون که اکثر کارمندای اینجور شرکتا برای اینکه مجبورن تعطیلات عید رو بیان سره کار در ایام عید خیلی این مشکلات رو ایجاد میکنن و به قولی ناراحتی خودشون رو روی مشتری خالی میکنن و یا به نوعی کارشکنی میکن
    Last edited by b_e_h_dad2; 29-03-2007 at 16:33.

  10. #9
    پروفشنال aria irani's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    پست ها
    532

    پيش فرض

    سلام دوستان

    من در مورد گارنتی پ.... ال.... نظرم رو گفتم و نظر من نسبت به این گارنتی منفی هست. درمورد آواژنگ چیزی نمیدونم . ولی خب تو پستتون که ازش تعریف کردید من هم چیزی نمیدونم.

    در مورد نام اون تعمیرکار ،درست نیست که بیام علنی مطرح کنم چون من با از کل سیستم گارانتی ------ ناراضی هستم چون نه تنها اون تعمیرکار بلکه افرادی که در دفتر مدیریت بودن در طبقه اول همون ساختمان ،به مشکل دوربین بنده ترتیب اثر ندادن...

    گارانتیم اصل هستش ،فاکتورخرید با مهر فروشگاه دارم،12 روز پیش خریدم به قیمت تقریبی 200 هزار تومن.


    ،امروز زنگ زدم تعمیرگاه مرکزی دوربین بهم گفتن 60 هزار تومن هزینه تعویض سی سی دی دوربینت میشه،حالا می فهمم برا چی دوربینم رو قبول نکردن و اونطور با هام برخورد کردن چون هزینه تعویضش زیاده ،حالا بچه ها خودمونیم آخه این درسته این طوری با مشتری برخورد بشه وسیله رو با گارانتی می خری بعدش کارت رو راه نمی ندازن. به همین راحتی.

    اصلا کجا باید از دستشون شکایت کرد ،به کی ،به کجا

    مرسی که توجه دارید. باید دوستانمون در این مورد آگاه بشن تا دچار مشکلاتی که برای من پیش اومده نشن

  11. #10
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    پست ها
    1

    پيش فرض تعویض رایگان Ccd

    دوست عزیز اریا


    خیلی متاسف شدیم که شرکت پ....ا.... باجنابعالی برخوردناشایست کرده است

    اینجانب به عنوان مسول فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین/ پیغام شمارابه مدیریت تعمیرگاه مرکزی

    اقای قاسمی رساندم مدیریت تعمیرگاه ابرازتاسف خودراازاین مقوله اعلام وازجنابعالی خواهش نمودند

    دوربین مزبوررادراولین فرصت به تعمیرگاه رسانده تانسبت به تعویض کامل به صورت رایگان اقدام نماییم

    باتشکر قسمت فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین


    تلفن ویزه خدمات کانن 66749494

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    ایمل بخش فنی [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    Last edited by tamir.ir; 09-04-2007 at 21:49.

  12. 4 کاربر از tamir.ir بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 4 1234 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •