سلام دوستان اگه ممكنه كمكم كنيد
من ميخوام با ده ميليون ماشين زانتيام رو اسپرت كنم
اگه ميشه بگين من با ده ميليون چقدر ميتونم ماشينمو خوشگل كنم واين تجهيزلت رو از كجا تهيه كنم؟
سلام دوستان اگه ممكنه كمكم كنيد
من ميخوام با ده ميليون ماشين زانتيام رو اسپرت كنم
اگه ميشه بگين من با ده ميليون چقدر ميتونم ماشينمو خوشگل كنم واين تجهيزلت رو از كجا تهيه كنم؟
دوست من زانتیا ارزش اسپرت کردن نداره ، من میگم بفروش ده تومنو با یه چیزی بزار روش یه سوناتا بگیر .
-
من که تاحا زانتیاهایی که دیدم مثلا اسپرت بودن ، سپرشو عوض کرده بود شیشه ها رو دودی ، رینگ و مخلفات با بال عقب ، چراغ زنون همین کار دیگه ای هم نمیشه کرد ، اگرم ماشینو بدی پایین که جذبش بره بالا ( که واقعا هم میره ) تو سیستم ترمز مشکل پیش میاد و بعضی مواقع نمیگیره ، خودم نزدیک بود برم تو دیوار با این کار ...
ماشینی که خودش پرفمانس خوبی داره زیاد به تغییر نیاز نداره
ماشینهای سیتروئن(بغر از مدلهای کوچک)توانایی تیونینگ زیادی ندارن.فوقش میتونی یه دست رینگ عوض کنی که باز هم پیدا کردن رینگ هماهنگ با طراحی بدنه واسه خیلی ها سخت هستش.
تغییر بدنه یعنی اشتباه محض این ماشین کاملا به صورت استاندارد بمونه بهتره.
[quote]ماشینهای سیتروئن(بغر از مدلهای کوچک)توانایی تیونینگ زیادی ندارن[/quote]
چرا؟؟؟
بیشتر توضیح میدی
احتمالا به خاطر سیستم فنر بندی و تعلیق کاملا خاصشون هستش!نوشته شده توسط olis [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
-----------------------------
در کل زانتیا ارزش اسپرت کردن نداره! مگه اینکه یه رینگ بندازی که بازم زانتیا تنها ماشینی هستش که با قالپاق خوشگلتره!
منم با حرف دوستان موافقم.
اگه میخوای واقعا تیون کنی بفروش و یه ماشین دیگه بگیر.
ماشینهای بزرگ سیتروئن و به خصوص کلاس سدانهای متوسط لوکس(c5 و زانتیا) به خاطر طراحی رادیکالی که دارن کلا ظاهری خشک و غیر قابل تغییری رو دارنو انعطاف زیادی نمیشه روشون داشت.در مورد موتور نمیشه چیزی گفت چون این موتور 2000 رو میشه تیون کرد .
در واقع کلا تیون کردن یک سدان متوسط لوکس فرانسوی کاملا اشتباه هستش چون این رده از اتمبیلهای فرانسوی واسه آدمهایی با سن و سال 40 به بالا ساخته میشن .
نوشته شده توسط rami_hemi [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
طراحی رادیکالی چیه؟
یعنی زانتیا پیر مردی سخته شده؟؟
یعنی شرکت سازنده همه ی این فاکتور ها و اینکه واسه هر نسل یه ماشین بده رو رعایت میکنه؟
فکر میکنم طراحی رادیکالی یعنی طراحی یکم عجیب!(البته من از یکی این جوری شنیدم فکر نکنم درست باشه!)نوشته شده توسط olis [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بدنه اش پیرمردیه وگرنه سواریش خیلی هم جوون پسنده!
مسلما!
میبخشید بنده کمی اشتباه کردم رادیکال یعنی افراطی کهع اصلا توی زانتیا نیست طراحی زانتیا کاملا خشک و مخصوص سیتروئن هستش.
تقربا بله این کالاس ماشینها واسه آدمهای بالای 35 سال طراحی شدن
در مورد شرکتهای خودرو سازی باید بگم در مواقع طراحی مشخص میکنن واسه چه رده سنی و اجتماعی مناسب هستش و میرن تحقیق میکنن نیازها علایق و سلیقه اونها چیه میان طراجی میکنن.
مثلا 206 اس دی واسه خانواده های جوان و با 1-2 فرزند کوچیک مناسب هستش.
تغییر توی بدنه زانتیا کاملا اشتباه هستش.من تا حالا زانتیایی ندیدم گه بدنه اون رو تغییر بدن و از نوع استاندارت قشنگتر بشه.
سپرهای بزرگ چراغهای نازک حالت کم ارتفاع خود ماشین در کل طرح دینامیکی از دهه نود هستش و آدم رو یاد لامبورگینی کانتاش میندازه .به نظرم بهتره فقط روی تغییرات جزئی موتور فکر بشه.
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)