تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 4 1234 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 36

نام تاپيک: اسپرت كردن زانتيا

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه sm73_ssa's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴
    پست ها
    438

    13 اسپرت كردن زانتيا

    سلام دوستان اگه ممكنه كمكم كنيد
    من ميخوام با ده ميليون ماشين زانتيام رو اسپرت كنم
    اگه ميشه بگين من با ده ميليون چقدر ميتونم ماشينمو خوشگل كنم واين تجهيزلت رو از كجا تهيه كنم؟

  2. #2
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,458

    پيش فرض

    دوست من زانتیا ارزش اسپرت کردن نداره ، من میگم بفروش ده تومنو با یه چیزی بزار روش یه سوناتا بگیر .

    -
    من که تاحا زانتیاهایی که دیدم مثلا اسپرت بودن ، سپرشو عوض کرده بود شیشه ها رو دودی ، رینگ و مخلفات با بال عقب ، چراغ زنون همین کار دیگه ای هم نمیشه کرد ، اگرم ماشینو بدی پایین که جذبش بره بالا ( که واقعا هم میره ) تو سیستم ترمز مشکل پیش میاد و بعضی مواقع نمیگیره ، خودم نزدیک بود برم تو دیوار با این کار ...

  3. این کاربر از e.khafan! بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    ماشینی که خودش پرفمانس خوبی داره زیاد به تغییر نیاز نداره
    ماشینهای سیتروئن(بغر از مدلهای کوچک)توانایی تیونینگ زیادی ندارن.فوقش میتونی یه دست رینگ عوض کنی که باز هم پیدا کردن رینگ هماهنگ با طراحی بدنه واسه خیلی ها سخت هستش.
    تغییر بدنه یعنی اشتباه محض این ماشین کاملا به صورت استاندارد بمونه بهتره.

  5. 2 کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Olis's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    محل سكونت
    ایران- مشهد
    پست ها
    461

    پيش فرض

    [quote]ماشینهای سیتروئن(بغر از مدلهای کوچک)توانایی تیونینگ زیادی ندارن[/quote]

    چرا؟؟؟

    بیشتر توضیح میدی

  7. #5
    آخر فروم باز poria_mc's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    2,232

    پيش فرض

    [quote]ماشینهای سیتروئن(بغر از مدلهای کوچک)توانایی تیونینگ زیادی ندارن[/quote]

    چرا؟؟؟

    بیشتر توضیح میدی
    احتمالا به خاطر سیستم فنر بندی و تعلیق کاملا خاصشون هستش!
    -----------------------------
    در کل زانتیا ارزش اسپرت کردن نداره! مگه اینکه یه رینگ بندازی که بازم زانتیا تنها ماشینی هستش که با قالپاق خوشگلتره!

  8. 2 کاربر از poria_mc بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #6
    حـــــرفـه ای Farshadd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    محل سكونت
    خرم آباد
    پست ها
    4,485

    پيش فرض

    منم با حرف دوستان موافقم.
    اگه میخوای واقعا تیون کنی بفروش و یه ماشین دیگه بگیر.

  10. #7
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    ماشینهای بزرگ سیتروئن و به خصوص کلاس سدانهای متوسط لوکس(c5 و زانتیا) به خاطر طراحی رادیکالی که دارن کلا ظاهری خشک و غیر قابل تغییری رو دارنو انعطاف زیادی نمیشه روشون داشت.در مورد موتور نمیشه چیزی گفت چون این موتور 2000 رو میشه تیون کرد .
    در واقع کلا تیون کردن یک سدان متوسط لوکس فرانسوی کاملا اشتباه هستش چون این رده از اتمبیلهای فرانسوی واسه آدمهایی با سن و سال 40 به بالا ساخته میشن .

  11. 3 کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #8
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Olis's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    محل سكونت
    ایران- مشهد
    پست ها
    461

    پيش فرض

    ماشینهای بزرگ سیتروئن و به خصوص کلاس سدانهای متوسط لوکس(c5 و زانتیا) به خاطر طراحی رادیکالی که دارن کلا ظاهری خشک و غیر قابل تغییری رو دارنو انعطاف زیادی نمیشه روشون داشت.در مورد موتور نمیشه چیزی گفت چون این موتور 2000 رو میشه تیون کرد .
    در واقع کلا تیون کردن یک سدان متوسط لوکس فرانسوی کاملا اشتباه هستش چون این رده از اتمبیلهای فرانسوی واسه آدمهایی با سن و سال 40 به بالا ساخته میشن .


    طراحی رادیکالی چیه؟


    یعنی زانتیا پیر مردی سخته شده؟؟

    یعنی شرکت سازنده همه ی این فاکتور ها و اینکه واسه هر نسل یه ماشین بده رو رعایت میکنه؟

  13. #9
    آخر فروم باز poria_mc's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    2,232

    پيش فرض

    طراحی رادیکالی چیه؟


    یعنی زانتیا پیر مردی سخته شده؟؟

    یعنی شرکت سازنده همه ی این فاکتور ها و اینکه واسه هر نسل یه ماشین بده رو رعایت میکنه؟
    فکر میکنم طراحی رادیکالی یعنی طراحی یکم عجیب!(البته من از یکی این جوری شنیدم فکر نکنم درست باشه!)

    بدنه اش پیرمردیه وگرنه سواریش خیلی هم جوون پسنده!

    مسلما!

  14. این کاربر از poria_mc بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #10
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    میبخشید بنده کمی اشتباه کردم رادیکال یعنی افراطی کهع اصلا توی زانتیا نیست طراحی زانتیا کاملا خشک و مخصوص سیتروئن هستش.
    تقربا بله این کالاس ماشینها واسه آدمهای بالای 35 سال طراحی شدن
    در مورد شرکتهای خودرو سازی باید بگم در مواقع طراحی مشخص میکنن واسه چه رده سنی و اجتماعی مناسب هستش و میرن تحقیق میکنن نیازها علایق و سلیقه اونها چیه میان طراجی میکنن.
    مثلا 206 اس دی واسه خانواده های جوان و با 1-2 فرزند کوچیک مناسب هستش.
    تغییر توی بدنه زانتیا کاملا اشتباه هستش.من تا حالا زانتیایی ندیدم گه بدنه اون رو تغییر بدن و از نوع استاندارت قشنگتر بشه.
    سپرهای بزرگ چراغهای نازک حالت کم ارتفاع خود ماشین در کل طرح دینامیکی از دهه نود هستش و آدم رو یاد لامبورگینی کانتاش میندازه .به نظرم بهتره فقط روی تغییرات جزئی موتور فکر بشه.

  16. این کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 4 1234 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •