سلام
در مکس ابزاری به نام chamfer edge وجود داره میشه بگید معادل این ابزار در مایا چیه
با تشکر
سلام
در مکس ابزاری به نام chamfer edge وجود داره میشه بگید معادل این ابزار در مایا چیه
با تشکر
یک edge رو select کنید بعد bevel رو بزنید
bevel توی منوی mesh هست(شایدمedit mesh)
اگه منظورتون این نبود بگین تا جوابتونو بدم
نه منظورم این نبود عکسش را گذاشتم عکس بالایی را به عکس پاینی تبدیل میکند یک شی را از هم دیگه جدا کنیم
من این ماشین را تو مایا ساختم حالا میخوام فاصله ای بین در و ماشین باشه راهنمایی کنید
راستی چطور ساختمش خوبه
این که اصلا در نداره؟
میگم اگه یک شی پالیگان داشته باشیم چگونه قسمت های آن را از هم جدا کنیم
آهـــــــــــــــــــــــ آآآآآآآآآآآآآآآآآ..... من یادم بودا ای بابا فکر کنم یادم رفت در هر حال ببخشید؛اشتباهی پست دادم... :136:
کسی تو این فروم نبود که جواب مارو بده
دوست عزیز روشی که من بلدم اینطوریه (البته ممکنه روشای پیشرفته تر هم باشه ها)
اول که شی ات باید تو حالت low poly باشه چون آسونتره. بعد از منوی edit mesh گزینه insert edge loop tool رو انتخاب کن. و یه egde خیلی خیلی نزدیک اون edgeای که می خوای جدا کنی دو سطح رو ایجاد کن. در مرحله بعد راست کلیک رو حجم و face رو انتخاب کن. بعد برو به نمایی که راحتتره و تمام faceهای جدید به وجود اومده در نتیجه اضافه کردن اون edge جدیده کنار قدیمیه رو سلکت کن بعد دیلیت رو بزن حالا دو تا سطح در ظاهر جدا داری که در واقع هنوز یک جسم هستن. برای این که جداشون کنی کامل دوباره راست کلیک روی شی و object mode رو انتخاب کن. و دو تا شی رو انتخاب کن برو به منوی meshگزینه separate رو بزن.حالا دو تا سطحت از هم جدا شده و می تونی جداگانه با هر کدوم کار کنی.
مشکلی بود بپرس
خییییییییییلللللللللیییی ممنونم
من خودم یک روش جدید دیگه ای رو هم پیدا کردم البته جدید هم شاید نباشه ولی راحته
ابتدا در حالت فیس قرار میگیریم بعد فیس هایی که می خواهی جدا شود را سلکت کن بعد از منوی edie mesh گزینه ی duplicate face را بزن حالا قسمت مورد نظر جدا شده
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)