تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 7 از 7

نام تاپيک: اطلاعات در مورد دوو سیلو

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Oct 2009
    پست ها
    1

    6 اطلاعات در مورد دوو سیلو

    سلام بر دوستان عزیز
    من عاشق دوو سیلو هستم.
    میخواستم ییه کمی اطلاعات در مورد این ماشین به من بدید و بگید چه جور ماشینی هست
    چند سیلندر است؟
    مصرف سوخت؟
    تهیه ی لوازم یدکی
    حد اکثر سرعت؟
    و از این قبیل مسائل
    هر چی بیشتر بهتر

  2. #2
    حـــــرفـه ای farshad bugatti's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    2,163

    پيش فرض

    دوو سیلو
    4 سیلندر - 8 سوپاپ - 1500 سی سی - 75 اسب بخار - شتاب 0 تا 100 6/12 ثانیه
    حد اکثر سرعت 163 -
    کلا سیلو ماشینه خوبیه هم بسیار نرم و خوش دسته خیلی ها و البته خود من هم به محصولات ایران خودرو ترجیح میدم
    فقط تنها مشکلش ترمزشه که اونم حل میشه. لوازم یکدیش هم زیاده و هم ارزون عملکرد کولرش هم خیلی خوبه
    در کل ماشینه خوبیه!

  3. 2 کاربر از farshad bugatti بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    خواهشا در جای مناسب تاپیک رو ایجاد کنید انتقال داده خواهد شد

  5. 3 کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه jupiter1365's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2005
    محل سكونت
    شيراز
    پست ها
    229

    پيش فرض

    6 ساله سی یلو دارم
    از نظر راحتی و شتاب و مصرف سوخت تکه! با انواع پژو ی ساخت ایران ترجیحش میدم.
    توس شهر حدود 8 مصرف میکن، اگه تنظیم باشه، توی جاده متوسط 6.5
    سرعت 185 هم رفتم، دیگه مورد غضب پدر واقع شدم، نشد بیشتر برم

  7. #5
    آخر فروم باز Mig33's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    پست ها
    1,527

    پيش فرض

    هندلينگ فوق العاده كه با نصب لاستيك هاي 205 با فاق 60 تقويت هم ميشه.
    ديد فوق العاده كه جون ميده براي لائي كشيدن.
    هيدروليك فوق الاده تر كه ماشينو خيلي نرم ميكنه.(1200 كيلومتر يه دستي رانندگي كردم بدون خستگي)
    كولرش عاليه و ترمزاش ضعيفه كه با 300 تومن ميان براتون تقويت ميكنند (سيلند دوو نكسيا رو روش ميندازن )
    يه ايرادي كه بهش وارده جاي كم براي سرنشينان عقب و كوچيك بودن داشبورده.
    قطعات فراوون و به نظر من با توجه به كيفيت بالاي قطعات خيلي هم ارزونه
    من خودم باهاش با دنده 4 .... 170 تا پر كردم كه مي خواستم 200 رو بزنم كه مامور جاده گرفت منو و جالبي اينكه كلا عادت دارم با دست چپ و يه دستي رانندگي مي كنم نه تنها فشاري بهم نيومد بلكه اصلا احساس يه همچين سرعتي رو نكردم يه دوست دارم كه 210 رو باهاش پر كرده كه عمسشو مي زارم به دورو موتور و گرماي اون دقت كنيد براي يه همچين كلاس ماشيني بي نظيره


  8. #6
    آخر فروم باز Mig33's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    پست ها
    1,527

    پيش فرض

    هندلينگ فوق العاده كه با نصب لاستيك هاي 205 با فاق 60 تقويت هم ميشه.
    ديد فوق العاده كه جون ميده براي لائي كشيدن.
    هيدروليك فوق الاده تر كه ماشينو خيلي نرم ميكنه.(1200 كيلومتر يه دستي رانندگي كردم بدون خستگي)
    كولرش عاليه و ترمزاش ضعيفه كه با 300 تومن ميان براتون تقويت ميكنند (سيلند دوو نكسيا رو روش ميندازن )
    يه ايرادي كه بهش وارده جاي كم براي سرنشينان عقب و كوچيك بودن داشبورده.
    قطعات فراوون و به نظر من با توجه به كيفيت بالاي قطعات خيلي هم ارزونه
    من خودم باهاش با دنده 4 .... 170 تا پر كردم كه مي خواستم 200 رو بزنم كه مامور جاده گرفت منو و جالبي اينكه كلا عادت دارم با دست چپ و يه دستي رانندگي مي كنم نه تنها فشاري بهم نيومد بلكه اصلا احساس يه همچين سرعتي رو نكردم يه دوست دارم كه 210 رو باهاش پر كرده كه عمسشو مي زارم به دورو موتور و گرماي اون دقت كنيد براي يه همچين كلاس ماشيني بي نظيره

    Last edited by Mig33; 01-11-2009 at 15:24.

  9. #7
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    تبريز
    پست ها
    1

    پيش فرض

    ما خودمون يه دوو سي يلو مدل 77 داريم با كاركرد 50000 تا. به خداوندي خدا از خيلي ماشينهاي ساخت داخل بهتره. از سمند گرفته تا پرشيا. وقتي شما اونو با ماشيني مثل 206 تيپ1 با قيمتي در حدود 14 ميليون مقايسه ميكنين اصلا ميبينيد كه خيلي چيزهاش از اون بهتره.با توجه به اينكه دوو توليدش 7 يا 8 سالي ميشه كه متوقف شده ولي نسبت به ماشينهايي كه الان تو ايران توليد ميشه بهتره. هم وسايلش نسبت به ديگر ماشينها مخصوصا 206 ارزونه هم نرمه و خيلي كم مصرف وهم نسبت به اون خيلي جادارتره. وقتي دفترچه دوو رو بخونين متوجه ميشين كه اولا اون مدلي كه تو ايرون به خورد مشتري ها دادن مدل اصلي اون نيست. مدلهاي اصلي دوو هم ترمز ABS داشتن هم كيسه هواي ايمني براي راننده. البته متوجه هستين كه دوو چه زماني تو ايرون مونتاژ ميشد. ايران خودرو بعدا زود اومد پرشيا رو زد كه تا حالا نتونسته تو مدلهاي پايه اون ترمز ABS يا كيسه ايمني هوا بزاره در حاليكه الان تو دنيا ديگه اين چيزارو براي تجهيزات يه ماشين نمي نويسن. داشتم سايت ايران خودرو رو نگاه مي كردم واسه روآ سال تو قسمت تجهيزاتش ببينين چي نوشته : مجهز به كمربند ايمني،فضاي بيشتر براي سرنشينان و ...!!!!!! اينارو كه خوندم خيلي خندم گرفت.مخصوصا اون قسمت مجهز به كمربند ايمني رو!!!! تو دبي ماشيني مثل پرادو 22-23 ميليون قيمتشه حالا اينا واسه روآ سال نوشتن مجهز به كمربند ايمني!!!!!

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •