تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 14

نام تاپيک: فیلر گیری

  1. #1
    Banned
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    پست ها
    532

    11 فیلر گیری

    با درود


    وستان فیلر گیری در ماشین های انژکتوری چه تاثیری دارد؟
    برای تابستان میگن لازم هست.

    از وقتی هوا گرم شده دمای ماشین هر 15-30 دقیقه میره رو 90 و فن دوم روشن میشه
    ترموستات را باید عوض کنم؟ چه نوعی؟ چند درجه؟

    قبلا اصلا از 70 بالاتر نمی رفت
    من که ندیده بودم
    شاید ماهی یک بار



    اما جدیدا فن دوم خیلی روشن میشه


    هواگیری می خواد؟
    اصلا از کجا بفهمیم این ترموستات مال کی هست که رو ماشین هست؟ با سپاس
    Last edited by 1240; 05-07-2009 at 20:39.

  2. #2
    Banned
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    پست ها
    532

    پيش فرض

    با درود


    وستان فیلر گیری در ماشین های انژکتوری چه تاثیری دارد؟
    برای تابستان میگن لازم هست.

    از وقتی هوا گرم شده دمای ماشین هر 15-30 دقیقه میره رو 90 و فن دوم روشن میشه
    ترموستات را باید عوض کنم؟ چه نوعی؟ چند درجه؟

    قبلا اصلا از 70 بالاتر نمی رفت
    من که ندیده بودم
    شاید ماهی یک بار



    اما جدیدا فن دوم خیلی روشن میشه


    هواگیری می خواد؟
    اصلا از کجا بفهمیم این ترموستات مال کی هست که رو ماشین هست؟ با سپاس
    ماشین بابام 405 هست اصلا این مسخره بازی ها رو در نمیاره براش

    اما ار دی ما که 83 هست و انژکتروی هست
    این طوری هست

  3. #3
    حـــــرفـه ای D r i v e r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    کرمانشاه
    پست ها
    4,985

    پيش فرض

    با درود


    وستان فیلر گیری در ماشین های انژکتوری چه تاثیری دارد؟
    برای تابستان میگن لازم هست.

    از وقتی هوا گرم شده دمای ماشین هر 15-30 دقیقه میره رو 90 و فن دوم روشن میشه
    ترموستات را باید عوض کنم؟ چه نوعی؟ چند درجه؟

    قبلا اصلا از 70 بالاتر نمی رفت
    من که ندیده بودم
    شاید ماهی یک بار



    اما جدیدا فن دوم خیلی روشن میشه


    هواگیری می خواد؟
    اصلا از کجا بفهمیم این ترموستات مال کی هست که رو ماشین هست؟ با سپاس
    ماشین چی هست؟؟
    اگه تایمینگ سوپاپ ها تنظیم نباشه یا سفت باشه خودش دلیلی بر بیشتر گرم کردن موتور هست
    ترموستات هم تا بازش نکنی مشخص نمیشه
    فشنگی فن هم تاثیر داره که فن زود تر بزنه یا دیر تر
    آب به اندازه کافی توی رادیاتور هست؟؟؟

  4. 2 کاربر از D r i v e r بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #4
    Banned
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    پست ها
    532

    پيش فرض

    ماشین چی هست؟؟
    اگه تایمینگ سوپاپ ها تنظیم نباشه یا سفت باشه خودش دلیلی بر بیشتر گرم کردن موتور هست
    ترموستات هم تا بازش نکنی مشخص نمیشه
    فشنگی فن هم تاثیر داره که فن زود تر بزنه یا دیر تر
    آب به اندازه کافی توی رادیاتور هست؟؟؟
    با درود
    RD 83 هست انژکتوری
    آب رادیاتور اوکی اوکی هست
    والا نمیدونم اما تنظیم موتور امروز بردیم گفت فیلر گیری بیارش بکن
    فشنگی رو راستش نمیدونم
    فنی وارد نیستم اگر میشه ادرس بدهید

  6. #5
    Banned
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    پست ها
    532

    پيش فرض

    بچه ها رفیقم امروز ماشین رو دید
    میگه اصلا ترموستات نداره ماشینت
    برداشتینش

    ما که نمیدونیم کی برداشته شده
    بزاریم ترموستات رو روی ماشین؟ یا تابستان اصلا نمیخواد؟

  7. #6
    Banned
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    پست ها
    532

    پيش فرض

    ماشین چی هست؟؟
    اگه تایمینگ سوپاپ ها تنظیم نباشه یا سفت باشه خودش دلیلی بر بیشتر گرم کردن موتور هست
    ترموستات هم تا بازش نکنی مشخص نمیشه
    فشنگی فن هم تاثیر داره که فن زود تر بزنه یا دیر تر
    آب به اندازه کافی توی رادیاتور هست؟؟؟
    فشنگی رو عوض کنیم؟
    نوع مختلف داره؟
    چجوری هست؟

  8. #7
    حـــــرفـه ای D r i v e r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    کرمانشاه
    پست ها
    4,985

    پيش فرض

    فشنگی رو عوض کنیم؟
    نوع مختلف داره؟
    چجوری هست؟
    شاید فشنگی دیر عمل میکنه
    آدرس هم پایین سمت چپ (رادیاتور) خودتون
    بهش فیش وصل هست
    ولی مهم تر از همه تر موستات هست که شما نداری
    پس دلیل گرم کردن ماشینت ترموستات نیست

  9. این کاربر از D r i v e r بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #8
    Banned
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    پست ها
    532

    پيش فرض

    شاید فشنگی دیر عمل میکنه
    آدرس هم پایین سمت چپ (رادیاتور) خودتون
    بهش فیش وصل هست
    ولی مهم تر از همه تر موستات هست که شما نداری
    پس دلیل گرم کردن ماشینت ترموستات نیست
    پس دوست عزیز مشکل از چیست؟.
    چون تا پارسال تابستان یادم هست این طوری نبود
    دمای ماشین بالا هست
    چون وقتی ماشین رو هم خاموش میکنیم
    فن ماشین در خاموش بودن هم روشن میشه
    که تا به حال ندیده بودم که ماشین خاموش هست فن روشن بهش
    حتی در تابستان

    خوب ترموستات نداریم
    به نظر شما بریم فشنگی رو عوض کنیم ؟ خوب فشنگی نوع و چیزی نداره؟
    و هواگیری کنیم
    ؟

  11. #9
    Banned
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    پست ها
    532

    پيش فرض

    رفیقم هواگیری کرد
    خودمون که بلد نیستم.
    فایده ای نداشت.

    ببخشید این فشنگی همونی هست که بالای رادیتاور هست
    و زیر اون شلنگ ؟
    سمت شاگرد میشه

    ؟
    میشه عکسی چیزی بدید
    بریم عوضش کنیم شاید درست شد
    Last edited by 1240; 06-07-2009 at 11:00.

  12. #10
    حـــــرفـه ای Farshadd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    محل سكونت
    خرم آباد
    پست ها
    4,485

    پيش فرض

    سلام.

    دوست عزیز، جناب 1240

    اول یه نکته نجمنی: سعی کنید از ارسال پست های پشت سر هم خود داری کنید.

    دوم اینکه اگه کسی ماشین رو ببینه، خیلی راحت میتونه نظر بده که ماشین چه ایرادی داره.
    اگه شما بردی پیش مکانیکی و گفته باید فیلر گیری بشه، ببرید پیش یکی دو نفر دیگه ببینن اگه اونا هم گفتن فیلر گیری، خوب بدین فیلر گیری کنن. شاید مشکل گرم کردن شما دقیقا با فیلر حل نشه، ولی احتمال زیاد فیلرگیری نیاز دارید که 3 مکانیک گفتن فیلرگیری کنید.
    اگه مشکلتون حل شد بیایید اینجا ما رو هم مطلع کنید و بگید دقیقا مشکل چی بوده تا افراد بعدی هم استفاده کنن.
    اگه حل نشد بازم بیایید خبر بدید تا ما هم نظرات و ایده هامون رو بدیم.

    در هنگام طرح کردن مشکلتون کامل علائم رو بگید. مثلا ماشین لرزش داره، صدای خاص داره، مصرفش زیاد شده، روغن سوزی داره یا نه و ...

    در ضمن در مورد ترموستات هم که الان وجود نداره. در صورتی که ترموستات سالم باشه، اشکالی نداره چه تابستون و چه زمستون روی ماشین باشه. اما الان که ترموستات نداره، صبر کنید اول پاییز بذاریدش.

    روغن موتور رو هم بررسی کنید. مبادا کم یا سیاه شده باشه)
    مجراهایرادیات رو هم بررسی کنید مبادا بسته شده باشن (این مورد معمولا در مناطقی که آبشون املاح زیادی داره اتفاق میوفته)
    شل و سفت بودن تسمه پروانه رو هم بررسی کنید. (هم شل بودن هم سفت بودنش مضره)
    سفت بودن تسمه دینام رو هم بررسی کنید که مبادا زیاد سفت باشه.

    وقتی ماشین نیاز به فیلر گیری داره علاوه بر علائمی مثل گرم کردن و مصرف غیر متناسب، علادم دیگه مثل صدا، لرزش، و ... هم داره.

    پیروز باشید.

  13. این کاربر از Farshadd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •