تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: ساخت بازی تحت شبکه

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Mar 2012
    پست ها
    155

    9 ساخت بازی تحت شبکه

    سلام
    من میخوام به بازی چندنفره تحت یه workgroup بسازم از چه زبانهای برنامه نویسی میتونم استفاده کنم؟

  2. #2
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    منظور شما موتور دیگه !.

    اگر موتور هست .
    اکثرا با همه شون میشه.

    همشون تو نت هست. میتونم اگه یونتی راهنمایی تون کنم. سخت ترین قسمتش هم ایجاد نرمی بین حرکت های بازیکن هاس و اینکه چه متغیر های باید بین بازیکن ها رد و بدل بشه.

  3. این کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Mar 2012
    پست ها
    155

    پيش فرض

    منظور شما موتور دیگه !.

    اگر موتور هست .
    اکثرا با همه شون میشه.

    همشون تو نت هست. میتونم اگه یونتی راهنمایی تون کنم. سخت ترین قسمتش هم ایجاد نرمی بین حرکت های بازیکن هاس و اینکه چه متغیر های باید بین بازیکن ها رد و بدل بشه.
    مرسی دوست عزیزم
    مثلا من الان با فلش و سی شارپ بازی های خیلی معمولی کوچیک میسازم البته اگه بشه بهش گفت بازی
    ولی الان میخوام یه بازی تحت شبکه بسازم
    نمیدونم با چی بهتره
    یا از کجا شروع کنم
    از دوستان پرسیدم گفتن برنامه نویسی سوکت یاد بگیر
    لطفا راهنمایی کنید

  5. این کاربر از نیک ناز بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    اگه می خواهید بازی با یونیتی بسازی نیازی به یادگیری سوکت نیست البته اگه تو C#.net هست بدون هیچ موتوری آره.

    اما چیزی که تو ساخت بازی تحت شبکه است .انتقال متغیر مورد نیازه

    تو یوینیتی کار زیادی نمی خواد NetworkView به 3 صورت کار می کنه که هیچ کدوم نیازی به انجام ریز کاری های شبکه نداره .البته بحث نرمی حرکت به گردن خود برنامه نویس هستش البته یوینتی خودش روش بافرینگ استفاده می کنه.
    و اینکه چه متغییر های رد وبدل بشن به گردن برنامه نویسه.

    تو گیم استدیو خیلی شباهت زیادی به برنامه نویسی سوکت در C++ داره البته من کار نکردم خیلی اطلاعات کلی راجبش دارم.

    تو گیم ممکر هم سخت نیست البته من تو گیم میکر بازی تحت شبکه نساختم.

  7. این کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •